F1 Challenge 99-02 & mods - deel 2

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.504 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was trouwens nog wel ff lache gisteravond/nacht om op zolder te rijden, ik was met quali en practise niet zo goed, maar in de race reed ik m'n beste rondje ooit 1,44.. helaas maakte ik weer een domme fout, spinde de baan af en hele auto aan gort.. btw Dutchdevil nog gewonnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de auto's overigens wel erg stevig? invulnerability staat uit ja, en dan nog kan ik makkelijk met 150-180 ergens inknallen en slechts een klein deukje hebben en gewoon zoals altijd verder rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja had gewonnen. Men beste ronde was een 1.43.0 (nog 1.3 sec van men PB af :'( ) Maakte wel een foutje waardoor ik ff op t gras kwam. petrol kwam me toen voorbij maar bij t aanremmen van de bocht voor de laatste chicane was ik later met remmen en er voor bij. Alleeen jammer dat petrol toen ineens weg was (denk connectie weg of zo) Anthing bleef toen +/- 2 tot 3 sec achter me hele race.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024

--JvL--

Know why

Dat is mij ook al opgevallen ja. Iemand schreef hier over dat met een tikje met een andere auto zijn spiegel er af was. Nou ik heb heel wat tikken gehad van auto's en vangrails maar mijn spiegel zit er nog mooi aan, ook geen bumpers eraf ofzo. Na de laatste race van de alfa challenge die ik heb gezien stond het meerendeel van de auto's toch echt zonder bumper op de paddock.

Don't dream your life, live your dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:50

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, die warpende audi moet ik dan geweest zijn.
Vreemd, want ik heb eigenlijk niemand zien warpen. Wel vreemd dat toen ik op de grid naar achter keek in mensen dwars op de baan zag staan 8)7

Maar over mijn warpen, was dat continu, of maar af en toe?
Kan natuurlijk zijn dat m'n zus tijdens de race wat aan het downloaden gegaan is ofzo, dat zou ik ff verder moet uitzoeken.

Maar ik wil meer, dit is echt leuk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--JvL-- schreef op 05 november 2003 @ 11:23:
Dat is mij ook al opgevallen ja. Iemand schreef hier over dat met een tikje met een andere auto zijn spiegel er af was. Nou ik heb heel wat tikken gehad van auto's en vangrails maar mijn spiegel zit er nog mooi aan, ook geen bumpers eraf ofzo. Na de laatste race van de alfa challenge die ik heb gezien stond het meerendeel van de auto's toch echt zonder bumper op de paddock.
en al valt je spiegel eraf, onboard cam toont nog steeds je spiegel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
SpeedAddict schreef op 05 november 2003 @ 12:11:
Hmmz, die warpende audi moet ik dan geweest zijn.
Vreemd, want ik heb eigenlijk niemand zien warpen. Wel vreemd dat toen ik op de grid naar achter keek in mensen dwars op de baan zag staan 8)7

Maar over mijn warpen, was dat continu, of maar af en toe?
Kan natuurlijk zijn dat m'n zus tijdens de race wat aan het downloaden gegaan is ofzo, dat zou ik ff verder moet uitzoeken.

Maar ik wil meer, dit is echt leuk :)
Volgens mij was het alleen af en toe.
Maar het was wel erg leuk idd, moeten we vaker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Ik heb tijdens de race een paar ronden lang na het scheivlak de audi stil zien staan naast de baan.
Maar idd vaker doen dit. Hoop dat ik dan niet gestoord wordt door een te lang telefoongesprek :(
En had nog een valse start ook dom dom dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
--JvL-- schreef op 05 november 2003 @ 12:38:
Ik heb tijdens de race een paar ronden lang na het scheivlak de audi stil zien staan naast de baan.
Maar idd vaker doen dit. Hoop dat ik dan niet gestoord wordt door een te lang telefoongesprek :(
En had nog een valse start ook dom dom dom
Ja ik heb m ook een keer stil zien staan, na de gerlach dacht ik.

Starten gaat best laggy alleen nog, das wel jammer. Ik kwam wel goed weg, gewoon rustig ff de koppeling op laten komen en dan volgas en meteen naar zn 2, heb je heel weinig wielspin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Koppeling op laten komen?!?!? Wat voor installatie heb je thuis staan? Damn hey. Wil zelf ook wel een stuur hebben maar vind het eigenlijk zonde om er een te kopen. Heb zoiets van, tsja hoelang maak ik er nog gebruik van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 18-09 20:51
--JvL-- schreef op 05 november 2003 @ 13:55:
. Heb zoiets van, tsja hoelang maak ik er nog gebruik van?
Hoezo, heb je plannen dan om de dienstregeling van de NS eens aan een diepgaand onderzoek te onderwerpen.
:D

Ik ben 35 (je zou het me niet geven hoor ;) ) maar ik ben inmiddels aan mijn 4e stuur bezig. Moet hem tegenwoordig wel delen met mijn dochter, die Midtown madness wel heel erg leuk vind. Maar wat ik eigenlijk bedoel, je bent er nooit te oud voor.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
--JvL-- schreef op 05 november 2003 @ 13:55:
Koppeling op laten komen?!?!? Wat voor installatie heb je thuis staan? Damn hey. Wil zelf ook wel een stuur hebben maar vind het eigenlijk zonde om er een te kopen. Heb zoiets van, tsja hoelang maak ik er nog gebruik van?
Nou ik heb de Logitech Formula Force, en die is al 4,5 jaar oud. Maar het is een van de aankopen qua hardware waar ik t meeste plezier aan heb. Heeft ooit iets van 350 gulden gekost dacht ik. Zo'n stuur is echt waar voor je geld wat mij betreft.

En ik heb de pedalen onlangs vervangen met de Performance Pedals van Actlabs. Daar zit dus die koppeling op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

peeth schreef op 05 november 2003 @ 14:01:
[...]

Hoezo, heb je plannen dan om de dienstregeling van de NS eens aan een diepgaand onderzoek te onderwerpen.
:D

Ik ben 35 (je zou het me niet geven hoor ;) ) maar ik ben inmiddels aan mijn 4e stuur bezig. Moet hem tegenwoordig wel delen met mijn dochter, die Midtown madness wel heel erg leuk vind. Maar wat ik eigenlijk bedoel, je bent er nooit te oud voor.
Tsja dat van de NS ook maar eigenlijk was die leeftijd de reden er geen te kopen, ben nu 23 en heb zoiets van ben die periode misschien wel binnen paar weken ontgroeid...

Maar wat is een goeie en goedkope set om eens te proeven aan het rijden met stuur. Trustmaster heet er wat voor onder de 30 euro en kan een Logitech Wingman Formula GP (of zoiets) krijgen (geel stuur) voor 38 komt dan nog 10 euro verzend bij op en dan wordt het me eigenlijk al te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
ZAMoRANo schreef op 05 november 2003 @ 14:04:
[...]

Nou ik heb de Logitech Formula Force, en die is al 4,5 jaar oud. Maar het is een van de aankopen qua hardware waar ik t meeste plezier aan heb. Heeft ooit iets van 350 gulden gekost dacht ik. Zo'n stuur is echt waar voor je geld wat mij betreft.

En ik heb de pedalen onlangs vervangen met de Performance Pedals van Actlabs. Daar zit dus die koppeling op. ;)
Die heb ik ook, enige nadeel is dat er weinig knoppen(4) op zitten.
Buiten dat, een top ding, ik heb hem ook zo'n 4.5 jaar en was toen 450 guldens.
Maar dat wat het dubbel en dwars waard, tegenwoordig gaan de stuurtjes (als ik naar mijn omgeving kijk) niet zo lang mee.

Ik gebruik gewoon de standaard pedalen, alleen met ETCC is de brake travel wel erg kort. Die performance pedal set is wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 20:58

duronbug

Step on it.....!

Wat minder is aan deze mod is dat je bij mulitplayer gewoon door andere auto's heen kan rijden. Ook met een redelijke ping 50-100.
Ik heb daar geen last van bij F1C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
--JvL-- schreef op 05 november 2003 @ 14:09:
[...]

Tsja dat van de NS ook maar eigenlijk was die leeftijd de reden er geen te kopen, ben nu 23 en heb zoiets van ben die periode misschien wel binnen paar weken ontgroeid...
De meeste simracers zijn ongeveer tussen de 18 en 35 jaar....
Ik ben zelf bijna 20 maar heb de afgelopen maanden ruim 350 euro besteed aan mijn 'uitrusting' (momo force, act-labs shifter en pedalen), maar ik speel er dan ook vrijwel elke dag mee en ik weet zeker dat dat nog wel een paar jaar zo blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Zandvoort 2.0 is er!

http://www.m4driving.sm/download/4782.html

Moeten we ff testen binnenkort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Wat is een goed stuurtje voor ETCC (F1C)? Op Toms hardware staat een test. Daarin komt de logitech formula GP er slecht uit, deze zou niet erg precies zijn en je moet hem vaak (bijna elke keer) opnieuw configgen. De microsoft precision wheel en de Thrustmaster 360 modena schijnen erg goed te zijn qua precisie. Die 360 modena lijkt me opzich erg gaaf omdat ik ook Ferrarifan ben :) Deze is echter nauwelijks meer te koop geloof ik. Dan is er ook nog de Guillemont Race Leader 3D welke goedkoop is maar van guillemont, vroeger thrustmaster dacht ik en die waren erg precies.

Hoe werken deze met ETCC, F1C ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
ZO net even een spannende race gehad op melbourne (Australia)
Hele tijd lekker mee kunnen rijden tot dat ik iets op het gras reed en beetje teveel op mijn rem ging staan :( en vol in de muur kwam .
Dat was einde race ....

Ik reed in een Honda en met de tegenstanders op 90 %

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/AUS-001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/AUS-002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/AUS-003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/AUS-004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/AUS-005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/AUS-006.jpg

Want na die schuiver kwam ik niet echt meer in mijn ritme dus ik werd als 21 afgevlagt, oke wel vlak nadat nummer 20 over de lijn kwam.

:( maar daar heb ik niets aan .

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 05-11-2003 15:13 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ben zelf 25 jaar, en heb toendertijd een stuur gekocht voor Rally Championship 2000......later vervangen voor een MOMO Racing, voornamelijk voor netKar. Maar ben zeker weten van plan om nog jaren van m'n stuurtje gebruik te maken!

Zeker als je kijkt naar wat er nog komen gaat! Richard Burns Rally en het meest veelbelovende en ambitieuze sim-project ooit: Racing Legends! OK, het zal misschien wel 100, 200 of misschien nog wel meer Euro gaan kosten, maar als ze echt kunnen brengen wat ze nu zeggen, zal dat het geld zeker waard zijn!!

Veel raceplezier met je stuurtje nog ;)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
--JvL-- schreef op 05 november 2003 @ 15:08:
Wat is een goed stuurtje voor ETCC (F1C)? Op Toms hardware staat een test. Daarin komt de logitech formula GP er slecht uit, deze zou niet erg precies zijn en je moet hem vaak (bijna elke keer) opnieuw configgen. De microsoft precision wheel en de Thrustmaster 360 modena schijnen erg goed te zijn qua precisie. Die 360 modena lijkt me opzich erg gaaf omdat ik ook Ferrarifan ben :) Deze is echter nauwelijks meer te koop geloof ik. Dan is er ook nog de Guillemont Race Leader 3D welke goedkoop is maar van guillemont, vroeger thrustmaster dacht ik en die waren erg precies.

Hoe werken deze met ETCC, F1C ?
Met stuurtjes is het eigenlijk zo dat je krijgt waar je voor betaald, een goedkoop stuurtje bevat gewoon goedkopere materialen (geen force-feedback)... vergeet niet dat zo'n stuurtje flink op zijn sodemieter krijgt tijdens het gamen.

Heb al verschillende sturen geprobeerd(ook bij vrienden) en ja de duurdere zijn gewoon beter, bv. de MOMO serie.

Een vriend van me kocht een Saitec stuur, ik probeerde het nog uit zijn hoofd te praten, stuur was €30 ofzo, en sja hij hield het 2 weken vol.

Dus probeer een stuur te lenen bij een vriend of zoiets en kijk of je het leuk vind.
Het is zonde als je €110 voor een stuur neerlegt en je gebruikt hem niet, tevens is het zonde om €40 uit tegeven aan een stuur die na een maand stuk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Force feedback hoef ik niet eens te hebben, denk niet dat het heel veel meerwaarde heeft qua prestatie in de game. Zijn die sturen van bijv logitec of microsoft bijde rond de 45 euro echt zo slecht dat ze direct stuk gaan. Die dingen bestaan nu al een aantal jaar en ik denk dat ze nu toch allemaal wel redelijk goed zijn :? Nogmaals ik heb geen ervaring met stuurtjes, helemaal nix dus ik kan het wel compleet fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Een stuurtje zonder FF kopen lijkt mij ook zonde van t geld maar dat verschilt per persoon denk ik.

Als je echt voor de "experience" gaat is FF een must. Het geratel wat je voelt (en hoort) als je de bocht net haalt op volle snelheid geeft echt een kick. Je voelt de wagen ook veel beter aan.

Ik zou eerst zoveel mogelijk stuurtjes testen (in sommige winkels kan dat, of bij iemand die je kent die zo'n ding heeft) en dan pas gaan bedenken wat je ervoor neer wilt tellen.
Met een goed (maar vaak duurder) stuur doe je iig nooit een miskoop als je vaak racet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Over het algemeen zul je met goedkopere stuurtjes van Logitech en Microsoft geen miskoop doen. Die merken staan toch garant voor een zekere mate van kwaliteit, en merken als Saitek of Trust niet.
Als je budget het niet toelaat, jammer, maar ik zou ook in ieder geval voor een Force Feedback stuurtje gaan! Het verschil met een niet-FF stuur in spelbeleving is huge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:40
--JvL-- schreef op 05 november 2003 @ 15:42:
Force feedback hoef ik niet eens te hebben, denk niet dat het heel veel meerwaarde heeft qua prestatie in de game.
Ik denk niet dat je hierin gelijk hebt. Force Feedback is wel degelijk een meerwaarde in de game. Je voelt wanneer je op de limiet rijdt, en je voelt wat je auto doet bij bijvoorbeeld het aanremmen voor een bocht. Onderstuur en overstuur zijn duidelijk te voelen, en daardoor kun je op tijd ingrijpen. Dit zul je bij een stuur zonder FF niet kunnen doen.
Zijn die sturen van bijv logitec of microsoft bijde rond de 45 euro echt zo slecht dat ze direct stuk gaan. Die dingen bestaan nu al een aantal jaar en ik denk dat ze nu toch allemaal wel redelijk goed zijn :? Nogmaals ik heb geen ervaring met stuurtjes, helemaal nix dus ik kan het wel compleet fout hebben.
Ik heb nu meer dan 3 jaar lang een Microsoft Sidewinder FF wheel, en deze doet het nog steeds uitstekend. Het stuur zelf is misschien iets minder krachtiger geworden w.b.t. de force feedback, maar het werkt allemaal nog prima. In de 3 jaar heb ik trouwens 1 keer een veer vervangen in de rempedaal, deze was namelijk gebroken. Ach ja, kan gebeuren he. En het is ook geen ramp, want het is makkelijk te repareren.

Wat mij betreft is een microsoft een aanrader.

-edit-

Ik heb nog niet verteld hoeveel het stuur wordt gebruikt omdat hij na 3 jaar nog steeds goed is. Geloof het of niet, maar er wordt toch wel flink wat uurtjes per week mee geraced, als ik een wilde gok mag doen: uurtje of 7, en voor een competitiewedstrijd nog wat langer. Ik ben namelijk testrijder bij een Formula Sim Racing team.

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenTheStig op 05-11-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 18-09 20:51
Mijn vorige stuurtje was een saitekR4 FF en daar heb ik drie jaar met heel veel plezier mee gestuurd. Nooit problemen gehad. (probleem ontstond pas toen ik een nieuwe PC kocht waar geen gamepoort meer op zat. Tevens werd het stuur niet meer door XP ondersteunt)

Heb nu een Logitech wingman FF GP (een eurootje of 60) en ook daar ben ik heel tevreden mee. Is in mijn ogen bepaald geen miskoop, en ik kan hem nog op mijn PS2 gebruiken ook.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:38

Vos

AFCA

Blackhole schreef op 05 november 2003 @ 15:11:
ZO net even een spannende race gehad op melbourne (Australia)
Hele tijd lekker mee kunnen rijden tot dat ik iets op het gras reed en beetje teveel op mijn rem ging staan :( en vol in de muur kwam .
Dat was einde race ....

