Het grote Sony Ericsson P900 topic Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.682 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
aKra schreef op 26 december 2003 @ 02:18:
Ik heb me helemaal rot lopen surfen om te showen vanavond, maar op mijn online site staat hij nog steeds op 0.0Kb! Terwijl mijn persoonlijke teller al gewoon 6Mb aangeeft, ook heb ik nog geen waarschuwings SMS'jes gehad of iets dergelijks... Op de servicedesk confirmen ze me die 0Kb en ik ben even gaan internet via een ander account en toen kwam er wel bij! Ik gebruik die proxy en gewoon use WAP, en ik kan gewoon HTML pagina's binnen halen, xbox.nl, justitie.nl etc.
Via Orange? Welke internet account instellingen gebruik jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:52

aKra

Intentionally left blank.

Die standaard die een aantal pagina's terug staan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
aKra schreef op 28 december 2003 @ 05:15:
Die standaard die een aantal pagina's terug staan :X
Akra, mijn vraag is niet zo :X
Ik internet met dezelfde instellingen en bij mij loopt de teller wel gewoon. Daarom vraag ik het je omdat het niet duidelijk is met welke instellingen jij internet. Wat heb je dan verandert aan dat ene account dat daar de teller nu wel loopt?
Ik probeer erachter te komen wat er aan de hand is en daarvoor heb ik wel iets meer antwoord nodig dan je vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

http://www.mobicq.org

Is dat de enigste ICQ client voor de P900?

(Hij werkt overigens niet, want hij crashed (de app.) als je op 'Connect' drukt.)

En running man, meer zal je niet krijgen... Mijn instellingen staan zoals die van "Flint :? ".

[ Voor 6% gewijzigd door aKra op 28-12-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Hmm, ja ik heb natuurlijk ook mn eigen instellingen gebruikt :Y) maaruh... geen gratis i-net meer voor mij. Dat had ik tot nu toe alleen op de P800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
aKra schreef op 28 december 2003 @ 11:37:
http://www.mobicq.org

Is dat de enigste ICQ client voor de P900?

(Hij werkt overigens niet, want hij crashed (de app.) als je op 'Connect' drukt.)

En running man, meer zal je niet krijgen... Mijn instellingen staan zoals die van "Flint :? ".
zucht....... Het zal de leeftijd wel zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Zo ik ben ook sinds gister een trotse eigenaar van een p900!
Wat een leuk ding zeg, oggplay doet het goed, en sman doet het ook goed!
Wereld telefoontje, ik ga nu alleen nog leuke themes zoeken!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

running man schreef op 28 december 2003 @ 13:11:
[...]

zucht....... Het zal de leeftijd wel zijn ;)
running man, serieus... Dit soort reply's vind ik wel heel laag van je, zelf uber lame en nog wat scheldwoorden... Ik zeg tegen je dat ik dezelfde settings als Flint heb, dan heb ik dat dus ook. Ik ben het zelfs gaan dubbelchecken.

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 16:12
Heren, houden we het wel gezellig ? Ja ? Dank u

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 28-12-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 13:09
Off_Topic

Hejjjjjjjjjj! Biertjeuh?

Waar is die kerstged8e mensen ! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folki schreef op 28 december 2003 @ 21:22:
Off_Topic

Hejjjjjjjjjj! Biertjeuh?

Ik heb het niet zo op kerst... Als het namelijk geen kerst was, had ik mijn p900 al gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
aKra schreef op 28 december 2003 @ 15:49:
[...]

running man, serieus... Dit soort reply's vind ik wel heel laag van je, zelf uber lame en nog wat scheldwoorden... Ik zeg tegen je dat ik dezelfde settings als Flint heb, dan heb ik dat dus ook. Ik ben het zelfs gaan dubbelchecken.

:r
Goed, ik zal het nog 1 keer proberen omdat ik nou eenmaal wil weten waarom het bij jou zo werkt, zowel om jou te plezieren als om iedereen die zich op dit Topic begeeft te plezieren:

Akra, je zegt dat je dezelfde settings hebt als die Flint123 gegeven heeft, right?
Met diezelfde settings kan Flint123 en ik niet bevestigen wat jij beschrijft. Je zegt ook dat je met een ander account wel de teller bij Orange kan laten lopen. Welk account bedoel je? Flint123 heeft drie acounts gegeven:
1) Share Free
2) Share Wap
3) Share internet

Met 1 van deze accounts loopt bij jou de teller wel en 1 van deze accounts loopt de teller niet?

Mijn bedoeling is het niet om jou te kwetsen, vandaar de ;) aan het einde van mijn vorige bericht, maar om duidelijkheid te krijgen voor iedereen, Okay?

Gegroet, Gerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
is het mogelijk om de gprs verbinding met een snelkoppeling te activeren? Ik ga nu naar de interne browser en moet dan naar een pagina gaan waar ik nog niet heen ben geweest om de vraag te krijgen of ik een verbinding wil gebruiken.

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
DeoDupke schreef op 28 december 2003 @ 22:57:
is het mogelijk om de gprs verbinding met een snelkoppeling te activeren? Ik ga nu naar de interne browser en moet dan naar een pagina gaan waar ik nog niet heen ben geweest om de vraag te krijgen of ik een verbinding wil gebruiken.
Waarom zou je dat willen :?
Hij maakt verbinding zodra het nodig is.

Mocht je om wat voor reden dan ook een constante GPRS verbinding willen hebben dan kan dat trouwens ook door de time-out op "nooit" te zetten.

Config>i-net-ac>overige>time-out GPRS>nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Folki schreef op 28 december 2003 @ 21:22:
Off_Topic

Hejjjjjjjjjj! Biertjeuh?

Zie je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Flint123 schreef op 28 december 2003 @ 23:49:
[...]

Waarom zou je dat willen :?
Hij maakt verbinding zodra het nodig is.

Mocht je om wat voor reden dan ook een constante GPRS verbinding willen hebben dan kan dat trouwens ook door de time-out op "nooit" te zetten.

Config>i-net-ac>overige>time-out GPRS>nooit
mjah idd, hij vraagt gewoon om de verbinding indien hij hem nodig heeft. Beetje te moeilijk gedacht |:(

[ Voor 20% gewijzigd door DeoDupke op 29-12-2003 00:27 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
DeoDupke schreef op 29 december 2003 @ 00:17:
[...]

mjah idd, hij vraagt gewoon om de verbinding indien hij hem nodig heeft. Beetje te moeilijk gedacht |:(
Ja precies, dat vond ik dus ook raar ;) Elk programma dat gebruik maakt van de GPRS verbinding opent 'm ook vanzelf.

* Flint gaat voorstaan zonder "123" door 't leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
offtopic:
Gefeliciteerd met het verliezen van 123 :)

Wat ik een beetje raar vind is dat BT zo veel extra powâh kost bij de P900. Bij de T610 van mijn schatzi kost het nauwelijks extra batterij, je merkt er weinig van qua standby bij haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Thx :)

Hoe bedoel je extra "powâh"? Bij gebruik, of traceerbaar?

Bij maar gaat 't alleen snel als ik Bemused of Sman gebruik (dat laatste voor bluejacken :P )
Maar op dat moment ist ook logisch dat 't snel gaat met de accu. Volgens mij word ie dan zelfs een beetje warm...

Maar dat hele accu verhaal maak ik me niet zo druk om. Hij staat toch elke avond op 't syncstation. En voor die paar keer dat ik ff geen lader binnen handbereik heb zet ik BT wel ff uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Wat is BT nou?

Ik heb laatst "GoBoy800" gedownload en op Internet wat ROMs gezocht (sommige schijnen legaal te zijn :D ) maar nu kom ik er niet uit hoe ik hem bestuur, overigens hapert hij wel een beetje dus de processor kan het niet aan :X

Dat bluejacken is heel erg grappig, liep laatst door het winkelcentrum hier waar het echt hutje mutje was omdat er uitverkoop was en ik hoorde echt overal om me heen het bekende Nokia SMS geluidje... Ik met een vriend konden het niet houden van het lachen :P

(Berichtje was overigens: "Mr. A. Nus") >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

aKra schreef op 29 december 2003 @ 11:32:
Wat is BT nou?

