Toon posts:

Abit NF7-S Ver2.0

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He allemaal :Y)

ik heb een probleem

ik heb een Abit NF7-S Ver2.0
en 2X 512 Kingston pc 3200

ik heb alles geprobeert op het geheugen goed te laten draaien op 400mhz.
dus niet (system is unstable met 400mhz) 8)7
maar met 333 mzh geen probleem alles prima

ik heb gelezen op
http://www.kingston.com/support/faqs/memory/issues.asp.

hoe ik het kan oplossen door nieuwe Bios Drivers tedownloaden
dat heb ik gedaan de laatse van Abit NF7-S Ver2.0 (nf7d19.exe)

maar nog steeds problemen :'(
Please kan iemand mij helpen

BVD _/-\o_

• Xtremer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 19:39
offtopic:
Haal ff die punt achter die link weg :)

[ Voor 25% gewijzigd door Xtremer op 08-11-2003 21:26 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37
Je bent toch niet één van die lijpo's die denkt dat het geheugen ook daadwerkelijk op 400MHz moet draaien? (DDR400 draait maar op 200MHz, mocht je wel zo'n lijpo zijn :+)

[ Voor 5% gewijzigd door NitroX infinity op 08-11-2003 21:27 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

PC3200 hoort op 200MHz te draaien, met DDR heb je inderdaad theoretisch 400MHz. Ideaal materiaal voor marketinglui.

Maar ik zie nergens wat je zelf verder had geprobeerd :? Ook heb ik sterk het idee dat je helemaal niet de FAQ en het beleid van dit subforum had doorgenomen, waarin je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter had kunnen vinden. In het beleid staat ook nog hoe je zo'n "Help, mijn PC doet het niet!" topic dien te openen. Zo'n titel slaat nergens op en met een erg beknopte topicstart kunnen we niks. Dit topic zal alleen maar uitlopen in een herhaling van alle antwoorden welke grotendeels al lang en breed in de troubleshooter staan. Neem deze dus door en beschrijf wat je al had geprobeerd en wat/waarom het niet werkte/lukte :)

Lees verder ook eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 08-11-2003 21:37 ]

Dit topic is gesloten.