En dan eens kijken wie er als eerste onder de 20 komt
zo deze tijd bezorgt me een plek in de top 30
Online zijn ook al cheaters
deed drag in 12 sec

Verwijderd
hoe kan je driften? mijn snelste tijs is 24.44 online (helaas geen screenie) en 24.72 offline. http://home.zonnet.nl/caroladevries/nfs/nfs.JPG
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 16:51 ]
Driften zit alleen in de full version, en dan alleen in online-mode...Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 16:51:
hoe kan je driften? mijn snelste tijs is 24.44 online (helaas geen screenie) en 24.72 offline. http://home.zonnet.nl/caroladevries/nfs/nfs.JPG
heb sinds gistren de demo, daarmee deel ik jullie ook mijn persoonlijk record mee:
(graag had ik natuurlijk een plaatsje in de lijst
)

opmerking:
online racen blijkt een veel betere tijd op te leveren, waarom weet ik ook niet, local geraak ik niet onder de 23sec.
(graag had ik natuurlijk een plaatsje in de lijst

opmerking:
online racen blijkt een veel betere tijd op te leveren, waarom weet ik ook niet, local geraak ik niet onder de 23sec.
[ Voor 45% gewijzigd door BlackShadow op 06-11-2003 17:48 ]
Verwijderd
1e onder de 22BlackShadow schreef op 06 november 2003 @ 17:44:
heb sinds gistren de demo, daarmee deel ik jullie ook mijn persoonlijk record mee:
(graag had ik natuurlijk een plaatsje in de lijst)
[afbeelding]
opmerking:
koeboy geef is wat tips wil je 
btw hier is m'n filmpje en zo rijd ik zo heb ik ook m'n 23.73 gehaald
zeg ff wat ik fout doe
http://members.lycos.nl/rhazeleger/Speedgain.rar
meteen ook gepast nummer onder gegooid

zeg ff wat ik fout doe
Het gaat vooruit !
hmmz.. knal nog wel met enige regelmaat op die trein of die auto daarvoor..
of dan mis je die auto maar schamp je net die trein..
Tis wel duidelijk te zien dat die auto en trein op jouw gescript zijn trouwens
hmmz.. knal nog wel met enige regelmaat op die trein of die auto daarvoor..
of dan mis je die auto maar schamp je net die trein..
Tis wel duidelijk te zien dat die auto en trein op jouw gescript zijn trouwens

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Met drag kom ik dus echt niet onder de 24
Daarom maar even circuit gaan doen
:
Daarom maar even circuit gaan doen
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
hehe, bedankt, maar ik laat me niet doenVerwijderd schreef op 06 november 2003 @ 18:00:
[...]
1e onder de 22, knap werk. Nu moet ik weer sneller zijn. Vanaaf maar ff weer mijn nummer 1 plaats heroveren.
edit:
moet ik me ergens melden voor in de lijst opgenomen te worden? of zoekt de persoon ze er zelf vantussen?
moet ik me ergens melden voor in de lijst opgenomen te worden? of zoekt de persoon ze er zelf vantussen?
[ Voor 21% gewijzigd door BlackShadow op 06-11-2003 18:17 ]
Verwijderd
Ik doe altijd het volgende:SuperSaiya-Jin schreef op 06 november 2003 @ 18:05:
koeboy geef is wat tips wil je
zeg ff wat ik fout doe
- Bij de start ongeveer tussen de 6000 en 7000 toeren als je weggaat
- Schakel naar 2, nos 1x tikken tot in groen voor perfect shift.
- Schakel naar 3, nos 1x of 2x tikken(gedoseerd, ligt er maar net aan of je perfect schakelt) tot in in groen voor perfect shift.
- schakel naar 4, nos 2x tikken (gedoseerd) tot perfect shift.
- schakel naar 5, nos 3x tikken (gedoseerd) tot perfect shift.
- schakel naar 6, heb je nog 2 of 3 balkjes nos over, als je die gebruikt dan zit je makkelijk in de 190 mph, keb vaak dat ik de engine opblaas dan, hehe. Zit ik al een tijdje in het rode vlak. Dat is mijn manier.
zie post boven me

