ATI Catalyst 3.9 gereleased

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:54

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb 3.9 er weer afgeveegd. Het begon 3 dagen geleden, dat mijn hoofdmonitor aan/uit sprong. En vanmorgen crashte de PC tijdens het opstarten 5x achter elkaar (Op het punt dat Windows XP Pro logo overgaat in het blauwe Windows login scherm). Alleen veilige mode werkte nog. Na Cat 3.9 te hebben verwijdert startte de PC ineens weer wel goed.

Ik draai nu weer vrolijk met Omega (gebasseerd op 3.8)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Hebben er meer mensen last van dat je in 3.9 bij "displays" het "scheme" field disabled is zodat je geen schemes meer kunt saven? Ik heb een reinstall van mijn systeem gedaan, en de 3.9 drivers geinstalleerd - en voordat ik mij systeem formatteerde kon ik die nog wel saven (geen idee welke versie dat was)

Verwijderd

Nee ik had alleen een probleem met call of duty maar dat is nu hopelijk opgelost. Maar ik heb maar 256 ram en das een probleem een map op mplay laden duurt zo een 1 a 2 min

• Cableguy434
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2023
Ik heb een 9800AIW en zowel MOHAA en COD werken niet met cata 3.9
Ik heb ergens gelezen dat het alleen de AIW affect. Nog niet met cata3.8 geprobeerd, ik wacht wel een patch af.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ik heb nu 3.9 van omega, werkt perfect. super snel etc...

geen probleme in COD etc...

• Wildfire
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
STIMPPYYY schreef op 13 november 2003 @ 15:05:
Ik heb nu 3.9 van omega, werkt perfect. super snel etc...

geen probleme in COD etc...
Draai nu ook Omega's Catalyst 3.9 drivers, in multiplayer geen problemen gehad na vele uren spelen. Singleplayer geen idee, want dat speel ik niet meer aangezien ik dat al uit heb... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Gewoon de omega drivers downloaden die gebaseerd zijn op de 3.9 catalyst en dan gaat het soms al, als je toch problemen blijft krijgen in MOHAA of dan vooral in COD, moet je naar control panel gaan, en VPU recover uitzetten.

Normaal zou het nu allemaal vlekkeloos moeten gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cableguy434
  • Laatst online: 18-10-2023
Iemand met een 9800AIW die COD wel aan de gang krijgt met Catalyst 3.9? En zo ja hoe? Disable VPU Recover werkt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Fastwrites ook al uitgezet? Acceleration mischien een tandje lager? geprobeerd op AGP 4x in plaats van 8x ? Omega drivers?

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@niels99
De fout die je krijgt bij het verlaten van BF ligt niet aan je videodrivers. Volgens mij ligt dit nl aan windows. Die geeft zo'n blauwe achtergrond en alle icoontjes door de war. Dit probleem is al eens eerder in een topic behandeld (ik kan em zelf niet meer terug vinden). maar je moet dan iig een mailtje naar M$ sturen en dan krijg je een ander .sys bestand....
Ik denk het niet om in de 3.6 driver van Ati ,had ik dat probleem nog niet!
Toen kon ik rustig terug keren naar BF als ik mijn instellingen wou wijzigen :z
En ik speel het spel met een Redaon 9500 pro 128mb met een 800mhz proc en 512 Geheugen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik ging vandaag eens CoD spelen met de Catalyst 3.8 Driver in Windows XP. Het werkt perfect, alleen op de stukken als er een bom valt of er schiet een tank op een huis waar jij vlakbij staat, dan wordt het helemaal wazig en gaat alles langzaam en dergelijke. Dat hoort bij het spel, alleen bij mij gingen me HDD's ineens extreem ratelen, en alles ging extreem sloom. Toen ging me Monitor uit en stond er dat het signaal "out of range" was, dit gebeurde elke keer bij dit soort stukjes. En dan kwam er raar beeld en vervolgens moest ik mijn PC rebooten.

