Na afloop van een map krijgen de personen met: Highest Battle Sense, Best Engineer, Best Medic, Best Field Ops, Highest Light Weapons, Best Soldier en Best Covert Ops in iedergeval een award.
Verwijderd
Dat verklaard dus waarom ik meestal een paar E's achter mn naam heb staan met een campaignSybr_E-N schreef op 27 januari 2004 @ 16:34:
Na afloop van een map krijgen de personen met: Highest Battle Sense, Best Engineer, Best Medic, Best Field Ops, Highest Light Weapons, Best Soldier en Best Covert Ops in iedergeval een award.
Waar is de laatste patch te vinden?
[ Voor 17% gewijzigd door Brickman op 27-01-2004 17:01 ]
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Misschien wel handig als mensen de readme lezen in hun ET<dir>
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Nou ik heb het daar niet kunnen vinden hoorRoeligan schreef op 27 januari 2004 @ 17:29:
Misschien wel handig als mensen de readme lezen in hun ET<dir>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Staat in de startpost.Brickman schreef op 27 januari 2004 @ 16:53:
Waar is de laatste patch te vinden?
Heb ik ook nog een klein vraagje: Ik heb het idee dat m'n ET lagged tijdens heftige actie, alsof de kogel er net iets later uitkomt dan dat je met je muis klikt. Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
-Zowel op XS4all als de FD-NL server
-FPS = ok ( > 70)
-3DMark2001 score = ok (11,5k)
-Ping = ok (50)
-Packetsize > 70
-seta rate 25000 (25k=dsl default)
-seta snaps 40 (40=dsl default)
Dat lag effect heb ik de laatste tijd ook. En aan het geklaag te zien ben je niet de enige. Het kan ook de servers zijn btw, maar dat ben ik aan het navragen.
Aha ok. Blij dat ik niet de enige benPjotrik schreef op 27 januari 2004 @ 21:04:
Dat lag effect heb ik de laatste tijd ook. En aan het geklaag te zien ben je niet de enige. Het kan ook de servers zijn btw, maar dat ben ik aan het navragen.
Zit er trouwens ook een verschil tussen xs4all pro 1 en pro 2? Op pro 2 lijkt het wel alsof het beter gaat.
Ik heb heel vaak dat ik zo maar kogels door de lucht zie vliegen
Denk dat het komt dat er dan aan de andere kant iemand staat te schieten ofzo. Hebbne jullie dat ook?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Heb ik inderdaad ook, zie je opeens kogels langs je hoofd suizen, terwijl ze eigenlijk 5 meter van de af staan te schieten. Heel raar is dat, ik schrik er altijd wel vanHu9o schreef op 27 januari 2004 @ 22:40:
Ik heb heel vaak dat ik zo maar kogels door de lucht zie vliegenDenk dat het komt dat er dan aan de andere kant iemand staat te schieten ofzo. Hebbne jullie dat ook?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
belangrijke stap voor ET imo, mogelijkheid om groter te worden dan cs?Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 03:12:
ID heeft de benodigde sourcecode vrijgegeven om mods te maken voor ET. Zie hier
What's in the case?
Nou dat zie ik eigelijk niet zo snel gebeuren. CS is namelijk wel heeel groot.
Hoe zit het iegelijk met het ontstaan van cheats?? Kunnen die nu ook makkelijker gemaakt worden doordat een deel van de code vrijgegeven is?? Of zijn deze stukken code hier voor niet te gebruiken? Zou wel een lekkere actie zijn als het wel zo zou zijn.
Hoe zit het iegelijk met het ontstaan van cheats?? Kunnen die nu ook makkelijker gemaakt worden doordat een deel van de code vrijgegeven is?? Of zijn deze stukken code hier voor niet te gebruiken? Zou wel een lekkere actie zijn als het wel zo zou zijn.
Super! Zoals al aangegeven is zal dit de lifespan van ET flink kunnen verlengen, maar daarnaast is ET nu wel HET platform geworden voor mod-bouwers. ET is nl. wel de enige game in dit genre die gewoon gratis gedownload kan worden.Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 03:12:
ID heeft de benodigde sourcecode vrijgegeven om mods te maken voor ET. Zie hier
Ik hoop dat er een leuke mod komt die in ieder geval wat aan 't Panzer en arty spammen doet. Vooral de Panzer is ontzettend onrealistisch.
Yup, maar de basis van CS is a) niet gratis en b) lang niet zo'n goeie engine als de RTCW engine. HL is wel op Quake 2 (ongeveer) gebaseerd en die engine is gewoon outdated.Hu9o schreef op 28 januari 2004 @ 11:38:
Nou dat zie ik eigelijk niet zo snel gebeuren. CS is namelijk wel heeel groot.
Nee, mods werken voornamelijk serverside. Natuurlijk kan een serveradmin een if(player->name == "MyName") cheat maken, maar aimbots e.d. werken op een heel ander niveau, die werken op basis van de traffic tussen de server en de client.Hu9o schreef op 28 januari 2004 @ 11:38:
[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 28-01-2004 11:54 ]
https://niels.nu
Nou gelukkig maar:)
De eerste mod die ze van mij mogen maken is het mogelijk maken om van wapen te switchen tijdens het reloaden. Want dat is wel zo verrot dat je eerst moet reloaden (heeft een sidearm ook niet veel nut meer of je moet je magazijn niet helemaal leeg schieten)
De eerste mod die ze van mij mogen maken is het mogelijk maken om van wapen te switchen tijdens het reloaden. Want dat is wel zo verrot dat je eerst moet reloaden (heeft een sidearm ook niet veel nut meer of je moet je magazijn niet helemaal leeg schieten)
Oh My God!
Eikels!
C:
1
2
3
4
5
6
7
| void Weapon_Panzerfaust_Fire( gentity_t *ent ) { gentity_t *m; m = fire_rocket (ent, muzzleEffect, forward); // VectorAdd( m->s.pos.trDelta, ent->client->ps.velocity, m->s.pos.trDelta ); // "real" physics } |
Eikels!