Ik reed in een Honda en met de tegenstanders op 90 %

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Want na die schuiver kwam ik niet echt meer in mijn ritme dus ik werd als 21 afgevlagt, oke wel vlak nadat nummer 20 over de lijn kwam.

:( maar daar heb ik niets aan .
mooie slip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al op monaco geraced? met de ETCC mod

meesterlijk !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo heb ff pics gemaakt van de race op Zolder gister met Jan Zoepenman, Anthing en Petrol. Was een leuke race. (pics hebben hoge resolutie sorry 56k gebruikers)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/perfectestart.jpg
Ik had een perfecte start.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/sparkle.jpg
Vonkjes hmmm soms ziet dat er wel vreemd uit. :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/glijdemaar.jpg
Beetje powersliden door Petrol.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/rechtdooruhm.jpg
Anthing die een foutje maakt. Volgesns mij moest je daar niet rechtdoor.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/uitstapjevanmij.jpg
Toen ging ik ff in de fout.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/ingehaaldsnif.jpg
Ja dat had zo zijn gevolgen :'(

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/payback.jpg
2 rondes later kon ik men foutje goed maken.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/ervoorbij.jpg
Doei en tot ziens. Jammer dat Petrol er toen uit vloog.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/eerstecrash.jpg
Jan zen eerste crash welke zen opgave inluide

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/tweedecrash.jpg
Twee bochten later zen tweede denk dat zen suspensie er toen aan was.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/Finisch.jpg
Wooooohooooooooo over de finisch. Netjes uitgereden. (12 rondjes)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monaco close racing galore:

Afbeeldingslocatie: http://www.psychostyle.com/got/monaco14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.psychostyle.com/got/monaco15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.psychostyle.com/got/monaco17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.psychostyle.com/got/monaco18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.psychostyle.com/got/monaco19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.psychostyle.com/got/monaco20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.psychostyle.com/got/monaco21.jpg

ps. die pics hierboven, kan dat niet ff kleiner??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Heb ze niet voor niets met full AA en AF en 1600x1200 genomen. Zo zien ze er zeer gelikt uit.

btw Ben een race aan t hosten op Sardian in F1rst.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
pur_DutchDevil schreef op 05 november 2003 @ 20:16:
Heb ze niet voor niets met full AA en AF en 1600x1200 genomen. Zo zien ze er zeer gelikt uit.

Welke baan is Sardian?
Die ken ik helemaal niet.
k zit nu op The Ring multiplayer practice , is wel lache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pur_DutchDevil schreef op 05 november 2003 @ 20:16:

ja maar maak er dan clickable images van, dit verziekt de layout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Pas ff die PICS aan, of ik maak er een melding van :P

Dit is niet goed voor de LAYOUT.
Zoals al eerder vermeld maak ze clickable..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
SandeR schreef op 05 november 2003 @ 21:51:
Pas ff die PICS aan, of ik maak er een melding van :P

Dit is niet goed voor de LAYOUT.
Zoals al eerder vermeld maak ze clickable..
He waren wij da straks niet samen aan het racen ?
Op Magny Course en San Marino ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 15-09 14:23
iemand een ID voor me ACT probleem? of moet ik gaan sparen voor een ander stuurtje :(

[EDIT]
Lama, 't gaat weer geld kosten...
ACT Forum

[ Voor 46% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 05-11-2003 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ach ja mooi he die Act-Labs producten, een veertje in mijn shifter heeft het ook begeven. Nu kan ik een paar weken/maanden wachten totdat mijn veertje uit Canada is overgevlogen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een vette online race gedaan versus ene J. Verstappen :D

gaf hem per ongeluk een tikje in een hairpin, dus ik was zo sportief om af te remmen zodat hij terug kon komen. maar ook al reed ik rustig hij haalde het niet :S ik reed natuurlijk niet overdreven rustig, en tot mijn verbazing zag ik na de race dat ik in mijn "rustige" rondjes slechts een paar tienden van mijn pole tijd af zat :D

beste tijd in de race was dik een seconde onder de pole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 00:02:
net een vette online race gedaan versus ene J. Verstappen :D

gaf hem per ongeluk een tikje in een hairpin, dus ik was zo sportief om af te remmen zodat hij terug kon komen. maar ook al reed ik rustig hij haalde het niet :S ik reed natuurlijk niet overdreven rustig, en tot mijn verbazing zag ik na de race dat ik in mijn "rustige" rondjes slechts een paar tienden van mijn pole tijd af zat :D

beste tijd in de race was dik een seconde onder de pole
Ik reed zo rond 20 uur met ene J.Verstappen :)

Net ff een race Brazilie gedaan met 5 andere lui. Ik had de pole en had de leiding van start tot finish :) zo'n 14 secs voorsprong. Ik maakte dit x geen fouten i.t.t. de vorige races :) . Gave baan voor ETCC, dat Interlagos !
Beste lap was 1:40.642
De setup beviel me wel, ben hem alleen vergeten op te slaan |:(

Misschien leuk om een x wat tijden te noteren ?

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 06-11-2003 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we moeten eens een online race stagen @ monaco, dat is pas vet, in tegenstelling tot de formule 1 kun je met deze wagens hier wel inhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 10:37:
we moeten eens een online race stagen @ monaco, dat is pas vet, in tegenstelling tot de formule 1 kun je met deze wagens hier wel inhalen
Ik vind Canberra nog leuker dan Monaco. Minder hobbelig en nog iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 06 november 2003 @ 10:39:
[...]

Ik vind Canberra nog leuker dan Monaco. Minder hobbelig en nog iets sneller.
ow tja ik heb geen custom tracks... waar kan ik ergens fatsoenlijke vinden?
en moet ik dan andere eruit halen? of kan ik die gewoon toevoegen?

ps. ik vind de hobbels op monaco eigenlijk wel toegevoegde waarde hebben

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 10:46:
[...]

ow tja ik heb geen custom tracks... waar kan ik ergens fatsoenlijke vinden?
en moet ik dan andere eruit halen? of kan ik die gewoon toevoegen?

ps. ik vind de hobbels op monaco eigenlijk wel toegevoegde waarde hebben
zie startpost..
je kunt ze gewoon naast de bestaande tracks gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb de hele startpost doorgelezen, en op alle links geklikt, maar kan niks werkends vinden
ik heb 1 link gevonden naar canberra, maar die is down

edit: ik heb wel Norisring gedownload, die is vet... alleen nog ff ergens zien te vinden hoe ik zoiets installeer (ja ik ben een noob op dat gebied, heb alle F1's gehad maar nooit een track geinstalled)

edit2: nevermind, the norisring zip file is corrupt, nou schiet lekker op zo, amateuristische shit

edit3: nevermind nevermind, ik heb em al gevonden, ga em nu even testen

edit4: heb die norisring in etc03seasondata\circuits\ gegooid maar ik zie em niet ingame?

edit5: nou heb ik em "werkend", maar bij practice en qualy komt bij de anderen geen tijd, en ik ben altijd laatste, wat betekend dat ik in de race van achter de vangrail mag starten :D

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 11:01:
edit5: nou heb ik em "werkend", maar bij practice en qualy komt bij de anderen geen tijd, en ik ben altijd laatste, wat betekend dat ik in de race van achter de vangrail mag starten :D
Tja er is waarschijnlijk geen goede AIW file voor de ETCC mod, dus dan is t alleen leuk in multiplayer.

Als je al enige een tijd neerzet bij qually sta je toch gewoon 1e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 06 november 2003 @ 12:04:
[...]

Tja er is waarschijnlijk geen goede AIW file voor de ETCC mod, dus dan is t alleen leuk in multiplayer.

Als je al enige een tijd neerzet bij qually sta je toch gewoon 1e?
nee hij verplaats me steeds naar laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:16

Fuelke

Forza Ferrari

ZAMoRANo schreef op 05 november 2003 @ 20:20:
[...]

Welke baan is Sardian?
Die ken ik helemaal niet.
k zit nu op The Ring multiplayer practice , is wel lache.
Sardian Park zat oorspronkelijk in SportsCar GT, te vinden bij M4Driving

Sardian Track voor F1 Challenge 99-02
Sardian Park AIW file voor ETCC

[ Voor 8% gewijzigd door Fuelke op 06-11-2003 13:03 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Zo even net een wedstreidje gedaan in Spanje :) (Cat)

Met een Skoda :)
Mijn snelste tijd was 1:59,613 Met standaard afstellingen.
Dit was met mijn alle eerste keer met de Skoda

Ik heb hier nog 1 foto van bij de start

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss0_36.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 06-11-2003 13:06 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 06 november 2003 @ 13:04:
Zo even net een wedstreidje gedaan in Spanje :) (Cat)

Met een Skoda :)
Mijn snelste tijd was 1:59,613 Met standaard afstellingen.

Ik heb hier nog 1 foto van bij de start

[afbeelding]
/offtopic flauw mode: foto's maak je met een fototoestel, dit noemt men een screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Als je de onboard (cockpit) sound van de Alfa's wat te mild vind moet je deze even proberen:

http://www.gtitalia.com/p...4%20internal%20sounds.rar

[ Voor 20% gewijzigd door Redje op 06-11-2003 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik zoek nog track updates van 2003 voor de volgende banen:
Interlagos
Hungaroring
Suzuka
Sepang
Imola
Barcelona
Indianapolis

Iemand een idee waar ik ze kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Je hebt Magny cours al? Waar heb je die vandaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
kNarf schreef op 05 november 2003 @ 22:37:
Ach ja mooi he die Act-Labs producten, een veertje in mijn shifter heeft het ook begeven. Nu kan ik een paar weken/maanden wachten totdat mijn veertje uit Canada is overgevlogen 8)7
maar goed, die krijg je iig nvt gratis thuis (ik heb een voorraadje pedal springs :D)

Maar goed, net ff een USB 1.1 PCI kaartje d'r ingestampt, ik ga nu testen of het wel werkt, u hoort nog van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
--JvL-- schreef op 06 november 2003 @ 16:38:
Je hebt Magny cours al? Waar heb je die vandaan???
Was even aan het zoeken maar hier heb je hem.
Magny Course 2003 Track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Zo ik heb nu Zandvoort 2003 en Sardian Park er in zitten , maar weet iemand hier soms ook waar ik Le Mans en de OUDE(lange) Nurburgring vandaan kan halen ?

Dus zeg maar de GP legendes Nurburgring :)

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 06-11-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Soms zitten er echt irritante lui tussen met racen...net was er één met speedbug ofzo !?
Die reed zo 10 secs sneller dan de rest die al snelle tijden neerzetten ! Erg lame :/

En dan die lui die bij de start veelste laat remmen voor de eerste bocht...boem, weg 2e plaats....weg qualificatie....