Toen heb ik Catalyst 3.9 erop gegooid, en nu heb ik nergens meer last van :)

Ik heb een Radeon 8500 LE

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
VinnieWeiss schreef op 11 november 2003 @ 17:31:
[...]

En dan ben je een tweaker en merk je dat het niks uitmaakt omdat Omega alleen de settings van de driver anders instelt, die je zelf ook kan instellen.
Dus dan maak je dan install je Omega 3.2 maar omdat daar de softmod lekker bij ingebakken zit, herstelt alle instellingen naar hoogste snelheid en zie daar. 3Dmark draait perfekt....

Ja standaard haal je met Omega dus minder punten, maar dat komt gewoon door een paar settings.

Ben je lui en wil je snelheid, dan standaard drivers.
Ben je lui en wil je beeldkwaliteit, dan omega.

Ben je niet lui maar een tweaker dan boeit het dus niet. :P
Ik snap dit niet helemaal...
Ik zeg niet dat ik geen tweaker of wat dan ook ben, ik verbeter zodiac alleen maar. Is dat zo erg?
Trouwens ik heb meer fps met omega en betere beeldkwaliteit dan 3.6 catalyst, wou ik nog ff zeggen ;) :9

[ Voor 6% gewijzigd door STIMPPYYY op 14-11-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:46

Masselink

Voor de dorst

Ik heb mijn 9700 Pro vervangen door een 9800XT en nu doet Call Of Duty het wel goed met catalyst 3.9. eerst crashde het systeem vaak.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, gisteren ben ik van de Catalyst 3.8 drivers naar de 3.9 drivers gegaan. CoD loopt echter nog steeds vast, is dit kweste van de 3.7 drivers erop gooien of moet ik nog iets installeren ofso..? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterFreak
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 13:18

MasterFreak

Zeker weten!

Ik heb in de driver, OpenGL eens op "Optimale prestatie" gezet en ik heb sinds die tijd nog geen last van crashes gehad in CoD. :)

[ Voor 18% gewijzigd door MasterFreak op 14-11-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterFreak schreef op 14 november 2003 @ 17:36:
Ik heb in de driver, OpenGL eens op "Optimale prestatie" gezet en ik heb sinds die tijd nog geen last van crashes gehad in CoD. :)
Ik ga nú CoD spelen en kijken of het werkt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik heb ook een maat van mij geholpen die ook problemen had met cod.
Hij heeft z'n ati 9600 tx(Medion) of zoiets die vastliep na de training.
Nu heb ik er Catalyst 3.9 erop gezet en v-sync, VPU Recover en fastwrite etc. uitgezet en het loopt perfect.

[ Voor 4% gewijzigd door Bapawe op 14-11-2003 18:02 ]

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 3 kwartier gespeeld te hebben begon hij weer te flippen... Ik kreeg een foutenrapport van VPU Recover maar wat dat precies inhoudt weet ik ook niet. Jammer iig... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Die moet je dus uitzetten.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zorgt deze voor dan?

---

*Gaat omega-drivers uitproberen*

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 19:01:
[...]

Waar zorgt deze voor dan?

---

*Gaat omega-drivers uitproberen*
Normaal gesproken dat de drivers juist geen foutmeldingen geven, maar tot nog toe geeft die functie alleen maar foutmeldingen :P :+

[ Voor 44% gewijzigd door --MeAngry-- op 14-11-2003 19:08 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een progje waarmee je alle driver bestanden van de Catalyst drivers kunt verwijderen? Netzoiets als Detenator Destroyer of Detenator RIP voor de nVidia Drivers???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 21:58:
Is er ook een progje waarmee je alle driver bestanden van de Catalyst drivers kunt verwijderen? Netzoiets als Detenator Destroyer of Detenator RIP voor de nVidia Drivers???
De catalyst drivers hebben vanaf versie 3.8 zelf een uninstall functie. Deze zou als het goed is alle restjes van de drivers moeten weghalen, in tegenstelling tot de uninstall functie van de Detonator drivers.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

MetroidPrime schreef op 19 november 2003 @ 22:13:
[...]

