Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Volgens mij is het niet mogelijk om zelf spelletjes voor Mophun te schrijven? Daarom zul je ook geen legale sites met Mophun spellen vinden.
Je kan wel zelf games in Mophun schrijven. :) Alle tools en stuff zijn gratis beschikbaar op de officiele Mophun site.

Als je een site met Mophun games hebt waarbij je ze uit kan proberen dan wordt in veel gevallen een echt mophun game naar je PC gestuurd (temporary internet files als je IE gebruikt) en mbv een emulator de game getoond. Die games kan je gewoon uploaden naar je T230. Vaak zijn het wel demo's maar sommige games zijn ook wel volledige versies.
Als je op je PC gewoon de zoekfunctie naar *.mpn laat zoeken dan vind ie ze vanzelf als je er een aantal geprobeerd hebt. :)

Zo kom je nog eens aan wat aardige gratis games.

Weet iemand of je het T-Mobile logo er ook uit kan halen of kan vervangen door iets anders?

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Volgens mij is het nietmogelijk het logo te veranderen ik vind het maar vervelend!
maar als je zo mophun game gemaakt heb hoe upload je hem dan is het alleen mogelijk via een datakabel want ik gebruik een webserver zoals lycos op voor mijn geluiden en afbeeldingen om te zetten en via me tel er vanaf te downloaden dit werkt perfect maar als ik er een .mph of een .thm opzet dan krijg ik steeds er is iets mis met de pagina :S:S:S iemand een manier hiervoor?

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:32

Duinkonijn

Huh?

volgens mij kan je het met de hand bewerken.

kan het alleen niet uit proberen omdat ik heb ondekt dat de t230 niet tegen
water kan ;(

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 22:36
Ik vind het jammer dat het niet mogelijk is om met de T230 te copy/paste-en. Ook heb ik nog niet ontdekt hoe je WAP tijdelijk uit kunt zetten, bijvoorbeeld om even een e-mailtje te typen (wat veel tijd kost ;) ) en daarna weer verder te gaan op de zelfde pagina (versturen).
Als een van beide functies aanwezig zijn, kun je goedkoop emailen via WAP (heb namelijk geen GPRS).

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11 19:48
Ok, ff een vraagje tussendoor.

Ik heb een link kabeltje voor mijn SE T230 gekocht. Kwam met de post binnen, ik blij.
Vervolgens sluit ik hem aan, en ga ik prutsen. Veel prutswerk met programmatjes voor niets, want simpelweg de telefoon word door geen enkel programma gezien!?!

Mis ik nu iets, of zie ik iets over mijn hoofd wat ik eerst moet doen?
Zo gek veel programmatjes heb ik nog niet gebruikt, namelijk:
• floAt's Mobile Agent
• sendfile

• quazar
Dit zou moeten werken. Bij mij wel iig

alleen het sturen van bestanden werkt, maar de telefoon wordt wel herkend. Bij mij gaat de herkenning niet altijd in een keer goed.

[ Voor 31% gewijzigd door quazar op 04-03-2004 12:54 ]

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11 19:48
Mensen iedereen 1000x dank, mijn mobiel zit nu aan mijn pc en doet het uitstekend :) Maar nu wil ik ook wel iets anders dan plaatjes uploaden. Weet iemand dus een site/plek waar ik mophun games voor mijn mobiel kan krijgen?

Games die hier om illegale redenen niet gepost mogen worden mogen gemaild worden naar mij :)

Verwijderd

Ik heb een datakabel gekocht niet via usb maar seriel poort... maar waar haal ik alle software vandaan ??? bij sony ericsson is het weer allemaal onduidelijk aangegeven en kan i niets vinden voor de T230 :S Weet iemand welke software ik moet gebruiken en waar ik die kan downloaden ????????

Thnx alvast

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11 20:31
weet iemand misschien of je een afleverrapport van je sms bericht kan krijgen?

• quazar
ja dat kan geloof ik; je kunt een "status request" aanvragen

software: float mobile agent:
alleen sentfile werkt zie ook post van NoobX
http://www.clubsonyericsson.com/en/software_windows.shtml

[ Voor 10% gewijzigd door quazar op 22-03-2004 12:18 ]

Verwijderd

ik heb zelf een dom probleempje gecreert met mijn t230, op een zekere dag deed mijn gprs het niet meer dus heb ik toen een beetje de instellingen verprutst. hierna deed ie t nog steeds niet, een weekje dr na zette ik mn telefoon een nacht uit voor 't opladen. toen ik m aanzette zag ik opeens het ontvangst balkje van gprs weer. zo blij als ik was wou ik er metteen op maar tot mijn grote spijt deed ie t nie meer.

ik heb hier wat dingetjes verandert: menu > verbindingen > datacomm > data accounts > T zones gprs > bewerken.

hier heb ik o.a. de inlog gegevens verandert. heeft iemand toevallig de orginele inlog gegevens nog. alvast merci _/-\o_

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 14:20:
hier heb ik o.a. de inlog gegevens verandert. heeft iemand toevallig de orginele inlog gegevens nog.
Ik denk dat dat redelijk provider afhankelijk is...

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Ik heb wat rondzitten zoeken op internet voor mobiele games, en kom daar regelmatig prince of persia spel tegen. 'K vond het vroeger een geweldig spel en wou dit ook spelen.
Weet iemand of het bestaat in mophun versie zodat ik het op m'n t230 kan spelen?

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-11 12:26
Ondertussen ondersteunt T-Mobile nog steeds niet de T230 voor GPRS en MMS. Of heeft iemand het hier aan de praat gekregen? Dan wil ik graag weten hoe. :)

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-11 17:18
GoodspeeD schreef op 14 april 2004 @ 16:25:
Ondertussen ondersteunt T-Mobile nog steeds niet de T230 voor GPRS en MMS. Of heeft iemand het hier aan de praat gekregen? Dan wil ik graag weten hoe. :)
Ik heb t aan de praat! Ik heb een aantal dingen gedaan en ik weet niet waardoor het opeens wel werkt.
Dis is wat ik heb gedaan:

1. Heb de klantenservice gebeld om te vragen waarom GPRS niet werkte. Zij zouden de instellingen naar mn t230 sturen, maar volgens mij heb ik die nooit ontvangen... (of ze hebben iets in de centrale veranderd, dat weet ik natuurlijk niet..)

2. SMS met de tekst WAP sturen naar 927. De bedoeling zou zijn dat je dan instellingen krijgt teruggestuurd met naam en w8woord erin. Ik kreeg wel de instellingen maar daar zat geen naam en w8woord bij.

Ik snap er niets van maar opeens werkte t...

Als ik jouw was zou ik eerst stap 2 proberen :)

Mixed Reality dev

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik zag iemand gister met dit toestel lopen, en wat me toch elke keer opvalt is dat de Nokia en S-E schermpjes zoveel beter kleur weergeven dan die schermpjes van Samsung. Ookal heeft Nokia maar 4096 kleuren, en mijn Samsung 65k, hoe komt dit?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ojjorz schreef op 25 april 2004 @ 23:54:
Ik zag iemand gister met dit toestel lopen, en wat me toch elke keer opvalt is dat de Nokia en S-E schermpjes zoveel beter kleur weergeven dan die schermpjes van Samsung. Ookal heeft Nokia maar 4096 kleuren, en mijn Samsung 65k, hoe komt dit?
Ik hoop toch echt dat je ernstig vergis met je bovenstaande post.
Samsung is toch echt wel de voorloper qua kleurendisplays.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• GoodspeeD
  • Laatst online: 17-11 12:26
Menesis schreef op 25 april 2004 @ 21:47:
[...]

Ik heb t aan de praat! Ik heb een aantal dingen gedaan en ik weet niet waardoor het opeens wel werkt.
Dis is wat ik heb gedaan:

1. Heb de klantenservice gebeld om te vragen waarom GPRS niet werkte. Zij zouden de instellingen naar mn t230 sturen, maar volgens mij heb ik die nooit ontvangen... (of ze hebben iets in de centrale veranderd, dat weet ik natuurlijk niet..)

2. SMS met de tekst WAP sturen naar 927. De bedoeling zou zijn dat je dan instellingen krijgt teruggestuurd met naam en w8woord erin. Ik kreeg wel de instellingen maar daar zat geen naam en w8woord bij.

Ik snap er niets van maar opeens werkte t...

Als ik jouw was zou ik eerst stap 2 proberen :)
Ik heb het nou ook aan de praat. Hulde aan T-Mobile voor hun geweldige support, want ze belden me gewoon op om het allemaal op te lossen via de telefoon. Ze stuurden met twee keer een SMSje met instellingen en nu werkt het. Zowel GPRS als MMS.

• Menesis
GoodspeeD schreef op 26 april 2004 @ 13:35:
[...]

Ik heb het nou ook aan de praat. Hulde aan T-Mobile voor hun geweldige support, want ze belden me gewoon op om het allemaal op te lossen via de telefoon. Ze stuurden met twee keer een SMSje met instellingen en nu werkt het. Zowel GPRS als MMS.
Ja mij belde ze idd ook terug; hun klantenservice is goed! Nou moeten ze nog wat doen aan die prijs... (+/- 10 euro/Mb... Heeft dus geen nut om mn laptop aan die T230 te koppelen!)

[ Voor 13% gewijzigd door Menesis op 03-05-2004 00:05 . Reden: nog wat bij getypt ]

Mixed Reality dev

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 18:00

SkyStreaker

Move on up!

Heeft iemand ook een connectie gekregen met het goedkope kabeltje van salesplaza.nl? Zo ja, hoe?

Ik gebruik dus die Float Mobile Agent, maar niks niks niks...

Het forum van salesplaza is ook om te huilen zo waardeloos...

[ Voor 43% gewijzigd door SkyStreaker op 11-05-2004 17:46 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

<dropkick>

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Graag... enige ideeën?

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

<zucht> Is er niemand die success heeft gehad met de T230 en de Serial Datakabel van 9 €? van salesplaza.

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11 10:09

PnD

like in Pinda ^_^

dat vraag ik me nu ook wel af, heb namelijk net deze telefoon gekocht en ben nog opzoek naar een (goedkoop) kabeltje :)

accu was trouwens nog half vol.
het lijkt mij het beste om hem nu helemaal leeg te trekken en dan weer helemaal opladen.
om hem vervolgens nog een paar x helemaal leeg te trekken alvorens op te laden.
dit verhoogt toch accuduur? of zit ik nu fout

[ Voor 52% gewijzigd door PnD op 18-05-2004 15:20 ]

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 17:26
ik heb deze foon ook, maar de accuduur vind ik echt veel te kort.
ik bel niet heel bizar veel, 5-6 keer per dag een paar minuten en ik moet hem om de 1,5/2 dagen opladen. hebben meer mensen dat?

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

sorry voor de vroege kick, maar hij hangt nu net in de oplader voor de eerste keer en ik vraag me af hoelang ik hem nu moet laten zitten.
kan het in de handleiding nergens vinden

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
PnD schreef op 19 mei 2004 @ 11:00:
sorry voor de vroege kick, maar hij hangt nu net in de oplader voor de eerste keer en ik vraag me af hoelang ik hem nu moet laten zitten.
kan het in de handleiding nergens vinden
Meestal totdat de telefoon zelf aangeeft klaar te zijn. Deze oplaadbeurt zal langer duren dan de volgende keren.

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

oh ok, ik hoef hem dus niet langer te laten zitten dan ie zelf aangeeft. dat dacht ik ergens gelezen te hebben, maar wist niet meer waar.

Is er niemand die success heeft gehad met de T230 en de Serial Datakabel van 9 €? van salesplaza.

ik krijg em nu niet aan dat klopt toch. als je hem helemaal leeg heb geladen kan je hem pas na een paar uur opladen weer aanzetten? (handleiding ligt thuis :x)

[ Voor 54% gewijzigd door PnD op 19-05-2004 11:10 ]

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

PnD, diezelfde vraag zit ik dus al 4 keer te kicken....

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

ik heb hem ook van je gecopy-paste :) niet te snel opgeven eh, ooit komt er iemand die het zal lezen (en het gelukt is met het kabeltje)

[ Voor 16% gewijzigd door PnD op 19-05-2004 11:50 ]

Verwijderd

Ik heb dit mobieltje simlock vrij voor 100 euro gekocht bij een phone house, werkt gewoon prima, beetje traag menutje zoals gewend van de oudere SE mobieltjes.

De accu vind ik wel redelijk goed (beter dan nokia's), die van 68i had dezelfde accuduur volgens de berichten maar daar kon ik langer mee bellen. Het enige wat ik doe is bellen dus...

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

laamaaaa

[ Voor 114% gewijzigd door PnD op 19-05-2004 13:51 ]

• Menesis
@ Kneiter Ar:
bij mij gaat de accu zon 4/5 dagen mee...

Mixed Reality dev

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 17:26
damn, dan moet ik toch eens mijn batterij laten nakijken.
of ik bel toch te veel.

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

tranztaz schreef op 16 mei 2004 @ 22:33:
<zucht> Is er niemand die success heeft gehad met de T230 en de Serial Datakabel van 9 €? van salesplaza.
Dragonkick! :) Iemand?

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 20:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Kneiter Ar schreef op 26 mei 2004 @ 16:58:
damn, dan moet ik toch eens mijn batterij laten nakijken.
of ik bel toch te veel.
ik word eigenlijk vrij weinig gebeld :P en ik doe ruim een week met een volle accu, ik schat zelfs zo'n 8, 9 dagen (zet ik hem 's nachts natuurlijk wel uit). Heb een keer gehad dat ik bijna 3 uur aan de telefoon zat, en toen was ie wel bijna leeg (daarvoor vers opgeladen)
[edit] maar ik woon ook een beetje in een godvergeten dorpje waar het bereik niet al te best is, dus dan moet het telefoontje volgens mij wat meer werk, doen maar CMIIW.

[ Voor 17% gewijzigd door Not Pingu op 26-05-2004 18:17 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

tranztaz schreef op 11 mei 2004 @ 17:17:
Heeft iemand ook een connectie gekregen met het goedkope kabeltje van salesplaza.nl? Zo ja, hoe?

Ik gebruik dus die Float Mobile Agent, maar niks niks niks...

Het forum van salesplaza is ook om te huilen zo waardeloos...
Schopje. Iemand, alsjeblieft?

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

dat blijft de vraag :x
Ik heb hem trouwens teruggebracht, irriteerde me te erg aan de trage menu's.
Voor de rest vond ik het echt een fijn telefoontje.

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

De trage menu's zijn wel ontzettend wennen ja, maar ik vind de inconsistentie van de bediening veel erger. De ene keer druk je op C om een menu te verlaten, de andere keer moet je op No drukken en betekent C ineens 'item verwijderen'. En daar ging een contactpersoon. Om nog maar te zwijgen over het bevestigen wat soms met de menu select toets gaat, en soms met de Yes toets...
Maarja, het went vanzelf :) Het is gewoon een heel leuk foontje voor die prijs.

[ Voor 17% gewijzigd door Not Pingu op 10-06-2004 12:31 ]

• Rubman
  • Laatst online: 14:18

Rubman

Retarded or just overjoyed!

ik heb hem net binnen (half jaar abbo van tele2) en mijn oude sim deed het gewoon (ben/t-mobile) dus lekker me nummertje houden etc.
vind het tot nu nog een heerlijk telefoontje (beetje trage menu's maar valt wel mee en de bediening is heerlijk, beter dan siemens A50).

mijn enig ding is ik zoek nu wat sites waar je dingen ervoor kan downloaden (direct naar tel, heb geen kabeltje) en de screensaver/klok kan die veranderd worden?, want kon het niet in het boekje vinden.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een tijdje niet naar dit topic gekeken, maar ik heb deze phone nu zo een half jaar en idd wat al veel mensen zeggen irriteert mij ook best wel, nl. die trage menu's. Met deze telefoon kun je eigenlijk niks even snel doen. Bijv. even snel toetsenblok erop zetten of op 'stil' zetten gaat niet lekker. Dat kon met mn oude 3210 veel sneller. Dit is eigenlijk de einge reden waarom ik hem achteraf ws. niet zou kopen. Dus als mensen deze telefoon overwegen te kopen hou daar wel even rekening mee.
Verder bevalt ie zeer goed. Duidelijk schermpje, handige interface, lange standbytijd, lekker compact etc. en bovendien niet te duur :)

Het is dus alleen die traagheid. Zou je hem misschien niet kunnen overklokken ofzo? >:)

• Rubman

Rubman

nog even een vraagje, de composer is leuk maar ik vind nergens ringtones voor deze composer. Ik krijg alleen dingen voor de oude ericsson modellen en nergens iets voor deze te vinden.

iemand ideeen hierover

• JasperE
  • Laatst online: 11-11 22:45
Ik kan dit kreng aan niemand aanraden. Waar andere telefoons 'half' bereik hebben heeft deze telefoon op nota bene het zelfde netwerk geen bereik (Vooral met uitgaan achterin cafe's/kroegen/discotheken is dit vreselijk irritant). De telefoon reageert traag op de toetsen, ook in het menu zit een zekere vertraging en de kwaliteit van het schermpje laat ook te wensen over.

Verder zijn er veel te weinig applicaties en wallpapers voor deze telefoon beschikbaar.

[ Voor 28% gewijzigd door JasperE op 25-06-2004 20:04 ]

• Menesis
klopt... maar hijs ook maar 80 euro (icm met prepaid). ;)

Mixed Reality dev

• JasperE
daarom had ik m ook gekocht. Actheraf zou ik zonder moeite meer hebben betaald voor een wat gebruiksvriendelijker model.

Verwijderd

PnD schreef op 19 mei 2004 @ 11:08:
Is er niemand die success heeft gehad met de T230 en de Serial Datakabel van 9 €? van salesplaza.
Ik heb vandaag de kabel van salesplaza binnengekregen, en ik heb hem werkende, met Mobile Phone Monitor en SendFile van deze site: http://www.clubsonyericsson.com/en/software_windows.shtml
Ow, en mocht iemand spelletjes nodig hebben, die heb ik er genoeg hier op de computer staan, mail me maar

• Rubman

Rubman

welke kabel raden jullie nu aan om te kopen (zat zelf te denken aan het programma FMA, omdat daar nogal positief over gedaan word).
maar werkt dit programma dan ook met de goedkopere datakabels?

Verwijderd

Ik heb deze telefoon jammer genoeg ook tijdelijk omdat me t68i kapot was gegaan, hopelijk volgende week een k700i of een sendo x.
Deze telefoon kan ik aan niemand aanraden slecht bereik en zo traag als een slak!

• Rubman

Rubman

iedereen loopt hier te zeuren over slecht bereik, ik heb er echter nog gee enkele keer last van gehad. hij is bij mij nog nooit lager gekomen dan 3 streepjes en de gprs is ook bijna nooit weg en ik kom toch wel is in een kroeg ofzo en dan sta ik ook wel is achterin.

• JasperE
Rubman schreef op 01 juli 2004 @ 13:20:
iedereen loopt hier te zeuren over slecht bereik, ik heb er echter nog gee enkele keer last van gehad. hij is bij mij nog nooit lager gekomen dan 3 streepjes en de gprs is ook bijna nooit weg en ik kom toch wel is in een kroeg ofzo en dan sta ik ook wel is achterin.
2 van mijn vrienden zitten net als ik op t-mobile, keer op keer hebben zij allebei ongv 50% bereik terwijl ze gewoon naast mij staan in de kroeg. Ik moet zelf of een telefoon van iemand anders lenen (op zich wel handig gratis bellen), of naar buiten lopen.

• Rubman

Rubman

ik heb er in ieder geval nog nooit last van gehad en ik heb toch ook t-mobile.

• Rubman

Rubman

ik had dus donderdag een datakabel besteld bij salesplaza maar nog steeds niks binnengehad.
heeft iemand hier ook problemen mee gehad en wat kan ik eraan doen behalve een e-mailtje sturen met het probleem

• Oguz286
  • Laatst online: 17-11 12:21
Hey, ik heb nu sinds kort ook een T230, en hij bevalt me uitstekend! Maar wat ik kan ik meer doen met een datakabel? Bestanden overzetten natuurlijk, maar kan ik bijv ook internetten via mijn telefoon? Of via mijn pc? Wat is de meerwaarde van zo'n kabeltje?

• Menesis
Het zou mogelijk moeten zijn om je telefoon op je laptop aan te sluiten en dan zou je op je laptop kunnen internetten via GPRS. Het is alleen niet echt handig: 1Mb dataverkeer kost 10 Euro! (ja, je leest het goed 8) ).

Mixed Reality dev

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:42
prijs verschilt nog per provider. Zo betaal je bij telfort maar euro 1,50/mb

• Oguz286
  • Laatst online: 17-11 12:21
Maite schreef op 10 juli 2004 @ 11:43:
prijs verschilt nog per provider. Zo betaal je bij telfort maar euro 1,50/mb
Ik heb telfort prepaid. Daar kan je helaas niet meer GPRS'en ;( Maar verder heb ik niets aan een kabel, behalve de bekende doeleinden? Want dan vind ik het niet nodig om een kabel aan te schaffen namelijk.

• Rubman

Rubman

je kan als het goed is door middel van zo'n kabeltje en bepaalde programma's dat ding ook unlocken enzo (dus ook echt dingen in de telefoon zelf gaan veranderen)

Verwijderd

Ik heb ook sindskort de t230 ben er heel tevreden over.
Ik heb net mijn datakabel (USB) binnengekregen dus ik installeer de drivers en heeeeeel wat programmatjes maar het werkt maar niet.
Wie kan mij helpen?

programma's die ik gebruik heb zijn:

orginele software van ericsson.
FMA (ouwe en nieuwe)
mobile phone monitor

Verwijderd

hij werkt al

Verwijderd

Kan je telefoonnrs in outlook synchroniseren, van pc naar GSM en andersom? Kan je ook een SMSje op je PC typen en dan via je GSM doorsturen?

• Rubman

Rubman

@ rockyromp wat heb jij gedaan om hem werkend te krijgen.

ik krijg hem met de kabel van 9 euro van salesplaza maar niet aan de praat, zodra ik op connect druk zegt hij initializing en pingt de telefoon dat hij gaat snelladen maar daarna failt de connection toch

• Rubman

Rubman

Rubman schreef op 16 juli 2004 @ 14:19:
@ rockyromp wat heb jij gedaan om hem werkend te krijgen.

ik krijg hem met de kabel van 9 euro van salesplaza maar niet aan de praat, zodra ik op connect druk zegt hij initializing en pingt de telefoon dat hij gaat snelladen maar daarna failt de connection toch
nogmaals de vraag hoe rockyromp hem uiteindelijk werkend heeft gekregen.
heb nu zo'n beetje alles al geprobeerd andere telefoons andere pc's kloten met de compoort.
mischien als ik een verlengstukje naar de printerpoort erop zet ofzo, zou dat werken?

• k5052
  • Laatst online: 06-11 20:49
kheb deze tel. ook net maar vraag me af wat voor type plaatjes het moeten zxijn voor wallpapers? gif?

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Rubman schreef op 01 juli 2004 @ 13:20:
Dat slechte bereik komt waarschijnlijk door T-Mobile. En afhankelijk van waar je woont is T-Mobile idd slecht. Ik woon in een dorp net buiten Oss, maar de ontvangst is om te janken. Het gebeurt zelfs vaak dat m'n telefoon het netwerk kwijtraakt en er dus 'Alleen noodoproep' in beeld komt te staan. gruwelijk irritant want dan kan ik dus niet gebeld worden. :(

Verwijderd

De SonyEricsson T230 is helemaal gratis (+ helemaal gratis abonnement, 1080 belminuten op het Vodafone netwerk) te krijgen op www.studentmobiel.nl.

Worden wel E 10 verzendkosten gerekend trouwens.

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Ik snap dat soort aanbiedingen nooit. Je krijgt dus een phone + een 2 jarig abonnement waarvoor je per saldo niks hoeft te betalen? Daar verdient toch niemand iets mee behalve de klant, dus waarom zou een bedrijf dat doen? :/

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:58

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

je wórdt ook gebeld. en je sms't, dat zit er niet in.
bovendien wordt jij een tevreden gebruiker, mond op mond reclame etc.

de providers zijn uit op zoveel mogelijk aansluitingen, winsten komen dan, zoals je zal begrijpen, vanzelf wel.

ping 127.212.23.124

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Huh? Dus als je zelf gebeld wordt moet je bijbetalen ofzo? Lijkt me erg sterk.

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:38

Matjan

:D

Gunp01nt schreef op 29 juli 2004 @ 15:46:
Huh? Dus als je zelf gebeld wordt moet je bijbetalen ofzo? Lijkt me erg sterk.
Neehee...

Als je een contract afsluit, is de provider ervan verzekerd dat ze tijdens de contractsperiode geld binnen krijgen van de contractant...

80% van de mensen gaat over de belbundel heen en daar verdienen de providers aan...
Ook aan extra services, zoals GPRS en SMS en Beltonen verdient de provider...

Zie een gratis telefoon maar als een investering in de klant.....

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

K. Daar had ik niet aan gedacht aangezien ik zelf zo weinig bel dat ik nooit over mijn belminuten heenga :)
Maar dan moet iemand dus wel erg veel bellen over de bundel heen, of veel ringtones downloaden :P voordat ze die kosten eruit hebben. 'T is wel meer dan 300 euro. Nou krijg je dat er over een periode van 2 jaar misschien wel uit, maar toch vind ik het vreemd.

[ Voor 55% gewijzigd door Not Pingu op 29-07-2004 16:33 ]

• k5052
ff een kickje ,
ik heb nu een probleem dat ik niks kan horen via mijn telefoon maar de ontvanger kan het wel horen?:S?
dus als ik bel hoor ik helemaal niks terwijl ik toch echt bel ...

• k5052
kick

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb deze telefoon nu net ee ndag en wat zie ik een klein haartje ongeveer 3 mm lang light tussen het schermpje en beschermglaasje kar er dus niet bij hoe krijg ik dit haartje weg !? ( schudden doet nix )

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

je kunt het toestel wel losschroeven om het haartje te verwijderen (eigen risico)

Het is een bekend probleem met de t230. heb het zelf ook gehad.
ik had toen de telefoon losgehaald en het stof verwijderd maar binnen een paar dagen zat het er al weer.

verder een prima toestelletje voor weinig geld. :)

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Heb je al eens de fabrtieksinstellingen geprobeerd? En dan bedoel ik de optie die echt je hele telefoon leeghaalt en reset? Wellicht dat dat helpt. Als dat het niet is, dan zou het kunnen dat er geen goed contact wordt gemaakt bij het speakertje.

Verwijderd

ik ga de t630 kopen simlock vrij die zwarte voor maar 200 euro, betaal ik liever 90 meer dan heb je ook wat :P

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 11:29:
ik ga de t630 kopen simlock vrij die zwarte voor maar 200 euro, betaal ik liever 90 meer dan heb je ook wat :P
Dat is heel leuk voor je, maar wel off-topic vind je zelf ook niet??? O-)

Verwijderd

@ kenny89 : of zet hewt volume tijdens het bellen hoger met de up/down toets aan de zijkant van je telefoon. Deze kun je vrij makkelijk per ongeluk bedienen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 13:40 ]

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
is het nou mogelijk om met een USB kabel ringtones & wallpapers over te zetten naar de t230??

ik wil zo'n kabel kopen (de dmc-11) maar alleen als ik er ringtones en.of wallpapers mee over kan zetten..

[ Voor 5% gewijzigd door mschol op 17-09-2004 14:45 ]

Verwijderd

mschol schreef op 17 september 2004 @ 12:05:
is het nou mogelijk om met een USB kabel ringtones & wallpapers over te zetten naar de t230??

ik wil zo'n kabel kopen (de dmc-11) maar alleen als ik er ringtones en.of wallpapers mee over kan zetten..
Ik heb een USB-kabel gekocht bij Salesplaza (niet de originele dmc-11) en na enig worstelen daarmee kan ik nu alles uploaden. Wallpapers, themes, ringtones is geen enkel probleem. Games moet ik nog proberen.

Alleen kan je niets downloaden van je telefoon. Je telefoonboek updaten werkt ook niet. :(

Als je de kabel via Salesplaza koopt, download daar de USB driver en gebruik als software Float's Mobile Agent (FMA).

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Moet zeggen een erg leuk toestel voor weinig geld. Heb me deze van de week zelf cadeau gedaan (Vodafone prepaid) omdat de accu van m`n inmiddels 5 jaar oude Motorola ter ziele was gegaan. En ik wilde ook wel weer eens wat anders natuurlijk! 8)

Echter met die WAP mogelijkheden enzo ben je wel veel sneller door je beltegoed heen. Had eens wat liggen klooien met wat wallpapers maar het tegoed was op voor ik het wist. 8)7

Is het met zo`n datakabel dan voordeliger? Of moet je dan nog steeds van alles betalen of ben je met die datakabel dmv andere manieren van die betaalzooi af?

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Verwijderd

The_Scratcher schreef op 08 oktober 2004 @ 14:27:
Moet zeggen een erg leuk toestel voor weinig geld. Heb me deze van de week zelf cadeau gedaan (Vodafone prepaid) omdat de accu van m`n inmiddels 5 jaar oude Motorola ter ziele was gegaan. En ik wilde ook wel weer eens wat anders natuurlijk! 8)

Echter met die WAP mogelijkheden enzo ben je wel veel sneller door je beltegoed heen. Had eens wat liggen klooien met wat wallpapers maar het tegoed was op voor ik het wist. 8)7

Is het met zo`n datakabel dan voordeliger? Of moet je dan nog steeds van alles betalen of ben je met die datakabel dmv andere manieren van die betaalzooi af?
Tsja, wat is goedkoper. Het duurt natuurlijk wel even voor je de datakabel eruit hebt. Maar als je eenmaal met de datakabel werkt, kan je onbeperkt gratis wallpapers en ringtones op je telefoon zetten. Wallpapers download je van Internet of je maakt ze zelf en ringtones kan je eventueel maken van MP3's.

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 18:46:
[...]

Tsja, wat is goedkoper. Het duurt natuurlijk wel even voor je de datakabel eruit hebt. Maar als je eenmaal met de datakabel werkt, kan je onbeperkt gratis wallpapers en ringtones op je telefoon zetten. Wallpapers download je van Internet of je maakt ze zelf en ringtones kan je eventueel maken van MP3's.
Aha, kijk dat wilde ik effe weten bedankt! Nou, als je ze dus kan downloaden en dus gratis onbeperkt kan overzetten heb je de kosten (van de datakabel dus) er volgens mij toch behoorlijk snel weer uit. Wallpapers/ringtones downloaden via WAP of gewoon bestellen met SMS vreet toch écht Euro`s van je beltegoed heb ik al gemerkt, gewoon niet normaal meer. Misschien toch wel handig zo`n datakabeltje...

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-11 15:51

RRRobert

Fokker in ruste

Ik kocht laatst de orginele kabel, d'r zat ook een CD-rom met software bij, voor 50(!) euro @ T-for telecom. Wel ff staan twijfelen, maar nu ik alles ge-installeerd heb, werkt 't wel perfect:
• backuppen/bijwerken telefoonboek
• agenda bewerken
• uploaden en (beperkt) bewerken van images
• midifiles aanpassen
• accu opladen
etc.

Uiteindelijk toch wel een goede investering.

Ik heb alleen twee kleine probleempjes met de telefoon:
1. de centrale knop wordt nu al wat lam (en gamen doe ik bijv. nooit)
2. een keer flink rammelen (bijv. in de binnenzak van je jas) en het lijkt wel of de simkaart 'los' komt te liggen. Moet ik de telefoon uitzetten en weer aan, om opnieuw aan te melden op het netwerk. Iemand hiermee bekend?

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Verwijderd

RRRobert schreef op 13 oktober 2004 @ 15:43:
Ik kocht laatst de orginele kabel, d'r zat ook een CD-rom met software bij, voor 50(!) euro @ T-for telecom. Wel ff staan twijfelen, maar nu ik alles ge-installeerd heb, werkt 't wel perfect:
• backuppen/bijwerken telefoonboek
• agenda bewerken
• uploaden en (beperkt) bewerken van images
• midifiles aanpassen
• accu opladen
etc.

Uiteindelijk toch wel een goede investering.

Ik heb alleen twee kleine probleempjes met de telefoon:
1. de centrale knop wordt nu al wat lam (en gamen doe ik bijv. nooit)
2. een keer flink rammelen (bijv. in de binnenzak van je jas) en het lijkt wel of de simkaart 'los' komt te liggen. Moet ik de telefoon uitzetten en weer aan, om opnieuw aan te melden op het netwerk. Iemand hiermee bekend?
Kan je vertellen welke software dat is? Want de software die ik geprobeerd heb, kan ik niet het telefoonboek aanpassen. Wat volgens mij toch wel belangrijk is.

Verwijderd

datakabeltje besteld bij Expert, 2 weken later binnen, schrok beetje van de prijs (39 euro :/ ). Na jullie aanraden, FMA geinstalleerd, werkt een beetje, niet helemaal. Dus ik zoek verder, gekeken op www.downloads.com, kom ik MobTime Cell Phone Manager v3.6 tegen.

Perfect!

Telefoonboek is te downloaden, smsjes op te halen, plaatjes bewerken (wat me nog niet helemaal gelukt is) en je zou er ook ringtones mee moeten kunnen bewerken. Maar het ging mij vooral om de smsjes en telefoonboek.

Dus iedereen: download MobTime Cell Phone Manager v3.6!
http://dw.com.com/redir?p...ontid%3D2641%26siteId%3D4

grt Erik

• Helmet
  • Laatst online: 09-10 13:15
kenny89 schreef op woensdag 25 augustus 2004 @ 15:38:
ff een kickje ,
ik heb nu een probleem dat ik niks kan horen via mijn telefoon maar de ontvanger kan het wel horen?:S?
dus als ik bel hoor ik helemaal niks terwijl ik toch echt bel ...
ik heb PRECIES hetzelfde probleem met de mijne, iemand die hier toevallig de oplossing voor weet?

Icons are overrated

Verwijderd

Misschien dat het antwoord al geweest is en ik er overheen gelezen heb (want heb wel gezocht),
Maar weet iemand hoe ik de SimLock op dit toestel kan verwijderen? Of moet ik dit laten doen?

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:03
Policy gelezen?

Quote:
Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden, bínnen deze periode wordt hier meestal een vergoeding voor gevraagd.

Uiteraard zijn er ook minder legale manieren om de simlock van je telefoon te (laten) verwijderen. In veel gevallen wordt hierbij de (copyrighted) software op de telefoon aangepast. Zaken die copyright schenden worden uiteraard om deze reden geweerd van het forum. In enkele gevallen blijft de software intact en wordt de unlockcode 'berekend'. Deze methode is door de Nederlandse rechtsgang toegestaan. Echter, omdat de forumcrew niet de mogelijkheden heeft om te testen welk type software of methode het betreft, wordt er een 'zero tolerance' policy gevoerd op dit gebied en mag dus ook deze manier van unlocken niet besproken worden.

Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.

Het spijt me, ik denk dat je dat hier niet mag vragen. Als je telefoon ouder is dan een jaar kan je deze code gratis aanvragen bij je provider.

• Helmet
  • Laatst online: 09-10 13:15
Oplossing voor mijn probleem (dat de ontvanger mij wel hoorde en ik hem/haar niet):

Maak de telefoon voorzichtig open, en maak de contacten van luidspreker (boven het beeldscherm) helemaal schoon en buig deze evt iets bij

Icons are overrated

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:19
de datakabel van de T68i werkt ook en weet iemand of de communicam MCA-25 op de t230/T290i werkt?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Pagina: 1 2 Laatste