Ik heb laatst "GoBoy800" gedownload en op Internet wat ROMs gezocht (sommige schijnen legaal te zijn :D ) maar nu kom ik er niet uit hoe ik hem bestuur, overigens hapert hij wel een beetje dus de processor kan het niet aan :X

Dat bluejacken is heel erg grappig, liep laatst door het winkelcentrum hier waar het echt hutje mutje was omdat er uitverkoop was en ik hoorde echt overal om me heen het bekende Nokia SMS geluidje... Ik met een vriend konden het niet houden van het lachen :P

(Berichtje was overigens: "Mr. A. Nus") >:)
BT = BlueTooth -> Blauwe tanden -> soort van draadloos data-communicatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ja, owkee... Kende de afkorting nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net m'n bestelling geplaatst... :)
offtopic:
aKra: Ik ook niet, maar met logica en context kom je toch een eind :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 14:30:
Net m'n bestelling geplaatst... :)
offtopic:
aKra: Ik ook niet, maar met logica en context kom je toch een eind :/
Ik hoop voor je NIET bij 2call, want daar is ie niet op voorraad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, 06plaza. Niet gevraagd of 'ie op voorraad is. Ik zie 't wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 15:09:
Nee, 06plaza. Niet gevraagd of 'ie op voorraad is. Ik zie 't wel :)
Die kregen em ook binnen deze week, net zoals 2call... :)

Ik had em alleen al vorige week besteld bij 2call, nadat ik eerst gemaild had of ze de p900 op voorraad hadden. Hadden ze ruim voldoende. Dus ik bestel, krijg ik vandaag een mail, dat ze NIET op voorraad zijn... |:( Logica 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, tegen de tijd dat je 'm krijgt, is 'ie alweer verouderd :D

Not!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 15:18:
Shit, tegen de tijd dat je 'm krijgt, is 'ie alweer verouderd :D

Not!
Kan er wel mee leven hoor :)

Vind het alleen raar... Die dagen met kerst waren ze gesloten. Waar zijn die p900's heen dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 15:30:
[...]

Kan er wel mee leven hoor :)

Vind het alleen raar... Die dagen met kerst waren ze gesloten. Waar zijn die p900's heen dan? :D
Die hebben ze weg gegeven als kerst cadeau's ;) , ik vraag me trouwens nog steeds af of die P900 nog eens wat gaat dalen in prijs want jemig wat is dat apparaatje duur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op 29 december 2003 @ 15:48:
[...]

Die hebben ze weg gegeven als kerst cadeau's ;) , ik vraag me trouwens nog steeds af of die P900 nog eens wat gaat dalen in prijs want jemig wat is dat apparaatje duur :/
Voor een vakkenvuller is alles duur ;) Gelukkig ben ik al 'n maand geen vakkenvuller meer dus dan mag 't :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 15:12:
[...]

Die kregen em ook binnen deze week, net zoals 2call... :)

Ik had em alleen al vorige week besteld bij 2call, nadat ik eerst gemaild had of ze de p900 op voorraad hadden. Hadden ze ruim voldoende. Dus ik bestel, krijg ik vandaag een mail, dat ze NIET op voorraad zijn... |:( Logica 8)7
Ik begreep dat ze sneller verkocht worden dan ze uit de doos gehaald worden. Het gaat gewoon heel rap met de P900 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
zeef schreef op 29 december 2003 @ 16:09:
[...]

Ik begreep dat ze sneller verkocht worden dan ze uit de doos gehaald worden. Het gaat gewoon heel rap met de P900 :)
Zal hij hierdoor sneller in prijs dalen of juist niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik denk het niet! Ik denk dat ze de prijs nog wel kunstmatig hoog houden! Ach ik mag niet klagen, ik heb um voor € 396,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg deze thread (en de prijs van de P900) al een tijdje (zoals vermoed ik wel meerderen, gezien steeds meer "coming-outs" van mensen die overstag gaan en zodra ze het ding hebben hun eerste enthousiaste posting plaatsen.

Ik was afgelopen weekend een dagje in Keulen, en wilde de P900 wel eens in de hand hebben en de prijzen daar een beetje vergelijken. Gezien de megadrukte in de MediaMarkt ind e Hohe Strasse (zeg maar Kalverstraat op zaterdag)-je zult maar bewaker zijn in zo'n tent- heb ik alleen gekeken bij de vestiging van Saturn in het Kaufhaus of zoiets (soort V en D). Ook daar druk en rijen aan de kassa's, die Duitsers zijn helemaal electronica gek geloof ik.

Anyway, de P900 hing daar aan zo'n draadje, en mijn eerste indruk was gemengd, het toestel oogde in die zaak mooi compact maar op een of andere manier wat flets, moest er even aan wennen in het echt. OOk kon ik het veel bejubelde mooie scherm niet echt bewonderen, het bleef steeds in zo'n demo-standje staan zeg maar. Iets verderop hing de P800 in de vitrine, bij ander inzien ziet de P900 er dan veel eleganter en sophisticated-er uit.

