Ja sorry Dukebox... ik wil je geen hoofdpijn of nachtmerries bezorgen... maar dit viel me gewoon even op in de stats... sorryGoed.. voor het eerst dat ik er echt geen hol van snap.. Ik ga nog ff verstand op nul zetten, en een nieuwe poging doen om dat te vinden. Hoe dan ook, het totaal bij teams moet kloppen, ook als ik alle users appart optel.
Duke, de teamstats doen het niet meer ... zijn alleen nog de gewone users nu ...
Verwijderd
Zouden de Team_Switch ruzie hebben?
Hun team is helemaal uit elkaar gevallen, ik zie allemaal namen zoals BOOTZ, Mistery, RoyalFlusher, ThePretender, TheFly, DeAdmiraal
/me
Hun team is helemaal uit elkaar gevallen, ik zie allemaal namen zoals BOOTZ, Mistery, RoyalFlusher, ThePretender, TheFly, DeAdmiraal
/me
Ze hebben waarschijnlijk mij gebanned ... en het probleem is dat ik de team captain ben ... zonder mij geen schip ... en dus ist een zooitje
is nix fout... ben ff aan het 'live' bugtracen..
[update]
Volgens mij heb ik de fout gevonden..
[update]
Volgens mij heb ik de fout gevonden..
[ Voor 42% gewijzigd door DukeBox op 02-06-2004 15:02 ]
Ohhhh.. echt, ik kan wel schelden.. zit me helemaal gek te zoeken waarom er meer punten staan dan er zijn. Alle teams met de hand geteld, alles klopt.. maar waar zitten dan die extra punten in ???
Zit er gewoon helemaal naast te zoeken, het zijn niet extra punten.. maar negatieve punten die ik vergeet me te rekenen.. even uitzoeken hoe ik dat kan fixen, is iets lastiger dan ik gedacht had.
[update]
Fixed..
beetje een 'lelijke' hack in de code, maar ik vind dat het er wel mee door kan.
Zit er gewoon helemaal naast te zoeken, het zijn niet extra punten.. maar negatieve punten die ik vergeet me te rekenen.. even uitzoeken hoe ik dat kan fixen, is iets lastiger dan ik gedacht had.
[update]
Fixed..
[ Voor 12% gewijzigd door DukeBox op 02-06-2004 21:15 ]
Als iemand me kan vertellen hoe ik het als een service kan draaien wil ik wel weer eens proberen het op 20 p4 2ghz'en te zetten ... voor zolang als het dan duurd.
Het mag wel, maar alleen gooien ze er af en toe weer een image overheen, of medestudenten gooien het eraf
Verwijderd
Misschien heb je hier iets aan:Als iemand me kan vertellen hoe ik het als een service kan draaien wil ik wel weer eens proberen het op 20 p4 2ghz'en te zetten ... voor zolang als het dan duurd.
http://forum.find-a-drug.org.uk/viewtopic.php?t=3144
Verwijderd
Mischien wat offtopic maar toch:
Het kanker proteïne Heat Shock Protein 90 (Hsp90) 1YET-Q1 hier bijna afgerond wordt nu ook onderzocht door door onze vrienden bij UD http://forum.grid.org/phpBB/viewtopic.php?t=13659 alleen hoop ik dat we sneller resultaten van het labo teweten komen.
Opzich is dit niet zo erg aangezien een dubbele controle geen kwaad kan.
Het kanker proteïne Heat Shock Protein 90 (Hsp90) 1YET-Q1 hier bijna afgerond wordt nu ook onderzocht door door onze vrienden bij UD http://forum.grid.org/phpBB/viewtopic.php?t=13659 alleen hoop ik dat we sneller resultaten van het labo teweten komen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 14:24 ]
Verwijderd
Hmm vreemd dat ze dezelfde doen... maar goed, in de tijd dat ik nog bij UD zat heb ik nooit iets gehoord over lab resultaten. En hier bij FaD geven ze zo'n 4 keer per jaar feedback over lab resultaten (het US National Cancer Institute test onze resultaten). Dus ik denk dat wij wel wat sneller zijn dan UD.Mischien wat offtopic maar toch:
Hey,
heb het project ook maar eens gejoined
Ik heb er nu 1 PIV 2.4 GHz op staan.
