Toon posts:

welke kopen? DVD of cdrom??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat zou ik moeten kopen:
een dvd 10x/40x
of een cdrom 40x??
en
waarom????

ps.(ik heb al een standalone dvd voor de tv)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 10:26
DVD, alle leuke dingen komen volgend jaar op DVD voor de PC.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:25
Waarom nu al een DVD-speler kopen??
Tegen de tijd dat er daadwerkelijk DVD spellen en films komen (die betaalbaar zijn)
dan heb je al een 40x DVD. Wat stelt 10x DVD dan nog voor??
Kies gewoon een goede CD-Rom speler (Aopen/Asus/Kenwood), dan ben je beter uit.!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
voor films hoef je het niet te laten hoor. films draaien op dvd 1x, dus je heb er geen FOK aan die 10X dvd (BIJ FILM KIJKEN).

en dvd films zijn nu goed betaalbaar

Mitsubishi Warmtepomp Uitlezen / Besturen | Optimaliseren

• kaandorp
  • Laatst online: 27-08 19:31
Pioneer 10/40

Verwijderd

buy nu DVD because after a few years
your cd rom will go in the dustbin...

• Nessuno
  • Laatst online: 29-08 20:50

Nessuno

io sono nessuno

ik zou ook een dvd kopen waarom omdat ie ook cdrom is en omdat somige nu nog regio vrij zijn bv toshiba zijn er nog standaard
regio vrij dus niet soldeeren of fashen

en die werken gewoon goed :)

maar je kan ook een cd rom kopen tis wat je zelf wilt

Na rose e cient spin

Verwijderd

Waarom nu DVD kopen? Omdat je 100 piek meer kwijt ben, maar wel volgend jaar alle games op DVD kan gaan draaien. ;)

Verwijderd

Ik zou zeker voor dvd-speler gaan! Je hebt dan voor een beetje meer geld heel wat meer functies! Maarja.. je schrijft wel dat je al een standalone dvd-speler hebt.. dus de meeste van die functies heb je ook al (rippen niet helaas.. maarja.. wil je dat?)

Maargoed, ik zou toch voor de dvd-speler gaan (TENZIJ je natuurlijk een Plextor wil kopen, dan zou ik voor de cd-rom speler gaan :) )

Zelf heb ik ze er beide inhangen, dus een plextor voor snel en stabiel cds lezen en een dvd-speler voor het kijken/rippen van dvds..
Pagina: 1