https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Wat dacht je van Remote Access Server voor VPN, Web server (IIS)AzN_cRzY schreef op 04 november 2003 @ 11:41:
Vraag1:
Ik wil met server 2003 het volgende doen:
- Ik wil normaal kunnen internetten.
- Ik wil een VPN bouwen onder 2003.
- Ik wil in de toekomst misshcien een webserver bouwen (als linux niet bij mij werkt)
Kan iemand me zeggen welke roles ik voor welke proces nodig heb.
Alles kan je zowat rechten geven op account of groep nivoVraag2:
Is het geregeld met accounts en rechten maken in 2003. Waar moet ik daarvoor zijn??
Voor thuis gebruik is het pakket best prijzig. Ik zou dan voor Standard gaan, kan alles wat jij wilVraag3:
Welke server2003 editie is het beste voor thuisgebruik??
Heb wel een idee dat dat standard zou kunnen zijn
Tis een forumemail naar *knip*
[ Voor 2% gewijzigd door momania op 04-11-2003 11:45 ]
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Vraag 1: Windows Operated Systems - Policy
Vraag 2: Windows Operated Systems - Policy
Vraag 3: Windows Operated Systems - Policy
Algemeen: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Btw, welkom op GoT nog
Lees de links die ik geef aub goed door.
Daarin staan nml. goed beschreven wat we op GoT verwachten van iedereen
Zie ook nog:
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
[ Voor 23% gewijzigd door momania op 04-11-2003 11:48 ]
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Welkom op GoT
Op GoT vinden we het belangrijk dat voordat je een topic opent zelf moeite doet. Zo zien we graag dat je zelf wat uitprobeert, en zelf wat zoekt. Neem dan de dingen die je gevonden hebt eventjes op in je startpost. Hiermee voorkom je dat mensen hier allerlei dingen gaan suggereren die jij al lang gepost hebt.
Verder zie ik dat je een aantal dingen graag wilt doen - maar dat is niet helemaal de bedoeling van GoT. Je vraagt hiermee eigenlijk namelijk dat wij bepaalde zaken voor je gaan doen, en dat is toch minder de bedoeling.
Een vraag als: "Ik wil normaal kunnen internetten" zien we namelijk liever niet - een vraag als: "Ik heb deze en deze router, die ip addressen, en pingen lukt wel, maar surfen op internet gaat niet" - waarin je vervolgens voldoende informatie, en initiatief laat zien kan dan weer wel. Ik hoop dat je het verschil ziet.
Verder is het niet de bedoeling dat je je mail address of een andere manier van contacteren in je mail opneemt - het forum is er om elkaar te helpen en dit ook gedocumenteerd te zien in het forum. Als mensen jou prive gaan mailen, zien we hier niets van terug op het forum, en dat maakt het voor een heleboel mensen minder interessant.
Om bovenstaande redenen sluit ik verder je topic - hier gaat namelijk niets heel constructiefs uit kunnen komen op GoT. Open gerust even een nieuw topic waarin je zorgt dat deze voldoet aan de richtlijnen zoals deze hierboven, en op de rest van GoT staan aangegeven.
Verder zou ik je de tip willen geven dat Windows 2003 misschien niet geschikt is om als workstation (dat idee krijg ik omdat je 'normaal kunnen internetten' wil) te gebruiken, en dat je hiermee beter af bent met Windows XP of Windows 2000 Professional.
Verder veel plezier op GoT
Dit topic is gesloten.
![]()