N.a.v. mijn posting in SeM:
Nu blijkt dat op een klein detail na vrijwel dezelfde Usernames mogelijk zijn is de kans op verwarring met een reeds bestaande user aanzienlijk. Te voorkomen is het uiteraard nooit voor 100% maar wel zouden er maatregelen getroffen kunnen worden waardoor je als user na kunt gaan of jouw nickname, al of niet met een kleine wijziging, in gebruik genomen is.
Bestaat er geen mogelijkheid om na een nieuwe registratie een nieuw apart deel in het forum in te ruimen voor een melding daarvan (zoals MED) en de meldingen daar voor een nader te bepalen periode te laten staan waardoor iedereen kennis kan nemen van de 'nieuwe' users/nicknames? Ook zou dit voor Nickchanges kunnen moeten gelden.
Dit scheelt achteraf misschien wat tijd en voorkomt de verwarring.
In mijn geval ben ik er niet blij mee dat naast mijn eigen Nickname, GuardianAngel, ook nog eens bijvoorbeeld de namen:
GuardianAngel (de enige echte
)
vraag ik me het volgende af.Deze user heeft vrijwel dezelfde Nickname als ik en de verwarring heeft bij mij nu behoorlijk toegeslagen en zal ook bij anderen gaan toeslaan.
Graag een verzoek de andere Guardian_Angel zijn nick te laten veranderen.
Had voor mezelf al het voornemen. zodra dit kon, mijn eigen Nick te laten veranderen in Guardian Angel wat hierdoor nu ook in het gedrang komt.
Nu blijkt dat op een klein detail na vrijwel dezelfde Usernames mogelijk zijn is de kans op verwarring met een reeds bestaande user aanzienlijk. Te voorkomen is het uiteraard nooit voor 100% maar wel zouden er maatregelen getroffen kunnen worden waardoor je als user na kunt gaan of jouw nickname, al of niet met een kleine wijziging, in gebruik genomen is.
Bestaat er geen mogelijkheid om na een nieuwe registratie een nieuw apart deel in het forum in te ruimen voor een melding daarvan (zoals MED) en de meldingen daar voor een nader te bepalen periode te laten staan waardoor iedereen kennis kan nemen van de 'nieuwe' users/nicknames? Ook zou dit voor Nickchanges kunnen moeten gelden.
Dit scheelt achteraf misschien wat tijd en voorkomt de verwarring.
In mijn geval ben ik er niet blij mee dat naast mijn eigen Nickname, GuardianAngel, ook nog eens bijvoorbeeld de namen:
gebruikt kunnen gaan worden.Guardian-Angel
Guardian_Angel
Guardian Angel
Guardian-Angel.nl
Guardian_Angel.nl
Guardian Angel.nl
Guardian-Angel123
Guardian_Angel987
Guardian Angel687
GuardianAngel (de enige echte
ARME AOW’er