Het grote Sony Ericsson P900 topic Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.684 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, het duurt even om dit hele topic en het vorige (niet in die volgorde) door te lezen :z, maar dan heb je ook echt wat informatie vergaard.

Ik heb op dit moment de optie om mijn abonnement (KPN Profile 20) te verlengen/om te zetten. Ik zit zwaar te overwegen om ook 'n P900 te nemen. Op dit moment heb ik een Nokia 6510, maar ik wil graat wat betere pda-functionaliteiten. Heb echter geen zin om met zowel 'n mobieltje als 'n pda rond te lopen. Heb dus nog geen ervaring met smartphones, maar dit ziet eruit als de ultieme combinatie (voor de huidige staat van de technologie :+). Kan iemand mij vertellen of KPN een beetje goede (soepele) mogelijkheden biedt voor GPRS, e.d. in combinatie met deze telefoon of dat zij puur blind staren op I-Mode en de daarbij behorende toestellen? Ik wil namelijk ook 'n beetje makkelijk (lees: sneller dan 9600 baud) kunnen Internetten via IR/Laptop.

En nog wat; de MS Duo kaartjes kunnen met die bijgeleverde converter dus gewoon gebruikt worden in 'n cardreader/Sony DSC. Ook de grotere modellen, qua geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 11:41:
Kan iemand mij vertellen of KPN een beetje goede (soepele) mogelijkheden biedt voor GPRS, e.d. in combinatie met deze telefoon of dat zij puur blind staren op I-Mode en de daarbij behorende toestellen?
KPN lever net zoals andere provids ook GPRS. Ik heb nog geen problemen gelezen/gehoord over KPN, dus.....
En nog wat; de MS Duo kaartjes kunnen met die bijgeleverde converter dus gewoon gebruikt worden in 'n cardreader/Sony DSC. Ook de grotere modellen, qua geheugen?
Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op 16 december 2003 @ 11:57:
KPN lever net zoals andere provids ook GPRS. Ik heb nog geen problemen gelezen/gehoord over KPN, dus.....
Ik las op de site van KPN namelijk dat de P900 niet ondersteund werd. Je weet maar nooit he. Relatief nutteloze dingen als MMS (nofi) hoef ik niet per se. "Waarom dan die telefoon?" Mjah, waarom niet :7
Ja!
Ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Beste mede P900 gebruikers. Ik heb de Belkin beschermfolie op mijn P900 geplakt! Het zit er pas op maar ik zie nog steeds vlekjes die volgens de leverancier nog weg moeten trekken. Het schrijven gaat een stuk beter. Veeeel gladder die folie. Het aanbrengen moet wel erg steriel gebeuren anders heb je er stof of vuil onder zitten. Ook het aanbrengen vereist enig geduld. Als die vlekjes nu nog helemaal wegtrekken dan is het top spul. Ik houd U op de hoogte. Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 12:41
Ik heb ook een KPN mobile abbo en een gprs (Internet Everywhere) abbo.

Kan er alles mee doen, net zoals een gewoon internet abbonnement. Internetten, mailen, IRC, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ik heb dus Profile. Dat is iets minder zakelijk gericht, volgens mij. Vroeg me af of 't daarmee ook kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
oh, iets te snel gelezen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

congrats :)
- Hoe verwisselen jullie je MS DUO in je toestel? kan dit echt alleen als hij uitstaat? of halen jullie je MS stickje er ook gewoon uit als je toestel aanstaat? dit kan ik nergens terug vinden in de handleiding terugvinden en het is irritant om elke keer je toestel uit te zetten als je je MS stickje eruit wil halen!
Een kleine aanvulling op de reactie van Flint123; houd er wel rekening mee dat programma's zoals Tracker of Opera crashen na het verwijderen van de duo (tenminste, als ze op de duo staan) terwijl de P900 aan staat... maar dat is dus geen probleem, na het terugplaatsen van de duo kun je gewoon weer de progs starten.
- Het scherm is echt VERSCHRIKKELIJK moelijk SCHOON te krijgen! ik had een paar vieze vingers erop van iemand die zo nodig Chess met zijn vingers wilde spelen ofzo, maar dat ging er zelfs met die cleaning cloth bijna niet af! merkwaardig..
Je kan ook een niet bijtende reinigings vloeistof nemen, zoals spiritus/ethanol
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 19:03:
[...]

en waar zit die mogelijkheid? ik heb gezocht onder configuratie maar kan het niet vinden :? .

ik krijg toch wel regelmatig (heb de p900 pas een paar dagen) een melding te weinig geheugen. Ik heb de interne schijf al zoveel als mogelijk opgeschoond door een aantal bestanden naar de memorystick te verplaatsen en heb nu 8.7 mb over, dit moet toch genoeg zijn lijkt me. Ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die hier tegenaan lopen. De telefoon uit en aan zetten lost het probleem overigens wel op maar dat is zo onhandig.
Het ligt niet aan de hoeveelheid ruimte die er nog beschikbaar is in de ROM van de telefoon, maar aan de hoeveelheid RAM die nog over is (te veel programma's die nog aan staan). Installeer een programma zoals switcher en houd in de gaten wat aan staat en wat afgesloten kan worden.
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 20:25:
[...]