[ Voor 95% gewijzigd door Imperium op 06-11-2003 18:21 ]
zelfde manier hier, ik gebruik alleen maar NOS vanaf de 3e versnellingVerwijderd schreef op 06 november 2003 @ 18:18:
[...]
Ik doe altijd het volgende:
- Schakel naar 3, nos 1x of 2x tikken(gedoseerd, ligt er maar net aan of je perfect schakelt) tot in in groen voor perfect shift.
- schakel naar 6, heb je nog 2 of 3 balkjes nos over, als je die gebruikt dan zit je makkelijk in de 190 mph, keb vaak dat ik de engine opblaas dan, hehe. Zit ik al een tijdje in het rode vlak. Dat is mijn manier.
woohooo!! ik zit in de top 100 circuit racen
79 om precies te zijn
, en de einigste met 100 % win change
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Best grappig dat online draggen.
Vanmiddag alleen maar gewonnen.
In een half uurtje een reputatie van boven de 2000.
en ik heb mn tijd nog wat aangescherpt 23.37. Online
De lijst kan weer worden bijgewerkt
Vanmiddag alleen maar gewonnen.
In een half uurtje een reputatie van boven de 2000.
en ik heb mn tijd nog wat aangescherpt 23.37. Online
De lijst kan weer worden bijgewerkt

wilt dit dan zeggen dat online/offline toch geen verschil maakt?Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 18:42:
Offline ging sneller dan online, resultaat: 0:24.46
[afbeelding]

Verwijderd
Idd, dan hoeft RedXrad niet zo moeilijk te doen met updaten. Arme jongen.
We moeten binnenkort wel bij de retail versie online challenges beginnen! Want later hebben we natuurlijk allemaal onze eigen, zelf aangepaste tuned cars!!
Waneer worden de rodetijgem geupdate ik ben nogal gretig op die eerste plaats?
Ook maar es wat rondjes gereden op 't circuit
Schakeling met de automaat overigens.

[ Voor 18% gewijzigd door Major Carnage op 06-11-2003 19:04 ]
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
iddSpikey schreef op 06 november 2003 @ 18:09:
Tis wel duidelijk te zien dat die auto en trein op jouw gescript zijn trouwens![]()
mn persoonlijke tijd een beetje verbeterd
je komt zeer dichtVerwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:04:
Heren ik ben voor het eerst onder de 22 gedoken, als 2e van deze contest, nu nog iets sneller want ik wil weer de nummer 1 positie hebben
![]()
[afbeelding]
zal vanavond wel even mijn tijd nog wat verscherpen
beter proberen shiften, telkens perfect shift proberen te halen (groene bolletje)pisart schreef op 06 november 2003 @ 19:44:
Pff da drag racen is niets voor mij. Score 25.37sec
[afbeelding]
en je NOS verspreiden om je toeren op te halen na het schakelen
_/-o_ _/-o_ _/-o_Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:57:
LOL!!! Check mijn tijd!!!
0:17.54Duidelijke verscherping van mijn kant!!
Ik vloog gewoon over de finish, vraag me niet hoe(online gespeeld)
[afbeelding]
Maar ik geloof niet dat het in 10 seconden kan, wat je soms tegenkomt..
Lijkt me dus echt een serieuze bug in het online gedeelte.. scheelt een dikke 6-6.5sec met wat je offline haalt !!Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:57:
[afbeelding]
I love the smell of victory

Maargoed: *respect*
Dan is 12 seconde ook mogelijk?
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Heb eindelijk ook een redelijke snelle recor
24:29 hand matig geschakeld.
24:29 hand matig geschakeld.

In principe wel..Ronnie_T schreef op 06 november 2003 @ 20:12:
Dan is 12 seconde ook mogelijk?
Ik denk dat het te maken heeft met de lag-compensatie die blijkbaar niet helemaal goed is
Nieuwe tijd van mij trouwens.. dit was echt een uitschieter.. zit nu normaal steeds op 25.05 tot 25.15 als ik een goeie rit heb..

