halve sec vertraging op aux in van LG LH-D6230

Pagina: 1
Acties:

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:32
Allo,

Na gegooglet en de search gebruikt te hebben, niets gevonden, dus toch maar ff hier vragen.

Het gaat om deze home theater set van LG.

Probleem:
Als ik de tv, via een scart kabel op de aux-in van de set aansluit, geeft ie gewoon prima geluid, maar het loopt een halve seconde / hele seconde achter, welk systeem van geluid weergeven je ook kiest. Is dit een fabrieksfout, of is dit op te lossen dmv verborgen instellingen?

Tnx in advance :)

-Hek.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:20
Al een andere ingang geprobeerd of een andere bron? (sluit er een losse cd speler op aan o.i.d. dan weet je zeker dat het niet aan de tv ligt)

(titel ff duidelijker gemaakt)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:10
Ik had hetzelfde probleem, heel vreemd! Daarom is ie ook retour gegaan....

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Matthijs
Ja zag de rare topic naam pas nadat ik op submit had gedrukt, dus kon d'r weinig meer aan doen ... :) ty!

Er zit op de set 1 ingang, de aux in. Ik ga het zo ff met een cd speler proberen dan, maar ik denk dat dat hetzelfde oplevert. Als ik namelijk naar de radio luister, en zelfde zender op me walkman, loopt het geluid ook een halve seconde tot een hele seconde achter.

Vulcan, heb je er al iets van gehoord, of is het nog in behandeling?

• Matthijs
Weet niemand verder wat?

Vulcan, heb je d'r al iets van gehoord?