Toon posts:

AMD of INTEL !?!?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geluk een nieuw systeem te kunnen kopen ... alleen ... gaat het een amd of intel worden ... ?

Eigenlijk ben ik wel intel aanhanger maar de prijs/prestatie verhouding van amd ligt echt super veel hoger als ik dat van jullie mag geloven .... geven jullie een onderbouwd advies :)

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-01 17:43

D-RiSe

Kick the baby

wtf slaat die titel op?

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

Topicstarter
Zeg d-rise waar slaat dat op ... met je verkeerde been uit bed gestapt ... wat een imbiciele kloothommel zeg ... ga toch ff snel je moeder pesten man !!!!!

ZAK HOOI !!!
KLOOTZAK !!!
BOEREN LUL !!!

o ja ... IMPOTENTE RUKKER :) (die was ik nog vergeten)

:r :r :r :r :r

Kom op jongens ... er zijn toch ook nog wel normale tweakers die mij kunnne helpen ?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

No offence maar ehm...relax ! :P

tis alleen raar dat je al 2 andere topics hebt geopend met dezelfde tekst alleen een titel die niet echt logisch is, snappie ? :)

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Op woensdag 06 december 2000 14:50 schreef kazuka het volgende:
No offence maar ehm...relax ! :P

tis alleen raar dat je al 2 andere topics hebt geopend met dezelfde tekst alleen een titel die niet echt logisch is, snappie ? :)
Mee eens.... Je verandert hier gauw de inhoud en gaat iemand anders uitschelden omdat ie alleen een beetje komentaar heeft...

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Topicstarter
Kijk kazuka is tenminste een normale tweaker ... maar wat bedoel je dan ... heb ik per ongeluk twee maal hetzelfde topic gesubmit ? ik snap er niets van :'(

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

AMD, alleen omdat die geodkoper is :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Op woensdag 06 december 2000 14:47 schreef Beunhaas het volgende:
Zeg d-rise waar slaat dat op ... met je verkeerde been uit bed gestapt ... wat een imbiciele kloothommel zeg ... ga toch ff snel je moeder pesten man !!!!!

ZAK HOOI !!!
KLOOTZAK !!!
BOEREN LUL !!!

:r :r :r :r :r

Kom op jongens ... er zijn toch ook nog wel normale tweakers die mij kunnne helpen ?
Denk je nu echt dat iemand je nu nog wil helpen?

Het mag duidelijk wezen dat D-rise niet een imbeciel is, en dat jij hier de boerenlul bent die met het verkeerde been uitbed gestapt is.

Je mag blij zijn dat er hier gratis adviezen gegeven word, maar als je hier medetweakers gaat uitschelden ben je hier echt verkeerd.

Ga maar lekker naar het computertotaal forum met je lompe vraag, en val ons niet meer lastig.!

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Topicstarter
AMD is wel goedkoper ja, maar loop ik dan niet tegen compatibiliteits problemen aan ?

Dat zou weer zonde zijn ...

• mrknowitall
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Koop een P4 heb je het nieuwste wat er is*

Koop een Duron heb je het meeste processorkracht per gulden*

*Schrap door wat niet van toepassing is.

One of the animals has left its cage today.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Beste kwaliteit prijs verhouding: AMD
PIII / Tbird / Duron ontlopen elkaar niet veel (dit wordt geen flame bait a.u.b.).
Wil je echter tegen je vrienden kunnen zeggen dat je een pentium 3 900 mhz heb dan moet je gewoon weer bij Intel zijn.

PS. kuis je taal voortaan.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ... p4 is zoooooo duur ... zeker in vergelijking met een amd ... ik d8 zelf een 800 MHZ p3 of een 1 GHz amd proc.

Zijn er misschien tweakers die recentelijk een p3 hebben gekocht ... van hun zou ik graag horen waarom ze geen AMD hebben gekocht ???

--------------------------------

hmmm majestic mijn taal gebruik was misschien iets TE enthausiast, maar wat is er dan toch aan de hand met de titel en de topic ... ik snap er geen ZAK van :'( :'(

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

excuses, hier stond iets stoms

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09-2025

GraasGast

Analogue Heaven

koop een duron 600 uit week 36 voor 175 piek en overclock hem naar 1000 mhz, en zeg tegen je vrienden(weet je wat dat zijn?) hey! ik ben een chagerijnige droplul en ik heb een AMD duron 1000 mothafucking megahertz!

:? :r

Verwijderd

Je denkt toch niet dat ik series antwoord ga geven op iemand die zulk taalgebruik tentoonstelt op zo'n tof forum als GoT?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 15:46 schreef tineau het volgende:
Je denkt toch niet dat ik series antwoord ga geven op iemand die zulk taalgebruik tentoonstelt op zo'n tof forum als GoT?
ehhhh drie reacties terug heb ik hier toch al op gereageerd ? ... maar niemand weet mij te vertellen wat er aan het handje was ... :'(

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:32
ehm 1000 of 800, shit wat is die keuze moeilijk :+

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-01 20:11
Het is on ethisch om een topic te openen en dan het openingsbericht kompleet te gaan editen als iemand als reactie een (in jouw ogen) rot antwoord geeft.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 15:57 schreef [TLT]Lynx het volgende:
ehm 1000 of 800, shit wat is die keuze moeilijk :+
Maar als ik de kritische mensen mag geloven zou een p3-800 of een amd 1000 bijna even snel moeten zijn en schijn je de intel best wel knap te kunnen overklokken ....

