• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 23:33
Ik heb kort deze leuke mp3 player
er zijn 2 versies:

een witte 64mb versie
een zwarte 128mb versie (heb ik dus)

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B0000BZ40O.01.MZZZZZZZ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://reviews.designtechnica.com/images/reviews/616/20031025_2328251.gif

Zoals elke usb mp3 device kan je er ook gewone bestanden opslaan.
Wel eerst even een driver cd instaleren.
Heb hem niet zonder cd geprobeerd, maar na de driver install herkende xp hem gelijk als een Philips removable storage waarschijnlijk kan je hem ook zonder drivercd gebruiken. Wellicht ziet XP hem dan als een storage device.
(ga ik morgen op mijn werk proberen)

wat de voordelen zijn:
*Ingebouwde Oplaadbare Accu (via switch via USB op te laden)
In oplaadmodus word de ring led groen van kleur
Bij storagemodus/pauzeplay stand wordt het oranje van kleur
*Een aparte click-on batterypack waar 1 AAA batterij in kan (in geval van nood)
*Heeft HELE GOEIE oordopjes erbij
*Harde geluid
*Remote control met de play/pause/volume/next previous knoppen

En de nadelen:
*Geen Equaliser oid.
*Geen LCD (ik vind dit niet erg, want er passen er max 30 liedjes op.weet ze toch wel uit mijn hoofd)
*click-on dop op de usb kan er afvallen (niet bij normaal gebruik)

Hij kost €159 bij de Mediamarkt (128mb)
€129 voor de 64mb versie

Wat er in de verpakking zit:
*Mp3 speler
*Halskoordje
*Batterypack
*Remote+oordopjes
*Driver/Software CD
*Garantie wereldwijdpapiertje
*waarschuwingsbrief dat je het apparaat alleen met de philipssoftware moet formateren

Ik zal proberen wat fotos te maken na het weekend (zal nu even zoeken op wat websites) maar iig een aanrader!

[ Voor 17% gewijzigd door SonyEricsson op 06-11-2003 23:26 ]

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:40

King

War. War never changes.

Volgens mij heb ik die dingetjes al eens eerder voorbij zien komen:

iig op de frontpage:
http://www.tweakers.net/nieuws/28914

Je hebt overigens een serie van die zogenaamde "Key-ring: - producten
Een linkje naar de site van philips, waar deze dingetjes o.a. ook te vinden zijn:
Things to Do Your Thing

En nog een linkje naar een topic op GoT waar het gaat over de KEY-007 wat een minicameraatje is:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/784038

• SonyEricsson
King schreef op 06 november 2003 @ 23:29:
Volgens mij heb ik die dingetjes al eens eerder voorbij zien komen:

iig op de frontpage:
http://www.tweakers.net/nieuws/28914

Je hebt overigens een serie van die zogenaamde "Key-ring: - producten
Een linkje naar de site van philips, waar deze dingetjes o.a. ook te vinden zijn:
Things to Do Your Thing

En nog een linkje naar een topic op GoT waar het gaat over de KEY-007 wat een minicameraatje is:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/784038
idd er zijn er ook cameraatjes van.
Maar die zijn best flut :P
ook met 64 en 128mb

wat ik ook raar vind is dat er op mijn doosje KEY005 staat
terwijl ik toch echt de KEY006 heb (met remote :p )
zie ook de tweakerssitre en daar de link :)

[ Voor 10% gewijzigd door SonyEricsson op 06-11-2003 23:38 ]

• SonyEricsson
veel intresse zo te zien :P

Verwijderd

De KEY006 heeft een afstandsbediening in de neckstrap. Dit moet je echt meemaken om te zien hoe gaaf dit is! 8) Je kunt dus op de geweven stof van de neckstrap het volume en de tracks bedienen. Philips is het enige merk dat zoiets op de markt heeft. Het kan dus kloppen dat je de KEY005 hebt, deze heeft een afstandsbediening in het snoer. Wat zijn de reacties die je krijgt over die MP3-speler Sony Ericsson?

Zie ook:
http://www.pcpbenelux.phi....php?pnode=343&menu=3&y=m

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:41

Allardie

AT..