Zijn de schermen kwa afmetingen gelijk eigenlijk? (p800/p900)
nee, kijk maar naar de zijkanten van het scherm... bij de P800 zijn die gerond en bij de P900 recht.
running man schreef op 10 december 2003 @ 19:34:
[...]

Sorry hoor, maar dat ligt echt aan jezelf. Ik heb er totaal geen probleem mee. je moet wel redelijk netjes schrijven, maar dat moet je op alle PDA's!
Ik moet zeggen dat je juist helemaal niet zo netjes hoeft te schrijven, bovendien zijn er voor elke letter wel een paar manieren om 'm te schrijven. Ik ben irl zelfs slordiger gaan schrijven door m'n P900 :P
_/-\o_
Flint123 schreef op 12 december 2003 @ 11:20:
[...]

[...]

Hij noemt de P800 redelijk mislukt.
Die was juist een groot suc6. |:( 8)7 :X
Helaas zijn er wereldwijd maar iets meer dan een miljoen verkocht en moest SE een extra fabriek openen :)
aKra schreef op 12 december 2003 @ 19:26:
Gewoon /format dus zeef?

En dat kan dan met je foon of moeten we lastig gaan doen met een cardreader?
niet dus, mijn magicgate werkte gewoon direct. format niet nodig dus.
Flint123 schreef op 15 december 2003 @ 18:04:
[...]

Elke telefoon heeft wel wat bugs. Zeker bij smartphones.
Maar je krijgt meestal fouten als je software van andere gaat installeren, die ervaring heb ik.

Ik heb 'm nu al bijna 3 weken en praktisch geen andere software erop gezet en hij loopt nog altijd perfect.
Heb ook nog geen enkele crash meegemaakt (Dat was bij de P800 wel anders...)
Het enige wat ik kan opmerken is dat hij af en toe wat weinig geheugen heeft doordat er teveel programma?s open staan. Zodra die zijn afgesloten werkt alles weer perfect.

Voordeel van de P900 is de online update service. Eventuele bugs kun je dan makkelijk fixen. Ik weet niet of dat ook bij de andere telefoons kan die jij noemde.
Dat was dan ook 1 van de redenen waarom het zo lang geduurd heeft voordat de P800 op de markt kwam, ze hebben bij SE hard gewerkt om een zo probleemloos mogelijk toestel op de markt te brengen.
De P900 is een doorontwikkeling van de P800 en is uiteindelijk niet echt anders t.o.v. de P900, dus grote problemen hoeven niet verwacht te worden imho.
TeazNutz schreef op 16 december 2003 @ 09:42:
Ik heb af en toe dat mijn geluid begint te haperen bij mijn audio speler.
Of dat hij mijn plaatjes niet wilt weergeven die ik gemaakt heb, dan zie je alleen maar een rood kruisje.

Ok als ik deze op mijn duo stick kopieer waar dan nog zo'n 14 mb vrij van is.
Ook dat is weer een kwestie van beschikbaar geheugen, programma's sluiten dus.

[ Voor 1% gewijzigd door Fear-factoR op 16-12-2003 15:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
@Fear-FactoR: Een tijdje er tussen uit geweest? ;)
Ik ben irl zelfs slordiger gaan schrijven door m'n P900
De P900 maakt meer kapot dan het goed kan maken!!

[ Voor 3% gewijzigd door GKW op 16-12-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

running man schreef op 16 december 2003 @ 16:30:
@Fear-FactoR: Een tijdje er tussen uit geweest? ;)
och, een weekje Frankrijk voor m'n studie :)
[...]

De P900 maakt meer kapot dan het goed kan maken!!
* Fear-factoR zwijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 16 december 2003 @ 17:04:
och, een weekje Frankrijk voor m'n studie :)
En werkt 'ie in Frankrijk ook lekker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 17:07:
[...]
En werkt 'ie in Frankrijk ook lekker? :)
Ik geloof van wel, hij is in Frankrijk in elkaar gezet dus het zou waardeloos zijn als ie het daar niet zou doen... over de USA heb ik m'n twijfels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Check deze website ff.
Ze beloven hele goeie video playback voor o.a. de P900.

