Imola heeft mooie track cams
[ Voor 8% gewijzigd door SebaZ op 07-11-2003 17:04 ]
[ Voor 8% gewijzigd door SebaZ op 07-11-2003 17:04 ]
Don't dream your life, live your dream.
Ik wil wel.--JvL-- schreef op 07 november 2003 @ 18:13:
Wie gaat er zo nog online racen??
[ Voor 25% gewijzigd door --JvL-- op 07-11-2003 18:27 ]
punt 1: klopt, heb ik ook, zal wel in het spel zitten, de 1e en laatste kan je wel 1 tikkie verschuiven en verder de finalseninha schreef op 07 november 2003 @ 20:30:
Hoop dat iemand mij even kan helpen.
ik heb dus de mod geinstalleerd. Hij werkt op zich wel goed. Alleen twee dingen kan ik niet aan de praat krijgen
Ten eerste : Ik kan bij de setup van de wagen alleen de eindoverbrenging veranderen en dus niet elk versnelling apart
ten tweede : Ik heb net de laaste update van Zandvoort binnen gehaald en geinstalleerd.
Toen even ETCC opgestart en aangegeven dat ik een baan van F1 2002 wil over laten zetten. Alles gaat goed zonder enige foutmelding.
Maar als ik het spel opstart en Zandvoort kies wordt ik naar m'n desktop gegooid
Iemand enig idee waar het probllem kan zitten:?
Was leuk jaFMS schreef op 07 november 2003 @ 21:33:
leuke race iedereen
straks ff replay bekijken en screenshots maken.
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 07-11-2003 21:37 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Redje op 07-11-2003 21:52 ]
Dan reed ik waarschijnlijk achter jou aan in een Audi. In de eerste ronden werd ik er vanaf getikt samen met een BMW en ik reed rustig verder kwam helemaal terug tot de 3de positie. En bij die botsing had ik dus mijn voorvleugel verloren en dat had ik dus de eerste 5 rondes niet eens door, pas nadat ik eens kijk hoe het met mijn banden stond zag ik het.Redje schreef op 07 november 2003 @ 21:51:
Magny Cours was voor mij niks, op een of andere manier kreeg ik geen data van de server.
Dus ik kreeg de tijden niet door van de rest, ook mijn tijden werden niet verzonden, dus per definitie moest ik van achter beginnen
Op Imola reed ik achter jou aan, alleen maakte ik teveel foutjes, dus het gat bleef rond de 30sec.
Alleen na een paar rondjes verlies ik teveel tijd omdat m'n banden te heet worden.
Ik neem aan dat jij hier ook last van had met die Alfa?
[ Voor 5% gewijzigd door FabiandJ op 08-11-2003 00:39 ]
Klopt, je kwam af en toe wat dichter bij en soms liep ik wat weg, weg grappig.Dutch3men schreef op 07 november 2003 @ 21:58:
[...]
Dan reed ik waarschijnlijk achter jou aan in een Audi. In de eerste ronden werd ik er vanaf getikt samen met een BMW en ik reed rustig verder kwam helemaal terug tot de 3de positie. En bij die botsing had ik dus mijn voorvleugel verloren en dat had ik dus de eerste 5 rondes niet eens door, pas nadat ik eens kijk hoe het met mijn banden stond zag ik het.
Oh en hier kan je de replay bekijken van Imola.
En jammer genoeg kon ik niet meedoen met Magny Course omdat hij de hele tijd zat te zeuren van dat hij hem niet kon vinden enzo. Terwijl ik hem gewoon had geimporteed enzo.
Seat rijder, dat ben ik. En idd schuldigVos schreef op 07 november 2003 @ 22:17:
Bij de Imola race gingen de SEAT rijder en Robin (Alfa) niet vrij uit
(betreft de 1e ronde)
In de 2e race duwde de Audi rijder (jvl?) mij bijna van de baan bij de start en vervolgens een rare situatie in de 1e bocht...kon het niet goed beoordelen....replay schokt nogal
[ Voor 19% gewijzigd door Zamorano op 07-11-2003 22:47 ]
Wat heb ik nu weer gedaan?Vos schreef op 07 november 2003 @ 22:17:
Bij de Imola race gingen de SEAT rijder en Robin (Alfa) niet vrij uit
(betreft de 1e ronde)
In de 2e race duwde de Audi rijder (jvl?) mij bijna van de baan bij de start en vervolgens een rare situatie in de 1e bocht...kon het niet goed beoordelen....replay schokt nogal
geeft niet hoor--JvL-- schreef op 07 november 2003 @ 23:25:
holy shit heb me wel erg misdragen daar op magny cours!!! Damn dat met die zwarte alfa was echt mijn schuld, andere ook wel maar ik had het helemaal niet door. Zal nog eens mijn replay vanuit de cockpit bekijken of ik het had kunnen zien of niet!! Dacht zelfs dat ik er bij de start zelf afgetikt werd![]()
Jullie kunnen gewoon niet starten puntRedje schreef op 07 november 2003 @ 23:41:
ff mijn eigen Imola replay gecheckt, maar ik zie niet echt iets heel fouts.
Alleen kom ik in aanraking met Dutch, waardoor hij spint, precies op de achterkant van zijn Audi, waarschijnlijk was dat een revenge van de duw die ik kreeg tijdens de start
Die uitrem aktie op JvL was best aardig eigenlijk, buiten het feit dat ik niet aan het langste eind trok![]()
[afbeelding]
Dat was ook het enige spannende wat ik had meegemaakt
kNarf op de achtergrond?
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 10:34 ]
Ja nu weten we het wel.kNarf schreef op 08 november 2003 @ 00:16:
Ja, volgens mij haalde die Seat even de woorden remmen en rammen door elkaar
Audi's zijn 4WD he, volgens mij starten die gewoon lekkerder.Dutch3men schreef op 08 november 2003 @ 00:45:
[...]
Jullie kunnen gewoon niet starten punt.
Want ik was namelijk wel het beste weg van iedereen volgens mij.
[ Voor 9% gewijzigd door Zamorano op 08-11-2003 12:53 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ja Assen is wel gaaf, bij de short versie vind ik alleen die Nationale bocht een beetje kut, ik verrem me daar vaak.kNarf schreef op 08 november 2003 @ 15:21:
Hehe, dat was inderdaad nogal een laggy moment want ik kon toen ook niet echt volgen wat er nou gebeurde![]()
We moeten de volgende race trouwens echt een keer op Assen Short doen![]()
Die zit volgens mij niet in f1rst, daarom heb ik hem even geupload.
http://f1hq.racesimcentral.com/site/files/got/Assen.zip
Dus als iedereen deze nou ff download kunnen we die doen. Hij is al helemaal ETCC klaar en hoeft alleen maar geunzipt te worden in ETC03SeasonData\Circuits
[ Voor 5% gewijzigd door Zamorano op 08-11-2003 15:49 ]
Eeeek... dan start ik wel als laatsteZAMoRANo schreef op 08 november 2003 @ 15:38:
[...]
Ja Assen is wel gaaf, bij de short versie vind ik alleen die Nationale bocht een beetje kut, ik verrem me daar vaak.
Ik reed laatst in een race met een Civic met default setup iets van 1:31 gemiddeld.. 1:30 of lager moet dus zeker haalbaar zijnWat zijn daar zo'n beetje de richttijden trouwens met ETCC?
lolkNarf schreef op 08 november 2003 @ 15:59:
[...]
Eeeek... dan start ik wel als laatste
[...]
Ik reed laatst in een race met een Civic met default setup iets van 1:31 gemiddeld.. 1:30 of lager moet dus zeker haalbaar zijn
Ik doe wel mee iig tot een uurtje of 10. Als iedereen Assen Short ff download van kNarf's link, kunnen we die doen.FMS schreef op 08 november 2003 @ 18:55:
Gaan we nog racen straks?