Kheb trouwens vrijwel elke keer als ik opstart dezelfde skin. Heel soms een andere
[ Voor 10% gewijzigd door Spikey op 06-11-2003 20:23 . Reden: toevoeging ]
Zow, ik ben godzijdank eindelijk klaar met dat geschiedenis leren, kga nu de scores bijwerken
maar kheb een vraag, zal ik gewoon, zoals eerder voorgesteld, een top 10 van de snelste racers maken?
ok, kheb net ff met ultrasupreme overlegd, maar kga het topic een beetje anders aanpakken, die hele waslijst die in de startpost staat wordt vervangen voor 2 andere, een drag online en een drag offline top 10
dit zelfde voor rondetijden 
Verder gaan we hier 1337 online contests organiseren
die ook weer meegenomen worden in de startpost, dit is EN een stuk leuker, EN het houdt de overzichtelijkheid dr in (en tis nog iets makkelijker voor mij ook
)
ik ga aanpassen
offtopic:
Waarom, in GODSNAAM, als het communisme niet werkt, moeten we toch leren hoe het werkt? WHAAAAA
Waarom, in GODSNAAM, als het communisme niet werkt, moeten we toch leren hoe het werkt? WHAAAAA
ok, kheb net ff met ultrasupreme overlegd, maar kga het topic een beetje anders aanpakken, die hele waslijst die in de startpost staat wordt vervangen voor 2 andere, een drag online en een drag offline top 10
Verder gaan we hier 1337 online contests organiseren
ik ga aanpassen
[ Voor 44% gewijzigd door Henk op 06-11-2003 20:47 ]
Mijn tijd circuit offline is 1.21.65 en hier dan het bewijs
.
Ik ben helemaal voor de nieuwe aanpak trouwens
.
Ik ben helemaal voor de nieuwe aanpak trouwens
ik zei het toch dat er op een gegeven moment onder de 20 zou komen!Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:57:
[afbeelding]
I love the smell of victory
Verwijderd
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 20:55:
wtf koe boy.
hoe de fuck ga jij zo snel?
hoe gebruik jij je nos? en wanneer schakel jij?
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 18:18:
[...]
Ik doe altijd het volgende:
Goed, even for the record, zet er alsjeblieft bij of je offline of online hebt gereden, want ik kom er soms niet uit
staat het er niet bij, dan heb ik je nu niet genoteerd
want ik weet niet in welke lijst je moet. ik weet dat dit een aardige omschakeling is, maar tis een stuk relekster op deze manier, ook voor mij om bij te houden
he hehe dat ga ik ff proberen
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
YEAAH!!!! eindelijk 22,42 :DDD noteren maar 
Was vandaag nog niet onder 23.9 geweest en ineens dit

Dit is mn beste offline tijd:
Was vandaag nog niet onder 23.9 geweest en ineens dit

Dit is mn beste offline tijd:

[ Voor 20% gewijzigd door Justin2000 op 06-11-2003 21:18 ]
net ff me tijd iets verbeterd
[img=450,350,1]nfsdrag2.jpg + http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/nfsdrag2.jpg[/img]
[img=450,350,1]nfsdrag2.jpg + http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/nfsdrag2.jpg[/img]
Verwijderd
wie zegt dat het niet werkt....wie zegt dat het kapitalisme wel werktRedXraD schreef op 06 november 2003 @ 20:37:
offtopic:
Nieuwe Internationale rank voor circuit racen voor mij: 65 en nog steeds 100 % win change morgen ga ik voor de top 50
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
# 1 Koe_Boy 17.54
je kan me veel vertellen maar dat geloof ik niet,
ik heb tijden gezien van 9 sec, maar dat was met een hack
je kan me veel vertellen maar dat geloof ik niet,
ik heb tijden gezien van 9 sec, maar dat was met een hack
Zow, de dragtijden zijn aangepast
LET OP!!!!! dat je tijd er niet bij staat, komt waarschijnlijk omdat ik niet aan de screenshot kon zien of het on of offline was, en dus kan ik je niet classificeren, wil je dr toch in, post dan ff in een nieuwe post je screen en of je on of off line geraced hebt
dank
LET OP!!!!! dat je tijd er niet bij staat, komt waarschijnlijk omdat ik niet aan de screenshot kon zien of het on of offline was, en dus kan ik je niet classificeren, wil je dr toch in, post dan ff in een nieuwe post je screen en of je on of off line geraced hebt
Bedankt voor al je werk aan de scorelijsten RedXraD 
Ik sta nu nog net in de top 10
Ik sta nu nog net in de top 10
ik zou vanaf nu enkel een screen laten nemen van de scorelijst met de deelnemers op, dan kan je controleren of het online of offline gespeeld is (aan de namen toch?)
Op de online tijden zou ik niet meer ingaan eigelijk, in de top 10 staan er mensen die een tijd hebben van 9sec. dit is totaal onmogelijk als je ziet dat het record offline 22.xx is.
Voor een 22.xx te halen offline moet je alles perfect kunnen doen, dus dit lijkt mij echt het maximum van te te behalen tijden...
Op de online tijden zou ik niet meer ingaan eigelijk, in de top 10 staan er mensen die een tijd hebben van 9sec. dit is totaal onmogelijk als je ziet dat het record offline 22.xx is.
Voor een 22.xx te halen offline moet je alles perfect kunnen doen, dus dit lijkt mij echt het maximum van te te behalen tijden...
Klopt die gasten van 9 sec, geven toe dat ze cheaten.BlackShadow schreef op 06 november 2003 @ 22:02:
ik zou vanaf nu enkel een screen laten nemen van de scorelijst met de deelnemers op, dan kan je controleren of het online of offline gespeeld is (aan de namen toch?)
Mn snelste tijd is 22.4 online had offline ook gekunt omdat ik niet slipstreamde odd.
Verwijderd
Ik vind het goed alleen offline tijden nog in de lijst zetten. Want online zijn de tijden echt niet zuiver.
Lol, ik weet dat mijn tijden zuiver zijn imo,Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 22:09:
Ik vind het goed alleen offline tijden nog in de lijst zetten. Want online zijn de tijden echt niet zuiver.
Of moet je ons iets bekennen ?
Juist daarom het onderscheid tussen online en offline 
Ik ga strax de rest doen, dus de Circuit races, alleen dat huiswerk...... *KOTS*

maar ff serieus, dit lijkt mij een stuk beter systeem, top 10 voor eigenlijk alle modi.
enne... als de volledige versie uit is, DAN wordt het pas leuk
Ik ga strax de rest doen, dus de Circuit races, alleen dat huiswerk...... *KOTS*
maar ff serieus, dit lijkt mij een stuk beter systeem, top 10 voor eigenlijk alle modi.
enne... als de volledige versie uit is, DAN wordt het pas leuk
Tis nu al een verslavend spel
Nieuwe tijd, offline
Nieuwe tijd, offline
we kunnen ook een tournament houden, (het liefst zo snel mogenlijk, want ik ben waarschijnlijk na het weekend me vidkaart kwijt
(rma)) eventueel wil ik wel een schema opstellen als iedreen zich meld die mee wil doen en als RedXraD het goed vind
Koosjer plan
zal ik startpost aanpassen dan? met dat schema
(owjah, morgen heb ik weer plenty tijd
moet iedereen zich wel ff melden, ik neem aan dat we er al 2 hebben (redX en ik
)
maar ik moet dus wel meer mensen hebben die mee doen (ik stel we alvast een schema op hoe ik het wil doen)
hier is dus een test versie van et schema
maar ik moet dus wel meer mensen hebben die mee doen (ik stel we alvast een schema op hoe ik het wil doen)
hier is dus een test versie van et schema
[ Voor 25% gewijzigd door Puc van S. op 06-11-2003 22:43 ]
nieuwe tijd! voor drag offline uiteraard. goed voor een top tien notering! 