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 15:58 schreef metalant het volgende:
Het is on ethisch om een topic te openen en dan het openingsbericht kompleet te gaan editen als iemand als reactie een (in jouw ogen) rot antwoord geeft.
waar basseer je je dan op ... dat is nu al de zoveelse beschuldiging in deze thread ... zijn er dan twee soorten tweakers ?
1. reageren normaal op een topic
2. hebben niets beters te doen, gaan iets raars verzinnen en mensen daarvoor at random beschuldigen ?

metalant, hoor jij sons bij de 2e ? :(
(of leg dan in godsnaam ff uit wat er aan de hand is :? )

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10-2025
Op woensdag 06 december 2000 14:57 schreef seppie het volgende:

[..]
Denk je nu echt dat iemand je nu nog wil helpen?

Het mag duidelijk wezen dat D-rise niet een imbeciel is, en dat jij hier de boerenlul bent die met het verkeerde been uitbed gestapt is.

Je mag blij zijn dat er hier gratis adviezen gegeven word, maar als je hier medetweakers gaat uitschelden ben je hier echt verkeerd.

Ga maar lekker naar het computertotaal forum met je lompe vraag, en val ons niet meer lastig.!
* Helldesker is het hier helemaal mee eens.
Tevens moet je denk ik even LEZEN wat er zoal gezegd wordt. Ennuh schelden doe je maar ergens waar je wat te vertellen hebt. Ennuh ik wil best mensen helpen / advies geven maar zoals jij met tweakers omgaat... :r

Je hebt iig je nick mee. BEUNHAAS

• metalant
  • Laatst online: 13-01 20:11
Op woensdag 06 december 2000 16:07 schreef Beunhaas het volgende:

[..]
waar basseer je je dan op ... dat is nu al de zoveelse beschuldiging in deze thread ... zijn er dan twee soorten tweakers ?
1. reageren normaal op een topic
2. hebben niets beters te doen, gaan iets raars verzinnen en mensen daarvoor at random beschuldigen ?

metalant, hoor jij sons bij de 2e ? :(
(of leg dan in godsnaam ff uit wat er aan de hand is :? )
Beunhaas, ik heb het begin niet helemaal meegekregen, maar als ik de thread zo lees, dan heb jij de eerste posting aangepast, nadat er al iemand gereageerd heeft. Dat is niet netjes. En als je crosspost dan kun je ook rare reacties krijgen. Maar ik stop er nu mee, want dit soort reacties geef ik bijna nooit. (zoek ze maar eens op)

Verwijderd

Topicstarter
Crossposten ? waar gaat dit over ... :'(
Dit loopt helemaal uit de hand terwijl ik gewoon een normale vraag stel en misschien wat raar reageerde in het begin ...

• blouweKip
  • Laatst online: 18-02 00:09
Maar als ik de kritische mensen mag geloven zou een p3-800 of een amd 1000 bijna even snel moeten zijn en schijn je de intel best wel knap te kunnen overklokken ....
Onzin, intel p3 en amd tb ontlopen elkaar niet veel op een gelijke mhz, maar de amd is vaak wel vet veel goedkoper....amd dus :)

Probeer wel ff wat releaxter te zijn btw, ik snap dat het de wereld eng is als je 15 jaar bent, maar dat is nog geen reden om mensen uit schelden.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 06 december 2000 17:06 schreef blouweKip het volgende:

[..]

Onzin, intel p3 en amd tb ontlopen elkaar niet veel op een gelijke mhz, maar de amd is vaak wel vet veel goedkoper....amd dus :)
Mijn gedachte precies, darom zit er nu een thunderbird in bij mij, omdat hij gewoon veel geodkoper was :). Waren ze even duur, dan was ik nu nog aan het twijfelen :P

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

nadeel van AMD procs vind ik nog steeds dat je afhankelijk bent van Via of ali of wat dan ook chipsets! Totdat AMD hun 760 stabiel heeft zou ik geen amd kopen en gewoon even wachten.
Ik heb nog steeds een bx boardje en met de celeron 800 voor de deur doet m'n abitje het nog perfect. Pas als dit moederbord ECHT niet meer mee kan dan ga ik upgraden en hoop ik dat AMD hun chipsets in orde heeft.

Als je nu persee een nieuwe compu moet kopen hou dan niet alleen rekening met de prijs van de proc maar van het hele systeem. Vaak zijn de andere benodigdheden om een amd proc te kunnen draaien duurder dan die benodigd bij een intel systeem dus uiteindelijk zitten ze weer in dezelfde prijsklasse. Zo hebben Intel systemen iets minder last van benodigde power van de voeding e.d. dus daar ben je ook meer geld aan kwijt.

Ik ben geen pro Intel, maar ook geen pro AMD. Ik vind ze allebij goed en kijk naar de totaalprijs bij een vergelijkbaar systeem.

Stel een systeem samen met intel en een met amd die even snel zijn en kijk dan naar de prijs. Zo moeilijk is dat niet om dat even zelf te doen, daar heb je ons niet voor nodig.
Pagina: 1