Het Grote Gamecube topic deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.422 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Thelema schreef op 07 november 2003 @ 15:00:
Ik zit op Aero Dive inmiddels al aan de 2:23:xxx :) ga straks mn precieze tijd even opzoeken en posten, misschien ook nog even verbeteren :)

En eens met die Sonic Phantom proberen die de PALers allemaal zo geweldig vinden, ikzelf race bijna altijd met de Hyper Speeder (of mijn eigen Acro Crest G4 ;))
Is dat een typo, of ben je sneller dan de staff ghost :? Enyway:
Nieuwe tijd @ Green Plant - Intersection: 2.40:283

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/f0/pics/IntersectionPAL.png
GOT F-ZERO GX Competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:33

SD5k

>4&X

hmm, nu begin ik wel aan mn eigen geheugen te twijfelen, zometeen even checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
Hm ik heb de Sonic Phantom ook ff geprobeerd @ Mute City..
In het begin was ie ongelooflijk kut (sturen @ hoge snelheid)..
Maar nu heb ik al m'n eigen Twin Noritta record verbroke (die gaat gewoon niet meer sneller)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

AAAARRRGGGH, ik was net zo tevree met mijn 3e plaats :'( Nou moet ik weer uren gaan racen om een paar honderste seconden sneller te zijn :(

Dan ga ik ook gelijk een paar nieuwe banen proberen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Baserunner schreef op 07 november 2003 @ 14:01:
Heeft iemand SSX 3 al?
Ik heb em 3 dagen geleden gekocht, zit er nu ongeveer 15 uur in, en hij is echt heeeeeeel erg cool, veel beter dan tricky :D

Kopen die SSX 3 jij moet! :)
Ik heb hem ook al iets van een week.

Ik heb nu alle peaks, maar nog niet alle events ge-unlocked.
Vooral Rave en dan voor freeride gaan, lekker ongestoord door boarden!! _/-\o_

Het enige wat ik nog wel mis is de snelheid op sommige stukken.
Dat was met SSX Tricky wel anders, maar ik heb dan ook nog niet alle stats helemaal vol.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Klik hier voor een vrij indrukwekkend filmpje van iemand die met een custom car erg indrukwekkende short-cuts neemt op 'Serial Gaps'. Echt de moeite waard.
Die gast maakt trouwens ook gebruik van mijnen om extra snelheid te krijgen, iets wat ik sommige tegenstanders ook al heb zien doen in GP-mode op Master.

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 07-11-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
jezus is er ook nog een master mode?!! ik ben al tering veel problemen op de 2de cup te halen op expert

wauw @ filmpje _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door evilpin0 op 07-11-2003 15:33 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

jup, speel de eerste 3 GPs uit op Expert en je krijgt Master mode en de Diamond Cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Laatst online: 07:59

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Nitai schreef op 07 november 2003 @ 14:05:
Boely: koop gewoon je spellen man, anders tweedehands, lees een paar goede reviews door enzo, dan is het best te doen. :)
Jah kijk... ik ga niet zomaar een spel kopen zonder dat ik echt zeker weet dat het voor mij de moeite waard is. Dus.... ffs huren.. testen...mening...kopen of niet.

games zoals VJ spreken mij op het 1e gezicht niet aan... Maar ik hoor alleen maar lovende dingen over VJ. Dus zou ik hem graag eerst willen huren.... Maarjah blijkbaar is er niet genoeg animo voor GC verhuur.... balen...... En daarbij, ik kan gewoonweg niet elke mnd 2 spellen kopen... Ben geen student meer....moet werken om te overleven ;)

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

GP`s, die was ik helemaal vergeten :X Ik had alleen heb nog maar 2 cups gehaald 8)7

Daar moet ik dat ook eens aan beginnen :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:11

NoTimeRemains

I know

PS kan iemand dat liedje van MK:DD niet op een of andere manieren rippen?
gimme :9

zat er een vip code bij VJ?

[ Voor 16% gewijzigd door NoTimeRemains op 07-11-2003 15:45 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Wat een ranzige k$#@#@$ maps @ emerald cup zeg.. tief steeds van de baan af @ lightning loop of zo :@ :@ :$#%$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NvE schreef op 07 november 2003 @ 15:39:
GP`s, die was ik helemaal vergeten :X Ik had alleen heb nog maar 2 cups gehaald 8)7

Daar moet ik dat ook eens aan beginnen :P
Lol :D
Ik heb trouwens net EINDELIJK!!!1 Chapter 3 gehaald :D :*) :*)
Damn, wat was dat een bitch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542

@ RedruM je gaat nog wel veel meer $*&^((!! :) voordat je de master hebt gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yam je site ligt eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

iemand een idee hoe duur F-ZERO is bij de mediamartk?
zou helemaal mooi zijn als je me kon vertellen of ze m nog hebben bij MM @ Almere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-07 13:46
Inderdaad, en ik heb net 1:01:590 gehaald op Split Oval. :P

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
RedruM schreef op 07 november 2003 @ 15:49:
Wat een ranzige k$#@#@$ maps @ emerald cup zeg.. tief steeds van de baan af @ lightning loop of zo :@ :@ :$#%$
Hehehe das de 'beruchte' bocht. Geen nood: die bocht gaat zo:
code:
1
2
3
___  ___
__ \/ __
  \__/

Je kunt dus gewoon ipv de bocht nemen gewoon rechtdoor gaan over de rand van de weg; je springt dan over het gat in heen en komt gewoon aan de andere kant van de bocht :)
edit:
als je in die cup er steeds af ligt moet je de diamond cup eens zien :D

[ Voor 10% gewijzigd door Ecco op 07-11-2003 16:47 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
HIValicious schreef op 07 november 2003 @ 15:44:
PS kan iemand dat liedje van MK:DD niet op een of andere manieren rippen?
gimme :9

zat er een vip code bij VJ?
VJ heeft geen VIP code, aangezien hij niet door Nintendo wordt uitgebracht (heb em gekocht, dus weet het zeker ;)). En dat rippen zal moeilijk gaan omdat een PC die disc niet kan lezen.