Ik denk dat de BMW in de basis iets trager is dan de Alfa bijv. maar als je een lange race hebt zul je denk ik zien dat de BMW veel liever voor zn banden is en dus aan het eind zn winst kan pakken.paragon schreef op 08 november 2003 @ 19:03:
Zijn er nog banen waar de bmw een beetje kan meekomen qua ronden tijden?
http://www.f1rst2.com/Fred_Perry schreef op 08 november 2003 @ 19:38:
hoe werkt dat met F1RST2? kan dit nergens in t topic terugvinden, wil graag joinen maar hoe?
[ Voor 28% gewijzigd door FMS op 08-11-2003 20:06 ]
[ Voor 6% gewijzigd door FoggyFreek op 08-11-2003 22:44 ]
-- Altijd blijven prutsen --
[ Voor 14% gewijzigd door MartijnA3 op 08-11-2003 22:52 ]
Verwijderd
Ah dat gebeurde er dus met Erik. Naja dat was een beetje zn straf voor de valse start.Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 23:24:
Waren 2 leuke races. maar niet altijd even eerlijk
eerste ronde 2de race klapt erik tegen de vangrail aan
[afbeelding]
Ja was een erg mooi gevecht, ik moest echt mn stinkende best doen om elke keer een 10e/sec in te lopen. (het is Mauro trouwensdaarna mooi gevecht in de eerste bocht met maurio (hoop dat ik je naam goed tik) ik ben de audi
[afbeelding]
[afbeelding]
Naja kan gebeuren, het is mij ook wel eens overkomen. Remmen op t rempunt van iemand anders is moeilijker dan in je 1tje rijden en je eigen rempunt bepalen.
[ Voor 31% gewijzigd door Redje op 09-11-2003 00:01 ]
Volgens mij een lage 1:38 van S_inne_D.Redje schreef op 09 november 2003 @ 00:00:
Argghh...... gaan jullie de A1 ring rijden als ik er niet ben
Wat was de pole?
Wie reden er allemaal met de Alfa?
Ik zie 1 rode kluit van Alfa's
Verwijderd
jah eerste race, werd ik er twee keer afgetikt en reed ik toch nog 2de. Maar toen werd mijn voorsprong niet echt kleiner op de nummer 1 (had echt veel te veel benzine bij me). Dus ging ik maar elke bocht met de handrem nemen wat niet altijd goed gingMartijnA3 schreef op 09 november 2003 @ 01:54:
S_inne_D, dus jij reed in die Audi? Zag je de eerste race meer naast dan op de baan volgens mij...Fijn he, AWD ? ...![]()
Dat klopt ja.Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 13:04:
zalig spel zo te zien.. Het is dus gewoon 99-02 met een mod??
Dat arcade gedeelte is de prijs die je moet betalen als je commercieel gaat, want dan wil je toch gewoon zoveel mogelijk omzet halen om voldoende uit de kosten te zijn (zelfs NR2002 & NR2003 hebben arcade modes gehad).kNarf schreef op 09 november 2003 @ 12:44:
Misschien een beetje offtopic, maar hier is een interview met Simbin te lezen. Er wordt niet heel veel nieuws gemeld, opvallend is wel dat het team inmiddels uit 26 man bestaat, en dat het spel een arcade mode zal bevatten met unlockbare auto's
[ Voor 60% gewijzigd door Fuelke op 09-11-2003 13:49 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
gas gevenPostov schreef op 09 november 2003 @ 15:13:
Nog tips voor een beginnende rijder?
I don't drive fast, I only fly low!