De catalyst drivers hebben vanaf versie 3.8 zelf een uninstall functie. Deze zou als het goed is alle restjes van de drivers moeten weghalen, in tegenstelling tot de uninstall functie van de Detonator drivers.
klopt en anders heb je ook nog drivercleaner :)
http://www.driverheaven.net/cleaner/

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Wildfire
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
ATI Heeft een hotfix gereleased voor de "Call of Duty"-problemen, zie http://www.ati.com/support/infobase/4291.html

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Omega 3.9 hier en het draait heerlijk. Vice City draait dus ook ( wat niet was met de ATI 3.9 drivers ) en rage 3d tweaker werkt perfect :-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 16:45

Killer

Hatseflats!

Ik heb die Force 24 bit instelling geprobeerd en het lijkt te werken met COD. Tot nu toe geen crashes meer gehad. Het beeld hapert zo nu en dan nog, maar dat krijg ik er denk ik wel uit met de instellingen.

Radeon 9700 Pro Catalyst 3.9 op een A7N8X De luxe 2.0 (Bios 1006) en een XP 2600+

[ Voor 9% gewijzigd door Killer op 21-11-2003 00:35 ]

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Met de 3.9 drivers ben ik niet veel omhoog gegaan met 3dmark2001 (300 punten ofzo). Maar het was genoeg om de 20 duizend punten barriere te doorbreken.

Met 3dmark2003 zit ik nu op 6500 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
  • Laatst online: 13-08 23:44
voor call of duty is een hot fix uitgebracht lees hier maar

[rml][ PC] Call of Duty - Deel 2[/rml]

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

redpen schreef op 21 november 2003 @ 13:03:
voor call of duty is een hot fix uitgebracht lees hier maar

[rml][ PC] Call of Duty - Deel 2[/rml]
Wildfire schreef op 20 november 2003 @ 00:54:
ATI Heeft een hotfix gereleased voor de "Call of Duty"-problemen, zie http://www.ati.com/support/infobase/4291.html
stond er al ;)

heb trouwens nog steeds geen problemen met de 3.9.
alleen in nightstone was me muiswijzer weg maar na een herinstall was ie er gelukkig weer :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
P5ycho schreef op 05 november 2003 @ 21:16:
[...]

nee ze gaan gewoon door met 3.10 dan, gezien 3 voor het jaar staat en .x voor het releasenummer in dat jaar. Ze willen ongeveer 12 releases per jaar doen.
Oh, ik had vernomen dat ze 1x per 6 weken een update wouden doen. Dat zou op ongeveer 8 releases per jaar komen.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al een tijde 3.9 (eigenlijk was het meteen de 1e driver die ik geinstalled heb sinds ik eigenaar ben van een aiw 9800 pro. :+ )

Maar ik heb de hiervoor genoemde problemen met mohaa en cod helemaal niet.

Om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij bracht de 3.9 driver alleen maar problemen...

Specs Zie sign

Bij de 3.8 driver had ik een vreemde balk boven in mn scherm (een soort blubber rand zeg maar)

Na nieuwe install van windows Xp de 3.9 driver geinstalleerd, hiephoi geen blubber rand maar wel het volgende probleem...

Need for speed underground, als je een baan laad en op het punt staat te vertrekken gaat het geluid wel verder maar blijft je auto gewoon staan :(

Na deinstalleren van 3.9 en de 3.7 (jaja oude meuk) geinstalleerd te hebben is resultaat, geen rare balk en een nfs die probleemloos draaid.. Die 3.9 drivers waren dus niet aan mij besteed, toch jammer dat er altijd wel wat is wat nie werkt in die drivers.... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Heb net Cat. 3.9 geinstalleerd, maar windows loopt meteen vast nadat 't is opgestart . |:( Nogal balen vind ik 't. Heb me fast-write uitstaan. Wat geklooit met VPU aan / uit, maar wil allemaal niet helpen. Iemand enig idee hoe ik deze drivers aan de praat krijg?

Heeft 't daarnaast nog zin voor mij om de Omega drivers te installeren?