En net kom ik de laatste bocht voor rechte stuk (Donington) op, trek sneller op dan degeen voor me, ik kom er naast.... Gaat ie me lopen afsnijden als de bocht nadert...

Altijd jammer zulke mensen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op 06 november 2003 @ 17:26:
Soms zitten er echt irritante lui tussen met racen...net was er één met speedbug ofzo !?
Die reed zo 10 secs sneller dan de rest die al snelle tijden neerzetten ! Erg lame :/

En dan die lui die bij de start veelste laat remmen voor de eerste bocht...boem, weg 2e plaats....weg qualificatie....

En net kom ik de laatste bocht voor rechte stuk (Donington) op, trek sneller op dan degeen voor me, ik kom er naast.... Gaat ie me lopen afsnijden als de bocht nadert...

ja zwaar irri, maar als iemand je beukt van opzij, gewoon ff rem intrappen en er dan langs proberen te komen... wil nog wel es lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm fix? er verandert weinig, de AI zet nog steeds tijden neer als: --:--.--- met gemiddelde snelheden van 4000+ km/h, en ik start altijd als laatste achter de vangrail

tja... tis maar wat je fix noemt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
WOEi, me stuurtje blijft het doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek me rot maar heeft iemand bestanden zodat de volgende tracks goed werken met etcc:

- canberra
- norisring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Vos schreef op 06 november 2003 @ 17:26:

Ik rij nu al een jaar online met f1 2002 en F1C en heb in totaal maar echt een paar onsportieve racers meegemaakt. Ik speel wel vaak met dezelfde mensen online maar zitten dan ook vaak anderen bij. Je zou wel net de verkeerde treffen.
van die speedbug heb ik meer gehoort kunnen die rijders niets aan doen en als je t niet weet denken die mischien dat ze heel goed zijn. :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

pur_DutchDevil schreef op 06 november 2003 @ 19:15:
[...]

Ik rij nu al een jaar online met f1 2002 en F1C en heb in totaal maar echt een paar onsportieve racers meegemaakt. Ik speel wel vaak met dezelfde mensen online maar zitten dan ook vaak anderen bij. Je zou wel net de verkeerde treffen.
van die speedbug heb ik meer gehoort kunnen die rijders niets aan doen en als je t niet weet denken die mischien dat ze heel goed zijn. :) :)
Deze kerel wist ervan en maakte echt opzettelijk misbruik ervan, maarjah kinderen houd je altijd :)

Maar daarom is ETCC racen met GoT o.i.d. wel een mooi plan, weet je tenminste zeker dat je serieuse lui hebt...toch ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Gaan er nog mensen hier racen vanavond? k heb wel zin in een leuke race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 06 november 2003 @ 19:37:
Gaan er nog mensen hier racen vanavond? k heb wel zin in een leuke race.
Ik heb wel zin in een raceje.
Wie nog meer ?
En als we daar dan ook een PW op gooien kunnen alleen mensen erin van GoT.

[ Voor 15% gewijzigd door FabiandJ op 06-11-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
* knarf meldt zich :)
Wie wil host zijn en welke track?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
kNarf schreef op 06 november 2003 @ 19:45:
* knarf meldt zich :)
Wie wil host zijn en welke track?
Mij lijkt San Marino wel een leuke baan.
Kan alleen niet hosten heb chello :'(, hopelijk binnen 3 weken Demon 2048/1024 :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
tsja, hoeveel man kun je kwijt op 320 kbit?
Zandvoort lijkt me wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Die hebben we dinsdag al gedaan ;)
San Marino is idd een coole baan, en omdat het een standaard track is krijg je ook geen gedoe met mismatches zoals laatst met Zandvoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
hmm, goed dan, die baan (en de hele mod btw) ken ik toch niet zo goed :)
Ik ben allang blij de me stuurtje het weer doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
_-= Erikje =-_ schreef op 06 november 2003 @ 19:51:
tsja, hoeveel man kun je kwijt op 320 kbit?
Zandvoort lijkt me wel leuk
Denk dat je daar iets van 6 man op kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 12:50

BM

Moderator Spielerij
Ik zou wel willen racen, maar ik heb vanavond al een race op watking glen, met gpl wel te verstaan ;)

Maaruh, succes, en veel plezier aan degene die hier gaan racen!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Rondje Zandvoort

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort-kaart.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_013.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
waarom krijg ik zandvoort niet aan de praat ? ik heb de Netherlandmap gewoon in die circuit map gezet maar ik zie niets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Mooie Zandvoort update, ik heb hem ook, maar die lucht vind ik een beetje heel erg matig :|
'ns kijken of ik er een betere lucht in kan zetten..

[ Voor 69% gewijzigd door kNarf_ op 06-11-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zit nu in een Hockenheim Short game
Ook een hele vette baan. Lekker kort.

En ja Canberra blijft 1 van mn favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
_-= Erikje =-_ schreef op 06 november 2003 @ 20:00:
waarom krijg ik zandvoort niet aan de praat ? ik heb de Netherlandmap gewoon in die circuit map gezet maar ik zie niets ?
Je moet hem wel eerst in je :\F1 Challenge 99-02\SeasonData\Circuits\
Gooien die map van Netherland

Ga naar invoeren banen en kies F1 Challenge 99-02 banen en ga naar de baan die je wil.
en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 06 november 2003 @ 20:02:
Zit nu in een Hockenheim Short game
Ook een hele vette baan. Lekker kort.

En ja Canberra blijft 1 van mn favorieten.
maar heb jij een fatsoenlijke versie daar van? want ik kan nergens iets werkends vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Wie gaat er nou hosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wat bedoel je met werkende Canberra? AI doet het sowiezo niet goed daar he (behalve F1). Ik zal kijken of ik nog een link heb.