Een vriend van mij heeft de 128 mb versie met bediening in de neckstrap, mijn zus de 64 mb variant ervan en mij pa de camera.

MP3> Het werkt allemaal heel mooi en makkelijk, goed geluid erin, goede oordopjes. Ik heb niet direct iets waar ik ze mee kan vergelijken maar er komt gewoon goed mp3 geluid uit. Die vriend is er heel tevreden over. Mijn zus wat minder, ze heeft het als kado gekregen maar luistert liever radio via haar nokia.

Camera: tja, geen flits (logisch ;) ), dus je moet veel licht hebben om fatsoenlijke fotos te kunnen maken. Er kunnen redelijk wat fotos op maar het is wel maar 640*480.

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

*schopje* Ik heb nu de 005 128 MB versie maar ik krijg hem maar niet aan de praat. Hij laadt toch gewoon op als je hem in je usb ramt en op charge zet, en ook met een batterij krijg ik maar niets te horen (knopje wel omgezet :+) Wat oh wat doe ik verkeerd (vast het meest simpele maargoed)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

• toelet245
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik denk dat je niet lang genoeg het "play" knopje indrukt. Daar moest ik ook eerst mee "oefenen". En gaat het oranje ledje wel branden als je hem in de USB poort stopt en er mp3/data op laad? En hij gaat groen branden als je de accu oplaadt.

• Mobie

Mobie

Little Idiot

Haha ik was helemaal op zoek naar een handleiding (zat geen boekje bij maar zat op de cd-rom domdom :+) Maar inderdaad je moet het knopje langer ingedrukt houden..

Verder echt wel een fijn spelertje, toch mis je wel iets van een schermpje vind ik maar daar valt aan te wennen :)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Verwijderd

Ik vind hem best duur vergeleken met de MuVo NX, die wél een display heeft en maar 130/140 euro kost. Display geeft voor mij toch een aardige meerwaarde aan zo'n dingetje.. Zo'n accu is echter wel een voordeel; Heeft waarschijnlijk meer stroom dan 1 AAA (MuVo), zodat hij harder of langer kan spelen...

• Mobie

Mobie

Little Idiot

Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 19:00:
Zo'n accu is echter wel een voordeel; Heeft waarschijnlijk meer stroom dan 1 AAA (MuVo), zodat hij harder of langer kan spelen...
En daarbij kan je een extra AAA batterij aansluiten voor noodgevallen (verlengt de speelduur met 10 uur volgens de handleiding)

Verwijderd

Ik heb deze speler ook, maar ik heb de cd-rom niet meer (kapot) waar de driver opstaat voor windows 98. Kan iemand mij deze driver nog geven oid? Of kan iemand zeggen waar ik deze driver kan vinden?

Ik kan hem niet vinden op philips, windrivers en via tweakers.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 11:03:
Ik kan hem niet vinden op philips, windrivers en via tweakers.
Op de produktpagina voor dit ding staan gewoon links naar PC software, firmware upgrades en handleidingen. Of is dit niet wat je zoekt??

hoop dat de link werkt (sessionid verwijderd), anders zelf even klikken vanaf de philip[s.com homepage

[ Voor 6% gewijzigd door Zpottr op 04-12-2003 21:42 ]

Zoef

Verwijderd

thanx, maar die bedoel ik niet, want hiermee kan ik nog niet mijn mp3-speler zien als ik em in een usb poort doe.

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Echt een top apparaatje! Maar ik heb alleen een klein probleempje.

Als ik recovery doe, zou ik dus een nieuwe firmware erin kunnen zetten als deze uit komt, maar ik krijg dus een fout melding "No communication with the device, a
transfer may be in progress!"

Wie heeft dit ook meegemaakt? En weet er een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Heeft er iemand interesse in die spullen? Ik ben namelijk een inkoopactie (voorlopig nog animocheck) begonnen voor de KEY007 en de KEY008 (de digicams) op Inkoopacties.net en ik zou eventueel de mp3 spelers wel willen toevoegen als er animo voor is.
Pagina: 1