[edit]
@ JohnnyV: Je hebt gelijk, had daar niet eens aan gedacht. :X

[ Voor 9% gewijzigd door -Mous- op 07-11-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
HELEBOEL MKDD FILMPJES!!

De MKDD circuits:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariokart_110603_01.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariokart_110603_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariokart_110603_03.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariokart_110603_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariokart_110603_05.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariokart_110603_06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariokart_110603_08.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariokart_110603_09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariokart_110603_10.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariokart_110603_11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mariokart_110603_12.jpg

Missen er nog wel een aantal.
crisp schreef op 07 november 2003 @ 10:59:
Integendeel, de source zou juist kleiner moeten zijn aangezien ik behoorlijk wat gestripped heb in de templates. 2,5x zo groot is absoluut onmogelijk...
HTML van topics <36 ~1,5MB, topic 36 is 3,1MB. 2x zo groot (kleine misrekening van mijn kant :P) met dezelfde preferences (geen sigs etc). :?

//edit trouwens nog een bugje bij het plaatsen van deze post: in de preview zet ie de pics onder elkaar, in de post zelf naast elkaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Dyxtra op 07-11-2003 16:52 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
-Mous- schreef op 07 november 2003 @ 16:49:
[...]

VJ heeft geen VIP code, aangezien hij niet door Nintendo wordt uitgebracht (heb em gekocht, dus weet het zeker ;)). En dat rippen zal moeilijk gaan omdat een PC die disc niet kan lezen.
Ehrm, geluidsbron (je tv dus, of je cube) aansluiten op je aux-in moet werken...
D³ schreef op 07 november 2003 @ 16:50:
HELEBOEL MKDD FILMPJES!!

De MKDD circuits:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Missen er nog wel een aantal.

[...]
HTML van topics <36 ~1,5MB, topic 36 is 3,1MB. 2x zo groot (kleine misrekening van mijn kant :P) met dezelfde preferences (geen sigs etc). :?
Hoezo lay-out vern#uken ;)

[ Voor 65% gewijzigd door pagani op 07-11-2003 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 34169 schreef op 07 november 2003 @ 15:02:
[...]
Is dat een typo, of ben je sneller dan de staff ghost :? Enyway:
Nieuwe tijd @ Green Plant - Intersection: 2.40:283

[afbeelding]
GOT F-ZERO GX Competitie
Heb het net even gecontrolleerd, mn tijd is 2:24:xxx

Das inderdaad sneller dan de Staff Ghost, daarom heb ik daarna die ghost verslagen en mn 25credits terug verdient :)

@D3: Als ik het goed heb begrepen zitten er in MKDD 4x4=16 tracks.. toch?

[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 07-11-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

hmmmmmmm ik hoor niet veel lui praten over de nieuwe Star Wars spel. Heeft iemand hem al, en is ie goed? Ik heb gehoord dat de loop levels niet echt lekker speelt. Is dit spel een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 24869 schreef op 07 november 2003 @ 17:22:
hmmmmmmm ik hoor niet veel lui praten over de nieuwe Star Wars spel. Heeft iemand hem al, en is ie goed? Ik heb gehoord dat de loop levels niet echt lekker speelt. Is dit spel een aanrader?
Het spel is pas vandaag hier uitgekomen.. en daarbij is iedereen nog druk bezig met F-Zero GX en Viewtiful Joe.

D3 heeft Rebel Strike geloof ik, en heeft er al het een en ander over gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

site is alweer up toch ?

uhm, professioneel onderhoud / managen / hardware upgrade .. *kuch*

hmmz, hij valt wel vaak uit op het moment, wordt naar gekeken ..

[ Voor 27% gewijzigd door yamAUchi op 07-11-2003 17:34 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Grmbl, ik kan dus eigenlijk geen nieuwe games kopen vandaag. Ik heb zelf geen geld namelijk. Wel ruil ik WE6:FE tegen een nieuwe game met mijn oude huisgenoten. Maar dat duurt weer even. Maar voorlopig redt ik wel mijn nog niet uitgespeelde games. MK DD is gelukkig al wel onderweg!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Lees mn post :P
Thelema schreef op 07 november 2003 @ 17:20:
@D3: Als ik het goed heb begrepen zitten er in MKDD 4x4=16 tracks.. toch?
Yup.
Anoniem: 24869 schreef op 07 november 2003 @ 17:22:
Loop levels variëren van slecht tot dieptriest, afhankelijk van hoe kritisch je bent :P

Aanrader als je: Rogue Leader leuk vindt / Star Wars leuk vindt. Ik heb wat "impressies" in het vorige topic geplaatst.

HGCTS: Zoeken naar 'Rebel Strike' gepost door D³ in topic 36 leverde 5 resultaten op.
yamAUchi schreef op 07 november 2003 @ 17:25:
site is alweer up toch ?

uhm, professioneel onderhoud / managen / hardware upgrade .. *kuch*
Ik veroorzaak toch niet teveel overlast he? Dan moet je het zeggen hoor!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

D³ schreef op 07 november 2003 @ 17:41:[...]
Ik veroorzaak toch niet teveel overlast he? Dan moet je het zeggen hoor!
volgens mij niet, ik ben alleen over op de sarge versie van debian (testing) dus dan kan het misschien daar aan liggen .. maar hij doet het nu weer, kijken hoe lang ie het uithoudt =)

ik ga zo even alle MK:DD filmpjes checken =)

me wanna be MKDD battle champion !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
Anoniem: 31189 schreef op 07 november 2003 @ 16:28:
iemand een idee hoe duur F-ZERO is bij de mediamartk?
zou helemaal mooi zijn als je me kon vertellen of ze m nog hebben bij MM @ Almere :)
???