Volgens mij krijg je pas echt de kick als je flink zelf kan stoeien met o.a. de PDA functies (anders zou je immers wel voor een pure telefoon gaan). Met die toetsenlampjes in het donker en de uit te breiden software etcetc, kortom alles wat iedereen hier al weet. Vergeleken met andere telefoon/PDA combi's steekt de P900 er wel dik bovenuit, de meesten ogen veel lomper/breder.

En dan de prijs: die was daar "gewoon" 780 eurootjes. Viel me tegen, dan kan ik hem voor 750 ook bij bv. gsmshoponline.nl aanschaffen gewoon in NL.

Maaruh ik spaar nog effe en hoop dat ie TOCH nog in prijs gaat dalen, kwestie van stalen zenuwen, het zijn net de beurskoersen, je wilt iets graag hebben maar moet wachten op HET moment (of gewoon een keer de knoop doorhakken en hem gewoon kopen ;-)))...)

Zeker weten dat ik ergens in 2004 de P900 club join. Zie nog geen alternatief, en mijn mobieltje is al van de prille Telfort jaren (Motorolaatje die nog steeds werkt ondanks afgeknapte antenne). IK meld me tzt nog wel....

De P900 owners blijf posten, ik vind het reuze interessant om er over te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 20:10:
De P900 owners blijf posten, ik vind het reuze interessant om er over te lezen.
Inderdaad. Ik volg dit draadje ook al 'n tijdje, maar ik vind 't aantal post (in vergelijking tot bijvoorbeeld de draad van de T610) 'n beetje tegenvallen :p. Of komt dat doordat nog niet echt veel mensen 'm hebben? :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 20:39:
[...]
Inderdaad. Ik volg dit draadje ook al 'n tijdje, maar ik vind 't aantal post (in vergelijking tot bijvoorbeeld de draad van de T610) 'n beetje tegenvallen :p. Of komt dat doordat nog niet echt veel mensen 'm hebben? :Y)
Mensen DIE em hebben, zijn er natuurlijk DRUK mee aant spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat laatste, en als ik mijn leveranciers mag geloven wordt de eerste lading P900 weer half januari verwacht... nog even het geduld dus opbrengen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 20:48:
ik denk dat laatste, en als ik mijn leveranciers mag geloven wordt de eerste lading P900 weer half januari verwacht... nog even het geduld dus opbrengen!!!
Wtf! :p Damn. Btw, de mensen, die aan 't spelen zijn met hun telefoon, moeten met dat ding foto's in de spiegel maken en die foto's hier posten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 20:46:
[...]

Mensen DIE em hebben, zijn er natuurlijk DRUK mee aant spelen :D
Ja zeker, maar jammer genoeg is er nog niet echt "veel" software voor verkrijgbaar... Of althans, teveel shareware ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 20:57:
[...]
Wtf! :p Damn. Btw, de mensen, die aan 't spelen zijn met hun telefoon, moeten met dat ding foto's in de spiegel maken en die foto's hier posten :9
Oui........ 7(8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/3BSK0006.jpg
Geen compressie, direct van de camera (auto).

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/3BSK0007.jpg
*HAHA*

[ Voor 17% gewijzigd door aKra op 29-12-2003 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol _/-\o_ Patser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
nou vooruit dan :P aangezien de layout nu toch al verneukt is,

Afbeeldingslocatie: http://cti.mine.nu/pics/whehe.jpg

doet me denken aan de buurman van Tim de Tooooooolman Taylor

[ Voor 49% gewijzigd door DeoDupke op 29-12-2003 23:03 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ga morgen wel wat fotos plaatsen! Ik ben nog steeds op zoek naar leuke apps voor dat ding, Ik heb nu wel sman enzo, maar zijn er wat leuke spelletjes voor dat ding te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcl
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 06:31

mcl

Dat is lekker! Heb m'n stylus gebroken toen ik het toetsenbord probeerde te verwijderen (volgens gebruiksaanwijzing). Wees dus voorzichtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