Specs:

AMD Athlonx XP 2000+
A7V266-C
512 Mb RAM
Sapphire Radeon 9600XT 256 Mb
SB Live 1024
3Com Etherlink XL 3C905B

[ Voor 14% gewijzigd door Kickasz op 01-12-2003 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_zip
  • Laatst online: 23-06 11:41
Wanneer ik ze wil installeren krijg ik de foutmelding: ?Zero Display Error?

Iemand een idee wat dat precies betekent en hoe het op te lossen is?

Ik heb een Ati Radeon 9600xt 256mb en draai op WinXp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb mijn probleem met mijn Sapphire 9600XT kaart opgelost door deze service "Ati Hotkey Poller" uit te schakelen. Wat precies hier het nut van is weet ik nog niet, maar dat ga ik zometeen ffies uitzoeken.

Service Ati Hotkey Poller:
No. This service is installed if you update to the latest ATI video card drivers. It provides the ability to hot key your display settings for what ever reason you would need this feature. I do not change them often, so there is no point in having this service "always running."

Weet iemand of het nut heeft voor mij om de Omega 3.9 drivers te installeren ?

[ Voor 37% gewijzigd door Kickasz op 01-12-2003 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Kickasz schreef op 01 december 2003 @ 16:31:
Ik heb mijn probleem met mijn Sapphire 9600XT kaart opgelost door deze service "Ati Hotkey Poller" uit te schakelen. Wat precies hier het nut van is weet ik nog niet, maar dat ga ik zometeen ffies uitzoeken.

Weet iemand of het nut heeft voor mij om de Omega 3.9 drivers te installeren ?
Omega tweakt de drivers iets om meer kwaliteit te laten zien ( standaard ati drivers zijn "performance" ingesteld ) en maken het ook makkelijker om alles in te stellen!

Bijvoorbeeld trilinear filteren aanschakelen :-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen,

als ik Need For Speed Underground speel, kan ik alle letters niet lezen, de graphics zijn verder goed in het spel maar cijfers worden heel vaag weergegeven (blurred).

ik heb een ati radeon 9700 pro van club 3d, en draai op windows xp prof. engels.

dit zijn mn specs:

p4 2 gigahertz
msi 845 pe max 2
786 mb ddr pc2700

heb overigens het spel op mn laptop (jewel jade 8070) getest die een Ati m9 heeft, en daar heb ik wel gewoon cijfertjes die ik kan zien !
heel gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
Kijk eens of de performance enzo bij OpenGL en Direct 3d op standaard staan.... zo niet, verander ze dan ff naar default :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 16:39:
beste mensen,

als ik Need For Speed Underground speel, kan ik alle letters niet lezen, de graphics zijn verder goed in het spel maar cijfers worden heel vaag weergegeven (blurred).

ik heb een ati radeon 9700 pro van club 3d, en draai op windows xp prof. engels.

dit zijn mn specs:

p4 2 gigahertz
msi 845 pe max 2
786 mb ddr pc2700

heb overigens het spel op mn laptop (jewel jade 8070) getest die een Ati m9 heeft, en daar heb ik wel gewoon cijfertjes die ik kan zien !
heel gek...
Zet je niveau mipmap-detail , en je structuurvoorkeur in je driver settings op zn hoogst. ( balk helemaal naar rechts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank jullie wel voor de tips, momenteel heb ik bij het tabblad "3d" van mn driver alle 2 de balkjes van zowel open GL als direct 3d naar rechts gezet (hoogste kwaliteit).

nu nog het mip-map gebeuren....waar kan ik dat vinden ?
zit dat in het spel of in de driver setting ?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis in de Omega Catalyst 3.9 de softmod voor de 9700-->9800 die er in de voorgaande versies wel was. Er is een mod voor 9500-->9700 en er is er 1 voor de 9800SE, maar die van mij kan ik dus niet meer vinden :( Iemand die hier iets van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: :X slecht gelezen

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
als je je 9700 NP flashed naar een PRO kan je die 9700 PRO dan niet softmodden naar een 9800 PRO :P, lijkt me niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels Catalyst 3.10Beta draaien. Het scheelde weer de nodige 3DMark puntjes. Volgens de site waren er een hoop bugs uit 3.8 en 3.9 m.b.t. verschillende games gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op 05 december 2003 @ 20:33:
als je je 9700 NP flashed naar een PRO kan je die 9700 PRO dan niet softmodden naar een 9800 PRO :P, lijkt me niet...
Nou kijk die mod zit er dus niet meer in. Het mooie van de Omega drivers is juist dat je geen ander bios hoeft te laden om toch de mod uit te voeren.