Wu's duren best wel lang. In het begin lijken ze uiterst snel maar dan
Greetz
Thomson
heb het project ook maar eens gejoined
Ik heb er nu 1 PIV 2.4 GHz op staan.
Wu's duren best wel lang. In het begin lijken ze uiterst snel maar dan
Greetz
Thomson
Verwijderd
Als je een voorkeur hebt voor kortere WUs dan moet je de snelle projecten uitzoeken. Op dit moment is 1BHF-Q1 de snelste.... 1G3U-Q1 is ook redelijk snel.Wu's duren best wel lang. In het begin lijken ze uiterst snel maar dan
1A30-Q2 en 1YET-Q1 kunnen erg lang duren... soms wel zo'n dag of 3 - 4.
Er lopen nu 12 projecten maar wat wordt er nu precies onderzocht bij Commercial, Beta tests en bij Future projects?Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 21:39:
[...]
Als je een voorkeur hebt voor kortere WUs dan moet je de snelle projecten uitzoeken. Op dit moment is 1BHF-Q1 de snelste.... 1G3U-Q1 is ook redelijk snel.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
De meeste projecten zijn op dit moment niet actief. Die je nu noemt zijn nu niet actief.
Ik kan er op de site niets van vinden. beta lijkt me wel duidelijk de rest geen idee.
Ik kan er op de site niets van vinden. beta lijkt me wel duidelijk de rest geen idee.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
OK thanx, heb nu even geswitched naar BHF-Q1Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 21:39:
[...]
Als je een voorkeur hebt voor kortere WUs dan moet je de snelle projecten uitzoeken. Op dit moment is 1BHF-Q1 de snelste.... 1G3U-Q1 is ook redelijk snel.
Gaat veel vlotter
Hoe moet je de jobs nou eigenlijk zien
(ik ben een tsc-freak) Test je nu per job (gemiddeld) 10000 verschillende stoffen of moet je de molecules anders zien.
.... tog wel jammer dat je de kwuote/etid voutjes niet folledich wech can halen ..........
[ Voor 197% gewijzigd door DPCquatar op 04-06-2004 00:33 ]
1BHF-Q1 WU's zitten alweer op 15 procent dus gaan idd erg hard (maximaal 20 tot 40 hits, daarnaast is het aantal WU's erg klein). 1G3U-Q1 zit op 5% maar zal ook wel snel klaar zijn. 1YET-Q1 WU's (de grote dus) hoeft nog maar 6,xx procent van gedaan te worden dus daar zijn we binnkort ook van af. Als die gasten nu slim zijn laten ze niet al te veel nieuwe WU's uit komen zodat HIV flink opschiet (de grote WU's is nog maar 30 procent van gedaan).
Overigens ben ik ook weer op Proteome overgegaan. Bij Cancer moet je iets te vaak op je WU's letten (of er niet grote binnenglippen: heb er dus weer 3 te pakken) en jemoet blijven purgen. Proteome heeft maar 1 target dus pakt hij automatisch de goede.
Overigens ben ik ook weer op Proteome overgegaan. Bij Cancer moet je iets te vaak op je WU's letten (of er niet grote binnenglippen: heb er dus weer 3 te pakken) en jemoet blijven purgen. Proteome heeft maar 1 target dus pakt hij automatisch de goede.
[ Voor 25% gewijzigd door Robkazoe op 04-06-2004 01:02 ]
De totale doorloopsnelheid is toch wel aardig. Van de 8 active's zijn er 3 over 2 weken klaar.
Verwijderd
Een project is zeg maar een proteine dat in verband wordt gebracht met een ziekte. Bijvoorbeeld een proteine van de remming van celdeling in een tumor opheft. In 1 job van een project zitten ongeveer 10.000 moleculen die gepast worden op de proteine om te zien of er een chemische verbinding (een hit) kan ontstaan en hoe sterk die dan zal zijn. In het laboratorium wordt vervolgens getest of dit molecuul dan ook echt de werking van de proteine om zeep kan helpen.Hoe moet je de jobs nou eigenlijk zien (ik ben een tsc-freak) Test je nu per job (gemiddeld) 10000 verschillende stoffen of moet je de molecules anders zien.
Verwijderd
Je moet gewoon zelf een berg WUs downloaden van de soort die je wilt, dan gaat hij niet automatisch nieuwe downloaden (dit doet hij alleen als de queue bijna leeg is). Purge moet je altijd regelmatig doen... maar helemaal als het project bijna af is want dan zitten misschien wel 50 mensen dezelfde WUs te doen.Overigens ben ik ook weer op Proteome overgegaan. Bij Cancer moet je iets te vaak op je WU's letten (of er niet grote binnenglippen: heb er dus weer 3 te pakken) en jemoet blijven purgen. Proteome heeft maar 1 target dus pakt hij automatisch de goede
Gisteren een mooie 7de plek in de dailies world wide ... dat is zeker niet slecht
... als we dat dagelijks vol kunnen houden pakken we degene boven ons wel wat sneller 
Edit: Owja ... volgens mij gisteren voor het eerst een mooie 15 flushers!!! ... en dan ook nog verschillende mensen in teams
... tgaat goed
Edit: Owja ... volgens mij gisteren voor het eerst een mooie 15 flushers!!! ... en dan ook nog verschillende mensen in teams
[ Voor 31% gewijzigd door Mark83 op 04-06-2004 10:30 ]
En wat gebeurt er dan krijg je dan wel je punten of is het wie het eerst komt wie het eerst maalt?Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 09:30:
[...]
Je moet gewoon zelf een berg WUs downloaden van de soort die je wilt, dan gaat hij niet automatisch nieuwe downloaden (dit doet hij alleen als de queue bijna leeg is). Purge moet je altijd regelmatig doen... maar helemaal als het project bijna af is want dan zitten misschien wel 50 mensen dezelfde WUs te doen.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
Je krijgt altijd punten voor je WU, maakt niet uit hoeveel mensen hem insturen..... tenzij er een bepaalde tijd (geloof een maand) verstreken is na het afronden van een project. Het wordt vermeld in het FaD forum als je voor een oud project geen punten meer krijgt.En wat gebeurt er dan krijg je dan wel je punten of is het wie het eerst komt wie het eerst maalt?
Mwah, Gezien FaD samenwerkt met de UD Grid luitjes zal dit niet echt opgaan. FaD doet zijn onderzoek op een iets andere manier geloof ik, maar de resultaten worden met UD gedeeld. Dat ze bij UD nu hetzelfde proteine doen is daarom, vermoed ik, ook geen toeval, maar afgesproken werk.Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 15:06:
[...]
Hmm vreemd dat ze dezelfde doen... maar goed, in de tijd dat ik nog bij UD zat heb ik nooit iets gehoord over lab resultaten. En hier bij FaD geven ze zo'n 4 keer per jaar feedback over lab resultaten (het US National Cancer Institute test onze resultaten). Dus ik denk dat wij wel wat sneller zijn dan UD.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
Ze werken niet samen hoor... tenminste niet meer. Vroeger heeft UD een oudere versie van THINK gebruikt, maar gingen daarna door met LIGANDFIT. FaD gebruikt een doorontwikkelde versie van THINK die inmiddels flink veel sneller is geworden.Mwah, Gezien FaD samenwerkt met de UD Grid luitjes zal dit niet echt opgaan. FaD doet zijn onderzoek op een iets andere manier geloof ik, maar de resultaten worden met UD gedeeld. Dat ze bij UD nu hetzelfde proteine doen is daarom, vermoed ik, ook geen toeval, maar afgesproken werk.
Die nieuwe WU"s zijn wel erg crazy. Net 2 WU's geupload met (Ja, hou je vast) 1 hit intotaal. Ziet er naar uit dat deze reeks niet erg veel opleverd voor de wereld...
