Advanced sheep-counting strategies
hey hij heeft de inhoud van het ene topic snel gezijzigd
daar stond eerst dit
daar stond eerst dit
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo tweakers, hier een probleemgeval misschien dat jullie mij kunnen helpen, ik zie het namelijk niet meer zitten
Als ik met mijn pioneer 10/40 dvd speler een cd naar m'n harddisk kopieer gaat dat prima, de speler komt op toeren en blazen met die hap.
Echter als ik nu on-the-fly een backup wil maken van een data cd (verschillende ceedees geprobeerd) komt de dvd speler niet op toeren en kan ik niet hoger dan op 4x een backup maken. Wat doe ik fout ? Ik ken namelijk iemand die deze dvd speler en een 8x writer op 1 ide kabel heeft zitten en hij kan gewoon op 8x backups draaien.
Bij mij zit overigens de dvd reader op primary slave en de writer op secondary master en het gebruikte OS is w2k en de gebruikte software is nero 5 en vanaf hd naar cd branden gaat natuurlijk gewoon zonder probs op 8x.
o ja, ik heb ook de cdrom.cfg file al een keer weggegooid om de een cdrom autodetectie in nero te forceren, hiermee kreeg ik hetzelfde resultaat, hij wil gewoon niet hoger dan 4x (da's aan het begin van de cd aan het einde leest hij op 5x)
Ik hoop dat jullie tweakers mij kunnen helpen met dit probleem, want ik weet echt niet meer wat ik hieraan kan doen.
EN JA DMA AAN OF UITZETTEN HEB IK OOK AL GEPROBEERD !!!
Verwijderd
Ik kom hier toevallig langs en wat zie ik ?!?!?!?! ... kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is
nou jij poste vanmiddag 2 vage topics met precies het zelfde daar in. Dan maak ik er hier ff melding van. Zodat de adjes er eentje kunnen sluiten nix bijzonders. Als je de FAQ had gelezen had je dit kunnen weten!Op woensdag 06 december 2000 15:31 schreef Beunhaas het volgende:
Ik kom hier toevallig langs en wat zie ik ?!?!?!?! ... kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is![]()
![]()
![]()