Maar er was toch ook een andere manier om dat te doen? Een tooltje of handmatig? Ik ga wel ff zoeken, kzal vast niet de enige zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
Ik ben mischien schoftig lui, maar wat voor drivers heb je nodig voor een ATI radeon mobility 9000 met 64 mb dedicated geheugen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-07 21:16

redyak

Try and Fail

Kickasz schreef op 01 december 2003 @ 12:48:
Heb net Cat. 3.9 geinstalleerd, maar windows loopt meteen vast nadat 't is opgestart . |:( Nogal balen vind ik 't. Heb me fast-write uitstaan. Wat geklooit met VPU aan / uit, maar wil allemaal niet helpen. Iemand enig idee hoe ik deze drivers aan de praat krijg?

Heeft 't daarnaast nog zin voor mij om de Omega drivers te installeren?

Specs:

AMD Athlonx XP 2000+
A7V266-C
512 Mb RAM
Sapphire Radeon 9600XT 256 Mb
SB Live 1024
3Com Etherlink XL 3C905B
Ik ben al 2 dagen bezig met een Sapphire 9600XT 128 MB op een MSI Delta Board 3200+ erop.
Het is al een wonder dat je bij de instellingen kan komen.
Na diverse Fora te hebben gehad is bij mij de enig werkende optie om terug te gaan naar de Radeon 3.5 drivers. Eerst deze installen en daarna pas de controlpanel software. Alle resoluties weer in te stellen en hij loopt goed en stabiel
Zowel Omega 3.7/3.8/3.9 kern build en de Catalyst 3.7/3.8/3.9 zorgen voor directe lockups van windows bij start.

Ik weet niet meer waar het stond (geloof tweakzone) maar ATI heeft aangegeven medio 2004 nieuwe Catalyst drivers te launchen die beter zijn en geschikt voor de 0.13 micron techniek.

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt toch de drivers gewoon installeren, ATI zelf heeft namelijk maar 1 download. Ik heb ook de 3 losse stukken uit de begin post hier staan, maar ik kan toch beter gewoon de loss 3.9 driver installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze drivers heb ik sinds een paar weken op mijn systeem. Alles draait lekker stabiel.

Built by Ati 9700 Pro
AMD Barton 2800+ @ 2400Mhz
Asus A7N8X-X
Kingston 512MB PC3200
Dual monitor setup

Vroeger heb ik vooral veel problemen met Maya gekent. Deze zijn in de latere versies allemaal opgelost. Zelfs met fsaa loopt de zaak niet meer vast wat je soms nog wel eens vergeet uit te zetten na het Quaken.

Maar er is nog steeds een probleempje wat niet is opgelost. Telkens als ik van resolutie verander (bij opstarten van game/test) verspringt het beeld op de 2e monitor met een ruime marge.
Voorbeeld:
- Internet Explorer is gemaximaliseerd op de 2e monitor
- Start de game/test
- 1e monitor verspringt naar goede resolutie
- 2e monitor verspringt ook (waarom?!??!) en het gemaximaliseerde explorer venster schuift een stuk naar rechts (op de achtergrond wel de goede wallpaper).