Verwijderd
Ach als die ene hit toevallig wel een sterke chemische verbinding maakt zou het toevallig net dat ene perfecte medicijn kunnen wordenDie nieuwe WU"s zijn wel erg crazy. Net 2 WU's geupload met (Ja, hou je vast) 1 hit intotaal. Ziet er naar uit dat deze reeks niet erg veel opleverd voor de wereld...
Maar goed je kan beter wat meer hits hebben aangezien er een hoop afvallen doordat ze ook aan andere proteinen in je lichaam binden (niet selectief genoeg dus bijwerkingen of zelfs giftig) of misschien de funktie van de proteine niet uitschakelen.
Hey je hebt gelijk inderdaad. Ik dacht ooit zoiets gelezen te hebben, maar op de about site staat inderdaad dat dit iets van het verleden is.Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 11:41:
[...]
Ze werken niet samen hoor... tenminste niet meer. Vroeger heeft UD een oudere versie van THINK gebruikt, maar gingen daarna door met LIGANDFIT. FaD gebruikt een doorontwikkelde versie van THINK die inmiddels flink veel sneller is geworden.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Met deze kleine WU"s heb ik maar besloten om de Pentium 450 Mhz van me broertje ook maar is aan te zetten en FAD erop te gooien: met de kleine WU's kan dat makkelijk. Hij heeft er geloof ik al bijna 1 af!!!
Ask duke zou ik zeggen (mail staat in zijn profile)
Robkazoe, Royalflusher, gefeliciteerd met het behalen van een oorkonde!
KLIK
KLIKKERDEKLIK
KLIK
KLIKKERDEKLIK
[ Voor 32% gewijzigd door DPCquatar op 05-06-2004 23:54 ]
Nice job royalflusherDPCquatar schreef op 05 juni 2004 @ 23:51:
KLIK
KLIKKERDEKLIK
Jej, me eerste officiele mijlpaal: thnx voor het meldenDPCquatar schreef op 05 juni 2004 @ 23:51:
KLIK
KLIKKERDEKLIK
Kwist niet dat we die dingen kregen, zal hem uitprinten en boven een van me pc's hangen, bedankt voor de melding!
Division BrabanderT
Nog 567 puntjes en ik heb de 100.000 grens behaald. Hopelijk blijft de concurrentie een btje stil liggen want die gaat ook hard...
Ze vulle njamemr genoeg hun faq niet aan maar in 't forum melde Tink, dat ze soms gewoon heel strak scannen en dan minder hits krijgen maar wel veel betere hits.Robkazoe schreef op 04 juni 2004 @ 11:55:
Die nieuwe WU"s zijn wel erg crazy. Net 2 WU's geupload met (Ja, hou je vast) 1 hit intotaal. Ziet er naar uit dat deze reeks niet erg veel opleverd voor de wereld...
En dat is ook weer beter voor 't verwerken want hoe meer hits geloof ik hoe langzamer de job.
Verwijderd
Nu 1YET-Q1 (Cancer) bijna klaar is hebben ze 1UOU-Q1 (Cancer) uitgebreid naar 50.000 WUs. Hij is niet supersnel maar wel sneller dan 1YET.
TP is an angiogenic growth factor and a target for anticancer design. The structure of TP has been reported to be identical to Platelet-Derived Endothelial Cell Growth Factor (PD-ECGF) which has been implicated in a variety of angiogenic effects promoting cell proliferation in solid tumours.
Verwijderd
Misschien heb je hier iets aan:Weet er hier iemand die weet hoe ik dit als service installeer?
http://forum.find-a-drug.org.uk/viewtopic.php?t=3144
1YET-Q1 WU's waren al megasnel (ok, niet sneller dan de huidige 1bhf-Q1 wu's maar wel behoorlijk snel, meestal 20 tot maximaal 40 hits).Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 11:05:
Nu 1YET-Q1 (Cancer) bijna klaar is hebben ze 1UOU-Q1 (Cancer) uitgebreid naar 50.000 WUs. Hij is niet supersnel maar wel sneller dan 1YET.