mcl schreef op 30 december 2003 @ 08:22:
Dat is lekker! Heb m'n stylus gebroken toen ik het toetsenbord probeerde te verwijderen (volgens gebruiksaanwijzing). Wees dus voorzichtig!
Ik ga er niet aan beginnen :X
Dj_Neo_Ziggy schreef op 30 december 2003 @ 00:08:
Ga morgen wel wat fotos plaatsen! Ik ben nog steeds op zoek naar leuke apps voor dat ding, Ik heb nu wel sman enzo, maar zijn er wat leuke spelletjes voor dat ding te krijgen?
Er zijn niet veel goede sites merk ik voor games voor de P900, ik was daarom ook gister bezig met een nieuwe waar gewoon alle GoT'ers de freeware/shareware apps op kunnen uploaden zodat we gewoon een eigen archief gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/p900-keyboard-got.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcl schreef op 30 december 2003 @ 08:22:
Daarom geven ze dus 2 styli erbij ;) Moet je echt zoveel kracht zetten om dat toetsenbordje eraf te halen :| Of is zo'n stylus gewoon van niet-buigbaar plastic?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 13:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcl
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 06:31

mcl

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 12:50:
[...]
Daarom geven ze dus 2 styli erbij ;) Moet je echt zoveel kracht zetten om dat toetsenbordje eraf te halen :| Of zijn is zo'n stylus gewoon van niet-buigbaar plastic?
Weet iemand trouwens waar losse styli te koop zijn?
Ik moest inderdaad behoorlijk wat kracht zetten om het klepje eraf te krijgen, en de stylus bleek van niet al te buigbaar plastic te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 20:39:
[...]
Nee, denk dat dat door de P800 draadjes komt. Ze lijken tenslotte erg veel op elkaar waardoor veel vragen niet 2 keer langskomen.

aKra, mooie foto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdRwin
  • Laatst online: 27-09-2024

CdRwin

Heeft iemand al ervaring met dat VNC proggie voor de p800?
want als ik hem op mijn p900 draai klapt ie er uit als ie verbinding krijgt :?

setting:

host: 192.168.0.2
Screen: 0 :?
password: blaad

ok » en de blauwtand knippert ff en hij vliegt eruit :?

www.Qbox.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Een moeilijke vraag natuurlijk voor de mensen hier, maar wat vinden jullie van de nieuwe Sendo X in vergelijking met de SE P900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ik vind vooral dat 'ie niet leverbaar is, en als 'ie net zo leverbaar wordt als de Z100 (ook met superspecs toendertijd maar dan op windows basis) zal 'ie nooit komen ook. Mocht 'ie aan het einde van 2004 toch in de winkels liggen dan vrees ik dat ik al weer op zoek ben naar de vervanger van mijn P900 (met UMTS of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hey guys even over iets anders, ik weet niet wie van jullie de Bluetooth Car-100 hebben aangeschaft in de hoop dat ie zou werken met je eigen P8/9-00 (zoals ik dus). Er is nu goed nieuws voor ons, SE heeft software gereleased om zo met je P8/9-00 de auto alsnog te kunnen besturen, de software is met extra opties, zoals tril modus en een simulator. Het sturen gaat erg makkelijk. De software kun je hier downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
greenlizzard schreef op 30 december 2003 @ 19:36:
Een moeilijke vraag natuurlijk voor de mensen hier, maar wat vinden jullie van de nieuwe Sendo X in vergelijking met de SE P900?
ik vind de sendo x wel leuker (flits, meer dan 128 mb geheugen, kleiner, en waarschijnlijk goedkoper) maar dat hij nog niet CE goedgekeurd is spreekt er wel tegen. ik wacht nog wel gewoon even tot er meer bekend is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Kan zijn dat ik er overheen heb gelezen, maar heb het niet kunnen vinden. Krijgt iemand het voor elkaar om zijn/haar hotmail uit te lezen op de P900? Als ik naar de website ga, krijg ik de melding "JavaScript pagina" en verder blijft mn scherm leeg...

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
De Sendo X ziet er idd wel cool uit, maar wanneer is er CE/FCC goedkeuring?

