Toon posts:

MDR 20 connector

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van een vriend een "oude" TFT monitor gekregen, een Compaq Presario FP700. Nu heb ik nog een gewone videokaart, die natuurlijk niet compatible is. Aan de monitor zit een MDR20 (20 pins MDR) connector, maar ik kom er maar niet uit als ik grafische kaarten bekijk op het net of daar wel de juiste aansluiting op zit.

Kan iemand mij helpen? En zo ja, als ik een nieuwe kaart koop, waar moet ik dan op letten? Wil er natuurlijk niet al te veel voor uitgeven.

Met vriendelijke groet,

Letty

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:50

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

jouw monitor gebruikt een zogenaamde DFP (digital flat panel) connector. ik geloof dat hier verloopkabels voor verkrijgbaar zijn. Zoeken bij google naar "DFP to VGA converter" zal wel wat hits opleveren. Zoeken bij dit forum naar DFP levert al meer dan genoeg hits op. voortaan eerst zelf ff zoeken ;)
search: klik

edit: je openingspost is wat vaag, bovendien staat hij in het verkeerde forum
je had aan kunnen geven wat voor vooronderzoek je hebt gedaan, wat je specs zijn etc.

[ Voor 15% gewijzigd door mentalmadnizz op 08-11-2003 00:09 ]

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry O+ , ben ook beetje nieuw hier, en na 3 uur zoeken op 't net dacht ik laatste kans... Op het net kon ik niet veel vinden over die MDR20 connector, het meeste is DVI. MDR20 is nl. puur digitaal, dus vraag ik mij af of die wel naar anoloog-vga-kaartje kan.

--> You cannot directly connect DVI-D or DFP to VGA, since you need an analog to digital conversion.
En dat zijn natuurlijk weer dure kastjes, die bovendien ook weer op DV-I uitkomen en niet op MDR20...

MAar ik zal verder zoeken hoor!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 00:24 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Dit staat wat beter in -> Videoplanken & Beeldkanonnen

Mijn Home Cinema in aanbouw

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:50

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Je monitor kan idd niet op VGA worden aangesloten. maar er zijn wel verloopkabels naar DVI verkrijgbaar. maar aangezien je nog steeds geen specs geeft weet ik dus niet of je een videokaart met DVI hebt. hierhebben ze verloopkabels. je moet zelf maar beslissen of je het geld voor zo'n kabel overhebt.

edit: 3 uur zoeken? na 15 minuten wist ik al genoeg :z

[ Voor 9% gewijzigd door mentalmadnizz op 08-11-2003 21:26 ]

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:34

talin

ES-MA

ik heb hier nog een compaq presario staan waar onboard zo een connector op zit .

mischien een idee om ergens zo'n pctje op de kop te tikken .

[ Voor 5% gewijzigd door talin op 08-11-2003 21:42 ]

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Wat die specs betreft, ik heb 4 verschillende computers staan, allemaal net ff anders, dus dach ik dat het niet zo relevant was. De videokaarten zij in ieder geval allemaal vzv VGA-poort, geen DVI-poorten helaas. Ook mijn compaq presario laptop heeft een VGA-uitgang.

Verder heb ik inderdaad heel wat opgestoken van deze site, ik had hier gewoon veel eerder moeten zoeke ja (stom, stom, stom) voortaan zal ik eerst hier kijken...

Hartelijk bedankt in ieder geval allen, ook bedankt voor het verplaatsen naar de juiste mail-groep.... _/-\o_
Pagina: 1