Op My-symbian is dr een topic over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je vodafone live instelt op de p900??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens,

Wat is een P908?
Ik ging mijn P900 updaten via de site en ik zocht op P9. Daarna kon ik kiezen tussen een P900 en een P908. Ik drukte op de link van P908, het ziet hetzelfde uit en er stond verder niks erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 21:54:
Jongens,

Wat is een P908?
Ik ging mijn P900 updaten via de site en ik zocht op P9. Daarna kon ik kiezen tussen een P900 en een P908. Ik drukte op de link van P908, het ziet hetzelfde uit en er stond verder niks erbij.
Als je chinees op je telefoon wilt moet je die pakken >:)
(Dat zegt genoeg denk ik :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
P908 is de aziatische versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Laatst online: 23:05
Zou die P908 software eigenlijk op de westerse P900 versie werken of is de hardware van de P908 net iets anders, waardoor dit onmogelijk wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 16 december 2003 @ 22:40:
[...]

Als je chinees op je telefoon wilt moet je die pakken >:)
(Dat zegt genoeg denk ik :+ )
Aha ... misschien is het wel leuk om de chinese firmware op de P900 te zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
greenlizzard schreef op 16 december 2003 @ 22:50:
Zou die P908 software eigenlijk op de westerse P900 versie werken of is de hardware van de P908 net iets anders, waardoor dit onmogelijk wordt?
Hij heeft een andere character set en calender. Daardoor is dr ook 3MB minder geheugen beschikbaar. Qua hardware lijkt me dat er geen verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de P900 aanschaffen via gsmnederland.nl of gsmeasy.nl: iemand ervaringen met deze bedrijfjes. Wil hem nog graag voor de kerst hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Nope, geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 10:21:
Ik wil de P900 aanschaffen via gsmnederland.nl of gsmeasy.nl: iemand ervaringen met deze bedrijfjes. Wil hem nog graag voor de kerst hebben O-)
Telefonisch bestellen, en vragen of ze er een paar hebben liggen. Dan weet je nagenoeg zeker dat je em de volgende dag binnen hebt he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 10:21:
gsmnederland heeft em niet op voorraad, ik ben ook bezig met eentje, ze zijn overal uitverkocht, eind volgende week worden er nieuwe verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Ik weet niet of ik als student nou persee zo'n smart phone nodig heb, maar ik vind hem gewoon onwijze cool. De prijs is alleen niet niks, dan maar nog effe sparen en hem maar in combinatie met een orange free 40 abo bestellen. Hopen dat hij in de tussen tijd nog wat in prijs daalt.

PS: Zijn die memory sticks enkel van het merk Sony te gebruiken?

[ Voor 12% gewijzigd door greenlizzard op 17-12-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen 's ff rondbellen dan, ik zag dat ie bij gsmtrack.nl ook goedkoop is. Kijken we die P900 nog heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:12
Nee, elke memorystick duo compliant toestand kan er in. Maar ik heb nog geen alternatieve gezien eigenlijk ;)

• Dikkie
Ohohohoh :(

Het is weer zover. Om onverklaarbare reden zit ik weer opgescheept met crashes.
Mailtje weer terug naar 2call.

Morgen stuur ik het pakketje weer terug :'(

PS:
Ik kan een SanDisk 128MB Duo stickie kopen, maar werkt die wel op de P900?

[ Voor 21% gewijzigd door Dikkie op 18-12-2003 09:43 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

greenlizzard schreef op 17 december 2003 @ 23:26:
Ik weet niet of ik als student nou persee zo'n smart phone nodig heb, maar ik vind hem gewoon onwijze cool. De prijs is alleen niet niks, dan maar nog effe sparen en hem maar in combinatie met een orange free 40 abo bestellen. Hopen dat hij in de tussen tijd nog wat in prijs daalt.
Ja dat dacht ik ook met de P800, maar toen ik m'n abo kon verlengen (3 maanden later) was hij ineens ruim 100 euro duurder....

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

ga er niet van uit dat de P800 nog diep in prijs zal dalen (zal waarschijnlijk niet meer gebeuren) en de P900 zal net als de P800 pas in prijs dalen als de opvolger bekend is... de opvolger zal ergens eind 2004 worden geintroduceerd... Voorlopig zal het toestel zijn waarde dus wel vasthouden!