Heb je wel eens van een telefoon gehoord? nummer te vinden op www.mediamarkt.nl
Kun je titels ook opzij laten leggen. Deze jongen gaat morgn bij MM zijn Pikmin, Rogue Leader 3 en Metroid Prime halen :-)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jammer genoeg heeft de MM er nog nooit van gehoord, want hier nemen ze niet op iig.

Maar ik ga er toevallig zo heen geloof ik (R'dam Centrum), zal eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
yamAUchi schreef op 07 november 2003 @ 18:32:
volgens mij niet, ik ben alleen over op de sarge versie van debian (testing) dus dan kan het misschien daar aan liggen .. maar hij doet het nu weer, kijken hoe lang ie het uithoudt =)
Gelukkig :) De midigame is ergens gelinked dus die trekt ineens veel meer bezoekers, dacht even dat het daar aan lag :)
me wanna be MKDD battle champion !
Toch op een Cube Party als er een SNES + SMK is een keertje battlen hoor. Al heb ik dat al jaren niet meer gespeeld, dus ik ben erg roestig *dekt zich vast in* :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

D³ schreef op 07 november 2003 @ 19:08:
[...]
Gelukkig :) De midigame is ergens gelinked dus die trekt ineens veel meer bezoekers, dacht even dat het daar aan lag :)
[...]
Toch op een Cube Party als er een SNES + SMK is een keertje battlen hoor. Al heb ik dat al jaren niet meer gespeeld, dus ik ben erg roestig *dekt zich vast in* :P
het zou wel kunnen hoor ;), maar maakt niet zoveel uit, komt wel weer tot rust op een gegeven moment =)

hehe, is een deal ;)

ik weet nog niet of ik op die van a.s. weekend kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Als is een wagen maak met custom parts in elkaar flans, kan ik die wagen dan ook weer uitelkaar halen en een part vervangen :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Bij wijze van test heb ik m'n Gamecube screenshots geupload naar m'n T.net fotoalbum. Degene die geinteresseerd zijn om te zien hoe niet-ver ik al ben met Metroid Prime en Zelda kunnen daar af en toe een kijkje nemen :P

M'n persoonlijke favorieten:
Metroid Prime
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14525/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14526/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14542/thumb.jpg

The Legend of Zelda: The Wind Waker
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14580/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14579/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14546/thumb.jpg

De kwaliteit is niet echt denderend, maarja, het is niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Rebel ook ,vette game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87194

Vandaag Metroid Prime gehaald. 2e hands maar met de originele verpakking voor 17,50 en in absolute nieuwstaat _/-\o_

En OMFG wat heerscht ie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316 schreef op 07 november 2003 @ 19:54:
Bij wijze van test heb ik m'n Gamecube screenshots geupload naar m'n T.net fotoalbum. Degene die geinteresseerd zijn om te zien hoe niet-ver ik al ben met Metroid Prime en Zelda kunnen daar af en toe een kijkje nemen :P

M'n persoonlijke favorieten:
Metroid Prime
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

The Legend of Zelda: The Wind Waker
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

De kwaliteit is niet echt denderend, maarja, het is niet anders :)
Niet denderend nee, maar vrij goed toch :) Hoe heb je die gemaakt?
Fred Perry, ligt het aan mij of ben je 4s onder m'n record op Aero Drive gedoken :( :(
Ik zal wraak nemen :(
NvE schreef op 07 november 2003 @ 19:18:
Als is een wagen maak met custom parts in elkaar flans, kan ik die wagen dan ook weer uitelkaar halen en een part vervangen :?
Je kan de parts gewoon vervangen als je wilt, zonder dat je de hele kar opnieuw hoeft te maken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 07-11-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Die levels van MK:DD zien er wel heel erg klein uit. :(

De bonus-disk gaat niet meer door he??
Als het niet zo is koop ik zeker F-zero. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Vanitas schreef op 07 november 2003 @ 20:09:
Die levels van MK:DD zien er wel heel erg klein uit. :(

De bonus-disk gaat niet meer door he??
Als het niet zo is koop ik zeker F-zero. :)
Hij komt niet bij de losse MK:DD, wel bij de cube pakketten met MK.

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 34169 schreef op 07 november 2003 @ 20:07:
[...]
Niet denderend nee, maar vrij goed toch :) Hoe heb je die gemaakt?
Ik mis de luxe van een eigen TV op m'n kamer, dus heb ik alles aangesloten op m'n TV kaart en (via overloop stukjes) op de line-in van m'n trouwe Soundblastertje. DScaler, opensource TV proggie, heeft een screenshot functie.

Misschien dat er nieuwere drivers zijn die de beeldkwaliteit verhogen (in Win98 zag het er vroeger beter uit), want dan kan ik teminste optimaal genieten :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 07-11-2003 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316 schreef op 07 november 2003 @ 20:13:
[...]

Ik mis de luxe van een eigen TV op m'n kamer, dus heb ik alles aangesloten op m'n TV kaart en (via overloop stukjes) op de line-in van m'n trouwe Soundblastertje. DScaler, opensource TV proggie, heeft een screenshot functie.

Misschien dat er nieuwere drivers zijn die de beeldkwaliteit verhogen (in Win98 zag het er vroeger beter uit), want dan kan ik teminste optimaal genieten :)
Ah ok, TV kaart moet ik ook maar eens aan gaan schaffen, of gewoon een videokaart met ingang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
NvE schreef op 07 november 2003 @ 20:12:
[...]

