Vraag die mailadres op GoT betreft

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Ik vroeg me iets af he.........
Ik heb nu bij GoT een planet.nl adres als contactadres opgegeven, maar straks als ik naar een andere provider overga (vb. Demon) hoe kan ik die laten wijzigen :?

Gaat er dan niet eerst een bevestiging mail naar die planet adres ofzo en dan pas als ik op een link daarin click dat mijn mail adres kan worden gewijzigd ofzo.... :?

Anyway ik wou even als het kan een zonnet.nl adres opgeven sinds dit mijn zeg maar vaste overige serieuze adres is, geen hotmail achtige toestand zeg maar dus wordt wel gebruikt en niet alleen voor SPAM of andere dingen :)

Dat adres is ook mijn adres op de T.net frontpage als registratieadres opgegeven ;)

Please een duidelijk antwoord ook al is mijn verhaal best wazig :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 18:11

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bij my react > profiel wijzigen kun je e-mail adres wijzigingen en nog meer leuke opties ;)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

je krijgt geen bevestiging op het oude adres.
je kan je adres toch veranderen naar zonnet? alleen mee reggen kan niet, maar dat maakt voor jou niet meer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Als je je profiel op http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user wijzigt kun je gewoon je mailadres bevestigen, wat je moet confirmeren met je huidige password. Er gaat dan een nieuw gegenereerd password naar je nieuwe mailadres.

Je kunt wijzigen naar ieder adres dat je wilt, het is alleen wel handig als het een eigen adres is omdat je anders je account verneukt :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Nieuw wachtwoord wordt gestuurd naar het nieuwe adres. Bevestigen en wachtwoord veranderen.

Je kan voor zover ik weet alle soorten email adressen opgeven als je deze wijzigt

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Je kan gewoon je mailadres in je profiel veranderen, er zal dan een mailtje gestuurd worden naar het nieuwe adres met een wachtwoord.

Om je mailadres te veranderen moet je eerst zijn ingelogt, en vaak zijn de mensen die hun emailadres wijzigen ook niet meer de eigenaar van dat emailadres (verlopen hotmail. andere provider etc) dus is het niet handig om eerst een mailtje te sturen naar dat oude mailadres.

Je kunt je zonnet email nu ook in je profiel zetten, dan wordt er een nieuw wachtwoord gestuurd naar dat zonnet adres waarmee je opnieuw kan inloggen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Topicstarter
OK bedankt :) Ik ga het even naar mijn ZonNet adres omzetten kijken of het lukt :)
Ik heb er in ieder geval toendertijd niet mee kunnen registreren nee klopt :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mochten er problemen optreden dan kun je die melden bij gathering (at) twekers.net :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Merely schreef op 01 november 2003 @ 15:40:
Mochten er problemen optreden dan kun je die melden bij gathering (at) twekers.net :)
Of bij gathering (at) tweakers (dot) net, die zal niet bouncen :P

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Topicstarter
OK jongens het is gelukt alleen mail op het nieuwe adres zoals jullie al dachten thnx :)
Nu kan ik veilig overstappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

curry684 schreef op 01 november 2003 @ 15:49:
Of bij gathering (at) tweakers (dot) net, die zal niet bouncen :P
STFU :+

Het is weekend, niet gaan mierenneuken :P
nero355 schreef op 01 november 2003 @ 16:08:
OK jongens het is gelukt alleen mail op het nieuwe adres zoals jullie al dachten thnx :)
Nu kan ik veilig overstappen :+
Dan is dit topic overbodig geworden :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.