• zeef
Ik gok er op dat er nog zo'n 50 tot 70 euro van de prijs af gaat als de andere, niet netwerk operator gebonden smartphones goed verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Maar is de telefoon het waard om aan te schaffen, ook als je de pda functies niet echt nodig hebt, maar gewoon een hele goede phone wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
greenlizzard schreef op 19 december 2003 @ 17:12:
Maar is de telefoon het waard om aan te schaffen, ook als je de pda functies niet echt nodig hebt, maar gewoon een hele goede phone wilt?
Ja, ik vind van wel, de PDA functie is een van de dingen die ie kan. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die echt álles van hun telefoon gebruiken.

Ik gebruik de PDA functie ook maar minimaal. Ik ben gewoon gek op de touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greenlizzard schreef op 19 december 2003 @ 17:12:
Hoe kunnen wij voor jou nou beslissen of die aanschaf het voor jou waard is? :+
SE T610 is misschien/waarschijnlijk 'n goed alternatief als je niet op zoek bent naar 'n pda-combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcl
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 06:31

mcl

Heeft iemand op z'n P900 imap/ssl e-mail al werkend? Mij is het tot nu toe niet gelukt: krijg steeds de melding 'Kan geen verbinding maken' als ik naar m'n imap-server connect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik gebruik -behalve het bellen- vooral PDA en MP3. De cam had er van mij niet in gehoeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een klein vraagje. Hoe kan ik een nieuwe telefoonnummer in de Call list het gemakkelijkst opslaan? Ik kan geen andere manier vinden dan eerst opschrijven of onthouden, daarna een nieuwe contact aanmaken en tenslotte die nummer invoeren.

Er moet toch wel een betere manier zijn? En ik gebruik de flip niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Klik nummer aan, kies 'telefoon' en dan "toevoegen contactpersoon'. Idd zonder flip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:52

aKra

Intentionally left blank.

Ik baal er van dat de camera lens bij mij nu al redelijk vies is... Je ziet het "niet echt" in de foto's maar ik stoor me er wel aan, het is ook niet handig schoon te maken want die lens is gewoon gigantisch klein! :) :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

aKra schreef op 20 december 2003 @ 13:56:
Ik baal er van dat de camera lens bij mij nu al redelijk vies is... Je ziet het "niet echt" in de foto's maar ik stoor me er wel aan, het is ook niet handig schoon te maken want die lens is gewoon gigantisch klein! :) :+ :X
wattenstaafje met ethanol/spiritus :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Nog een paar vraagjes ;)

Is die gratis 2 MB om te internetten bij orange icm. share snel op?

Kan die speaker goed hard aan?

Is de kwaliteit van de camera/foto's goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
greenlizzard schreef op 20 december 2003 @ 19:20:
Nog een paar vraagjes ;)

Is die gratis 2 MB om te internetten bij orange icm. share snel op?

Kan die speaker goed hard aan?

Is de kwaliteit van de camera/foto's goed?
1. Moeilijk antwoord op te geven. Puur voor informatie is 2 MB best veel. Maar ga je plaatjes kijken dan kan 't snel gaan.... (Msn verbruikt bijvoorbeeld niet veel.)

2. Ja, kan behoorlijk hard.

3. Redelijk... maar wel een van de betere onder de telefoons. Alleen een GX20 geeft bijvoorbeeld mooiere foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ook ik heb sinds kort de P900 :-)
Maar nu wil ik hem via de USB-kabel / Sync-station aan mijn pc gooien om te synchroniseren.
Op mijn laptop werkt het prima. Hij herkent hem en alles werkt perfect.
Maar op mijn gewone pc werkt het niet. De Pc herkent het sync-station en installeerd deze, maar hij herkent mijn p900 niet (die 'ziet' ie niet). Ik krijg dus ook geen icoontje van mijn p900 rechts in mijn taakbalk (wat ik bij mijn laptop wel krijg).
Uiteraard heb ik wel de laatste versie van PC Suite geinstalleerd (versie 2.1.1).
Ook heb ik uiteraard al een keer geprobeerd deze op niet te installeren (evenals de drivers van het sync-station).
Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en wat kan ik er aan doen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Weet iemand een MSN (Java?) programma voor op de P900?

Liefst gratis O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien kunnen er veel vragen beantwoord worden op www.clubp900.tk. Deze is aardig compleet en er zijn ook downloads en links te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beschrijving gemaakt over hoe je KPN imode op je p800 (en waarschijnlijk ook p900) kan instellen. Ik vond nergens duidelijke informatie hierover.