[ Voor 10% gewijzigd door PhuSioN op 06-11-2003 22:45 ]
LOL! is het goed als ik me ff in het midden hou
ik zuig nog zwaar in NFSU (porsche is wat anders
)
doe mij ook maar..
Nou.. morgen jarig --> dus geen tijd
sorry
Nou.. morgen jarig --> dus geen tijd

sorry
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
ik weet ook nog niet wanner we het houden, we kunnen ook gewoon zo doen dat het over een week versprijd is (zodra de 2 tegenstanders kunnen racen ze en de rest w8 maar)
aangezien het nog niet zeker is dat ik mee kan doen
(nfsu speelt lastig zonder 3dkaart (of videokaart @ all)
aangezien het nog niet zeker is dat ik mee kan doen
[ Voor 26% gewijzigd door Puc van S. op 06-11-2003 22:46 ]
Verwijderd
leuk idee ik ben ook inM1lamb3r schreef op 06 november 2003 @ 22:29:
we kunnen ook een tournament houden, (het liefst zo snel mogenlijk, want ik ben waarschijnlijk na het weekend me vidkaart kwijt(rma)) eventueel wil ik wel een schema opstellen als iedreen zich meld die mee wil doen en als RedXraD het goed vind
Ik heb een ander idee voor het schema, je kan met zijn 4en tegelijk racen hey? als je nou eens 4 tegelijk laat racen, en dan bijvoorbeeld een X aantal rondes
of 2 en een X aantal rondes, is iets leuker, en als je dr uit geknalt wordt voel je je ook wat minder ernstig vanwege een bad shift, maar meer omdat je het verdient hebt 
of met zijn 4en racen in knockout style
dus je begint met 4
laatste valt af
raced met 3
laatste valt af
raced met 2
winnaar gaat door
dus je begint met 4
laatste valt af
raced met 3
laatste valt af
raced met 2
winnaar gaat door
Wil ook wel meedoen als ik op inet kan spelen

[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 06-11-2003 23:06 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
dus we hebben al: Koe_Boy en vdpoort en miss. M1lamb3r
edit, en badmuts, als die op het internet kan komen
oeee... wat ga ik morgen weer mooi priegelen met die startpost, cicruit tijden toevoegen, tournament toevoegen... jeeeej
en nee, nu kan dah nie, nog steeds druk
edit, en badmuts, als die op het internet kan komen
oeee... wat ga ik morgen weer mooi priegelen met die startpost, cicruit tijden toevoegen, tournament toevoegen... jeeeej
en nee, nu kan dah nie, nog steeds druk
[ Voor 80% gewijzigd door Henk op 06-11-2003 23:10 ]
Verwijderd
Je kunt met 4en racen, als je telkens 1 en 2 door laat gaan, kun je ook een mooi schema maken.RedXraD schreef op 06 november 2003 @ 23:04:
Ik heb een ander idee voor het schema, je kan met zijn 4en tegelijk racen hey? als je nou eens 4 tegelijk laat racen, en dan bijvoorbeeld een X aantal rondesof 2 en een X aantal rondes, is iets leuker, en als je dr uit geknalt wordt voel je je ook wat minder ernstig vanwege een bad shift, maar meer omdat je het verdient hebt
dus je begint met 4
laatste valt af
raced met 3
laatste valt af
raced met 2
winnaar gaat door
met zen 4e kan idd, maar dan moet je wel geluk hebben dat er neit andere mensen bij komen die niet meedoen, daarom is 1v1 misschen handiger (misschein als je een room onderin maakt ofzo)
Inderdaad ja
mensjuhhsssss! let's go schema's verzinne
we kunnen ook dat de verliezers uit mijn schema nog een knockout compo doen en dat daarvan de beste 2 tegen de beste 2 van de winnaars moeten? dan moet iedereen minstens 2x racen
Verwijderd
best vaag.. tegenstanders lagte enorm... crash ik tegen die andere aan.. 2 andere crashen ook tegen ons aan... komt score scherm.. was ik als enigste tottalled ... ok... vaaaag
http://www.xs4all.nl/~okbr/Images/topspeed.JPG alstu
(ben ik dus ff voor de duidelijk heid)
333Km per uur, ff omrekenen 206 mijl ja dus, helaas geen pic meer van maar ik kan je vertellen dat op de finish de motor het begaf
EDIT: die van mij was iniedergeval offline
[ Voor 9% gewijzigd door whyz op 06-11-2003 23:36 ]
Right for all the wrong reasons.
Is dat offline of onlineM1lamb3r schreef op 06 november 2003 @ 23:32:
http://www.xs4all.nl/~okbr/Images/topspeed.JPG alstu(ben ik dus ff voor de duidelijk heid)
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
dat is offline, ik heb ook 340kmh gehaald moor ook geen pic
(en wel opgeblazen motor
)
offline kan je beter je snelheids record neerzetten, je moet gewoon al je NOS sparen, gaan draften tot in je 6 achter een andere en dan NOS vol gebruiken en hopen dat je nergensdoor wordt geraakt
offline kan je beter je snelheids record neerzetten, je moet gewoon al je NOS sparen, gaan draften tot in je 6 achter een andere en dan NOS vol gebruiken en hopen dat je nergensdoor wordt geraakt
[ Voor 53% gewijzigd door Puc van S. op 06-11-2003 23:36 ]
Ik doe denk ik maar niet mee met het toernooi, want ik kan bijna nooit, behalve als het na tienen is.
Iig een nieuwe tijd voor circuit van mij (offline/ automatic):