Ik zou wel willen hosten maar 128k upload is niet genoeg vrees ik. misschien met 5 man ofzo.

Net trouwens een vage race gehad op Hockenheim Short, maar wel gewonnen.
Ik had pole met 1:07:862 maar DQ wegens teveel rondes :D.

[ Voor 23% gewijzigd door Zamorano op 06-11-2003 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
kNarf schreef op 06 november 2003 @ 20:02:
[...]

Mooie Zandvoort update, ik heb hem ook, maar die lucht vind ik een beetje heel erg matig :|
'ns kijken of ik er een betere lucht in kan zetten..
De duin texture is ook wel matig, 1 grote herhaling:
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Zandvoort_011.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Okay ff een ETCC theorie-examen vraag :P

1 van de 2 Alfa's wordt bestuurd door mij, maar ik weet niet of de spin door mij komt of de ander, na het zien van de replay.
Wie is hier de schuldige aan het ongeluk op de backstraight van Hockenheim Short?

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/crash1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/crash2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/crash3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/crash4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/crash5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/crash6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/crash7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/crash8.jpg

Antwoorden:

A: De rechterauto; hij laat de linker auto geen ruimte terwijl ze naast elkaar rijden, er ruimte zat is voor hem en de volgende langzame bocht naar rechts is toch duidelijk in zijn voordeel.

B: De linkerauto; hij is er nog niet helemaal voorbij maar laat hem staan waardoor de rechterauto moet afwijken van zijn lijn.

C: Geen van beide; gewoon een race-ongeluk, that's racing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 15:16

Fuelke

Forza Ferrari

D. Screenshots zijn onvoldoende om het ongeluk te reconstrueren, heb je minstens een replay voor nodig :P

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 06-11-2003 23:59 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Imho A.

Hij zit er al voor de helft naast, als je dan naar links gaat weet je bijna zeker dat het huilen wordt.
Als de rechter rijder het expres deed is hij dom, wat de volgende bocht is rechts en heeft dan de binnenbocht.

Dit ziet je btw. erg vaak voorkomen, ik had hem gewoon de ruimte gegeven.
Altijd liever een plaats verliezen dan naast de baan belanden ;)

Jij bent de linker zeker?

Hoe heette die andere gast? :X

[ Voor 7% gewijzigd door Redje op 07-11-2003 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Duidelijk die rechter! En nog erg dom ook, als hij gewoon zijn eigen lijn had gehouden en ultra laat had geremd had hij zin positie misschien nog wel gehouden. Hier kan helemaal geen sprake zijn van laten staan want de alfa #1 rijd hem gewoon naar binnen.

ff iets anders, wie waren er gisteravond op de norisring aan het racen? Deed alles om erin te komen en net voor de race komt er een plekkie vrij. Room closed, whaaa, w8 de volgende keer ff of er nog iemand komt plz..

nog iets, welke tijden werden er gereden op de norisring? Reed zelf een 56.2 maar een 55 hoog had gekund. Echter al na 1,5 ronde heb ik mn voorbanden en remmen geel. Ik merk dit bij alle circuits, is dit niet iets te overdreven snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ben de linker ja. Na afloop zei de ander (een Nederlander volgens mij) dat ie mn move twijfelachtig vond maar ik vond eigenlijk dat hij slimmer had moeten zijn en naast me te blijven rijden, de volgende bocht is in zn voordeel.

Eigenlijk rijdt hij mij bijna van de baan af met die actie. Het ging wel om de 1e plek trouwens, ik kon doorrijden en won. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
--JvL-- schreef op 07 november 2003 @ 08:35:..........ultra laat .................
Wat zeg je Olav Mol? :)
Echter al na 1,5 ronde heb ik mn voorbanden en remmen geel. Ik merk dit bij alle circuits, is dit niet iets te overdreven snel?
Heb er zelf niet echt last van, maar rijd wel met de BMW, misschien dat dat verschil maakt vanwege RWD.

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De linker fout idd, volgende bocht is naar rechts en hij wil voor je langssnijden terwijl je er nog gedeeltelijk naast zit.

Ik heb 1024 kbit up, moet toch wel een gamepje mee te hosten zijn ? :)

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 07-11-2003 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ik had gister zo'n zelfde soort actie. Op de Norisring startte ik als 4e, maar ik had een veel betere start dan de nr. 2 en kon er dus zo voorbij. Helaas dacht hij daar anders over en sneed me zo de muur in :(
En hij reed niet eens met de Schumacher Alfa, en dan toch zulke streken uithalen O-)

Afbeeldingslocatie: http://f1hq.racesimcentral.com/site/files/noris1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://f1hq.racesimcentral.com/site/files/noris2.jpg

Norisring is wel een zeer geschikt baantje voor online racen trouwens :9
(was met Dutchdevil, Dutch3men en nog een paar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Das idd wel een echt MS move kNarf :D, duidelijk opzettelijk, bij mijn spin kon je nog bedenken dat ie me niet zag of er niet op rekende.
Vos schreef op 07 november 2003 @ 10:17:
De linker fout idd, volgende bocht is naar rechts en hij wil voor je langssnijden terwijl je er nog gedeeltelijk naast zit.

Ik heb 1024 kbit up, moet toch wel een gamepje mee te hosten zijn ? :)
Bedoel je niet andersom? ;)

Vanavond mss wat organiseren met wat mensen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
ZAMoRANo schreef op 07 november 2003 @ 08:41:
Ik ben de linker ja. Na afloop zei de ander (een Nederlander volgens mij) dat ie mn move twijfelachtig vond maar ik vond eigenlijk dat hij slimmer had moeten zijn en naast me te blijven rijden, de volgende bocht is in zn voordeel.