Hij komt niet bij de losse MK:DD, wel bij de cube pakketten met MK.
Wat is dat nu weer voor een gelul!! :( :( |:(

Hopelijk bieden ze hem ook aan op nintendo vip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier op IGN hebben ze: Metal Arms: Glitch in the System gereviewd. :) Lijkt me best een gaaf spel krijgt btw een 8,3. :)

review hier

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 05-07 16:02

admiral866

The King Personality Disorder

schnumi schreef op 07 november 2003 @ 21:32:
Hier op IGN hebben ze: Metal Arms: Glitch in the System gereviewd. :) Lijkt me best een gaaf spel krijgt btw een 8,3. :)

review hier
* Anoniem: 4373 checks his mail ;)

Uhm, damn vandaag wezen snowboarden.--> Zin in 1080 !!!
Heb ssx3 ook, maar nog niet gedaan :P

Eerst heb ik me als doel gesteld om viewtiful joe op adults te ownen. Dan ga ik daarna jullie met F-zero buggen :)
edit:
ff wat typo's, vanwege de apres ski denk ik :P

[ Voor 7% gewijzigd door admiral866 op 07-11-2003 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Nieuwe XIII pics :9~

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xiii_110503_12.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xiii_110503_11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xiii_110503_10.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xiii_110503_09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xiii_110503_08.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xiii_110503_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xiii_110503_06.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xiii_110503_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xiii_110503_04.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xiii_110503_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xiii_110503_02.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/xiii_110503_01.jpg

De pics van MK:DD zien er trouwens :9~ :9~ :9~ uit.
Elke keer als ik weer nieuwe plaatjes van dat spel zie, dan ziet het er weer beter uit. Kan niet wachten totdat hij uit is.

Trouwens morgen party time.... :)

ps.
Lord of the Rings: Return of the King Head-to-Head
Winner Ranking:
1. PlayStation 2
2. PC
3. Xbox
4. GameCube

- Best offline console version: Xbox (visuals/sound/loads; minor advantage)
- Best version for single player: GameCube/PlayStation 2/Xbox/PC (tie)
- Best version for multiplayer: PlayStation 2 (online; minor advantage)
- Best version for videophiles: PC (medium advantage)
- Best version for audiophiles: Xbox/PC (tie)
- Best value/price: PC* (tie)
:/

[ Voor 12% gewijzigd door Elroy op 07-11-2003 22:20 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

net op insidegamer.nl gelezen:

Hoewel het ontzettend goed gaat met Nintendo; enorme verkoop van consoles, topgames in aantocht én in de winkels, hebben wij toch een mededeling waar even bij geslikt zal worden.

Nu dat achter de rug is kunnen wij mededelen waarom wij een beetje treurig zijn. Nintendo heeft namelijk bekend gemaakt dat Mario 128, de techdemo voor de Cube, en later een volledige game in the making mogelijk niet voor de GameCube verschijnt.

Mogelijk, want volgens George Harisson van Nintendo of America is het nog twijfelachtig of de game terecht komt op de GameCube of op haar opvolger. De titel is dus nog steeds in de maak, maar mogelijk verschuift de datum, om deze mogelijke killer app naar de launch van Nintendo's next-gen console te brengen.

Wie zal het zeggen? Wij blijven in ieder geval alert en meldden ieder nieuws over Mario 128 zo spoedig mogelijk wanneer deze naar buiten zal worden gebracht.

Ik ben erg bang dat ze hem waarschijnlijk gaan achter houden voor hun nieuwe console alhoewel dat erg raar zou zijn want dat geeft voor mij toch echt het gevoel dat nintendo de cube nu al afschrijft als hun nr1 mascotte niet meer op de cube zou gaan verschijnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Wanneer komt XIII uit :? Ik zag gister een reclame op TV waarin gezegd werd dat hij al uit is.

Of heb ik dit allemaal gedroomd :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 5577 schreef op 07 november 2003 @ 22:22:
...
Nu dat achter de rug is kunnen wij mededelen waarom wij een beetje treurig zijn. Nintendo heeft namelijk bekend gemaakt dat Mario 128, de techdemo voor de Cube, en later een volledige game in the making mogelijk niet voor de GameCube verschijnt.
Mogelijk, want volgens George Harisson van Nintendo of America is het nog twijfelachtig of de game terecht komt op de GameCube of op haar opvolger. De titel is dus nog steeds in de maak, maar mogelijk verschuift de datum, om deze mogelijke killer app naar de launch van Nintendo's next-gen console te brengen.
Wie zal het zeggen? Wij blijven in ieder geval alert en meldden ieder nieuws over Mario 128 zo spoedig mogelijk wanneer deze naar buiten zal worden gebracht.
Heel erg matig :o
De cube kan imo graphics produceren die goed genoeg zijn om de volgende Mario succesvol te laten zijn, hoor... Waarom maken ze nu niet EN SM128 voor de cube EN een Mario voor de nextgenconsole (die hopelijk nog een tijdje blijft wegblijft! :|
Het gaat toch niet zozeer om de specs van de console, maar om de spellen :? )
//Maarja, dit zou ook slechts een gerucht kunnen zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 07-11-2003 22:52 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Prince of Persia trailer

Die filmpjes van MKDD zijn erg lekker zeg. Alleen sommige circuits vallen tegen kwa lay-out en graphics.
yamAUchi schreef op 07 november 2003 @ 19:10:
hehe, is een deal ;)

ik weet nog niet of ik op die van a.s. weekend kom.
Je durft niet he! ;) O wacht er is deze party helemaal geen SNES :P
NvE schreef op 07 november 2003 @ 19:18:
Ja.
Anoniem: 12316 schreef op 07 november 2003 @ 19:54:
Bij wijze van test heb ik m'n Gamecube screenshots geupload naar m'n T.net fotoalbum.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/14526/full.jpg

O+

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ik las net iets over het aansluiten / linken van een GBA aan je cube.
Daarmee zou die persoon gedeeltelijk kunnen meespelen en je zou aparte levels ontlocken, die je anders niet te zien krijgt. Is dat een beetje waar of valt dat zwaar tegen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
Nieuwe tijd @ Casino Palace - Split Oval: 1.01:590

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/f0/proof/-Mous-SplitOvalPAL.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/f0/pics/SplitOvalPAL.png
GOT F-ZERO GX Competitie

Ik snap niet dat er mensen zijn die hier nog minstens een seconde af kunnen rijden. 8)7
Dacht echt dat het niet sneller kon na de hele dag zwoegen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

MK:DD draaide vandaag een demo van (geen speelbare) in FRS Lijnbaan .... zag er mooi uit en stukke pittiger dan die voorbeeldfilpmjes van E3, vooral stukke sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Wat dacht je van mij dan. Ik moet er zelfs 3 x 3,3 seconden af zien te rijden.
Toch maar weer eens die sonic proberen.

edit:
ik zie dat koffiezuiper ook King Meteor gebruikt er is dus nog hoop.
Koffiezuiper kun je me eens een paar hints geven want mijn meter haalt de 1700 km nog niet eens en jij haalt makkelijk 1900 km en bent 10 sec sneller. Steek jij ergens af via een geheime route of zo?

[ Voor 55% gewijzigd door ErikRo op 08-11-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 27-06 16:15
ErikRo schreef op 08 november 2003 @ 00:00:
Wat dacht je van mij dan. Ik moet er zelfs 3 x 3,3 seconden af zien te rijden.
Toch maar weer eens die sonic proberen.

edit:
ik zie dat koffiezuiper ook King Meteor gebruikt er is dus nog hoop.
Koffiezuiper kun je me eens een paar hints geven want mijn meter haalt de 1700 km nog niet eens en jij haalt makkelijk 1900 km en bent 10 sec sneller. Steek jij ergens af via een geheime route of zo?
Uhm voor Split Oval? Gewoon veel mazzel hebben, ik probeer de eerste ronde vooral buiten om te gaan zodat ik meer over die boost dingen ga. Tweede en derde ronde ga ik langs de binnenkant, en dan probeer ik nog die boost te pakken die in het midden staat (de tweede ofzo). Het is echt veel proberen en echt gewoon geluk hebben. Op de tijd die ik nu heb en de ghost daarvan kan ik met gemak in de eerste ronde 1 seconde voorliggen maar die rondes daarna...man dan wordt ik gek van mezelf en kan ik de ghost niet meer volgen.
Het is veel boost...boost..en je eigen boost goed timen...de baan is voor mij te irritant geworden aangezien echt 1 klein foutje fataal is en om hem nou 30 keer overnieuw te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Nieuwe tijd @ Mute City - Twist Road: 1.03:909

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/f0/pics/TwistRoadPAL.png
GOT F-ZERO GX Competitie
RedruM i`m coming for you >:)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Anoniem: 5577 schreef op 07 november 2003 @ 22:22:
net op insidegamer.nl gelezen:

Verhaal over Mario 128
Het valt mij op dat de media alle mogelijkheden zoeken om de Gamecube in het slechtste daglicht te zetten door berichtjes zoals dit waar je niks wijs uit wordt. Volgens mij is er totaal geen waarheid aan, of er moet een echte bron zijn, aangezien ik op gamerfeed terecht kom en daar staat ook geen directe link tot het interview op CNN...

En hoe ze dit verhaal ook vertellen kom op zeg, Nintendo heeft bekend gemaakt (alsof het officieel is) dat het niet op de gamecube komt. Maar wacht mensen want mogelijk is het volgens George Harisson twijfelachtig of het wel op de Gamecube komt...

Zulke kauwe kak heb ik nog nooit gezien :{ Dit soort berichten probeer ik maar te vermijden maar je hebt altijd van die mensen waaraan ik me stoor die er zo doom scenario van gaan maken. En dan beginnen ze nog te praten over de tech demo, volgens mij heeft dat niets maar dan ook niets met de echte Mario 128 te maken.

De game is nog in de maak? Zo wat? We willen ook geen product wat niet af is toch? :P Als het echt nog 2 a 3 jaar gaat duren dat het spel 100% done is, dan zo be it. Het slimste wat Nintendo had kunnen doen was nooit bekend maken dat er een nieuwe console kwam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 06-07 22:23

JvS

Ik heb hem zelf ook

Koffiezuiper schreef op 08 november 2003 @ 02:07:
[...]

Het valt mij op dat de media alle mogelijkheden zoeken om de Gamecube in het slechtste daglicht te zetten door berichtjes zoals dit waar je niks wijs uit wordt.
Hoezo? Welk belang zou "de media" daarbij hebben? Het zou heel goed kunnen en het zou jammer zijn, een goed mariospel van het orginalitietsniveau mario64 zou is iets heel moois zijn (ik ga van de week ook een GC kopen ;)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JvS schreef op 08 november 2003 @ 08:46:
[...]
Hoezo? Welk belang zou "de media" daarbij hebben? Het zou heel goed kunnen en het zou jammer zijn, een goed mariospel van het orginalitietsniveau mario64 zou is iets heel moois zijn (ik ga van de week ook een GC kopen ;)).
Welk belang had de media erbij de Dreamcast kapot te maken?
Niets, en toch is het gebeurd, en moet je eens kijken hoeveel mensen daar nu spijt van hebben. De Dreamcast was (en ís) echt een mooie console, veel topgames hebben daar hun oorsprong, zie Metropolis Street Racer/Project Gotham en Jet Grind Radio.
Verder vind ik het een goede zaak dat ik nu ook op de Cube kan genieten van Sega's development kwaliteiten (F-Zero _/-\o_), maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 06-07 22:23

JvS

Ik heb hem zelf ook

Heeft de media de dreamcast stukgemaakt dan? :? Hoe dan?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

De dreamcast was gwoon een flop door te weinig reclame enzo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JvS schreef op 08 november 2003 @ 09:00:
Heeft de media de dreamcast stukgemaakt dan? :? Hoe dan?
Anoniem: 61283 schreef op 08 november 2003 @ 09:12:
De dreamcast was gwoon een flop door te weinig reclame enzo... :)
Ja, door te zeggen, "DC $uCKZ0R$" enzo. Er werd continue gezegd dat de Dreamcast niet kon winnen, dat de console niet goed genoeg was, en dat de graphics beneden PSX niveau waren, terwijl zelfs nu de graphics nog goed zijn.
Er waren ook wel problemen met verkrijgbaarheid, maar het is onzin dat er te weinig reclame was. Arsenal liep nota bene met Dreamcast op hun rug rond!

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 08-11-2003 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heeft iemand Rebel Strike al gespot bij een FRS? Ik wil hem toch wel erg graag maar dan moet ie zo goedkoop mogelijk!

Ook zag ik op Cube-Europe een reclame dat DVDCrave een aanbieding had van True Crime. Hebben ze alleen niet de Cube versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
JvS schreef op 08 november 2003 @ 08:46:
[...]
Het belang wat ze daarbij hebben zou ik echt niet weten, maar zoals hierboven genoemd is het precies hetzelfde gebeurd bij de Dreamcast.

Als je gaat letten hoe gecancelde games naar de wereld worden gebracht, dan krijg je meteen verhalen naar je geslingerd dat dit het einde is en zelfs bij games waar we niet eens op zitten te wachten.

En berichten zoals die nu van Mario 128, waarin eigenlijk gewoon grootweg verteld wordt dat Nintendo nu al bezig is met de opvolger en dat ze liever de betere games voor die console willen hebben en gaan uitstellen. Maar waar is de waarheid in dat verhaal? Als je een games website hebt dan doe je toch eerst een beetje research of het verhaal wel klopt?

Ook wat ze eerder deden, de NGC vergelijken met de N64. Dat het games tekort kwam en teveel afhing aan 1st party support, de NGC zou dezelfde weg gaan als de N64!! :+ Nou ik weet het niet hoe het met jullie zit maar ik betaal me verrot aan nieuwe games en ze zijn niet alleen van Nintendo afkomstig.

Maar goed sommige mensjes kunnen er ook wel wat van hoor ;) Veel springen van hot naar her en laten zich gemakkelijk door dat soort berichten beinvloeden waardoor je op fora's talloze topics zie met het alom bekende doom scenario. Of dat ze kwaad zijn op Nintendo dat zelda cel shaded is ect ect

Gelukkig valt het op dit moment nog wel mee, door de prijsverlaging en de acties die Nintendo heeft ondernemen is hun positie veranderd en zie je minder van dit soort berichten. Maar een tijd terug bleef het stormen met berichten die gewoon direct negatief waren tegen Nintendo en in mijn ogen gewoon incorrect waren. Nu zijn er natuurlijk veel games sites en de 1 is net iets beter dan de andere, maar de echte topper van Nederlandse games sites die hieraan graag wilt meewerken is gamers.nl wel :{

En nu een bakje koffie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 34169 schreef op 08 november 2003 @ 09:17:
[...]

[...]

Ja, door te zeggen, "DC $uCKZ0R$" enzo. Er werd continue gezegd dat de Dreamcast niet kon winnen, dat de console niet goed genoeg was, en dat de graphics beneden PSX niveau waren, terwijl zelfs nu de graphics nog goed zijn.
Er waren ook wel problemen met verkrijgbaarheid, maar het is onzin dat er te weinig reclame was. Arsenal liep nota bene met Dreamcast op hun rug rond!
Alsof Arsenal sponsoren meteen betekent dat iedereen je kent. Sega heeft de Dreamcast zelf gesloopt door slechte campagne te voeren. Er was al duidelijk dat ze goede produkten leverden, maar heel slecht waren in hun marketingstrategie, en dat is ze uiteindelijk fataal geworden. Heeft de media helemaal niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben het helemaal met koffiezuiper eens!! Daarom werk ik ook aan een eigen gamesite, nu nog georienteerd op Engels, maar als er veel vraag is dan ook in het Nederlands. De site is alleen voor Nintendo producten en zal het laatse-nieuwste nieuws bieden op Nintendo gebied over ongeveer een maand of 2 zal hij klaar zijn voor gebruik!
Zoek ik eventueel ook mensen die willen updaten, dit gaat door middel van een door mij gemaakt PHP-upload progje en zal zeer gebruiks virendelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja lijkt me wel leuk om te doen zo een btje reporten ... :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51443

Worms3D
Anoniem: 51765 schreef op 05 november 2003 @ 21:04:
[...]
Heb jij last van errors? Ik begin te denken dattie alleen bij Gamegod en Roolio vastloopt, heb er verder nergens klachten over gelezen :)
[...]
Misschien ligt het aan het feit dat wij altijd de levels zo groot mogelijk instellen (veel land enzo). We zijn dan ook ervaren worms spelers. Toch liep hij ook vast in velden de standaard zijn. Bij iedereen lees ik dat het spel wel vast loopt. Misschien een stuk minder als je de standaard instellingen gebruikt. Ik kan het niet meer controleren aangezien het spel terug is naar de winkel en ik me nu zit te verlekkeren met F-Zero GX (tot dusver nog 0 vastlopers). Als je kijkt naar de afwerking van dat spel mogen ze zich bij Team17 wel even gaan schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Kun je bij de mediamarkt na 2 weken software ruilen :? Mijn GX kopie loopt namelijk vaak vast :r

Dit staat in de voorwaarden

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Zover ik weet ruilen ze het wel gewoon om, als je er gewoon bij zegt dat je een andere copy wilt (als dit het geval is). Frs heeft ook een 14 dagen omruil garantie en daar doen ze niet moeilijk over als ik terug kom met een GC game na 13 dagen :P

Maar laat het horen als je hem kon omruilen, ben benieuwd aangezien ik daar tegenwoordig wel me games haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Anoniem: 89542 schreef op 08 november 2003 @ 12:24:
Ben het helemaal met koffiezuiper eens!!
Dat is mooi :P
Volgens mij mogen zulke dingen niet op GoT maar daarnaast heb je me interesse wel weten te pakken dat ik graag wat meer info wil over de site en de persoon die erachter zit :P Ik wil graag weten of dit een serieus project van je is en geen bevlieging,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Koffiezuiper schreef op 08 november 2003 @ 12:53:
[...]

Dat is mooi :P

[...]

Volgens mij mogen zulke dingen niet op GoT maar daarnaast heb je me interesse wel weten te pakken dat ik graag wat meer info wil over de site en de persoon die erachter zit :P Ik wil graag weten of dit een serieus project van je is en geen bevlieging,
Aan het taalgebruik te zien (lange onduidelijke zinnen en veel fouten) neem ik het geheel niet zo serieus...

Daarbijkomt ook nog dat ik hem nog nooit in w&g heb zien posten...

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 08-11-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

johnnyv.nl schreef op 08 november 2003 @ 13:02:
[...]

Aan het taalgebruik te zien (lange onduidelijke zinnen en veel fouten) neem ik het geheel niet zo serieus...

Daarbijkomt ook nog dat ik hem nog nooit in w&g heb zien posten...
:?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Is Mario Party 4 nog de moeite waard om te kopen als je MP5 dalijk ook wilt halen?? Of is het dan een beetje overkill....

offtopic:
en ff offtopic.... johnnyv.nl .. speel ik toevallig wel es met jou Wolf ET... of heeft iemand daar gewoon dezelfde naam... speel veel op de Inuendo en xs4all server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is een serieus project en zeker geen bevlieging deze keer ;) Het is mijn eind project voor mijn opleiding en alles moet piekfijn in orde zijn! De meeste maken een fictief iets zeg maar een cd-rom voor een fictief product! Ik had daar geen zin in, zeker een paar maanden er aan werken en dan het ook nog eens niet gaan gebruiken! Tja staat wel mooi op je cv etc, maar ik heb gekozen voor deze aanpak zodat er ook een site uitkomt waar ik wat aan heb plus dat ik altijd al zo'n project wilde voor mezelf dus heb ik nu een mooie motivatie er voor, Kan verder nog niet veel laten zien ik ben wel in een ver gevorderd stadium, maar wil de naam etc en de lay-out nog niet vrijgeven.

@ johnnyv.nl

Whitness my imperfection! ;P snel typen niet best voor mijn Nederlands das mijn imperfection!
Als ik op forums post heb ik er nog al poep aan! Maar voor de site gewoon een tekst verwerker!

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 89542 op 08-11-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

oetvarken kan je me meelen met meer info?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

F-Zero competitieleden, check dit:
http://www.ravewithme.net/midiman/misc/muumu/serialgaps.wmv

Vervelend om te zien dat wat je ook doet, er is altijd wel iemand beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Gisteren MK:DD gespeeld in de V&D in R'dam centrum :)
Je kon alleen de 1e baan spelen, maar het was geweldig. :)

F-Zero trouwens op verschillende plaatsen gezien van 50~60euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Reignman schreef op 08 november 2003 @ 13:31:
Is Mario Party 4 nog de moeite waard om te kopen als je MP5 dalijk ook wilt halen?? Of is het dan een beetje overkill....

offtopic:
en ff offtopic.... johnnyv.nl .. speel ik toevallig wel es met jou Wolf ET... of heeft iemand daar gewoon dezelfde naam... speel veel op de Inuendo en xs4all server
offtopic:
Ja, ik ben johnnyv.nl @ ET, maar speel de laatste tijd weinig, afstuderen he...

offtopic:
Voor welke opleiding is die eindopdracht :? Ik bedoel, een paginaatje + CM in php maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
YEAH! First place @ Twist Road (met ruimte voor verbetering, maakte 1 foutje).

Rekenen jullie trouwens max speed en snelste ronde van je totaal of alleen van je verbeterings race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Kan Soul Calibur 2 kopen voor 30 euro... wel 2de hands... vinden jullie dat een goede prijs..???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Nieuwe tijd @ Mute City - Twist Road: 1.03:174

GOT F-ZERO GX Competitie
0'00'001 onder jouw tijd vliegtuig >:)

[ Voor 10% gewijzigd door NvE op 08-11-2003 15:27 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

haahahha damn, dan ga ik nog even racen hahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
NvE schreef op 08 november 2003 @ 15:25:
Nieuwe tijd @ Mute City - Twist Road: 1.03:174

[afbeelding]
GOT F-ZERO GX Competitie
0'00'001 onder jouw tijd vliegtuig >:)
Sorry jongen }) (zelfs nog 1 boost gemist, nog meer verbetering mogelijk dus)

Maar nu eerst proberen casino palace onder de 1 minuut te krijgen.. (die is frustrerend omg.. minstens 15x mn controller door de kamer gesmeten)

[ Voor 25% gewijzigd door RedruM op 08-11-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Reignman schreef op 08 november 2003 @ 15:13:
Kan Soul Calibur 2 kopen voor 30 euro... wel 2de hands... vinden jullie dat een goede prijs..???
Doen , het is gewoon een toppertje die echt de moeite waard is, zeker voor 30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
Hmmm, morgen is het zondag.
Kan ik lekker de hele dag proberen Casino Palace: Split Oval onder de minuut te halen. 8)

Niemand heeft het gehaald volgens mij, behalve Fred Perry...

edit:

Ik zie net dat ik de een-na snelste Sonic Phantom tijd heb. :*)

[ Voor 27% gewijzigd door -Mous- op 08-11-2003 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Kunnen jullie filmjes posten van jullie snelste tijden? Lijkt mij wel leuk om te zien :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
-Mous- schreef op 08 november 2003 @ 16:11:
Hmmm, morgen is het zondag.
Kan ik lekker de hele dag proberen Casino Palace: Split Oval onder de minuut te halen. 8)

Niemand heeft het gehaald volgens mij, behalve Fred Perry...

edit:

Ik zie net dat ik de een-na snelste Sonic Phantom tijd heb. :*)
Ik heb iemand met de Fat Shark die baan in 50 seconden zien doen.
Maar dan moet je bij dat kronkelstuk een halve kilometer vliegen.. is nogal moeilijk lijkt me en ik heb nog geen Fat Shark..
Hier is een guide voor oval: http://www.mrfixitonline.com/fzero_splitoval.asp

Ik wil ook wel screens/filmpies posten maar heb geen digicam / tv in op mn videokaart helaas.

[ Voor 34% gewijzigd door RedruM op 08-11-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Is het onderhand niet een optie om voor de f-zero competitie een apart topic te maken, dit topic wordt nogal vervuild door tijd-posts en doet zijn naam eigenlijk geen eer meer aan, het gaat alleen nog maar over f-zero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

johnnyv.nl schreef op 08 november 2003 @ 16:50:
Is het onderhand niet een optie om voor de f-zero competitie een apart topic te maken, dit topic wordt nogal vervuild door tijd-posts en doet zijn naam eigenlijk geen eer meer aan, het gaat alleen nog maar over f-zero...
Is al een topic voor :X

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb net bij DVDCrave.com Ture Crime besteld. De GC versie stond er nu wel op. Uiteindelijk AU$ 61.90 voor betaald. Dat is omgerekend een kleine 39 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op 08 november 2003 @ 16:50:
Idd, dit wou ik ook net zeggen :)

Gister Extreme G 3 gekocht voor 15euro, best leuk spelletje. Koptelefoon op, view op cockpit en stoned zijn, das best weird :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:01

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik heb vorige week zondag (2 nov) bij Play.com Metroid Prime player's choice besteld.
Nu zie ik op mijn history overzicht dat hij op 3 november op de post is gedaan. Ik heb het alleen helaas nog niet binnen :'( .
Heeft iemand er ervaring mee hoelang het normaal gesproken duurt bij Play, of is dit eigenlijk al te lang (als ze het 3 november hebben verstuurd).

Ook heb ik nog m'n memcard niet binnen van NLStore... Nu merk ik toch eigenlijk wel dat het af en toe best nadelen heeft om via internet te bestellen (ik wil het NU NU NU hebben!! :P ).

[ Voor 3% gewijzigd door Twee Dee op 08-11-2003 17:21 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
3~5werkdagen bezorgtijd staat er op de site. Trek zelf je conclusies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik vind het altijd zo zonde dat player's choice spellen zo'n nieuw speciaal doosje hebben, zou eerder op zoek gaan naar een winkel die de oude doos nog heeft en 'm ook voor de player's choice prijs aanbiedt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 16:09

jOzh

Sweet dude!

Twee Dee schreef op 08 november 2003 @ 17:00:
Heeft iemand er ervaring mee hoelang het normaal gesproken duurt bij Play, of is dit eigenlijk al te lang (als ze het 3 november hebben verstuurd).
't Moet uit Engeland komen he, reken maar op ruim een week. Zo lang duurt 't bij mij tenminste over het algemeen als ik iets bij Play bestel (doe ik vrij regelmatig, zeer betrouwbare shop. 1 keer duurde het wel erg lang, mailtje gestuurd en vervolgens stuurden ze in dit geval een dvd direct opnieuw op)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mijn ervaring is dat het bij Play 5 werkdagen duurt. Dat komt over het algemeen dus neer op een week. Ik heb er al enorm veel besteld (minimaal 1 keer per maand) en nooit problemen gehad. Zelfs retourzenden ging prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Jezus fucking Christus :|

Chapter 3 van F-Zero GX is echt onmogelijk, niet te doen. Vooral bij de Finish.. Van het eerste rondje, ben ik bijv. 1e, schiet opeens iedereen me voorbij. Zonder booster :?

Godverdomme 2 uur lang gespeeld, geen zin meer in dit spel/level :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zit nog ff bij de 2..
Die gast heeft een oneindige booster 8)7
Elke keer als ik ’m voorbij boost, boost ’ie vrolijk terug... En dan is de mijne na een tijd dus mooi op :X

Maar goed.. heb er ook niet echt lang aan gezeten nog B)

[ Voor 22% gewijzigd door Ken. op 08-11-2003 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Ja, is waar. En chapter 3 is idd NIET te doen. Heb ik ook al uren geprobeerd...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.