Ten eerste is een sidearm sowieso nuttig, je pistool doet behoorlijk wat damage, akimbo pistols zijn een stuk sneller dan je SMG. Bovendien is het onrealistisch, om te reloaden heb je beide handen nodig, ik vind dit een flink minpunt aan bijvoorbeeld CoD.Hu9o schreef op 28 januari 2004 @ 12:16:
[ Voor 57% gewijzigd door Hydra op 28-01-2004 12:40 ]
Het is helemaal niet onrealistisch om tijden het reloaden te stoppen en snel je sidearm te pakken. Tevens zeg ik niet dat de sidearm niet nuttig is en al helemaal niet over de akimbo. Maar het mooie van een sidearm is juist dat je die kan pakken als je clip leeg is. Nu kan je hem pas pakken als je al gereload heb, dan hoeft het niet meer.
edit:
En lees ik goed dat die vectoradd er voor _zou_ zorgen dat de panzer netzo als de rifle grenade naar beneden valt door de zwaarte kracht?
edit:
En lees ik goed dat die vectoradd er voor _zou_ zorgen dat de panzer netzo als de rifle grenade naar beneden valt door de zwaarte kracht?
[ Voor 19% gewijzigd door Hu9o op 28-01-2004 12:44 ]
Ah, sorry, dan begreep ik je verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je door wou gaan met reloaden terwijl je met je sidearm aan 't schieten bentHu9o schreef op 28 januari 2004 @ 12:43:
Het is helemaal niet onrealistisch om tijden het reloaden te stoppen en snel je sidearm te pakken. Tevens zeg ik niet dat de sidearm niet nuttig is en al helemaal niet over de akimbo. Maar het mooie van een sidearm is juist dat je die kan pakken als je clip leeg is. Nu kan je hem pas pakken als je al gereload heb, dan hoeft het niet meer.
Yup. Een stuk realistischer. De 'echte' Panzer was ontzettend moeilijk te aimen, en de eerste versie had sowieso maar een bereik van 30m. Die in CoD is veel beter.Hu9o schreef op 28 januari 2004 @ 12:43:
Edit: Oooh! Base weapon damages!
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
| case WP_KNIFE: return 10; case WP_STEN: return 14; case WP_CARBINE: case WP_GARAND: case WP_KAR98: case WP_K43: return 34; case WP_FG42: return 15; case WP_LUGER: case WP_SILENCER: case WP_AKIMBO_LUGER: case WP_AKIMBO_SILENCEDLUGER: case WP_COLT: case WP_SILENCED_COLT: case WP_AKIMBO_COLT: case WP_AKIMBO_SILENCEDCOLT: case WP_THOMPSON: case WP_MP40: case WP_MOBILE_MG42: case WP_MOBILE_MG42_SET: return 18; case WP_FG42SCOPE: return 30; case WP_GARAND_SCOPE: case WP_K43_SCOPE: return 50; case WP_SMOKE_MARKER: return 140; // just enough to kill somebody standing on it case WP_MAPMORTAR: case WP_GRENADE_LAUNCHER: case WP_GRENADE_PINEAPPLE: case WP_GPG40: case WP_M7: case WP_LANDMINE: case WP_SATCHEL: return 250; case WP_TRIPMINE: return 300; case WP_PANZERFAUST: case WP_MORTAR_SET: case WP_DYNAMITE: return 400; |
[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 28-01-2004 12:58 ]
Daar schijn je de engine source voor nodig te hebben, en de Q3 engine is nog steeds closed source.stime schreef op 28 januari 2004 @ 12:55:
Hopelijk komt snel ET-tv uit dan
Ook leuk, weapon spreads:
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| case WP_LUGER: case WP_SILENCER: case WP_AKIMBO_LUGER: case WP_AKIMBO_SILENCEDLUGER: return 600; case WP_COLT: case WP_SILENCED_COLT: case WP_AKIMBO_COLT: case WP_AKIMBO_SILENCEDCOLT: return 600; case WP_MP40: case WP_THOMPSON: return 400; case WP_STEN: return 200; case WP_FG42SCOPE: return 200; case WP_FG42: return 500; case WP_GARAND: case WP_CARBINE: case WP_KAR98: case WP_K43: return 250; case WP_GARAND_SCOPE: case WP_K43_SCOPE: return 700; case WP_MOBILE_MG42: case WP_MOBILE_MG42_SET: return 2500; |
Edit:
Headshots met elk weapon doen een min damage van 50, en headshot damage = base damage * 2. Explosive weapons doen niet aan headshots.
Als je een helm op hebt doet een headshot van ALLEEN een scoped GARAND of K43 80% damage, dit wordt na de base * 2 berekend.
Als de damage meer dan 190 is gib je sowieso, je gibbed als je health -175 of lager is.
Je wordt limbo ingeschopt als je health -75 of lager is.
[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 28-01-2004 13:25 ]
Ja dat weet ik, maar dan nog kan je niet switchen TIJDENS het reloaden.Revision schreef op 28 januari 2004 @ 12:47:
btw zet gewoon autoreload af, kun je wel switchen.
Grappig dat zo'n code gewoon in c is geschreven. Ik dacht altijd dat spellen met exotisch en ingewikkelde talen werden geschreven
.
[ Voor 4% gewijzigd door dr snuggles op 28-01-2004 14:12 ]
Aangezien dergelijke dingen 'snel' moeten lijkt het me geen goed idee het in Smaltalk ofzo te doenwwillem schreef op 28 januari 2004 @ 14:11:
Grappig dat zo'n code gewoon in c is geschreven. Ik dacht altijd dat spellen met exotisch en ingewikkelde talen werden geschreven.
C is vrij standaard voor spellen eigelijk. Jammer dat ik nou beter Delphi kan dan C....
Kent iemand trouwens deze wapens?
WP_GPG40:
WP_M7:
WP_TRIPMINE (niet landmine)
WP_GPG40:
WP_M7:
Ik zag ook de kar98 staan
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Kunnen restanten zijn van het originele single-player spel, welke toen is afgeblazen. Waarna men is verder is gegaan met een gratis multi-player spel.
Die bovenste 2 zijn de grenade launchers geloof ik (WP_GRENADE_LAUNCHER is de Axis "potato masher" grenade, ze hebben daarvoor een oude Q3 type gebruikt kennelijk).wwillem schreef op 28 januari 2004 @ 14:37:
Kent iemand trouwens deze wapens?
WP_GPG40:
WP_M7:
Ik geloof dat een WP_LANDMINE verandert in een WP_TRIPMINE op 't moment dat 'ie gearmed wordt, ik zal d'r nog ff naar kijken.
Yup, en die hebben ze waarschijnlijk laten staan om geen stukken code 'kapot' te maken. De KAR98 zit niet in het spel AFAIK.
Er zit ook best een hoop AI code in die niet gebruikt wordtSybr_E-N schreef op 28 januari 2004 @ 14:51:
Kunnen restanten zijn van het originele single-player spel, welke toen is afgeblazen. Waarna men is verder is gegaan met een gratis multi-player spel.
[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 28-01-2004 15:08 ]
Heb de data ff in een tabelletje gezet, iets overzichtelijker:
http://niels.nu/files/et-damage.html
Dit is trouwens de 'base' damage, damage vermindert linair met afstand.
Is dat ook het geval bij scoped wapens?? Dus als er via de scope geschoten wordt
edit:
Ik merk dat m'n vraag niet gesnapt wordt. Maar het was dus een reactie op hierboven. Wordt damage van wapens als ze gescoped zijn ook lineair minder met de afstand?
edit:
Ik merk dat m'n vraag niet gesnapt wordt. Maar het was dus een reactie op hierboven. Wordt damage van wapens als ze gescoped zijn ook lineair minder met de afstand?
[ Voor 53% gewijzigd door Hu9o op 28-01-2004 19:01 ]
HandigHydra schreef op 28 januari 2004 @ 15:33:
Heb de data ff in een tabelletje gezet, iets overzichtelijker:
Twee opmerkingen:
1) Headshots zijn toch base damage x 2? Dan zou een mp40 toch 36 hp eraf schieten met een headshot ipv 50 hp ?
2) Weet je zeker dat het lineair afneemt met de afstand? Zoja; dan is dit zeker minimaal?
1) Zoals ik al eerder zei, een HS doet altijd minimaal 50 damage.wwillem schreef op 28 januari 2004 @ 19:15:
Twee opmerkingen:
1) Headshots zijn toch base damage x 2? Dan zou een mp40 toch 36 hp eraf schieten met een headshot ipv 50 hp ?
2) Weet je zeker dat het lineair afneemt met de afstand? Zoja; dan is dit zeker minimaal?
2) Zal morgen even kijken, maar de afname is inderdaad gecapped.
Het wordt onafhankelijk van het wapen type berekend, geloof het dus wel.Hu9o schreef op 28 januari 2004 @ 18:04:
[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 28-01-2004 20:17 ]
Grappig, naast referenties naar een "lockpick" was het kennelijk ook de bedoeling dat je iemand met een stoel op z'n kop kon meppen:
// no reload when you've got a chair in your hands
/*if(pm->ps->eFlags & EF_MELEE_ACTIVE)
return;*/
Helaas
Edit:
Whoohoo!
In g_missile.c zit een fire_missile() functie welke Panzers afhandelt. Als je de movement type (bolt->s.pos.trType = TR_LINEAR);) in TR_GRAVITY verandert heb je een Panzer die langzaam naar beneden zakt.
Ik kan alleen nog niet vinden waar de Panzer automagisch omgeschakeld wordt naar je pistool op 't moment dat je er een afgeschoten hebt
Distance falloff:
(Dit wordt alleen berekend voor headshots en alleen als een DAMAGE_DISTANCEFALLOFF flag geset is, ik weet niet of dat het geval is)
Dus: Alle damage van een afstand van minder dan 1500 units is gewoon volledige damage. Damage van een afstand van boven de 2500 units is slechts 20% van je base damage. Alles daartussen is een lineare schaal tussen de 80 en de 100%. Best vaag, het gaat dus van 100 naar 80 en dan opeens met een dropoff naar 20% als ik het goed begrijp.
Voor Panzers e.d. geldt dit overigens niet, de 'explosie' is gewoon een nieuwe entity. Ik geloof dat dit ook niet geldt voor sniper rifles omdat daar een echte 'kogel' gespawned wordt.
// no reload when you've got a chair in your hands
/*if(pm->ps->eFlags & EF_MELEE_ACTIVE)
return;*/
Helaas
Edit:
Whoohoo!
In g_missile.c zit een fire_missile() functie welke Panzers afhandelt. Als je de movement type (bolt->s.pos.trType = TR_LINEAR);) in TR_GRAVITY verandert heb je een Panzer die langzaam naar beneden zakt.
Ik kan alleen nog niet vinden waar de Panzer automagisch omgeschakeld wordt naar je pistool op 't moment dat je er een afgeschoten hebt
Distance falloff:
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
| if( dist > 1500.f ) { if( dist > 2500.f ) { take *= 0.2f; } else { float scale = 1.f - 0.2f * (1000.f / (dist - 1000.f)); take *= scale; } } |
(Dit wordt alleen berekend voor headshots en alleen als een DAMAGE_DISTANCEFALLOFF flag geset is, ik weet niet of dat het geval is)
Dus: Alle damage van een afstand van minder dan 1500 units is gewoon volledige damage. Damage van een afstand van boven de 2500 units is slechts 20% van je base damage. Alles daartussen is een lineare schaal tussen de 80 en de 100%. Best vaag, het gaat dus van 100 naar 80 en dan opeens met een dropoff naar 20% als ik het goed begrijp.
Voor Panzers e.d. geldt dit overigens niet, de 'explosie' is gewoon een nieuwe entity. Ik geloof dat dit ook niet geldt voor sniper rifles omdat daar een echte 'kogel' gespawned wordt.
[ Voor 89% gewijzigd door Hydra op 29-01-2004 13:42 ]
Ik denk we die formule verkeerd interpreteren. Volgens onderstaande plot zou het effect toenemen bij het vergroten van de afstand. Bij 2499,99 meter zou het effect 85% zijn en bij 2500 meter weer 20%.Hydra schreef op 29 januari 2004 @ 10:53:
Distance falloff:
C:
1 2 3 4 5 6 7 8 if( dist > 1500.f ) { if( dist > 2500.f ) { take *= 0.2f; } else { float scale = 1.f - 0.2f * (1000.f / (dist - 1000.f)); take *= scale; } }

Ik hoop wel op een counterstrike look-a-like, maar dan als zelfstandig spel.
Wat ik hoop is dat er een hoop bugs verdwijnen 
- de "er wordt gevote maar ik zie niet wat" bug
- de "ik zie kogels langs me heen vliegen, maar die horen hier niet thuis" bug
- reload bug, (klik klik, terwijl je volle ammo hebt)
- autopickup bug
Het zijn kleine dingen, maar als je ervoor moet herstarten op een non pro server...das irri
- autopickup bug
Het zijn kleine dingen, maar als je ervoor moet herstarten op een non pro server...das irri
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
'take' is wel de damage die gedaan wordt, dus ik denk eerlijk gezegd dat die code niet gebruikt wordt. Hij wordt alleen bij headshots toegepast, en dan ook alleen als die flag geset is.wwillem schreef op 29 januari 2004 @ 16:06:
Ik denk we die formule verkeerd interpreteren. Volgens onderstaande plot zou het effect toenemen bij het vergroten van de afstand. Bij 2499,99 meter zou het effect 85% zijn en bij 2500 meter weer 20%.
Er zitten overal stukken code die niet meer gebruikt wordt, hele stukken die uitgecomment zijn, en niet zijn verwijderd. Een echte as-is release dus. Dingen als rate-of-fire, weapon loadout en weapon damage zit ook overal over de code verspreid, en ik heb ook nog steeds de PF->Pistol switch niet kunnen vinden.
[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 29-01-2004 16:27 ]
Was toch nieuw?2Dutch schreef op 29 januari 2004 @ 16:23:
- de "er wordt gevote maar ik zie niet wat" bug <== is geen bug! Dat komt omdat de tegenstander een votekick uitvoert. Jij kan niet zien we het is, pas als de vote mislukt/gelukt is.2Dutch schreef op 29 januari 2004 @ 16:23:
- autopickup bug
Kogels vliegen is wel een bug. Dat reloaden heb ik nog nooit gehad en wat is een autopickup bug?
VotenHu9o schreef op 29 januari 2004 @ 16:36:
[...]
- de "er wordt gevote maar ik zie niet wat" bug <== is geen bug! Dat komt omdat de tegenstander een votekick uitvoert. Jij kan niet zien we het is, pas als de vote mislukt/gelukt is.
Kogels vliegen is wel een bug. Dat reloaden heb ik nog nooit gehad en wat is een autopickup bug?
Vreemd, soms proberen mensen te voten voor shufflen en dan zie ik het ook wel eens niet..zal er eens goed op gaan letten
Autopickup
Dat staat bij zowat iedereen aan (hendig)maar soms hapert die optie, en moet je dus steeds op de "use"knop gaan rammen..gruwelijk irritant (imho) met een rejoin van een server of een restart van ET is dit weg.
[ Voor 18% gewijzigd door 2Dutch op 29-01-2004 17:00 ]
Verwijderd
dat autopickup kan je snel fixen door eerst
/cg_autoactivate 0
in je console te typen, en daarna
/cg_autoactivate 1
/cg_autoactivate 0
in je console te typen, en daarna
/cg_autoactivate 1
Als je dat probleem hebt moet je ff naar Opties>Game en dan alle auto dingen ff togglen. Dan is het weer normaal.
Dam timius beats me
Dam timius beats me
[ Voor 12% gewijzigd door Hu9o op 29-01-2004 17:12 ]
Heren: ik zal jullie oplossingen gaan proberen, bedankt!
(zul je zien dat ik dat probleem nooit meer krijg ofzo..is altijd
)
(zul je zien dat ik dat probleem nooit meer krijg ofzo..is altijd
Ik heb trouwens ook de rate of fire gevonden in bg_misc.c, en m'n spreadsheet daarop uitgebreid:
(Neem aan dat dit niet als reclame gezien wordt, staat geen banner op
)
(Neem aan dat dit niet als reclame gezien wordt, staat geen banner op
Handig schema! SuperHydra schreef op 30 januari 2004 @ 16:15:
Ik heb trouwens ook de rate of fire gevonden in bg_misc.c, en m'n spreadsheet daarop uitgebreid:
(Neem aan dat dit niet als reclame gezien wordt, staat geen banner op)
Kleine aanvulling op de tabel:
-Tis MG42 ipv MG40
-De M7 en de GPG40 zijn de grenaat werpers van respectievelijk de allies en axis.
DPS is volgens mij de impact op de aim van de vijand, klopt dat Hydra? Ik heb alleen nog geen idee wat de vertaling moet zijn van DPS
[ Voor 8% gewijzigd door dr snuggles op 30-01-2004 18:55 ]
Verwijderd
Interessant schema zeg
Heb nu trouwens problemen met punkbuster onder Linux (gentoo) (onder Win2K heb ik geen enkele problemen, ook niet met het updaten).
Volgens Redneck de foutmelding dat ik dus ff moet updaten. Nou, alles goed en wel, dan doe ik dat maar via pbweb.x86 (wel executable gemaakt eerst, anders wil ie nie
) ).
Maaaaar dan krijg ik de volgende errors:
En dat gaat zo wel even door, constant Binary conversion failure. Nu heb ik dus even gekeken bij de faq support op evenbalance.com, maar daar staat dat het aan de verbinding kan liggen. Oke, dan handmatig ff downloaden. Helpt niks, nog steeds dezelfde fout
Ook al pbweb handmatig een update gegeven, rechten anders gezet, helpt ook niks
Wie o wie weet hier toevallig een oplossing voor?
Heb nu trouwens problemen met punkbuster onder Linux (gentoo) (onder Win2K heb ik geen enkele problemen, ook niet met het updaten).
Volgens Redneck de foutmelding dat ik dus ff moet updaten. Nou, alles goed en wel, dan doe ik dat maar via pbweb.x86 (wel executable gemaakt eerst, anders wil ie nie
Maaaaar dan krijg ik de volgende errors:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| PBWEB v1.5 This program is (C) Copyright 2002 by Even Balance, Inc., All Rights Reserved. pbweb must be launched from the home "pb" folder where the game is installed. If launched from another location, pbweb will not be able to update PunkBuster. If you experience a problem with this program, email support@evenbalance.com. Please attach the generated pbweb.log file and also supply the following info: 1) Which Game, 2) Operating System, 3) Internet Connection Type, and 4) Any other details that may help in resolving the problem. Starting pbweb to check for PunkBuster updates via world wide web Initializing ... (please wait - ctrl+c to cancel) Resolving www.evenbalance.com Resolved to 216.240.146.139 Checking for PB Client updates Game: et Attempting to download pbsec.htm (please wait) Received File pbsec.htm (1395 bytes) Attempting to download htm/la001327.htm (please wait) Received File la001327.htm (39223 bytes) ERROR: Htm-to-Binary Conversion Failed ... htm/la001327.htm Removed Attempting to download htm/lc001068.htm (please wait) Received File lc001068.htm (671287 bytes) ERROR: Htm-to-Binary Conversion Failed ... htm/lc001068.htm Removed |
En dat gaat zo wel even door, constant Binary conversion failure. Nu heb ik dus even gekeken bij de faq support op evenbalance.com, maar daar staat dat het aan de verbinding kan liggen. Oke, dan handmatig ff downloaden. Helpt niks, nog steeds dezelfde fout
Ook al pbweb handmatig een update gegeven, rechten anders gezet, helpt ook niks

Wie o wie weet hier toevallig een oplossing voor?
edit:
Misschien een kwestie van een pakketje vergeten te emergen dat ie dus niet kan omzetten?
Misschien een kwestie van een pakketje vergeten te emergen dat ie dus niet kan omzetten?
edit:
Gevonden
Ik dacht, even kijken wat het verschil is met een Windows install.......verrek, er staat een mapje dll bij.....Dus even een map genaamd dll in de map van pb gezet, en nu krijg ik het volgende:
Attempting to download htm/la001327.htm (please wait)
Received File la001327.htm (39223 bytes)
htm/la001327.htm successfully converted to dll/la001327.so
Even kijken of ie het nu wel doet
Gevonden
Ik dacht, even kijken wat het verschil is met een Windows install.......verrek, er staat een mapje dll bij.....Dus even een map genaamd dll in de map van pb gezet, en nu krijg ik het volgende:
Attempting to download htm/la001327.htm (please wait)
Received File la001327.htm (39223 bytes)
htm/la001327.htm successfully converted to dll/la001327.so
Even kijken of ie het nu wel doet
edit:
Opgelost
Truukje met mapje dll werkt goed voor slechts als root te spelen, maar voor de gewone user moet men dan de files die dan gemaakt zijn door pbweb.x86, naar de /home/user/.wolfet/pb gekopieerd worden. Wel even readable maken(of je voert de update uit als user).
Opgelost
Truukje met mapje dll werkt goed voor slechts als root te spelen, maar voor de gewone user moet men dan de files die dan gemaakt zijn door pbweb.x86, naar de /home/user/.wolfet/pb gekopieerd worden. Wel even readable maken(of je voert de update uit als user).
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 19:43 ]
Ik heb onder Mandrake precies hetzelfde, volgens mij is die update functie gewoon brak. Het enige dat je volgens mij kan doen is zelf die files downloaden en ze in de pb dir zetten.

Verwijderd
Ik heb de laatste tijd dat ie automatisch een level opneemt......dus dat ie er een filmpje van maakt die later kan openen via wolfenstein zelf (replays) .. als ik op F12 druk gebeurt er niets.... iemand anders al gehad?
autoaction op 0 zetten:Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 18:51:
Ik heb de laatste tijd dat ie automatisch een level opneemt......dus dat ie er een filmpje van maakt die later kan openen via wolfenstein zelf (replays) .. als ik op F12 druk gebeurt er niets.... iemand anders al gehad?
/cg_autoaction 0 in de console typen. Met /stoprecord kun je het opnemen stoppen. Met f12 kan je het recorden alleen aanzetten (f12 = /autorecord).
Verwijderd
Thanks!!wwillem schreef op 31 januari 2004 @ 19:08:
[...]
autoaction op 0 zetten:
/cg_autoaction 0 in de console typen. Met /stoprecord kun je het opnemen stoppen. Met f12 kan je het recorden alleen aanzetten (f12 = /autorecord).
Dat hoeft opzich niet, als je maar de $HOME variable en het fs_homepath aanpast voordat je de server opstart, ik gebruik bijvoorbeeld het volgende script om mijn dedicated servers onder debian te starten:Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 17:25:
Opgelost![]()
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| #!/bin/sh USER=etded HOME=/usr/local/games/etded COMMAND="./etded +set fs_homepath $HOME +set dedicated 1 +set net_ip x.x.x.x +set net_port 27960 +set com_hunkmegs 76 +exec server.cfg" cd $HOME exec setuidgid $USER $COMMAND |
Die update functie is echt niet brak, je moet alleen weten hoe die precies werktRRR schreef op 31 januari 2004 @ 18:06:
Ik heb onder Mandrake precies hetzelfde, volgens mij is die update functie gewoon brak. Het enige dat je volgens mij kan doen is zelf die files downloaden en ze in de pb dir zetten.
[ Voor 25% gewijzigd door [ash] op 01-02-2004 12:02 ]
Net op Xs4all pro 2 (zonder enig ander internetverkeer dan veroorzaakt door ET):

Nou, ik denk dat ik de eerste cheater in ET vandaag tegengekomen ben. Ik heb een demo gemaakt toen ik aan het spelen was, maar ben een paar minuten daarna maar spec gegaan (en demo bleef doorgaan). Let niet op mij, ik was bezig om GG (zo heet de cheater in het spel) te vinden en om zijn 'schietkunsten' (ahum
) vast te leggen. Het gaat eigenlijk vooral om het gedeelte waar ik spec ben, daar zie je het het best.
Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden. Of die gast mikt perfect, of hij cheat. Ik ga voor het tweede
Download hem hier! :)
Edit: 39 pagina's?!?! Word het geen tijd voor een nieuw topic?
Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden. Of die gast mikt perfect, of hij cheat. Ik ga voor het tweede
Download hem hier! :)
Edit: 39 pagina's?!?! Word het geen tijd voor een nieuw topic?
[ Voor 16% gewijzigd door Morax op 01-02-2004 23:41 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
Naaah idd zeg. Dat is echt ongeloofwaardig goed :-o. Hoe ie af en toe na 1 popptje dood naar head van volgende poppetje overschakelt das echt automatisch 
EDIT: 'huishoudelijke mededeling' iedereen heeft wel gemerkt dat de XS4ALL servers best laggy zijn laatste tijd. Ik heb gehoord dat dit komt door een verhuizing van de servers binnen XS4ALL. Ik weet niet precies hoe het zit maar ik hoop dat het binnenkort weer normaal wordt....
EDIT: 'huishoudelijke mededeling' iedereen heeft wel gemerkt dat de XS4ALL servers best laggy zijn laatste tijd. Ik heb gehoord dat dit komt door een verhuizing van de servers binnen XS4ALL. Ik weet niet precies hoe het zit maar ik hoop dat het binnenkort weer normaal wordt....
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 00:49 ]
Inderdaad, die keer dat ik er was was echt niet normaalVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 00:47:

Ik speel er daarom voorlopig bewust niet meer. Maar als de situatie verbeterd kom ik er zeker weer spelen
[ Voor 13% gewijzigd door Morax op 02-02-2004 01:03 ]
Wij (Skill en Foggy) zijn het ermee eens. Het is een cheater. Dat kan toch niet zo? Als een magneet trekt die aimdot naar het hoofd. Headmagnet-achtige taferelen...
Punkbuster enabled? of issie nog niet ontdekt?
Punkbuster enabled? of issie nog niet ontdekt?
-- Altijd blijven prutsen --
ff een grappige kwoot uit de demo: Welke lul was zijn pakje kwijt en zegt het niet?

en ja hij cheat, op 1:10 opeens een veel te snelle aimchange, gevolgd door headshots... Ja daggg da gaat niet. Wel dom dat ie een sten neemt, neem dan smg, veel sneller en meer damage

What's in the case?
Nou, een sten is het meest nauwkeurigst en heeft de minste spreiding. Als je een MG neemt, dan kan die aimbot wel je crosshair op het hoofd zetten, maar door de spreiding schiet je dan alsnog nooit raak 
Een sten doet op het lichaam weinig damage, maar op het hoofd juist heel veel (dacht ik althans)

Een sten doet op het lichaam weinig damage, maar op het hoofd juist heel veel (dacht ik althans)
2004-02-01-202505-goldrush.dm_83
En die speel ik af met....
Damage Per Second, berekend uit de rate of fire en de damageRevision schreef op 30 januari 2004 @ 18:00:
wat houd dps in?
Typowwillem schreef op 30 januari 2004 @ 18:40:
Kleine aanvulling op de tabel:
-Tis MG42 ipv MG40
-De M7 en de GPG40 zijn de grenaat werpers van respectievelijk de allies en axis.
De granaatwerpers doen evenveel damage als gewone granaten, maar ik heb alleen de DPS van de bullet wapens opgenomen omdat het bij de explosieve wapens toch meer een kwestie van wel-niet raken is, een panzershot is toch praktisch altijd dodelijk.
Bullet weapons doen op het hoofd een damage van base * 2, met een minimum van 50. Het is dus heel logisch dat hij de sten neemt omdat 'ie daarmee meer headshots zal maken.Morax schreef op 02 februari 2004 @ 07:49:
Nou, een sten is het meest nauwkeurigst en heeft de minste spreiding. Als je een MG neemt, dan kan die aimbot wel je crosshair op het hoofd zetten, maar door de spreiding schiet je dan alsnog nooit raak
[ Voor 88% gewijzigd door Hydra op 02-02-2004 11:09 ]
Verwijderd
In je ET map staat de map etmain (;-)) en daarin zit weer een map demos daar dump je em in. Dan komt de demo automatisch in je spel bij reviews ofso te staan. Dus gewoon spel opstarten en dan naar reviews ofso gaan in dat eerste menutje dat je tegenkomt in het spel.AdrianP schreef op 02 februari 2004 @ 09:55:
2004-02-01-202505-goldrush.dm_83
kewl, tnx
Ik dacht al, krijg um hier niet open op school
Ik dacht al, krijg um hier niet open op school
Verwijderd
102-27 is een killratio die echt niet moeilijk is hoor...haal deze meermalen en hoef er niet voor te cheaten...
Ik heb de demo nog niet bekeken maar als je de timescale naar beneden schroeft kun je goed zien of hij inderdaad cheat of niet.....
Ik heb de demo nog niet bekeken maar als je de timescale naar beneden schroeft kun je goed zien of hij inderdaad cheat of niet.....
Yup, en dan zie je dat hij hoofden niet exact volgt, volgens mij is het gewoon een erg goede speler.Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 12:53:
Je ziet vaak dat cheaters zelf erg slechte spelers zijn, en hij beweegt heel soepel en snel, het is zeker een geoefende speler.
En dat is dus niet zo, evenveel damage (zie hydra's prachtige schema), smg doet alleen wat meer base damage. Dat van die spread klopt, maar met een aimbot lock je echt gewoon op het hoofd, dus van de 6 shots zal 50% raak zijn en waarschijnlijk alle 3 op je kop. Ook schiet je smg wat langer door (geen overheat), dus vandaar dat ik het raar vindMorax schreef op 02 februari 2004 @ 07:49:
Sorry hoor, maar zoveel kills haal ik niet op een server waar veel goede spelers rondlopen. En zoals ik zei, check zijn moves rond 1:10.Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 12:53:
102-27 is een killratio die echt niet moeilijk is hoor...haal deze meermalen en hoef er niet voor te cheaten...
[ Voor 26% gewijzigd door Ron!n op 02-02-2004 13:19 . Reden: toevoeging ]
What's in the case?
Verwijderd
op een server als Xs4all is het te doen hoor als axis-medic met een fullhold...
maar bekijk de demo met een lage timescale...als ie cheat dat zul telkens kleine correcties zien zodat de crosshair op het hoofd gelocked blijft....terwijl bij een goede speler de correctie meestal alleen van links naar rechts plaats vindt en geen subtiele correcties van boven naar beneden.
btw ik heb de demo zelf nog niet gezien dus kan er nu nog geen oordeel over vormen, maar ik ben zelf ook al vaak beschuldig als cheater met een killratio in dezelfde orde van grootte, dus alleen op basis hiervan ben ik absoluut niet overtuigd.
maar bekijk de demo met een lage timescale...als ie cheat dat zul telkens kleine correcties zien zodat de crosshair op het hoofd gelocked blijft....terwijl bij een goede speler de correctie meestal alleen van links naar rechts plaats vindt en geen subtiele correcties van boven naar beneden.
btw ik heb de demo zelf nog niet gezien dus kan er nu nog geen oordeel over vormen, maar ik ben zelf ook al vaak beschuldig als cheater met een killratio in dezelfde orde van grootte, dus alleen op basis hiervan ben ik absoluut niet overtuigd.
O snap wat je bedoelt hoor, ik noem hem absoluut geen cheater op kill/deathratio gebaseerd, maar tegen dit axis team is het vrij hoog. De demo is niet zo lang dus je kan niet echt uitsluitsel geven, maar ik zie 1 ding wat ik te vreemd vind, daar baseer ik het op (ben 50 % zeker).Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 13:47:
What's in the case?
Ik baseer het ook niet op zijn ratio, maar op wat ik gezien heb als spectator. Toen ik zelf nog speelde vertrouwde ik het al niet helemaal, en aan de hand daarvan ben ik gaan speccen en ben ik tot de conclusie gekomen dat hij cheat. Vooral aan het begin als ik hem volg, dan zie je hem bij de trap bij barrier naar de grond springen en meteen staat zijn corsshair op de MG en schiet hij. En je ziet zijn crosshair ook van hoofd naar hoofd schieten met een nauwkeurigheid waar je eng van word.Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 13:47:
Maargoed, ik wacht nog op jouw reactie en misschien nog van anderen.
Overigens heeft de rest ook nog beoordeeld naar de demo (neem ik aan). Owja, en nog iets, deze jongen kwam het spel binnen toen er nog ongeveer een kwartier speeltijd over was....
ik heb ook ff gekeken naar die demo. Lastig lastig.. Als ie zo goed is zou ik hem wel in clan willen hehe.. Maar is wel erg leip goed moet ik zeggen.. Mijn gevoel zegt iets maar ja..
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Als je PBweb als root draait zou je daar toch juist geen last van mogen hebben lijkt me[ash] schreef op 01 februari 2004 @ 11:56:
Die update functie is echt niet brak, je moet alleen weten hoe die precies werktWat veel voorkomt is het dat de user waaronder et draait niet de nodige rechten op de pb directory. Hierdoor kan pb de files dus niet updaten.
En over GG...ik denk niet dat ie cheat. Ik heb die demo vertraagd afgespeeld, en ik krijg niet het idee dat zijn reticle "getrokken" wordt. Volgens mij staat zijn verticale sensitivity wèl onwijs laag.
Verwijderd
Ik vind het ook niks bijzonders hoor
Heb wel eens tegen hem gespeeld. Stelt niks voor die gast.
Verwijderd
Die cheat niet. Kijk maar rond de 1 minuut. Hij schiet dan een aantal keren totaal mis (in de grond zelfs).
Hij schiet redelijk....thats all.
Volgens mij cheat hij ook niet. Ik ga uiteraard niet ontkennen dat hij goed is, zo lame ben ik niet.
[ Voor 6% gewijzigd door dr snuggles op 03-02-2004 17:43 ]
ik had niets anders verwacht dat jij hem eitje aankonVerwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 17:57:
Ik vind het ook niks bijzonders hoorHeb wel eens tegen hem gespeeld. Stelt niks voor die gast.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
-- edit --
na het nogmaals kijken ben ik het er denk ik toch mee eens, die gast is gewoon goed. (en een ZEER lage vert. sensitivity)
na het nogmaals kijken ben ik het er denk ik toch mee eens, die gast is gewoon goed. (en een ZEER lage vert. sensitivity)
[ Voor 80% gewijzigd door FoggyFreek op 03-02-2004 08:05 ]
Ik heb de demo nog niet gezien, maar als iedereen zegt dat hij een goeie aim heeft (en dus van hoofd naar hoofd vliegt) waarom schiet ie dan een aantal keren mis (in de grond)Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 20:11:
Die cheat niet. Kijk maar rond de 1 minuut. Hij schiet dan een aantal keren totaal mis (in de grond zelfs).
RatPack #814
Verwijderd
als je de demo met timescale 0.5 afdraait is het absoluut geen aimbot...
das mijn conclusie
das mijn conclusie
Nee deze gast heeft idd geen aimbot, maar een goede aim.
Trouwens dit topic loopt aardig tegen de 1000 posts aan (dit is 981) Tijd voor een nieuwe?
Trouwens dit topic loopt aardig tegen de 1000 posts aan (dit is 981) Tijd voor een nieuwe?
nee want dan moet ik mijn 'link' in de toolbar van IE aanpassen hehe
Wie voelt zich geroepen om een nieuw deel te maken?Hu9o schreef op 03 februari 2004 @ 11:09:
Nee deze gast heeft idd geen aimbot, maar een goede aim.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Het grappigste is nog wel dat die demo werkelijk niets voorstelt. Gewoon een matige speler.
Ik kwam trouwens een heerlijke oude RtCW movie tegen, geweldig. Voor mensen die willen terugblikken naar deze begintijd van RtCW raad ik zeker aan het te bekijken. Het laat mTw zien in onder andere een zeer spannende Clanbase EuropaCup finale tegen Infensus, die hier voor het eerst een wedstrijd verloor. Zo herinner ik mij RtCW en zo had ik eigenlijk ET ook willen zien.
KLIK HIER FRO TEH ZIP.
Ik kwam trouwens een heerlijke oude RtCW movie tegen, geweldig. Voor mensen die willen terugblikken naar deze begintijd van RtCW raad ik zeker aan het te bekijken. Het laat mTw zien in onder andere een zeer spannende Clanbase EuropaCup finale tegen Infensus, die hier voor het eerst een wedstrijd verloor. Zo herinner ik mij RtCW en zo had ik eigenlijk ET ook willen zien.
KLIK HIER FRO TEH ZIP.
matige speler.. uhu.. dan ben ik UberN00bVerwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 11:47:
Het grappigste is nog wel dat die demo werkelijk niets voorstelt. Gewoon een matige speler.
Hej foggy welke server zit je meestal?
_kai; link doet et niet
_kai; link doet et niet
[ Voor 30% gewijzigd door stime op 03-02-2004 12:25 ]
Verwijderd
Mirror.stime schreef op 03 februari 2004 @ 12:23:
Hej foggy welke server zit je meestal?
_kai; link doet et niet
Verwijderd
Hej gister weer 2 vage dudes tegen gekomen. Op mijn eigen server waren 2 in mijn ogen redelijke beginners ( gezien speelstijl, inzicht en anticipatie) idioot zwaar aan t rulen. Ik vertrouwde dit niet helemaal en ging ff spectator om ze beide ff te volgen. Wat blijkt allebei hoe toevallig meer dan 2 x zoveel headdies als kills. En t geinige is als ze op iemand schieten raken ze alles behalve de tegenstander en tog als je zelf op 1 van die gasten af liep lag je in 2 sec ( als medic) te piepen op de grond. Ik wil niemand beledigen dus heb t nog ff 2 potjes aangekeken want niets is opzich onmogelijk in ET. Maar dat ie mij + 2 clan leden binnen no time omlegt als engi ging me tog net iets te ver. Ik heb gasten gezien die echt 2 headshots gem per kill geven ( bijv Assa van TM? )
maar das tog duidelijk een ander niveau dan deze 2 gastjes.
Eentje heete Real One met groene letters van de ander ben ik helaas de naam vergeten. Komt deze gast jullie toevallig bekend voor
Maar wat is volgens jullie de beste ET pro + punkbuster versie om dit soort gastjes buiten je sever te houden?
Eentje heete Real One met groene letters van de ander ben ik helaas de naam vergeten. Komt deze gast jullie toevallig bekend voor
Verwijderd
''En t geinige is als ze op iemand schieten raken ze alles behalve de tegenstander en tog als je zelf op 1 van die gasten af liep lag je in 2 sec ( als medic) te piepen op de grond. ''
wil je deze zin verduidelijken ?
Volgens mij wordt hier het volgende bedoeld: Als je met hem meekijkt lijkt het als of ie mis schiet. Terwijl z'n tegenstander toch dood gaat.
Dus het lijkt niet te kunnen.
Maar, als je hem tegenkomt (je bent zelf medic) wordt idd toch zo neergeknald.
Jammer dat er geen filmpje van is. Net als het vorige filmpje.
Verwijderd
Op t moment dat je een speler spect en kijkt hoe ie schiet kun je ongeveer wel inschatten of iemand gewoon belachelijk goed aimt en daarom terecht aan t rulen is of dat iemand zonder in bursts te vuren en op alles mikt behalve de desbetreffende tegenstander TOG 3 of 2 headshots per kill heeft. Dat vindt ik redelijk verdacht. Op t moment dat je dan weer gaat spelen tegen zo iemand zou je verwachten dat je met een gem aim zon gast makkelijk zeer moeten kunnen schieten. Maar zelfs als medic met 140 hp lag ik binnen 3 sec op de grond.Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 15:05:
''En t geinige is als ze op iemand schieten raken ze alles behalve de tegenstander en tog als je zelf op 1 van die gasten af liep lag je in 2 sec ( als medic) te piepen op de grond. ''
Verwijderd
Ik heb em wel heel ffies gerecord maar dan kun je jammer genoeg niet zien wat zn kill / headshot ratio isCoenen schreef op 03 februari 2004 @ 15:22:
Volgens mij wordt hier het volgende bedoeld: Als je met hem meekijkt lijkt het als of ie mis schiet. Terwijl z'n tegenstander toch dood gaat.
hmm ben geneigd in te slikken dat ik denk dat hij cheat, maar de acties rond 1:10 in de bank vind ik te vaag, headshots on the move okay, maar dat ie zo snel exact op de 2e mg lockt vind ik dubieus. Ah well...
What's in the case?
Punkbuster heeft de mogelijkheid om screenshots te maken van spelers, http://www.punkbuster.com...-ad/index.htm#screenshots Als het je eigen server is kun je hier gebruik van maken, je krijgt dan een screenshotje van wat de speler ziet, het beste kun je spectaten en bij aimen/door muren kijken een screenshot maken.Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 14:49:
Maar wat is volgens jullie de beste ET pro + punkbuster versie om dit soort gastjes buiten je sever te houden?
Over cheaten, heb de demo gezien maar heb niet het idee dat er gecheat wordt. Zowieso zijn er sinds Januari geen nieuwe publieke aimbots meer verschenen, de laatste Punkbuster heeft alle aimbots/wallhacks tot nu toe gedetecteerd (serverversie 1.072/client 1.068).
Destination SkyLine, de nr. 1 clan uit de Europe ClanBase ladder heeft een 13 minuten durende film gemaakt van hun matches/spelers, erg kewl om te zien!
't Is wel een 220 Mb download: http://www.swertcw.com/download.php?id=509
[ Voor 14% gewijzigd door Shartar op 03-02-2004 17:14 ]
Heb hem gezien een tijdje terug, leuk filmpje idd. Als ik btw hem pause of naar een ander punt in de tijdlijn ga blijft het geluid weg, beetje vaagShartar schreef op 03 februari 2004 @ 17:00:
[...]
Destination SkyLine, de nr. 1 clan uit de Europe ClanBase ladder heeft een 13 minuten durende film gemaakt van hun matches/spelers, erg kewl om te zien!
't Is wel een 220 Mb download: http://www.swertcw.com/download.php?id=509
What's in the case?
Zijn er nog meer van dit soort filmpjes? Ik heb er ook een paar van CS gezien, was ook wel vet, maar van ET is leuker
heb het al 40x gepost ofzo, maar kijk is op swertcw.com, linkje: http://www.swertcw.com/default.php?c=files&p=movies (ff goed kijken wat RTCW en wat ET is, staat door elkaar).Hu9o schreef op 05 februari 2004 @ 12:05:
Zijn er nog meer van dit soort filmpjes? Ik heb er ook een paar van CS gezien, was ook wel vet, maar van ET is leuker
What's in the case?
Dit topic is gesloten.