Eigenlijk rijdt hij mij bijna van de baan af met die actie. Het ging wel om de 1e plek trouwens, ik kon doorrijden en won. :P
Misschien ken ik die gast wel ;)
Een vriend van me rijdt ook met Schumacher en heeft ook van dat soort akties, dat is mede te danken doordat hij rijdt met de swingcam 8)7

Volgens mij rijdt 99% met de cockpit view...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ZAMoRANo schreef op 07 november 2003 @ 11:17:
Das idd wel een echt MS move kNarf :D, duidelijk opzettelijk, bij mijn spin kon je nog bedenken dat ie me niet zag of er niet op rekende.

[...]

Bedoel je niet andersom? ;)

Vanavond mss wat organiseren met wat mensen hier?
euh ja :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
kNarf schreef op 07 november 2003 @ 10:23:
Ik had gister zo'n zelfde soort actie. Op de Norisring startte ik als 4e, maar ik had een veel betere start dan de nr. 2 en kon er dus zo voorbij. Helaas dacht hij daar anders over en sneed me zo de muur in :(
En hij reed niet eens met de Schumacher Alfa, en dan toch zulke streken uithalen O-)

[afbeelding]

[afbeelding]

Norisring is wel een zeer geschikt baantje voor online racen trouwens :9
(was met Dutchdevil, Dutch3men en nog een paar)
Ah jij was dus Frank.
Ik reed alleen voor de eerste keer in een BMW dus dat was gigantische wennen, en normaal rij ik in een Audi..
Al maakte ik wel best goeie starts.

Vanavond weer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

het probleem bij velen is denk ik dat er niet of moeilijk in de spiegel gekeken wordt. Soms heb ik ook wel eens zoiets van hey waar is die andere opeens gebleven. Omdat je vanuit de cockpit view slechts recht achter je zicht hebt zie je dus nix naast je.

Ik hoop dat ik vanavond eens mee kan doen, probeer het nu al 3 avonden zonder succes. :'( btw Assen anyone?

ps. welke tijden reden jullie op de norisring? (ff ter vergelijking)

[ Voor 3% gewijzigd door --JvL-- op 07-11-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Redje schreef op 07 november 2003 @ 11:17:
[...]

Misschien ken ik die gast wel ;)
Een vriend van me rijdt ook met Schumacher en heeft ook van dat soort akties, dat is mede te danken doordat hij rijdt met de swingcam 8)7

Volgens mij rijdt 99% met de cockpit view...
Maar deze reed niet eens met de Schumacher Alfa.
Dus t zal m wel niet zijn, maar die "knal voor zn harses-smiley" is idd wel van toepassing. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
ZAMoRANo schreef op 07 november 2003 @ 12:05:
[...]

Maar deze reed niet eens met de Schumacher Alfa.
Dus t zal m wel niet zijn, maar die "knal voor zn harses-smiley" is idd wel van toepassing. :7
Uhh, op jouw screens zie ik een nummer 1 Alfa (Schumacher) en een nummer 5 Alfa (Colciago), als jij die linker bent is die andere dus Schumacher B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Redje schreef op 07 november 2003 @ 12:15:
[...]

Uhh, op jouw screens zie ik een nummer 1 Alfa (Schumacher) en een nummer 5 Alfa (Colciago), als jij die linker bent is die andere dus Schumacher B)
Dacht dat je die van kNarf bedoelde.
Die gast in de MS-Alfa heette Texelaartje geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
--JvL-- schreef op 07 november 2003 @ 11:57:
het probleem bij velen is denk ik dat er niet of moeilijk in de spiegel gekeken wordt. Soms heb ik ook wel eens zoiets van hey waar is die andere opeens gebleven. Omdat je vanuit de cockpit view slechts recht achter je zicht hebt zie je dus nix naast je.

Ik hoop dat ik vanavond eens mee kan doen, probeer het nu al 3 avonden zonder succes. :'( btw Assen anyone?

ps. welke tijden reden jullie op de norisring? (ff ter vergelijking)
Jaaaa Assen short vanavond? :9
Gister kwam ik op de Norisring niet onder de 57 sec. maar dat was in een BMW en die suckt gewoon op die baan. Net reed ik in een Alfa en reed ik in het eerste ronde meteen een 56'er 8)7 En dat was nog niet eens een goed rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Ow dan kan ik met een 56.266 (met keyboard) nog redelijk meekomen. Vanavond wil ik de uitdaging op assen wel aangaan ja!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik draai in het weekend vaak een GTR/ETCC server.

msn: maximilian000@hotmail.com

Vanavond zal ik zo rond 7 een ETCC server omhoog gooien. @ ca. 75kB/s up. :) (mocht daar interesse voor zijn)

zal gelijk ook wat screenshots posten:

Afbeeldingslocatie: http://server2.uploadit.org/files/021103-ETCC1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.uploadit.org/files/021103-ETCC2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.uploadit.org/files/021103-ETCC3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.uploadit.org/files/021103-ETCC4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.uploadit.org/files/021103-ETCC5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.uploadit.org/files/021103-ETCC6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.uploadit.org/files/021103-ETCC7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.uploadit.org/files/021103-ETCC8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.uploadit.org/files/021103-ETCC9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.uploadit.org/files/021103-ETCC12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://server2.uploadit.org/files/021103-ETCC13.jpg