Ook ik laat lekker het tobo klepje zitten, al hoop ik wel dat er eens een gesprek beantwoorden functie wordt ingebouwd als je het klepje open doet. Is nog steeds een beetje een pavlov reactie ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
curry schreef op 31 december 2003 @ 10:00:
Kan zijn dat ik er overheen heb gelezen, maar heb het niet kunnen vinden. Krijgt iemand het voor elkaar om zijn/haar hotmail uit te lezen op de P900? Als ik naar de website ga, krijg ik de melding "JavaScript pagina" en verder blijft mn scherm leeg...
Met de Opera browser kan je de pagina's wel benaderen. Java wordt gedraaid met Opera. Kost je wel de nodige data om bij je inbox te komen. Ik heb de eerste keer doorgelogd tot mijn inbox, deze gebookmarked zodat je niet steeds door alle menu's heen moet.
Gegroet, Gerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Heeft iemand ook al een plugin gezien voor shockwave? Sommige pagina's worden niet goed geladen namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Welke Bluetooth adapter voor de PC is aan te raden die goed werkt icm. P900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcl schreef op 30 december 2003 @ 13:10:
[...]
Weet iemand trouwens waar losse styli te koop zijn?
Ik moest inderdaad behoorlijk wat kracht zetten om het klepje eraf te krijgen, en de stylus bleek van niet al te buigbaar plastic te zijn.
http://www.symmobile.com/...age=shop&body=shop_stylus

22 USD en aangezien de dollar aardig wegzakt dus minder dan 20 euro, maar toch, duur geintje zo'n geknakte stylus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik nou het beste die screen protectors voor mijn p900 bestellen? Want volgens mij zijn die voor de p800 niet gelijk, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Ik heb de Belkin screenprotector (al eerder vermeld op dit topic) en die bevalt zeer goed. Duurt even vorfat alle lijm uitgevloeid is, maar dan zie je er bijna niets meer van en het schrijft ook nog een stuk prettiger. Je kunt ze bestellen via Pevi-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op 31 december 2003 @ 17:50:
Ik heb de Belkin screenprotector (al eerder vermeld op dit topic) en die bevalt zeer goed. Duurt even vorfat alle lijm uitgevloeid is, maar dan zie je er bijna niets meer van en het schrijft ook nog een stuk prettiger. Je kunt ze bestellen via Pevi-nl
Zijn die ook wasbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
curry schreef op 31 december 2003 @ 10:00:
ik gebruik hotviewer een java applicatie werkt perfect.

zoek even op google is van de zelfde makers als webviewer en emailviewer.

groetjes Jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Nee Donsje, die zijn niet wasbaar. Het is een folie die je erop plakken moet. Er zit lijm op die folie. Verwijderen is geen probleem maar je kunt ze niet hergebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Net op de valreep van 2003 heb ik 'm ook binnen :*)
Heb 'm besteld bij 2call, doos was wel beschadigd, maar telefoon is perfect, wat een beeld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wace schreef op 01 januari 2004 @ 03:09:
Net op de valreep van 2003 heb ik 'm ook binnen :*)
Heb 'm besteld bij 2call, doos was wel beschadigd, maar telefoon is perfect, wat een beeld! :)
Wanneer had JIJ em besteld dan? Ik wacht bij 2call namelijk al anderhalve week op de mijne :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 13:52:
[...]

Wanneer had JIJ em besteld dan? Ik wacht bij 2call namelijk al anderhalve week op de mijne :'(
Al een behoorlijk tijdje geleden, 12 december. Misschien vandaar dat ik 'm wat eerder heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wace schreef op 01 januari 2004 @ 14:18:
[...]

Al een behoorlijk tijdje geleden, 12 december. Misschien vandaar dat ik 'm wat eerder heb.
Maar toch vind ik DIT dan wel krom:

Afbeeldingslocatie: http://www.2call.nl/images/bannerp900.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 14:20:
[...]

Maar toch vind ik DIT dan wel krom:

[afbeelding]
Hij is ook wel uit voorraad leverbaar, alleen niet uit hun voorraad ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Laatst online: 16-08 19:03
Als je het SX1 topic leest (waar ik voor ook een schuin oog op had laten vallen) ben ik maar blij dat ik voor mijn P900 gekozen heb. Ik heb gelukkig nog niet of nauwelijks last gehad van softwareproblemen en dergelijke. Kennelijk heeft SE zijn zaakjes wat dat betreft beter op orde dan Siemens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
I'm with stupid ^^^ ;) 8)7

Wat dat aangaat ben ik erg tevreden over mijn P900, alleen jammer dat de memorystick limiet 128mb is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
Kan zijn dat ik er over heen heb gelezen, maar ik kan er niets over vinden. Ook niet via een zoekopdracht.
Ik ben van een Nokia 9210 overgestapt naar een SE P800 en overweeg een overstap naar de P900. Ik mis echter bij de P800 de volgende zaken en vraag mij af of iemand weet of dit bij de P900 beter geregeld is:

1. Kan mijn mailtjes niet rechtstreeks afdrukken, bijv. via de infrarood van een printer. Via Fileman zag ik echter wel printerdrivers van de gangbare printers. Kan uberhaupt niets via irDa afdrukken daar het nergens in de menuopties van applicaties voorkomt, terwijl het mij zo iets vanzelfsprekends is.

