Voor m'n stage moet ik het 1 en ander met ASP.NET doen, waarvoor het .NET Framework en de bijbehorende SDK uiteraard geïnstalleerd moeten zijn. Dus dat hele zaakje maar eens geïnstalleerd (op Windows 2000 Pro SP4, volledig up2date volgens WindowsUpdate), om vervolgens tot de conclusie te komen dat het niet werkt 
Vanuit de applicatie die ik moet gebruiken (Clarion/Fenix) verschijnt een bepaalde config dialog (die onderdeel is van .NET) niet. Ook de Security Wizard (Control Panel - Administrative Tools - Microsoft .NET Framework 1.1 Wizards - Adjust .NET Security) doet vreemd, die is namelijk helemaal leeg:

Voor het "Trust an Assembly" dialog hetzelfde verhaal.
Het probleem lijkt dus in de .NET installatie zelf te zitten...
Onder een andere user inloggen hielp niet (beide users die ik geprobeerd heb, hebben Administrator rechten).
Het framework opnieuw installeren hielp niet.
SFC /scannow draaien (Windows File Protection) had geen effect.
Virusscanner uitzetten hielp niet.
GoT Search en Google leverden niks bruikbaars op.
Ik weet het niet meer
Vanuit de applicatie die ik moet gebruiken (Clarion/Fenix) verschijnt een bepaalde config dialog (die onderdeel is van .NET) niet. Ook de Security Wizard (Control Panel - Administrative Tools - Microsoft .NET Framework 1.1 Wizards - Adjust .NET Security) doet vreemd, die is namelijk helemaal leeg:

Voor het "Trust an Assembly" dialog hetzelfde verhaal.
Het probleem lijkt dus in de .NET installatie zelf te zitten...
Onder een andere user inloggen hielp niet (beide users die ik geprobeerd heb, hebben Administrator rechten).
Het framework opnieuw installeren hielp niet.
SFC /scannow draaien (Windows File Protection) had geen effect.
Virusscanner uitzetten hielp niet.
GoT Search en Google leverden niks bruikbaars op.
Ik weet het niet meer
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.