Niet het einde van de wereld maar wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:52
Wanneer komen die catalyst 3.10 final drivers nou eens uit? :X

Iedere keer als ik er iets over lees dan is het van 'nog 1 a 2 weken', maar dat is nu al een maand zo. Is toch de grootste tegenvaller van m'n overstap van nvidia naar ATi onlangs, de driver support...... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominator schreef op 14 december 2003 @ 11:15:

Iedere keer als ik er iets over lees dan is het van 'nog 1 a 2 weken', maar dat is nu al een maand zo. Is toch de grootste tegenvaller van m'n overstap van nvidia naar ATi onlangs, de driver support...... :/
volgens mij kunnen we de drivers loop van de komende week verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:07
Btw, diegenen die NFS underground niet draaiend krijgen (met crash na 2de race, eerste tournament) moeten de DNA-drivers (www.dna-drivers.nl) proberen (gebaseerd op 3.10 béta) :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon schreef op 14 december 2003 @ 12:25:
Btw, diegenen die NFS underground niet draaiend krijgen (met crash na 2de race, eerste tournament) moeten de DNA-drivers (www.dna-drivers.nl) proberen (gebaseerd op 3.10 béta) :)
Merk je betere performance met deze drivers ook in NFS u ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien wat er veranderd zou zijn aan de 3.10 drivers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 18:03:
weet iemand misschien wat er veranderd zou zijn aan de 3.10 drivers ?
Zijn die al uit dan :? Ik zie alleen nog maar de beta versie, de CoD hotfix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominator schreef op 14 december 2003 @ 11:15:

3.10 wtf? :D

Lijkt mij eerder dat het 4.0 gaat heten.

En wat jij vind over de driver support van Ati klopt niet, want Ati komt veel vaker uit met drivers dan Nvidia, en ATI heeft realistische beschrijvingen erbij, in tegenstelling tot nvidia. "50 % performance increase blabla"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:06
Ja, zo heet die inderdaad :) wel het nieuws volgen, he?

Die 3.10 beta zorgt hier trouwens voor corrupte textures in GTA3.

[ Voor 16% gewijzigd door Brent op 15-12-2003 18:31 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon schreef op 14 december 2003 @ 12:25:
Underground werkt hier juist perfect met de ogginele 3.9 catlyst ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 11:04
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 18:28:
[...]

3.10 wtf? :D

Lijkt mij eerder dat het 4.0 gaat heten.

En wat jij vind over de driver support van Ati klopt niet, want Ati komt veel vaker uit met drivers dan Nvidia, en ATI heeft realistische beschrijvingen erbij, in tegenstelling tot nvidia. "50 % performance increase blabla"
de 4 versie komt op z'n vroegst pas volgend jaar, ati wil volgens mij 12 drivers per jaar uitbrengen, het ljikt mij logisch dat ze na een jaar wel naar 4.0 gaan. Tenzij ze bij 4.0 hetzelfde doen als van 2.x-3.0 en dat was dat de driver veel beter was in elk opzicht. iig 3.10 komt er nog aan.(die cod fix is 3.10 beta ;)).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Sinds ik de 3.9 heb geinstalleerd doet mijn DVI uitgang het niet meer. Aan wat kan dit liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 18:08:
[...]

Zijn die al uit dan :? Ik zie alleen nog maar de beta versie, de CoD hotfix
haha, nee hij is nog niet uit hopelijkd eze week :). maar ik vroeg me af of er al wat bekend was omtrend deze driver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag catalyst 3.10 :)

bron: rage3d
So yes, our sister site Rage3D.gr has just had its first exclusive. Terry Makedon had this to say in the forums (free translation from Greek):

(The new drivers should be out) Wednesday. There will be some changes from the Hotfix driver, mainly some extra bug fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:57:
vandaag catalyst 3.10 :)

bron: rage3d

[...]
op de site is nog niks te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:58:
[...]

op de site is nog niks te zien.
scroll iets naar onder hetw as oud nieuws van zondag geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh das goed nieuws Animaxt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft hercules toch met de catalyst 3.9. Ze blijven daar een beetje treurig hangen op 3.8??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

3.10 is nu officieel uit.

http://www.ati.com/suppor...r&submit.x=10&submit.y=13

en vervolg op dit topic:

Catalyst 3.10

[ Voor 26% gewijzigd door Help!!!! op 17-12-2003 23:01 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Pagina: 1 2 Laatste