2. Ik mis ondersteuning voor het verzenden en ontvangen van fax-berichten.

Bovenstaande waren wel mogelijk op de 9210, ook een Symbian gebaseerde toestel, dus lijkt het mij (technisch?) wel mogelijk en is het een kwestie van ondersteuning in de software.

Weet iemand of dit wel ondersteund wordt in de P900, desnoods via applicaties van SE of derden?

Thnx, BellySM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
BellySM schreef op 01 januari 2004 @ 17:39:

Thnx, BellySM
Ik geloof dat fax (verzenden/ontvangen) niet ondersteunt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Okay heeft iemand al Bluetooth ondersteuning aan de praat gekregen met ftp ondersteuning?
Tevens heb ik nu eindelijk me gprs met orange voor elkaar gekregen, zit me alleen af te vragen of het nou echt gprs is of wap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
BellySM schreef op 01 januari 2004 @ 17:39:
1. Kan mijn mailtjes niet rechtstreeks afdrukken, bijv. via de infrarood van een printer.

Nooit getest, maar probeer eens de optie "verzenden via" en daarna irDa kiezen.

Klopt, die missen meer mensen. Hij heeft 't helaas niet.
Vraag me niet waarom... :/
Dj_Neo_Ziggy schreef op 01 januari 2004 @ 22:34:
Okay heeft iemand al Bluetooth ondersteuning aan de praat gekregen met ftp ondersteuning?
Tevens heb ik nu eindelijk me gprs met orange voor elkaar gekregen, zit me alleen af te vragen of het nou echt gprs is of wap?
Jip. rechtmuisknop op elk willekeurig bestandje in windows en direct verzenden naar P900. Werkt erg fijn.
Nu vraag ik me alleen af waarom je bij de P900 niet kunt zeggen dat 't direct naar de Memorystick gaat |:(
't komt er dus op neer dat je beperkt ben tot die 16 MB intern, waardoor een heel album op die manier verzenden dus niet gaat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdRwin
  • Laatst online: 27-09-2024

CdRwin

Weet iemand waar je een matrix screensaver voor de P900 kan downloaden? Loop er al een tijdje naar te zoeken, kan niets vinden.

www.Qbox.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CdRwin schreef op 02 januari 2004 @ 00:57:
Weet iemand waar je een matrix screensaver voor de P900 kan downloaden? Loop er al een tijdje naar te zoeken, kan niets vinden.
Afbeeldingslocatie: http://ktk.xs4all.nl/GoT/p900_matrix.gif

Zoiets als deze, of groter? :p

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 01:44 . Reden: Stoere plaatjes toegevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 01:14:
[...]
[afbeelding]

Zoiets als deze, of groter? :p
Groter natuurlijk.
208x208 heeft de P900 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat wel de goede kant op he :) keep up the good work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 17:28:
[...]
Dat gaat wel de goede kant op he :) keep up the good work.
Credits voor enkele onbekende derden, natuurlijk :) 'k Ga binnenkort denk 'k maar 's een soort van community site opzetten. Tijdens 't opladen van dat ding heb je daar tijd genoeg voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Now talking in #SonyEricsson :*)

Fijn m'n idleheid vergroten op irc.tweakers.net :+
edit:
Beetje loze post, zonder voorganger :p Gewoon sluikreclame nu :X

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
:'( Ik weet niet meer wie het zei, dat toen hij een P800 wilde kopen en effe wachtte met kopen dat hij juist duurder werd, maar het zelfde is mij nu met de P900 gebeurd, dat ding is 40 euro duurder geworden icm. abo. :(

[ Voor 7% gewijzigd door greenlizzard op 03-01-2004 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat de prijs heel erg gaat zakken. Als je die vergelijkt met de concullega's is het ook een alleszind reeële prijs imho.