Aangezien ik GoT vooral als bron heb gebruikt leek het me zinvol om dit ff te melden: HIER staat de P800/900-imode-handleiding. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

aKra schreef op 21 december 2003 @ 17:20:
Weet iemand een MSN (Java?) programma voor op de P900?
Liefst gratis O-)
die is toch wel een aantal keer langs gekomen, zoek ff terug... anders is ie zeker wel te vinden in de P800 topics
Om je op weg te helpen; my-symbian heeft een omschrijving voor zo ongeveer elke app die er voor de P800/P900 te krijgen is. zoek daar eens onder msn
Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 17:40:
misschien kunnen er veel vragen beantwoord worden op www.clubp900.tk. Deze is aardig compleet en er zijn ook downloads en links te vinden!
Dat is dus niet de bedoeling, we kunnen hier prima verder praten
offtopic:
ik wacht nog steeds op m'n factuur

[ Voor 8% gewijzigd door Fear-factoR op 21-12-2003 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024

CdRwin

Is het ook mogelijk om met mijn p900 via bluethoot mijn pc te bedienen of te internetten op mijn p900 zonder dus in te bellen of gprs. Alleen via bluethoot de pc te bedienen en gebruik te maken van het internet?

ik snap dat je er dan alleen wat aan hebt als je dus in de buurt van je pc bent, maar heb gelukkig een 100m bereik (met mijn usb Blauwtand dongel ;) ) dus das ook leuk als ik dus beneden ben enz.

www.Qbox.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

CdRwin schreef op 21 december 2003 @ 18:39:
Is het ook mogelijk om met mijn p900 via bluethoot mijn pc te bedienen of te internetten op mijn p900 zonder dus in te bellen of gprs. Alleen via bluethoot de pc te bedienen en gebruik te maken van het internet?

ik snap dat je er dan alleen wat aan hebt als je dus in de buurt van je pc bent, maar heb gelukkig een 100m bereik (met mijn usb Blauwtand dongel ;) ) dus das ook leuk als ik dus beneden ben enz.
Misschien zou je voordat je post eerst iets beter willen zoeken. :|
here you go; Fear-factoR in "Het grote Sony Ericsson P900 topic Deel ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Hebben jullie "gelukkige" P900 eigenaren al menig films op jullie telefoon gedraait? Is de kwaliteit van beeld en geluid goed and a joy to watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig ervaring met http://www.06plaza.nl/ ? Wilde mijn p900 daar gaan bestellen namelijk omdat ie met contractverlenging het voordeligst is, en omdat het een van de weinige winkels is waar je ook een verzekering kunt afsluiten. Vind ik bij DIT toestel wel de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 13:09
De filmpjes zijn van redelijke kwaliteit, maar verw8 er niet te veel van. Tis gewoon errug grappig om altijd filmpjes te kunnen maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Hehe, heb ook een P900. Heb n abo bij Vodafone en wil mms'en, echter vlgs de verkoper (Bel Company) ondersteunt Vodafone Live! (nog) geen P900...

Ben naar de Vodafone-shop geweest waar dit werd bevestigd en heb met hulp van de verkoper geprobeerd de boel (WAP) handmatig in te stellen. Hij had daar de instellingen vd P800, dus die zouden aardig overeen moeten komen. Helaas werkt dit bij mij niet echt...

Weet iemand een manier om alsnog te kunnen MMS'en, mailen, inetten, enz...?

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even gevraagd aan gsm.nl of zij iets meer weten over de P900 i.c.m. Internet Everywhere van KPN:
De P900 word inderdaad niet ondersteund door KPN zelf. Dit betekend niet dat de combinatie die u voor ogen heeft niet zal werken, maar KPN geeft geen garanties op de kwaliteit. Op dit moment is er niet meer bekend bij ons, als u verder nog vragen heeft met betrekking tot internet-everywhere raad ik u aan contact op te nemen met KPN daar zij u de preciese details van het priduct kunnen geven.
Met een 2-jarig Profile 20 abonnement kost 'ie € 629,-. Ik denk dat ik het maar ga doen. Kan ik binnenkort m'n zelfgemaakte sneeuwpop filmen :*).

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 12:21 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Orange kon mij vertellen dat Share voorlopig NIET zal worden ondersteund... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Laatst online: 15-09 16:03

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

zeef schreef op 22 december 2003 @ 13:28:
Ik was een paar dagen geleden in de Orange shop. De man aldaar vertelde mij dat de P900 nu wordt getest door Orange en hij verwachtte het toestel over een paar weken in de winkel. En volgens mij heeft iemand in dit forum de P900 volledig werkend met Orange, dus wat bedoel je precies met "NIET zal worden ondersteund"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
zeef schreef op 22 december 2003 @ 13:28:
Betekent dat dat GPRS helemaal niet mogelijk is op de P900 of dat het menu niet te bereiken is vanaf de P900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

wace schreef op 22 december 2003 @ 14:38:
[...]