[...]
Verwijderd
Denk dat je in de war bent met de 1L3E-Q1's.... maar die waren al snel weer op helaas.1YET-Q1 WU's waren al megasnel (ok, niet sneller dan de huidige 1bhf-Q1 wu's maar wel behoorlijk snel, meestal 20 tot maximaal 40 hits).
Lol @ Robkazoe, ik zit hier met een 1YET-Q1 op een P2 350.
Hij nadert het einde 90,44% na 657520 secondjes.
Hij nadert het einde 90,44% na 657520 secondjes.
Verwijderd
En hoeveel hits heb je daar bij Quatar
Ik heb hier juist een 1a30-q2 (HIV) voltooid met 917 hits
Daar heb ik 206027 seconden over gedaan (57 uur, 13 min en 47 seconden
)
Ondanks het ongelooflijke aantal hits krijg ik er maar 9791 points voor
Heb even op het FAD forum gekeken, daar staat er slechts 1 die er meer heeft, één van 975 hits
Wie haalt als eerste de 1000?
Ik heb hier juist een 1a30-q2 (HIV) voltooid met 917 hits
Daar heb ik 206027 seconden over gedaan (57 uur, 13 min en 47 seconden
Heb even op het FAD forum gekeken, daar staat er slechts 1 die er meer heeft, één van 975 hits
Wie haalt als eerste de 1000?
Verwijderd
Dit kan je ergens op het forum rapporteren en dan kom je in een of andere erelijst geloof ikIk heb hier juist een 1a30-q2 (HIV) voltooid met 917 hits
Daar heb ik 206027 seconden over gedaan (57 uur, 13 min en 47 seconden )
O heb je al gedaan zie ik net
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 23:18 ]
Nee, hij is PV van TSC en is een lone one bij TSC. Overigens niet lief dat je zoveel power hebt gezet op FAD. De inhaalstats zijn iets te negatief... BTW: wel 4 mensen/teams hebben geflusht tot nu toe: imo erg weinig...
Zijn de protome WU's trouwens op. Ik kan ze iig niet meer ontvangen. Bij het receive staat het project er nog wel tussen maar als ik het aantal WU's selecteer dan gebeurd er 0,0.
Zijn de protome WU's trouwens op. Ik kan ze iig niet meer ontvangen. Bij het receive staat het project er nog wel tussen maar als ik het aantal WU's selecteer dan gebeurd er 0,0.
[ Voor 30% gewijzigd door Robkazoe op 08-06-2004 09:25 ]
@ pjabber 90,66% 144 hits 721500 seconden
@ Pic_Art ik ben een deeltijd switcher (stampede)
@ Robkazoe de PV van TSC is Glurp en alleen ben ik ook al niet meer; zie signature
Mijn meeste power staat nog op TSC hoor.
Zo niemand vergeten
@ Pic_Art ik ben een deeltijd switcher (stampede)
@ Robkazoe de PV van TSC is Glurp en alleen ben ik ook al niet meer; zie signature
Mijn meeste power staat nog op TSC hoor.
Zo niemand vergeten
Owja, damnz, ik haal je door de war. Proteome is idd voorbij. Helaas, het werkte prima zo.... Nu maar weer bezig met HIV.
Ik zie het niet snel gebeuren.. heb ook nog geen geluiden gehoord over het eventueel toelaten van een wekelijkse dpch. Ik denk dat er eerst een project af moet zijn want onlangs is dpad weer opnieuw in het leven geroepen.Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 10:16:
Dukebox.... wanneer komen we in de hitparades? We hebben meer DPCers nodig hier!
Verwijderd
Anders dan zorg je even dat je op de hoogte bentDukeBox schreef op 08 juni 2004 @ 11:09:
[...]
Ik zie het niet snel gebeuren.. heb ook nog geen geluiden gehoord over het eventueel toelaten van een wekelijkse dpch. Ik denk dat er eerst een project af moet zijn want onlangs is dpad weer opnieuw in het leven geroepen.