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
[ Voor 5% gewijzigd door SebaZ op 09-11-2003 16:43 ]
[ Voor 13% gewijzigd door yonexfreak op 09-11-2003 16:45 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Valentino Rossi op 09-11-2003 16:54 ]
[ Voor 12% gewijzigd door yonexfreak op 09-11-2003 16:50 ]
nog een race? nog een race? nog een race?ZAMoRANo schreef op 09 november 2003 @ 16:56:
Er rijden geen Peugeot's mee yonex
Denk dat je de Civic bedoelt
Enfin, de race is oppermachtig gewonnen door A3. Voor mij en Robin.
euhm die wit blauwe kleine kar (tis toch peugeotZAMoRANo schreef op 09 november 2003 @ 16:56:
Er rijden geen Peugeot's mee yonex
Denk dat je de Civic bedoelt
Enfin, de race is oppermachtig gewonnen door A3. Voor mij en Robin.
Das Honda Civicyonexfreak schreef op 09 november 2003 @ 16:57:
[...]
euhm die wit blauwe kleine kar (tis toch peugeot) van PRO MOTORSPORT geloof ik
Das wel een beetje nep volges mij ? Het scheelt wel iets, maar soms is het echt wel heel erg veel...MartijnA3 schreef op 09 november 2003 @ 17:09:
Ging lekker.![]()
Dat 4WD is toch wel lekker bij de start hoor, je bent supersnel weg.
Audi's stonden er om bekend bij de vroegere DTM dat ze altijd goed bij de start waren en suprieur in de regenVos schreef op 09 november 2003 @ 17:19:
[...]
Das wel een beetje nep volges mij ? Het scheelt wel iets, maar soms is het echt wel heel erg veel...
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ooit naast een Subaru Impreza AWD gestaan bij de stoplichten? Ik kan je vertellen, het is echt ongelooflijk hoe snel die krengen weg zijn.Vos schreef op 09 november 2003 @ 17:19:
[...]
Das wel een beetje nep volges mij ? Het scheelt wel iets, maar soms is het echt wel heel erg veel...
Verwijderd
Dat komt heus niet puur door die AWD, als ik 220(+) pk heb ben ik ook snel wegMartijnA3 schreef op 09 november 2003 @ 17:52:
[...]
Ooit naast een Subaru Impreza AWD gestaan bij de stoplichten? Ik kan je vertellen, het is echt ongelooflijk hoe snel die krengen weg zijn.
Ook al heb je 600pk, als je 2 iele bandjes hebt waar je je vermogen op kwijt moet, dan kom je echt niet snel weg hoor.Vos schreef op 09 november 2003 @ 18:48:
[...]
Dat komt heus niet puur door die AWD, als ik 220(+) pk heb ben ik ook snel weg
Het vergt minder precissie om weg te komen, omdat je minder kans hebt op wielspin. Dus veelal ben je sneller weg ja.
[ Voor 6% gewijzigd door kNarf_ op 09-11-2003 22:36 ]
Verwijderd
Ik herinner me eerlijk gezegt niet dat ik mauro heb aangetikt.Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 22:49:
foto verslag van mijn race die echt heel erg slecht ging:
het begon allemaal in de eerste bocht, mauro werd aangetikt door dutch3men waardoor mauro mij weer raakte als je goed naar de pic kijkt zie je dat mijn auto (de audi) helemaal omhoog komt.
[afbeelding]
daarna schoot er aan alfa voorbij op het rechte stuk![]()
[afbeelding]
einde van ronde 1 met robin achter mij aan.
[afbeelding]
Ergens in ronde 3 begon ik te glijden en kon hem niet meer op de baan houden. Kwam wel weer netjes terug als 2de met 3 sec achter stand op robin.
[afbeelding]
ik was robin aan het binnenhalen totdat ik weer mijn auto verlies dit keer in de laatste chicane
[afbeelding]
Na 1 ronde zat ik weer vlak achter robin en haalde ik hem mooi in al zeg ik het zelf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik reed dus weer vooraan en bouwde mijn voorsprong uit totdat ik weer mijn auto verloor
[afbeelding]
volgende ronde precies op het zelfde punt verlies ik weer mijn auto. Ditmaal de mensen achter mij ook.
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq