Isoleren van het moederbord van mijn metalen kassie doe ik altijd door er domweg een oude muismat onder te smijten... simpel doch effectief. In ieder geval geen risico meer voor kortsluiting en je ziet er weinig van. Wel even kijken om gaatjes te knippen voor de standoffs. (Gewoon met een potlood erdoorheen jassen.Dark Blue schreef op 19 december 2003 @ 17:48:
Oeloe!!! Jij monster!!!![]()
nee, de foto's mogen blijven staan. En jááá, het logo is duidelijk omgedraaid.
Dit omdat ik zo slim was bij de printshop dus voor beide zijkanten een appel op A3 uit te printen, met zwarte lijntjes. En voor de netheid heb ik m dus uitgesneden en ja... die zwarte lijntjes aan de binnenkant gedaan... waardoor het logo in spiegelbeeld kwam - wat ik verdomde goed wist!
Maargoed, mijn Appeltje is dan ook geen echte Apple, het is eerder een NEpple
Morgen ga ik eens kijken naar de isolering van het moederbord, want ik vond het toch wel erg frappant dat het ding op zaterdagavond plots is uitgevallen. Hij wilde dan niet meer direct rebooten, ja, wel opstarten, drive spinde op enzo, maar de monitor bleef zwart. Bij andere pogingen weer, kwam hij wel tot het Windows scherm maar bleef dan hangen.
Het voor vijf minuten uitzetten met powercable eruit werkte vaak.
Ding werd niet te heet (dwz CPU, voeding en geheugen), de voeding daar twijfelde ik wel wat aan.
Er komt in de toekomst zeker een P4 mobo in (ja die zijn breder dat weet ik al) en natuurlijk dan een P4 proc. En niet te vergeten een dikke hd erbij van 120 gig ofzo![]()
, 20 gig is wat weinig
Morgen dus de isolatie, en dan komen de kappen weer aan de beurt. Deze keer met het Apple logo in de goede richting!!! (hoewel het toch altijd wel een Nepple zal blijven, oeh, ruik ik hier een naam voor mijn bak? of Wapple? Windows-Apple?)
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud