Ik speel nu al iets van 5 maanden ofzo intensief ET (meerdere keren in de week); overigs veel lof voor dit spel. Maar ik kreeg gisteren opeens één of andere gedachte erover terwijl ik speelde. Hele lap text; hoop dat jullie het ff goed doornemen.
Gaat zich erom of jullie soms tijdens een Campaign het gevoel hebben dat je eige
nlijk met een deathmatch bezig bent. Vooral bij grote servers.
Als Soldier of Covert-Ops zijnde zijn veel personen niet echt met hun hoofd bij de objectives. Vanuit hun spawn lopen ze één of andere willekeurige route door de map; proberen iedere vijand die ze tegen komen te killen, totdat ze uiteindelijk zelf iemand tegen het lijf lopen die hun om zeep helpt. En dan begint het verhaal weer vanaf het begin. Ikzelf ben onbewust ook zo bezig als ik één van
'zo iemand' ben.
Kijk... als Engineer-zijnde ben je gewoon puur met de objectives bezig. Je moet in 50% van alle officiële mappen iets opblazen om te kunnen winnen; als Allies dan. En als Axis ben je actief bezig met de verdediging door barricades op te werpen, mijnen strategisch te plaatsen, MG's + commandposts op te zetten. Daarvoor probeer ik ook zoveel mogelijk Engineer te zijn (wel lagere XP-score); maar ik weet gewoon dat ik dan met wat nuttigs bezig ben.
F-Ops + Medics zijn vaak dan ook nog wel ondersteunend bezig d.m.v. medic –en ammopacks te verspreiden, maar de rest loopt er echt deathmatch-achtig bij zonder echt bij te dragen aan een goede afloop van de objectives vaak. Wellicht Cover-Ops+Soldier te weinig inhoudelijke uitdaging? Jullie mening?
[
Voor 5% gewijzigd door
Silent Thunder op 29-12-2003 22:52
]