Btw die mensen met betere tijden hebben ook andere auto's right? Issie in amerika al uit ofzo?

tell us tell us!!
The first casualty in war is always the truth...
maar ik blijf het proberen
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Verwijderd
edit: kheb nu 24.58

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 12:33 ]
Verwijderd
Online zijn er mensen die de drag in 12 sec afleggen? Kom op zeg da kan toch nie?

Verwijderd
btw heb mn record al weer verbeterd

Kunnen we circuit racen ook niet in de contest gooien?
Dus de rondetijden!
Dragracen ben ik namelijk erg slecht in
Tuurlijk kan datduncanvdlinden schreef op 05 november 2003 @ 13:08:
[...]
Kunnen we circuit racen ook niet in de contest gooien?
Dus de rondetijden!
Dragracen ben ik namelijk erg slecht in
Niemand?Alpha-xp schreef op 04 november 2003 @ 21:07:
I
Heeft er iemand al een oplossing gevonden op het crashen als je op "play online" ramt? (moet steeds men pc rebooten als ik het probeer)
Ik denk dat het een probleem is met je nic of internet instellingen, kijk je nic/netwerk instellingen is na of installeer eens nieuwe drivers.
gewoon ff de zooi proberen te updaten windows update, drivers etc.
we moeten gewoon voor de beste tijden gaan en of dat nou hand/auto geschakeld is moet men zelf bepalen, ik denk dat beiden zo zijn voordelen en nadelen heeft.RedXraD schreef op 05 november 2003 @ 13:24:
[...]
Tuurlijk kan datstaan dr al, en idd, ik zal de suggestie hand/ auto meenemen
en hoe kun je bewijzen hoe je geschakeld hebt? Je kunt aan een screenshot ook niet zien of men auto/hand geschakeld heeft.
Willen de mensen die hun ronde-tijden hebben ingestuurd aub ff vermelden of ze handmatig of automatisch hebben geschakeld? en willen de nieuwe inzenders dit ook vermelden?
Dit is ook toegevoegd aan de startpost
Duncan --> je hebt wel gelijk, maar NFS kennende zal het toch wel zo zijn dat het zo is dat je handgeschakeld sneller racet
Ow enne..... ik race zelf niet, ik kan dr nog geen poot van, en vind het leuker om een topic te leiden waar ik zelf niet in meespeel
Ow enne.... khad beloofd dak al wat ideeen in ging zamelen voor als de volledige versie kwam... dat wil ik best doen... maarrrr
Verder lijkt het mij heel simpel, tijden zijn gewoon per baan
Lijkt mij wel het handigst om dit er in te zetten, iemand anders nog ideeen?
Edit: nog een verzoek
Als je dragtijden instuurt, zou je dan een screen van dít scherm willen maken?

dit i.v.m. perfect shift ed
[ Voor 69% gewijzigd door Henk op 05-11-2003 14:01 ]
Edit: Heb mijn tijd verbetert.
[ Voor 32% gewijzigd door pisart op 05-11-2003 14:09 ]
Verwijderd
8/10 zit onder de 18 sec en snelste is gewoon 12.nogwat
dat is gewoon ubercheat of een bug ofzo
12 sec kan nooit, of je moet non-stop nitro hebben
M'n snelste tijd tot nu toe nog maar 26.22

En m'n ronde tijd, auto. Zo manual maar eens proberen:

[ Voor 30% gewijzigd door KALN op 05-11-2003 14:07 . Reden: plaatje ]
Ik vind wel dat we allemaal manual moeten doen, maakt het een stuk moeilijker en op schakelen en op het verkeer letten.
Dat is niet in drag mode. In drag mode moet je per se handmatig schakelen. Anders is er ook geen donder aan natuurlijk[CSC]Outlaw schreef op 05 november 2003 @ 14:13:
Huh kan je automaat in drag??
Ik vind wel dat we allemaal manual moeten doen, maakt het een stuk moeilijker en op schakelen en op het verkeer letten.
dit keer met handgeschakeld
Ah.. Ok leek me al zo sterk jahSander Prinsen schreef op 05 november 2003 @ 14:15:
[...]
Dat is niet in drag mode. In drag mode moet je per se handmatig schakelen. Anders is er ook geen donder aan natuurlijk
Verwijderd
Na de video-preview @ de pcgp gezien te hebben loop ik wel warm voor deze game. Grafisch top, zo te horen lekker controls, kortom dit kan wel eens wat worden.
Welke tuning-funcite biedt de demo eigenlijk?
Ps. Milamber, The Wheel of Time blijft toch beter
en btw feist roeleert

24.39
Met toetsenbord btw, ga zo weer eens mijn stuur aansluiten denk ik
[ Voor 14% gewijzigd door Marcj op 05-11-2003 15:44 ]
Koste me wel een nacht en een middag oefenen....

* Gutteguttegut heeft nu een RSI NFSU arm....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Ik reed echt een perfecte race...en ik heb het nog tig keer geprobeerd te evenaren maar kwam niet onder de 24 meer...Alpha-xp schreef op 05 november 2003 @ 15:44:
ligt het aan mij of zijn de tijden online veel sneller oO 22.XX, heb zulke tijden nog niet in sp gezien
Misschien heeft iemand al een bug gevonden?SuperSaiya-Jin schreef op 05 november 2003 @ 15:49:
hoe kan je in godsnaam 12 sec hebben? check online rankings

1.24.40, automatic
heb em 1x net in in het groen gehad somehow, en dat VLIEGT letterlijk weg. als je dan in zn 5 je nos doet en perfect doorschakelt naar je 6 moet je wel snel kunnen, maar 12.x lijtk me sterkVerwijderd schreef op 05 november 2003 @ 15:46:
uuh vraagje, kun je met een stuurtje de toeren nu echt rond de 5/6/7000 houden (lees in het groen) bij de start? Dan is het in principe toch niet zo'n probleem om een perfecte tijd te halen? Ik haal iedere keer 5 van de 6 perfect shifts. Het hangt bij mij echt puur van de start af. Dus vandaar dat ik een stuurtje overweeg...
[ Voor 79% gewijzigd door G33rt op 05-11-2003 15:54 ]
Je moet je NOS "mishandelen" tenminste zo deed ik het...dus tot het perfecte schakel moment op die spatiebalk blijven rammen (niet inhouden).Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 15:55:
Ik vind het al moeilijk om onder de 25 seconden te komen [afbeelding]
Enne.... als iemand hier met 12s aanklopt gaak schoppen

enne... mocht ik foutjes maken in de lijst, wijs mij dr dan plz ff op, want het lijstje wordt langer en ik ben ook maar (soort van) menselijk
Lees de start post eens?Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 16:03:
Is de demo van Underground al te downen dan?
Kan hem niet vinden @ needforspeed.com
Verwijderd
herstel:
maar ut komt nog niet in de buurt van de 22

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 16:30 ]
De tijden van mij zijn nog niet zo bijzonder (rond de 26).
Dragrace kun je toch alleen in manual doen?

25.27 for me dus
@startpostediter: ik heb 1.24.40 automatic
[ Voor 7% gewijzigd door G33rt op 05-11-2003 16:37 ]
http://members1.chello.nl/b.pater/nfs2429.JPG
24:29 dus en offline gereden!
Wel leuk om de hele track uit je hoofd te leren om wanneer hoe te besturen
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
http://home.planet.nl/~backx065/24.30.JPG
kan je je settings niet save ofzo wat nu moet ik alles steeds goed gaan zetten als in NFSU opstart (enzoals je op de screen ziet ben ik het hier vergeten
Nouja, ik bedank je voor de eer, maar ik kan toch niet stellen dat ik ik een topscore heb neergezetRedXraD schreef op 05 november 2003 @ 16:56:
Mensjes, zonder screens post ik geen scoresanders kan iedereen wel beweren dat ie in warpspeed naar de eindlein is geflitst
Naja, ik zal zo mijn fototoestel er even bijpakken
Verwijderd
25.07
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 17:12 ]
Sorry Breepee, maar kmoet me aan de regels houden.... anders krijg je weer van: "ja maar ik had ook 22 s. flat in dragracen en dus maar nou en whuhu"Breepee schreef op 05 november 2003 @ 17:08:
[...]
Nouja, ik bedank je voor de eer, maar ik kan toch niet stellen dat ik ik een topscore heb neergezetMoet het echt allemaal zo strict? Echte liefhebbers spelen toch niet vals.... of wel
![]()
Naja, ik zal zo mijn fototoestel er even bijpakken
Ben paar dagen niet wezen kijken hier...
Ga nu downen..
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

1:26:39
straks een op manual shift proberen, kijken of ik dan nog harder kan

1:24:49
Verwijderd
Je moet een game beginnen in een room (je gaat staat dan rechts van de chat, dus ff op rechts pijltje drukken). Zo kunnen we lekkere GoT games maken en met z'n vieren racen tegelijk
Welke howto? ik mag hier toch gewoon vragen stellen over de techniek van het onder de 25 seconden rijdenM1lamb3r schreef op 05 november 2003 @ 18:30:
bram lees de howto maar in dit topicen met zijn 4e draggen, ik ben present
iemand?
Verwijderd
Hier btw mijn lap-time met toetsenbord en automatisch schakelen:

Ronde tijden zijn dr ook bij (breepee, jij staat dr nog niet bij met je drag, doe ik de volgende update
[ Voor 42% gewijzigd door Henk op 05-11-2003 18:43 ]
Dat idee heb ik ook. Meestal gebruik ik hem meteen als ik naar de 4e ga. Dan haal ik net de 6 niet met nitro. Maar af en toe doe ik ook eerder en dat lijk minstens even voordelig te zijn.theXE schreef op 05 november 2003 @ 18:33:
Ik heb het iedee dat je de nitro het beste kunt gebruiken in de 3e en 4e versnelling.. dan is het koppel extra hoog, bij 5 en 6 heb je er niet heel veel meer aan lijkt het..
iemand?
Mag ik er ook nog effe tussenRedXraD schreef op 05 november 2003 @ 18:38:
whoei! al meer als 30 mensen in de dragdrag bijgewerkt, ronde komt nu
[ Voor 20% gewijzigd door Brent op 05-11-2003 18:40 ]
*updated* 24.15Marcj schreef op 05 november 2003 @ 15:43:
Ben vandaag ook maar ff aan het proberen geweest... [afbeelding]
24.39
Met toetsenbord btw, ga zo weer eens mijn stuur aansluiten denk ik
Ik kom nu regelmatig laag in de 24, maar eronder lukt me echt niet. Nog enige tips??

Trouwens: het stuur werkt niet in de demo
Tjonge, jij bent er snel bijVerwijderd schreef op 05 november 2003 @ 18:26:
OMG Ik weet hoe je met z'n vieren kan draggen/circuit racen!![]()
Je moet een game beginnen in een room (je gaat staat dan rechts van de chat, dus ff op rechts pijltje drukken). Zo kunnen we lekkere GoT games maken en met z'n vieren racen tegelijk

Great minds think in parallel gutters.
Vindt het een beetje vaag..
edit: die motion blur blijft het gekste onderdeel van het spel... het lijkt dan zoooo snel te gaan... woei!
[ Voor 25% gewijzigd door theXE op 05-11-2003 19:33 ]
knalt die in 1 x terug naar de desktop. Best wel vervelend.
Mijn beste tijd tot nu toe is trouwens 24.36
Ik ben ook nog ma 1 x onder de 25 seconde gekomen

Enne.. weer een update.. ze blijven nu komen.. btw deze was online!
[ Voor 29% gewijzigd door theXE op 05-11-2003 19:57 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Dit topic is gesloten.