![]() ![]() Need For Speed Underground Contest |
| |||||
Omdat het topic voor Need For Speed underground er vol mee werd gespamd, en het topic daar dus eigenlijk niet voor diende, hier het Drag en circuit tijden topic Inmiddels is dit topic al aardig geliefd te worden, om het zo maar uit te drukken | |||||
| |||||
Het is de bedoeling dat je je circuit tijden/ drag tijden van need for speed underground plaatst, we gaan dit in een soort van contest doen, dus probeer een zo laag mogelijke tijd neer te zetten. | |||||
| |||||
Dat hangt er van af, in geval je dragtijden rijd wil ik de volgende dingen van je weten: En als je circuit rondes rijdt: Geen screenshot == Geen notatie!. Erg jammer, maar we zijn nou eenmaal erg ongelovig hier Screenshot verkeerd genomen == OOK geen notatie, dit wegens onderstaande reden | |||||
| |||||
De Compo is inmiddels georganiseerd, wil je je ook inschrijven, plaats dan een berichtje in dit topic, of meel naar M1lamb3r<apending>hotmail<dot>com, die organiseert de contest De tijd en datum staan nog niet vast, daarover loopt hieronder een poll
Deze poll is ook te vinden in de post van M1lamb3r. Verder verstrekt M1lamb3r informatie over de deelnemers, die ik weer overneem in de startpost, tot nog toe doen mee:
Schema's voor de indeling zijn te vinden in dit topic | |||||
| |||||
Je kan het programmaatje FRAPS gebruiken wat te downloaden is op http://www.fraps.com. ook is er een programma dat hypersnap heet Verder moet je screenshot in .jpg formaat zijn Mocht je geen plaats hebben om je screenshot te hosten dan kan dat op www.theforumisdown.com of je stuurt hem als email bijlage naar mij Ook is het leuk als je je plaatje even resized, dit om de layout niet te verzieken [img=450,350,1]urlplaatje.jpg + urlplaatje.jpg[/img] Je plaatje moet van het volgende scherm genomen zijn: ![]() Hou je alsjeblieft aan dit voorbeeld want ik ga vanaf nu screenshots die anders genomen zijn WEIGEREN, spijt me zeer, maar het wordt anders zo onoverzichtelijk. In geval van online spelen is het ook iets lame-veiliger omdat je niet een ander zijn nick in kan sturen | |||||
| |||||
Voorlopig moeten we het alleen met de demo doen, dus we gaan dr even van uit dat je de demo speelt. Mocht de volledige versie opduiken dan ga ik deze hele startpost aanpassen zodat het klopt met de full version | |||||
Ik zou het ook leuk vinden als jullie erbij zouden zetten HOE je het gedaan hebt, en in bijvoorbeeld welke versnelling je NOS hebt gebruikt enzovoorts, het is namelijk niet de bedoeling dat het een opsomtopic wordt | |||||
| |||||
Ok, hier de onderstaande tactics, kort samengevat meestal, om de startpost niet té ellendig groot te maken It's all in the Nos man! Als je goed begint moetje bij z'n 2 al Nos gebruiken. Als je NOS heel ff indrukt schiet dat metertje omhoog, zorg dat het net even omhoog schiet dat ie groen wordt. En schakelen! Gear 3! 3 keer NOS intikken, de laatste tik MOET de metertje groen zijn en schakelen maar. Gear 4! 2 keer NOS intikken, nu moetje wat langer inhouden. De metertje schiet nu niet echt omhoog meer dus hier maak je weinig fouten omdat je niet übersnel moet reageren. Ga zo maar door naar Gear 5 en bij gear 5 moetje nog wat NOS hebben. En met wat geluk heb je nog wat NOS over in gear 6. En met het vriendelijke verzoek zijn score niet te verbreken gewoon daar boven waar race staat ff op > drukken wat dus helemaal boven aan rechts staat... dan kom je in het drag race menu en de rest is het zelfde als bij race OMG Ik weet hoe je met z'n vieren kan draggen/circuit racen! Je moet een game beginnen in een room (je gaat staat dan rechts van de chat, dus ff op rechts pijltje drukken). dit is een oud filmpje van me, voor de mensen die niet onder de 25 komen check deze De tip voor de snelste start klopt niet helemaal, als je net in het rode gebied zit bij de start schiet