Nickname(s) Nieuwe User(s)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 288 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Tja, komt dat niet omdat je ondertitel ineens 2 variaties op G A doet?

GuardianAngel

GUARDIAN ANGEL
guardian_angel

Dat zorgt blijkbaar voor verwarrring :) Als je gewoon een vaste ondertitel+icon en eventueel een sig hebt, dan voorkom je zulke dingen heel gemakkelijk.

edit: Je had toch eerst staan: Wil z'n nick in GRIJS zien? Dat vond ik al heel wat herkenbaarder bijvoorbeeld :)
ook met je icon erbij.

[ Voor 22% gewijzigd door Remy op 04-11-2003 15:55 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
ReemF schreef op 04 november 2003 @ 15:53:
Tja, komt dat niet omdat je ondertitel ineens 2 variaties op G A doet?

GuardianAngel

GUARDIAN ANGEL
guardian_angel

Dat zorgt blijkbaar voor verwarrring :) Als je gewoon een vaste ondertitel+icon en eventueel een sig hebt, dan voorkom je zulke dingen heel gemakkelijk.

edit: Je had toch eerst staan: Wil z'n nick in GRIJS zien? Dat vond ik al heel wat herkenbaarder bijvoorbeeld :)
ook met je icon erbij.
Ik heb nooit mijn nick in het grijs gekregen en ik verwacht die ook niet continu in het grijs te zien. Ik vond dit wat meer opvallen. Het leek me wat duidelijker voor de users omdat ze kunnen zien dat er meerdere beschermengels, in allerlei verschillende vormen zijn.

Icons tonen kun je uitzetten, signatures en ondertitels ook.

Volgens mij is nu in een klap bewezen dat er verwarring kan ontstaan

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

GuardianAngel schreef op 04 november 2003 @ 16:07:
[...]
Wanneer jij naast jouw eigen posts de nickname van een andere user neerzet, waarna er verwarring ontstaat, zie ik dat niet als bewijs dat de nickname van die user opzich verwarring veroorzaakt. Mensen lezen immers gewoon de nickname van die andere user bij jouw posts en daardoor ontstaat verwarring, terwijl dat zonder zo'n ondertitel in mindere mate of mogelijk zelfs helemaal niet het geval is.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En al zou het een paar keer een verwarring kunnen opleveren... so what? Ik vind het een hoop boembarie om niks. Het is gewoon niet te voorkomen dat er gelijkende nicks op GoT zijn en we gaan er ook niks aan doen imho. Je kan op meerdere manieren jezelf onderscheiden van anderen, dat hoef niet persé door een nick, icon, ondertitel of een sig te zijn...

Op mijn werk zijn er ook meerdere personen met de zelfde achternaam als die van mij en dat kan inderdaad soms voor verwarring zorgen.. Tja, so be it.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

[...]

Idd, mij heb je in ieder geval overtuigd. Ik ga even de volgende users sommeren een nickchange te nemen:
curry
[Verwijderde gebruiker]
curryworst
mikecurry1974
Beetje jammer voor hun dat 2 van de 4 langer geregistreerd zijn dan ik, maar als mod moet ik zeker aan m'n herkenbaarheid denken. Mensen kunnen tenslotte achter een zwart-wit monitor zitten zodat je niet eens m'n rode nick ziet.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
curry684 schreef op 04 november 2003 @ 16:18:
[...]

Idd, mij heb je in ieder geval overtuigd. Ik ga even de volgende users sommeren een nickchange te nemen:
curry
[Verwijderde gebruiker]
curryworst
mikecurry1974
Beetje jammer voor hun dat 2 van de 4 langer geregistreerd zijn dan ik, maar als mod moet ik zeker aan m'n herkenbaarheid denken. Mensen kunnen tenslotte achter een zwart-wit monitor zitten zodat je niet eens m'n rode nick ziet.
Ja, als crewlid heb je natuurlijk, terecht, een streepje voor. Als slechts een user zijnde krijg je hooguit er een streepje tussen.

Het verschil is bij jouw voorbeelden al vele malen groter trouwens maar dat kun je, zeker op een 12" b/w monitor, ook niet zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Guardian Angel op 04-11-2003 16:39 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:43
Mag ik je eigenlijk eens vragen waarom je wakker ligt en al die heisa maakt over het feit dat er nog een paar users zijn die een nick hebben die een lijkt op die van jou?
Als je IRL iemand tegen komt die jonger is dan jou, dezelfde voornaam en familienaam heeft, dan ga je toch ook niet van die gast eisen dat hij z'n naam laat veranderen? :?

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

GuardianAngel schreef op 04 november 2003 @ 16:36:
[...]

Ja, als crewlid heb je natuurlijk, terecht, een streepje voor. Als slechts een user zijnde krijg je hooguit er een streepje tussen.
Helaas, maar inderdaad: herkenbaarheid moet voorop staan ;(
Het verschil is bij jouw voorbeelden al vele malen groter trouwens maar dat kun je, zeker op een 12"b/w monitor, toch niet zien.
Zeker bij [Verwijderde gebruiker] lijkt het verschil me, als je zoals de meeste gebruikers icons, ondertitels en sigs niet toont, te klein om toe te staan.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
whoami schreef op 04 november 2003 @ 16:39:
Mag ik je eigenlijk eens vragen waarom je wakker ligt en al die heisa maakt over het feit dat er nog een paar users zijn die een nick hebben die een lijkt op die van jou?
Als je IRL iemand tegen komt die jonger is dan jou, dezelfde voornaam en familienaam heeft, dan ga je toch ook niet van die gast eisen dat hij z'n naam laat veranderen? :?
Ja, dat mag jij rustig vragen maar ik geef alleen geen antwoord meer omdat de reden van mijn topic in de startpost duidelijk genoeg is. Kwestie van lezen.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk dat sarcasme nou niet echt de manier is om dit te bespreken. GA: Ik weet dat er verwarring zou kunnen ontstaan... Dat wist ik al en ik heb ook al aangegeven dat ik dat op de koop toe neem. Ik weet niet wat je nu wil bereiken, maar met berichten leeg editten schiet je niets op (behalve dat mijn laatste reactes nu enorm loos zijn).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:43
GuardianAngel schreef op 04 november 2003 @ 16:42:
[...]

Ja, dat mag jij rustig vragen maar ik geef alleen geen antwoord meer omdat de reden van mijn topic in de startpost duidelijk genoeg is. Kwestie van lezen.
Ik dacht dat het ondertussen toch al duidelijk gemaakt werd dat we aan jouw voorstel gewoon niets kunnen doen?

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

whoami schreef op 04 november 2003 @ 16:44:
[...]

Ik dacht dat het ondertussen toch al duidelijk gemaakt werd dat we aan jouw voorstel gewoon niets kunnen doen?
mjah, laten we dit maar verder zitten zo en dit concluderen:

- op het forum heb je grote kans dat mensen gelijke nicks nemen
- we doen daar niets tegen, je kan je onderscheiden met een icoon enzo
- mensen kunnen dat uitzetten
- dat accepteren we, nemen we voor lief
- we pakken mensen alleen aan als ze opzettelijk gaan klooien, daarvoor doen we niets omdat dat meer werk en scheve gezichten kost, dan zoals het nu gaat
- Een lijst is dus ook niet nodig en helpt ook niet, dan moet eerst die aanpakmethode (die er niet is) aangepast worden en daar gaat dit topic niet over.
- inmiddels gaat het topic helemaal nergens meer over en doe ik het op slot.

Ik heb in dit topic in elk geval mijn best gedaan om het zo goed mogelijk te motiveren, om te snappen wta het punt was, uit te leggen waarom we het er niet mee eens zijn en ben uit m'n slof geschoten toen al dat werk in mijn ogen nogal ondankbaar met een "en we komen zoals verwacht geen stap verder, het is ook altijd hetzelfde" achtig bericht werd afgewimpeld...

In het kort en zonder uitgebreide motivatie:
Die aanpak komt er voorlopig dus niet, en die lijst is daarom niet nodig en niet nuttig en komt daarom ook niet. Zelfs als niemand er last van heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door JvS op 04-11-2003 16:52 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik denk dat nu alles wel zo ongeveer is gezegt. We berijpen het punt wat GuardianAngel aandraagt, echter gaan wij niets ondernemen om zoiets te verkomen of verhelpen. GoT is groot, de kans dat er een gelijkende nick voorkomt is onoverkomelijk, helaas :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.