Van het weekend bij Dixons een gaaf klein cameraatje gekocht van Philips (KEY007). Het heeft het formaat van een aansteker en er kunnen 600-800 foto's op! De kwaliteit is ook goed. Echt een supergadget. In de stad diverse mensen tegen gekomen die benieuwd waren wat het was. Ik heb eens zitten surfen en je kunt het product terug vinden bij http://www.thingstodoyourthing.com bij "The Things".
Hij staat ook op de site van dixons, dan weet je ook meteen de prijs 
Key007 @ Dixons
en voor de specs:
klik!
Key007 @ Dixons
en voor de specs:
klik!
[ Voor 15% gewijzigd door King op 16-07-2003 11:59 ]
64 MB intern Flash Memory
Geniet van een capaciteit tot 400 digitale foto's.
Sla data op ter grootte van 88 floppy disks.
eh... een floppy is toch 1.14 mb? *64 = 100.32 mb
dus maar 56.14 floppeis
Geniet van een capaciteit tot 400 digitale foto's.
Sla data op ter grootte van 88 floppy disks.
eh... een floppy is toch 1.14 mb? *64 = 100.32 mb
dus maar 56.14 floppeis
floppy is naar mijn weten 1.44MB, dus het zijn er nog minder
¯\_(ツ)_/¯
Als we het over de vorige generatie floppies hebben praten we over 720kb...
Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5
Tja, daar denkt natuurlijk geen hond aan volgens mij. Beetje marketing trucje imho, maarja.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Euh, supergadget?
Je had al van die camera'tjes van Trust met wat geheugen er in, USB aansluiting etc, alleen is dit wat kleiner. Enne... 640x480 is GEEN 1,3 megeapixel.
Is het niet gewoon zo'n USB geheugenstick, maar dan met camera'tje er in? Net zoals je die tegenwoordig hebt met MP3-spelertje er in?
Leuk voor er bij om altijd een camera'tje bij je te hebben (ik zeul mijn Coolpix 990 ook niet overal mee naar toe). Maar ik ben wel benieuwd naar de foto's. Zo'n Trust ding heb ik ooit gehad en dat was bagger. Ben benieuwd wat Philips er van bakt.
Je had al van die camera'tjes van Trust met wat geheugen er in, USB aansluiting etc, alleen is dit wat kleiner. Enne... 640x480 is GEEN 1,3 megeapixel.
Is het niet gewoon zo'n USB geheugenstick, maar dan met camera'tje er in? Net zoals je die tegenwoordig hebt met MP3-spelertje er in?
Leuk voor er bij om altijd een camera'tje bij je te hebben (ik zeul mijn Coolpix 990 ook niet overal mee naar toe). Maar ik ben wel benieuwd naar de foto's. Zo'n Trust ding heb ik ooit gehad en dat was bagger. Ben benieuwd wat Philips er van bakt.
Punctuality is the politeness of kings
Nee er staat opslaan tot 88 floppy's. Dat is hetzelfde als een vanaf prijs.Maverick schreef op 16 July 2003 @ 12:07:
Tja, daar denkt natuurlijk geen hond aan volgens mij. Beetje marketing trucje imho, maarja.
Want er is namelijk ook een versie met 128mb, namelijk de KEY008
Dus dan klopt het wel!
edit:
't blijft natuurlijk een marketingtruck, maar 't is niet gelogen
[ Voor 14% gewijzigd door King op 16-07-2003 12:13 ]
Henneo schreef op 16 July 2003 @ 12:06:
Als we het over de vorige generatie floppies hebben praten we over 720kb...
offtopic:
Was trouwens vroeger ook vet 1337. Gaatje erbij maken. 1.44 - had je ze stukken goedkoper... hehe
Was trouwens vroeger ook vet 1337. Gaatje erbij maken. 1.44 - had je ze stukken goedkoper... hehe
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
@TS: post eens wat onbewerkte pics uit dat ding!
¯\_(ツ)_/¯
Philips heeft idd naast dit ding ook nog 2 van die mp3-sticks uitgebracht (64 MB en 128 MB, geniaal genoeg *zonder* display). Het is vooral een on-the-go data-opslag pendrive met digicam-functionaliteit, lekker handig om mee te nemen en prima voor een snapshot hier en daar.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
verwacht geen betere kwaliteit dan foto's die je kan maken met je gsm 
op zich leuk om ff mee te spelen, maar meer ook niet, want erg nuttig is het niet...
op zich leuk om ff mee te spelen, maar meer ook niet, want erg nuttig is het niet...
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 16-07-2003 12:14 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
show us some pics en bevindingen van het apparaatje, please
640.480 is dan weer beetje weinig en alles is weer wat minder dan een "echte" digi.cam
maar voor zn formaat.........
640.480 is dan weer beetje weinig en alles is weer wat minder dan een "echte" digi.cam
[ Voor 52% gewijzigd door Chillz op 16-07-2003 12:16 ]
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
idd plaats wat fotos pleaseChillz schreef op 16 July 2003 @ 12:15:
show us some pics en bevindingen van het apparaatje, please
Aan de spex te zien issie 0.3 mpixel
Daar zullen me een kwaliteit foto's van komen
Maargoed, tis gewoon een leuk gadget. 
Een diskette is btw niet 1.44 megabyte maar 1.457.664 bytes = 1.423,5 kilobytes = 1.39 megabytes
Een diskette is btw niet 1.44 megabyte maar 1.457.664 bytes = 1.423,5 kilobytes = 1.39 megabytes
[ Voor 12% gewijzigd door --MeAngry-- op 16-07-2003 12:24 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Kwil wel eens wat pics zien dan van dat ding. Ben benieuwd naar de kwaliteit
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik wil graag een foto attachen. Ik heb eens zitten kijken, maar zie zo snel niet hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Graag advies.
Je moet je foto uploaden naar ftp space of naar een picserverVerwijderd schreef op 16 July 2003 @ 12:57:
Ik wil graag een foto attachen. Ik heb eens zitten kijken, maar zie zo snel niet hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Graag advies.
|>
marketing trucjes zijn nooit "echt" gelogenKing schreef op 16 July 2003 @ 12:11:
[...]
edit:
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik heb dit ding dus uitgeprobeerd op m'n werk en ten eerste snap ik niet hoe ze bij die 1.3 megapixel komen. Dat is dus gewoon 0.3 ofwel 640*480. Verder werkt het apparaatje echt super handig (wat wil je met zo'n simpel ding
), maar komen er ontiegelijke baggerfoto's uit te voorschijn. Weinig kleuren, slechts op geringe afstand enigzins scherp en meer van dat soort ongein. Nee, voor die prijs zou ik het ding toch heel snel voorbij lopen.
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Verwijderd
Philips heeft wel zes van die dingen uitgebracht, ze zijn er ook met 128mb en met MP3 ipv camera. 
Vind het overigens een hoop geld 129 euro, maar ze zien er wel goed uit moet ik zeggen.
Wat die 1.3 MP betreft, op de site staat dus dat wordt bereikt "via beeldcorrectiesoftware op PC", inderdaad verlakkerij dus. Kan een verkoper in de winkel zomaar 'vergeten'. Maar IMO zou je van zoiets ook niet anders moeten verwachten.
Vind het overigens een hoop geld 129 euro, maar ze zien er wel goed uit moet ik zeggen.
Wat die 1.3 MP betreft, op de site staat dus dat wordt bereikt "via beeldcorrectiesoftware op PC", inderdaad verlakkerij dus. Kan een verkoper in de winkel zomaar 'vergeten'. Maar IMO zou je van zoiets ook niet anders moeten verwachten.
Pagina: 1