JvS schreef op 08 november 2003 @ 08:46:
[...]
Hoezo? Welk belang zou "de media" daarbij hebben? Het zou heel goed kunnen en het zou jammer zijn, een goed mariospel van het orginalitietsniveau mario64 zou is iets heel moois zijn (ik ga van de week ook een GC kopen

).
Het belang wat ze daarbij hebben zou ik echt niet weten, maar zoals hierboven genoemd is het precies hetzelfde gebeurd bij de Dreamcast.
Als je gaat letten hoe gecancelde games naar de wereld worden gebracht, dan krijg je meteen verhalen naar je geslingerd dat dit het einde is en zelfs bij games waar we niet eens op zitten te wachten.
En berichten zoals die nu van Mario 128, waarin eigenlijk gewoon grootweg verteld wordt dat Nintendo nu al bezig is met de opvolger en dat ze liever de betere games voor die console willen hebben en gaan uitstellen. Maar waar is de waarheid in dat verhaal? Als je een games website hebt dan doe je toch eerst een beetje research of het verhaal wel klopt?
Ook wat ze eerder deden, de NGC vergelijken met de N64. Dat het games tekort kwam en teveel afhing aan 1st party support, de NGC zou dezelfde weg gaan als de N64!!

Nou ik weet het niet hoe het met jullie zit maar ik betaal me verrot aan nieuwe games en ze zijn niet alleen van Nintendo afkomstig.
Maar goed sommige mensjes kunnen er ook wel wat van hoor

Veel springen van hot naar her en laten zich gemakkelijk door dat soort berichten beinvloeden waardoor je op fora's talloze topics zie met het alom bekende doom scenario. Of dat ze kwaad zijn op Nintendo dat zelda cel shaded is ect ect
Gelukkig valt het op dit moment nog wel mee, door de prijsverlaging en de acties die Nintendo heeft ondernemen is hun positie veranderd en zie je minder van dit soort berichten. Maar een tijd terug bleef het stormen met berichten die gewoon direct negatief waren tegen Nintendo en in mijn ogen gewoon incorrect waren. Nu zijn er natuurlijk veel games sites en de 1 is net iets beter dan de andere, maar de echte topper van Nederlandse games sites die hieraan graag wilt meewerken is gamers.nl wel
En nu een bakje koffie