Weet iemand btw waar ik een nieuwe headset kan kopen? ben de mijne kwijt geraakt :X :X :( :(

[ Voor 24% gewijzigd door zeef op 05-01-2004 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 11:35
Debitel gaat er binnenkort mee stunten, bij duurste abo voor 0 euro. eerste 6 mnd abo voor half geld en dan na 6 maanden mag je wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
TukkerTweaker schreef op 05 januari 2004 @ 22:02:
Debitel gaat er binnenkort mee stunten, bij duurste abo voor 0 euro. eerste 6 mnd abo voor half geld en dan na 6 maanden mag je wisselen.
Hopelijk volgt de rest van de providers dan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Laatst online: 16:03

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Waanzinnig, zit ik al maanden te kijken naar de P900 (ben aan het wachten tot hij in de Orange shop komt), win ik de prijsvraag van bryte.net! Zo maar een P900 voor niks :)
Nu dus ergens een cashback abonnementje en klaar! Maar nu de vraag: Welke provider zal ik nemen?? Orange spreekt me aan, maar wellicht is een andere beter. Ik zal niet veel bellen, wel af en toe internetten/messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd! Me = jaloers! :) Neem je het gratis Free 20 abonnement van Orange via Belcompany. Dan kan je die bundel lekker gebruiken voor GPRS en af en toe bellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
grrrrrrrrrrrrr...........en die had ik willen winnen!

Nouja van harte gefeliciteerd ennuh, vertel er volop over in dit topic. aangezien ik nog wel effe moet wachten totdat ik het geld bij elkaar heb. Eind maart ofzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck, ik dacht dat ik de enige was die serieus die vragen ging opzoeken :9 Feli beschuit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
TukkerTweaker schreef op 05 januari 2004 @ 22:02:
debitel kennende zal dat voor een 2 jarig contract zijn. Bovendien mocht (mag ?) je alleen getrapt 'minderen', dus niet van bv 80€ naar 20€, maar 80€, 60€, 40€ etc. etc.

Dude, gefeli met je P900 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 00:47:
Fuck, ik dacht dat ik de enige was die serieus die vragen ging opzoeken :9 Feli beschuit!
Bedankt! Niemand had de 15 vragen goed, een klein aantal had er 14 goed, waaronder ik, kennelijk.. En een knaller van een slagzin natuurlijk :*)
Ben wel benieuwd welke vraag ik fout had... Overigens stond een vraag er twee maal in, wellicht heb ik dat niet goed gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 12:41
En mijn P900 ligt nog steeds bij de importeur om gerepareerd te worden. :'(
Kan tot 40 dagen duren voordat ik um terug heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uw onderstaande aanvraag is geaccepteerd door de provider. Helaas is uw toestel in backorder gevallen, dit betekend dat geen enkele leverancier het toestel op dit moment op voorraad heeft. Zodra wij meer weten over de levertijd zullen wij dit aan u bevestigen.
[...]
De SonyEricsson P900 wordt verwacht in week 3.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Bestaan er eigenlijk externe toetsenborden voor de P900? Zoals dat kekke keyboard van de Orange SPV bijvoorbeeld?
EDIT: Al een gevonden waar een beta driver voor bestaat. Lees dit forum: http://www.esato.com/boar....php?topic=34081&forum=35

[ Voor 38% gewijzigd door beschuit op 07-01-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heeft donsje er ook 1... Alleen maar positieve dingen zo na de eerste uurtjes gebruik :) Heb een vodafone abbo, en alles werkt prima. Gewoon 444 gebeld zoals eerder hier vermeld, en dan de instellingen laten sturen van de SE T610; GPRS / MMS werkt toppie :)

Enige wat ik niet ingesteld krijg is: Bij elke sms/mms die ik stuur wil ik een ontvangstbevesting. Dus niet dat ik PER sms/mms moet aangeven of ik dit wil

Iemand raad? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Dat bestaat jammer genoeg niet donsje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je eigen SMS-verstuur-programmaatje maken in Java en standaard ontvangstvestigingen laten versturen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 08 januari 2004 @ 09:41:
Dat bestaat jammer genoeg niet donsje ;(
Vrees dat je gelijk hebt... Het kan alleen bij MMS... Bij sms niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Jammer dat ATI niet wat eerder kwam met die nieuwe mobiel 3d-chip van ze, dan had deze eventueel in de P900 geplaatst kunnen worden en dan was ie nog veel beter geweest. Ik hoop dat de P900 niet nog eind dit jaar vervangen zal worden door een nieuwe uit de serie.

Link voor chip: nieuws: ATi introduceert eerste 3D-videochip voor telefoons
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.