Hoe nemen jullie die 90 graden bocht in het midden van het parcours? Ik wordt daar altijd een heel stuk bijgehaald door de computer tegenstanders
Iig een nieuwe tijd voor circuit van mij (offline/ automatic):
Hoe nemen jullie die 90 graden bocht in het midden van het parcours? Ik wordt daar altijd een heel stuk bijgehaald door de computer tegenstanders
je boedoelt als je de "woonwijk" daar inrijdt? (dat stuk voor de brug) zo ja, als je die weg neemt kan je op het eind ervan (vlak voor de bocht) een stukje afsnijden onder een poort/gebouw door, waardoor de bocht niet helemaal 90 graden is
Toch knap dat de gemiddelde snelheid boven de topsnelheid ligtVerwijderd schreef op 06 november 2003 @ 20:33:
Hmmmz curcuit tijdje 1:07.95 (auto, online)
[afbeelding]
En volgens mij zit er wel duidelijk een bug in het spel. De lag zou denk ik ook best wel eens te maken kunnen hebben met sommige tijden die er zijn gehaald.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Draft (offline):
24,75
http://members1.chello.nl/~rr.promes/nfsu2.JPG
Circuit (offline):
1.24,69
http://members1.chello.nl/~rr.promes/nfsu3.JPG
24,75
http://members1.chello.nl/~rr.promes/nfsu2.JPG
Circuit (offline):
1.24,69
http://members1.chello.nl/~rr.promes/nfsu3.JPG

mijn nieuwe record (off-line)
En is de EA server down
[ Voor 5% gewijzigd door silentsnow op 07-11-2003 05:06 ]
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
wtf??? ik weet nu hoe je onder de 20s kan komen 

nou ja weten..., ik weet iig dat het alleen online kan, en dat je "geluk" moet hebben dat nfs begint te flippen, (alls heel snel gaat, dus dat je die berichtjes in et begin niet eens ziet en alles in het menu heel snel gaat, ik kan et niet uit leggen helaas, misschien dat ik er dadelijk een filmpje van maak voor meer duidelijkheid.
en het filmpje is hier

nou ja weten..., ik weet iig dat het alleen online kan, en dat je "geluk" moet hebben dat nfs begint te flippen, (alls heel snel gaat, dus dat je die berichtjes in et begin niet eens ziet en alles in het menu heel snel gaat, ik kan et niet uit leggen helaas, misschien dat ik er dadelijk een filmpje van maak voor meer duidelijkheid.
en het filmpje is hier
[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 07-11-2003 09:37 ]
Onder de 24 half 

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Dit topic is gesloten.