Het echte verhaal: we hebben het project doorgelicht en het ziet er allemaal goed uit, waarschijnlijk kun je binnenkort hiervan dagelijkse DPCH's verwachten.
Het enige is dat DPAD net weer is opgestart, dus zaten we even te kijken of we eerst DPAD op gang kunnen helpen met een fp @ tweakers.net, en dan FAD te introduceren. Als dat niet op korte termijn kan dan zal FAD binnenkort wel dagelijkse DPCH's gaan krijgen.
Verwijderd
Huh?! Waar moet FaD dan aan voldoen om toegelaten te worden? Er doen al 44 DPCers aan mee. En het is zo'n beetje het enige project dat met resultaten komt, kan UD nog een voorbeeld dan nemen. Waar kunnen we onze zeur/protest emailtjes naar toe sturen??Ik zie het niet snel gebeuren.. heb ook nog geen geluiden gehoord over het eventueel toelaten van een wekelijkse dpch. Ik denk dat er eerst een project af moet zijn want onlangs is dpad weer opnieuw in het leven geroepen.
Verwijderd
Als het aan mij ligt krijgt FaD voorrangHet enige is dat DPAD net weer is opgestart, dus zaten we even te kijken of we eerst DPAD op gang kunnen helpen met een fp @ tweakers.net, en dan FAD te introduceren. Als dat niet op korte termijn kan dan zal FAD binnenkort wel dagelijkse DPCH's gaan krijgen.
Maar dat zeggen ze bij Muon/DPAD natuurlijk ook.. En aangezien dat een project is waar in ´t verleden al zeer veel mensen aan meegedaan hebben en er nu weer mensen beginnen die ooit Muon hebben gedaan, is ´t natuurlijk wel interessanter om eerst Muon/DPAD voorrang te geven voor FaD..Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 11:20:
[...]
Als het aan mij ligt krijgt FaD voorrangDit project is al zo lang ondergewaardeerd en hier kan DPC met een beetje extra mensen een leuke positie in de ranglijst veroveren!
Daarnaast kan DPAD sneller naar de #1 gebracht worden imo....chickn schreef op 08 juni 2004 @ 20:17:
[...]
Maar dat zeggen ze bij Muon/DPAD natuurlijk ook.. En aangezien dat een project is waar in ´t verleden al zeer veel mensen aan meegedaan hebben en er nu weer mensen beginnen die ooit Muon hebben gedaan, is ´t natuurlijk wel interessanter om eerst Muon/DPAD voorrang te geven voor FaD..
Ze vertellen me net dat er een nieuw Beta van FadSpy uit is, twee dagen al zelfs... Misschien dat hier de nieuwe targets ook in verwerkt zijn.
Division BrabanderT
We zijn ingehaald door hardCOREware
Verwijderd
Ja ze kregen weer iemand erbij met een paar miljoen punten 
Het wordt tijd dat wij die "Nordlichter" eens gaan inhalen.... maar onze daily output
is de laatste tijd niet zo best meer
Zijn er een paar mensen afgehaakt ofzo?!?
Het wordt tijd dat wij die "Nordlichter" eens gaan inhalen.... maar onze daily output
is de laatste tijd niet zo best meer
Dat zag ik ook ja, we missen wat mensen. IIG, van mij voorlopig ook geen output. Me internet router is naar de knoppen.... Heb nog 2 WU"s (gelukkig wel A30 HIV meende ik). Hopelijk vanmiddag weer internet anders wordt het lastig...
one down, many to go..........
effe zwaaien naar DPC_Crew
effe zwaaien naar DPC_Crew
Probeer ons maar te pakken te krijgen ...
En hoe wilt smitjes zijn toekomstig nieuwe plek ... moeten we het stof netjes opvegen .... of mogen we het gewoon zo laten ... echt stoffig is het niet want we hebben hier niet hoeven te stofhappen
...
En hoe wilt smitjes zijn toekomstig nieuwe plek ... moeten we het stof netjes opvegen .... of mogen we het gewoon zo laten ... echt stoffig is het niet want we hebben hier niet hoeven te stofhappen
Verwijderd
Hmmm denk dat ik tevreden moet gaan zijn met een derde plek...En hoe wilt smitjes zijn toekomstig nieuwe plek ...