je echt ff vooruit, dan staat je meter ook even 'over rev' als het ware, maar schiet dan gelijk iets terug, dan schakelen is een perfect shift en je ligt al anderhalve autolengte voor op de rest... http://members.lycos.nl/rhazeleger/Speedgain.rar Ik doe altijd het volgende: - Bij de start ongeveer tussen de 6000 en 7000 toeren als je weggaat - Schakel naar 2, nos 1x tikken tot in groen voor perfect shift. - Schakel naar 3, nos 1x of 2x tikken(gedoseerd, ligt er maar net aan of je perfect schakelt) tot in in groen voor perfect shift. - schakel naar 4, nos 2x tikken (gedoseerd) tot perfect shift. - schakel naar 5, nos 3x tikken (gedoseerd) tot perfect shift. - schakel naar 6, heb je nog 2 of 3 balkjes nos over, als je die gebruikt dan zit je makkelijk in de 190 mph, keb vaak dat ik de engine opblaas dan, hehe. Zit ik al een tijdje in het rode vlak. Dat is mijn manier. | |||||
| |||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |||||
| |||||
Need for Speed Australie (Direct Link) Gamershell (Direct Link) Worth Playing (Direct Link) Fileplanet (Direct Link) NFS Home (Direct Link, dedicated to Demo :*) ) Futureflex.nl (Direct Link, GBIT) Nog een host :) (Direct Link) ![]() | |||||
Hier gelieve geen vragen over de game zelf te stellen, alleen tijden en technieken om je tijden te verbeteren, vragen over de game, systeemeisen, geluid, forcefeedback en of de grootmoeder van de vriend van de directeur van een kennis van electronic arts ook unlockable is allemaal graag in dit topic: [rml][ Multiplatform]Need For Speed Underground Deel 2[/rml]. Banner met dank aan ultrasupreme |
Vanaf nu wordt alleen nog maar de top tien van de rijders bijgehouden, dit om het overzicht te bewaren, en omdat het anders echt té veel werk voor mij zou zijn. Wel gaan we tournaments houden, deze worden hier aangekondigd en hier ook gepost |
Drag-Tijden || Off-Line || DEMO![]() | |||
# | Nick | Tijd | |
# 1 | bobbyd | 22.47 | |
# 2 | Gutteguttegut | 22.60 | |
# 3 | Stinky | 23.10 | |
# 4 | Imperium | 23.30 | |
# 6 | shibbyyy | 23.33 | |
# 5 | Active-X | 23.47 | |
# 7 | duncanvdlinden | 23.48 | |
# 7 | fraggel | 23.52 | |
# 8 | M1lamb3r | 23.57 | |
# 9 | Sparhawk | 23.63 |
Drag-Tijden || On-Line || DEMO![]() | |||
# | Nick | Tijd | |
# 1 | Koe_Boy | 17.54 | |
# 2 | Imperium | 17.85 | |
# 3 | M1lamb3r | 19.18 | |
# 4 | Luukster | 19.83 | |
# 5 | Mojo_PowaH | 21.14 | |
# 6 | BlackShadow | 21.80 | |
# 7 | Callandor | 22.06 | |
# 8 | Justin2000 | 22.42 | |
# 9 | johnnyv.nl | 22.92 | |
# 10 | Silentsnow | 23.09 | |
Als de patch uitgebracht is en daarmee enkele bugs in het multiplayer systeem gewist zijn worden deze scores gewist. Dit omdat er bepaalde bugs zijn die je onmensenlijk snel laten racen (zie bovenste scores |
Circuit-Tijden || Off-Line || DEMO![]() | |||
# | Nick | Tijd | Automaat / Manueel |
# 1 | ultrasupreme | 1.19.16 | Manueel |
# 2 | stam2003 | 1.19.43 | Automaat |
# 3 | handige_harrie | 1.19.48 | Automaat |
# 4 | pisart | 1.19.58 | Automaat |
# 5 | irmscher | 1.19.79 | Automaat |
# 6 | R-B | 1.19.86 | Manueel |
# 7 | OlafvdSpek | 1.20.22 | Automaat |
# 8 | dr_dreey | 1.20.40 | Manueel |
# 9 | Roet | 1.20.45 | Onbekend |
# 10 | Imperium | 1.20.48 | Automaat |
Circuit-Tijden || On-Line || DEMO![]() | |||
# | Nick | Tijd | Automaat / Manueel |
# 1 | answer man | 1.02.74 | Automaat |
# 2 | Koe_Boy | 1.06.63 | Automaat |
# 3 | Scheppie | 1.14.82 | Automaat |
# 4 | OlafvdSpek | 1.19.49 | Automaat |
Damn wat zijn dr weinig |
Tot nog toe zijn in de Startpost alleen maar demo-scoresvermeld, we zijn bezig om ff uit te vogelen hoe we het best (en het leukst) een systeem voor de fullversion in elkaar kunnen zetten, daar zijn ook wat php'ers mee bezig, maar het is dus nog even geduld |
![]() Met toestemming van White Dust ![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Henk op 25-11-2003 13:28 ]