|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:27
je kan je adres toch veranderen naar zonnet? alleen mee reggen kan niet, maar dat maakt voor jou niet meer uit
Je kunt wijzigen naar ieder adres dat je wilt, het is alleen wel handig als het een eigen adres is omdat je anders je account verneukt
Je kan voor zover ik weet alle soorten email adressen opgeven als je deze wijzigt
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Om je mailadres te veranderen moet je eerst zijn ingelogt, en vaak zijn de mensen die hun emailadres wijzigen ook niet meer de eigenaar van dat emailadres (verlopen hotmail. andere provider etc) dus is het niet handig om eerst een mailtje te sturen naar dat oude mailadres.
Je kunt je zonnet email nu ook in je profiel zetten, dan wordt er een nieuw wachtwoord gestuurd naar dat zonnet adres waarmee je opnieuw kan inloggen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik heb er in ieder geval toendertijd niet mee kunnen registreren nee klopt
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Of bij gathering (at) tweakers (dot) net, die zal niet bouncenMerely schreef op 01 november 2003 @ 15:40:
Mochten er problemen optreden dan kun je die melden bij gathering (at) twekers.net
Nu kan ik veilig overstappen
STFUcurry684 schreef op 01 november 2003 @ 15:49:
Of bij gathering (at) tweakers (dot) net, die zal niet bouncen
Het is weekend, niet gaan mierenneuken
Dan is dit topic overbodig gewordennero355 schreef op 01 november 2003 @ 16:08:
OK jongens het is gelukt alleen mail op het nieuwe adres zoals jullie al dachten thnx
Nu kan ik veilig overstappen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()