Maar toch ook mooi?? Nog steeds in de top 3!
Ik moet zeggen dat jullie het sneller hebben gedaan dan ik had verwacht... maar het duurt nog wel even voordat jullie Eddie te pakken hebben.
Ook hem krijgen we wel te pakken hoor
... we gaan voor die #1 ... we zijn pas 1x eerder 1ste geweest bij een project ... en nu zijn we er weer dichtbij
Verwijderd
Wow.. Eddie is goed bezig vandaag. Hij voelt zeker de hete adem van de switchertjes in zijn rug 
1. (2) 231413 Eddie 4186436 (1)
een aap voelt van niemand hete ademVerwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 09:08:
Wow.. Eddie is goed bezig vandaag. Hij voelt zeker de hete adem van de switchertjes in zijn rug
Het begint een beetje te stinken ... *snuif snuif* ... ruikt naar angstzweet
... Als dit nouw daily was, dan zouden we bang worden, maar nu, ach, nu weten we gewoon dat hij bang is en alles probeert om ons voor te blijven
... maar we zullen hem ook krijgen
Bedoel je dat we nog niet hard genoeg gaan? deze flush is netzoveel als wij soms in 2 dagen doen
maar ik zal kijken of ik nog iets kan vinden om hem nog sneller te verlossen van deze vervelende lange inhaaltijd
Hey Duke,
Er zit nog een fout in de stats, de aapjes zijn dan misschien heel af en toe wel goed enzo, maar zo goed ook weer niet
...
Owja ... Switch staat zo ook 4de ... terwijl we 3de (nouwja ... strikt genomen 1ste) willen staan
Er zit nog een fout in de stats, de aapjes zijn dan misschien heel af en toe wel goed enzo, maar zo goed ook weer niet
code:
1
2
| 1. (3) 231413 Eddie 4186436 (2) 2. (1) 231413 Team Elteor Borislav 4373703 (1) |
Owja ... Switch staat zo ook 4de ... terwijl we 3de (nouwja ... strikt genomen 1ste) willen staan
Dus een 25.000/30.000 per week ongeveer gok ik ...
[ Voor 8% gewijzigd door Mark83 op 12-06-2004 17:50 ]
Smitjes ... ga je eens rustig aan je spulletjes pakken? We willen je uit je huisje trappen
... Kom gerust nog eens langs
... en je pakt ons ooit wel weer terug hoor
... maar wij willen ook wel eens van het mooie uitzicht gaan genieten
yep een kont van een aap zien er wel meer jaMark83 schreef op 13 juni 2004 @ 11:13:
Smitjes ... ga je eens rustig aan je spulletjes pakken? We willen je uit je huisje trappen... Kom gerust nog eens langs
... en je pakt ons ooit wel weer terug hoor
... maar wij willen ook wel eens van het mooie uitzicht gaan genieten
Verwijderd
Nou die switchertjes mogen mijn 2e plek wel overnemen... ben al lang uitgekeken op die apekont en de bijbehorende stankyep een kont van een aap zien er wel meer ja en het blijft een mooi uitzicht
Verwijderd
Mooi vandaag hebben we Nordlichter eindelijk te pakken... en over een week of drie gaan we de top 20 eens rustig betreden
misschien nog wel eerderVerwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 12:15:
Mooi vandaag hebben we Nordlichter eindelijk te pakken... en over een week of drie gaan we de top 20 eens rustig betreden
Verwijderd
Hmm ben bang dat we de laatste tijd niet echt meer groeien met active members en dat we zelfs mensen kwijtraken.... of weet jij iets dat ik niet weet?!
yepVerwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 12:27:
[...]
Hmm ben bang dat we de laatste tijd niet echt meer groeien met active members en dat we zelfs mensen kwijtraken.... of weet jij iets dat ik niet weet?!
Hij weet dat Team Switch keihard kont gaat kicken
... en met hard bedoelen we dan ook echt hard