Betekent dat dat GPRS helemaal niet mogelijk is op de P900 of dat het menu niet te bereiken is vanaf de P900?
In mijn geval alleen dat share menu ding in de wap-browsert niet. MMS, GPRS etc gaat allemaal prima. Zelfs email, alleen is die smtp server van Orange een beetje brak. Soms krijg ik een boodschap terug met "Invalid Aan: field" en 10 minuten daarna wil hij em wel versturen. :?

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
beschuit schreef op 22 december 2003 @ 13:54:
[...]
Ik was een paar dagen geleden in de Orange shop. De man aldaar vertelde mij dat de P900 nu wordt getest door Orange en hij verwachtte het toestel over een paar weken in de winkel. En volgens mij heeft iemand in dit forum de P900 volledig werkend met Orange, dus wat bedoel je precies met "NIET zal worden ondersteund"?
Dat je dus voorlopig wel kan MMS-en en GPRS kan gebruiken, maar geenn gebruik kan maken van dat share menu ding :)

Hij verwachtte dat ze er in januari of februari wel uit waren, maar er waren veel nieuwe toestellen (en van 20-12 tot 2-1 ligt de zaak stil). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
XKB schreef op 22 december 2003 @ 14:59:
[...]
In mijn geval alleen dat share menu ding in de wap-browsert niet. MMS, GPRS etc gaat allemaal prima. Zelfs email, alleen is die smtp server van Orange een beetje brak. Soms krijg ik een boodschap terug met "Invalid Aan: field" en 10 minuten daarna wil hij em wel versturen. :?
Ligt idd aan de smtp server van orange. Ik heb het soms ook! En na een half uur ofzo kan ik hem wel versturen. Ik heb het nu pas 2 keer gehad, en danog op dezelfde dag. Misschien dat ze toen bezig waren met de server :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry schreef op 22 december 2003 @ 11:13:
Hehe, heb ook een P900. Heb n abo bij Vodafone en wil mms'en, echter vlgs de verkoper (Bel Company) ondersteunt Vodafone Live! (nog) geen P900...

Ben naar de Vodafone-shop geweest waar dit werd bevestigd en heb met hulp van de verkoper geprobeerd de boel (WAP) handmatig in te stellen. Hij had daar de instellingen vd P800, dus die zouden aardig overeen moeten komen. Helaas werkt dit bij mij niet echt...

Weet iemand een manier om alsnog te kunnen MMS'en, mailen, inetten, enz...?
Bel 444 en laat je de Vodafone live instellingen van een T610 sturen.
Je ontvangt dan een SMS met de instellingen. Accepteer deze en dan moet het werken.....tenminste, bij mij werkte het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Weet iemand of je N-Gage games op de P900 werkend kunt krijgen, aangezien de games ook op een siemens gsm werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 20:42:
Hallo,
Ook ik heb sinds kort de P900 :-)
Maar nu wil ik hem via de USB-kabel / Sync-station aan mijn pc gooien om te synchroniseren.
Op mijn laptop werkt het prima. Hij herkent hem en alles werkt perfect.
Maar op mijn gewone pc werkt het niet. De Pc herkent het sync-station en installeerd deze, maar hij herkent mijn p900 niet (die 'ziet' ie niet). Ik krijg dus ook geen icoontje van mijn p900 rechts in mijn taakbalk (wat ik bij mijn laptop wel krijg).
Uiteraard heb ik wel de laatste versie van PC Suite geinstalleerd (versie 2.1.1).
Ook heb ik uiteraard al een keer geprobeerd deze op niet te installeren (evenals de drivers van het sync-station).
Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en wat kan ik er aan doen?
Alvast bedankt!
Nobody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YOOOOOOOOO ... I've got him ... de P900 _/-\o_

Ben echt SUPER LOODBLIJ , met dank aan iedereen van dit topic, want de goede info heeft me dus echt wel overgehaald om hem te kopen ... of is het een haar O+

Nu ff een weekje spelen om alles echt uit te pluizen 8)

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Ik heb 1 keer gehad op mijn PC dat ik dat icoontje ook niet kreeg. Toen heb ik het sync station verwijderd uit de hardware configuratie en de PC opnieuw op laten starten waardoor hij nieuwe hardware herkende en vervolgens het sync station weer installeerde. Toen werkte het weer.

[ Voor 19% gewijzigd door GKW op 22-12-2003 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 22:05:
YOOOOOOOOO ... I've got him ... de P900 _/-\o_

Ben echt SUPER LOODBLIJ , met dank aan iedereen van dit topic, want de goede info heeft me dus echt wel overgehaald om hem te kopen ... of is het een haar O+

Nu ff een weekje spelen om alles echt uit te pluizen 8)
En dat weekje heb je wel nodig als je alles wilt uitproberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEHEHEHEHE ben er ook bang voor ... maar denk dat ik dat niet echt heel erg ga vinden ;)

Moet trouwens ook nog ff zeggen dat ik hem dus voor behoorlijk veel minder heb gekocht dan dat ik in de pricewatch heb gezien ... samen met een abonnement is tie vanaf 259 eurootjes te krijgen bij The Phonehouse en bij verlengen van je abonnement vanaf 295 eurootjes (uit mijn hoofd en bij Tmobile, andere abo's iets duurder, maar heb hem niet duurder gezien dan 400 met abo) ... leek me de overstap naar een andere provider meer dan waard LOL

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Nou, ik heb iig mijn sandisk memorystickie binnen en het werkt.
Jammer dat mijn telefoon vanmiddag weer terug gaat naar het servicecentrum :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
Verwijderd schreef op 22 december 2003 @ 18:43:
[...]
Bel 444 en laat je de Vodafone live instellingen van een T610 sturen.
Je ontvangt dan een SMS met de instellingen. Accepteer deze en dan moet het werken.....tenminste, bij mij werkte het!
Helaas pindakaas :(

Het werkt niet bij mij... Zou je mss je instellingen kunnen posten? Dan voer ik ze wel handmatig in. Kijken of dat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
dikkiedik schreef op 23 december 2003 @ 11:41:
Nou, ik heb iig mijn sandisk memorystickie binnen en het werkt.
Dus je kunt ook andere dan sony duo sticks gebruiken die werken met de P900?
Heb je nu ook nogsteeds die max. van 128 MB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ja, andere dan Sony kan, nee je kan niet over de 128 mb limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
zooo. finally heb ik hem ook, voor 689,95 in duitsland gehaald. Net bericht gekregen dat mijn abo is verlengd ( 2 jaartjes) daar krijg is nog 320 euro voor terug. 128 mb is ook besteld dus nu maar wachten tot hij klaar is met laden!

Hoop dat ik mijn orange instellingen aan de gang krijg met de instellingen van flint. Ben benieuwd

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeoDupke schreef op 23 december 2003 @ 15:41:
zooo. finally heb ik hem ook, voor 689,95 in duitsland gehaald. Net bericht gekregen dat mijn abo is verlengd ( 2 jaartjes) daar krijg is nog 320 euro voor terug. 128 mb is ook besteld dus nu maar wachten tot hij klaar is met laden!

Hoop dat ik mijn orange instellingen aan de gang krijg met de instellingen van flint. Ben benieuwd
Netjes :) Laat even weten hoelang je hem laat opladen. Dan weet ik dat voor morgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
DeoDupke schreef op 23 december 2003 @ 15:41:
zooo. finally heb ik hem ook, voor 689,95 in duitsland gehaald. Net bericht gekregen dat mijn abo is verlengd ( 2 jaartjes) daar krijg is nog 320 euro voor terug.
Gefeliciteerd!
128 mb is ook besteld dus nu maar wachten tot hij klaar is met laden!
Ik zou er maar meteen een card reader/writer bij bestellen want via het sync station kan je eeuwig wachten tot je die 128Mb vol hebt :z
Werkt bij mij ook, alleen kan je nog niet op de share pagina van orange komen omdat de P900 nog niet is vrijgegeven en die herkent die als je die site probeert te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry schreef op 23 december 2003 @ 12:59:
Helaas pindakaas :(

Het werkt niet bij mij... Zou je mss je instellingen kunnen posten? Dan voer ik ze wel handmatig in. Kijken of dat wel werkt.
Heb je wel een live abonnement? Zonder het juiste abonnement werkt het uiteraard niet.... Hier zijn de MMS instellingen zoals ze in mijn P900 staan:

Service centre address: http://mmsc.mms.vodafone.nl
WAP account: MMS
Automatic: ON
Download size: No restrictions

Verder is het voor MMS van belang dat je een WAP account hebt gedefinieerd (genaamd 'MMS' in mijn geval). Anders werkt het namelijk niet. De instellingen van WAP account 'MMS' zijn:

Internet account: je GPRS data account
Use proxy: aan
Address: 192.168.251.150
Port:9201
geen username+password

Hope this helps....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Damm, wat ben ik jaloers op allen die al een P900 in hun bezit hebben! Het zal voor mij nog wel effe duren voordat ik hem kan kopen. Dat krijg je ervan als je nog maar 17 bent en absurd weinig verdient bij zo'n plaatselijke supermarkt :( . Het vervelende is ook dat ik ook nog veel andere dingen wil kopen. Ach dan moet ik die P900 nog maar een paar maandjes uitstellen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 16:20:
[...]

Heb je wel een live abonnement? Zonder het juiste abonnement werkt het uiteraard niet.... Hier zijn de MMS instellingen zoals ze in mijn P900 staan:

Service centre address: http://mmsc.mms.vodafone.nl
WAP account: MMS
Automatic: ON
Download size: No restrictions

Verder is het voor MMS van belang dat je een WAP account hebt gedefinieerd (genaamd 'MMS' in mijn geval). Anders werkt het namelijk niet. De instellingen van WAP account 'MMS' zijn:

Internet account: je GPRS data account
Use proxy: aan
Address: 192.168.251.150
Port:9201
geen username+password

Hope this helps....
Thanks voor je moeite! Maarre, die pipo's van zowel Belcompany als Vodafone-shop (waar ik mn foon gekocht heb) vertelden me dat Vodafone Live! de P900 (nog) niet ondersteunt. Dus heb ik dat abo niet afgesloten. Vlgs die Vodafone-pipo zou ik aan de MMS/GPRS-instellingen genoeg hebben...

Jij hebt dus wel de P900 en een Live! abo... En die shit werkt ook nog... Ik vat m niet meer iig... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
running man schreef op 23 december 2003 @ 16:02:
[...]

Gefeliciteerd!

[...]

Ik zou er maar meteen een card reader/writer bij bestellen want via het sync station kan je eeuwig wachten tot je die 128Mb vol hebt :z

[...]

Werkt bij mij ook, alleen kan je nog niet op de share pagina van orange komen omdat de P900 nog niet is vrijgegeven en die herkent die als je die site probeert te benaderen.
Card readertje heb ik nog liggen ( komt die ook weer van pas)
ff over dat share gebeuren, had jij wel al een share abonnement? Want ik heb dus nog niks aangevraagd ( kan wel inloggen bij orange) maar moet ik nu met mijn oude gsm gewoon de klantenservice bellen en zeggen dat ik share wil aanvragen? Of hoe werkt dat?

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 16:00:
Netjes :) Laat even weten hoelang je hem laat opladen. Dan weet ik dat voor morgen 8)
Je hoeft 'm niet perse helemaal op te laden, meestal zit er al wat stroom in de batterij. Dat kun je gewoon eerst op gebruiken, alvorens je 'm voor het eerst laad.
zeef schreef op 23 december 2003 @ 14:17:
Ja, andere dan Sony kan, nee je kan niet over de 128 mb limiet.
hey, ben je al iets verder met je probleem :? ik heb je een mail gestuurd maar niets meer van je gehoord :)

[ Voor 40% gewijzigd door Fear-factoR op 23-12-2003 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
DeoDupke schreef op 23 december 2003 @ 16:41:
[...]

Card readertje heb ik nog liggen ( komt die ook weer van pas)
ff over dat share gebeuren, had jij wel al een share abonnement? Want ik heb dus nog niks aangevraagd ( kan wel inloggen bij orange) maar moet ik nu met mijn oude gsm gewoon de klantenservice bellen en zeggen dat ik share wil aanvragen? Of hoe werkt dat?
Gewoon klantenservice bellen en zeggen dat je share wilt activeren. Kost je 6 Euro per maand en dan krijg je 2 Mb gratis gprs. Aleen de share site kan je nog niet bezoeken want het toestel is nog niet goedgekeurd. Maar goed, 2Mb gprs zou zonder share ook 6 Euro kosten dus dat zit wel goed...... Nog even wachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry schreef op 23 december 2003 @ 16:37:
[...]

Thanks voor je moeite! Maarre, die pipo's van zowel Belcompany als Vodafone-shop (waar ik mn foon gekocht heb) vertelden me dat Vodafone Live! de P900 (nog) niet ondersteunt. Dus heb ik dat abo niet afgesloten. Vlgs die Vodafone-pipo zou ik aan de MMS/GPRS-instellingen genoeg hebben...

Jij hebt dus wel de P900 en een Live! abo... En die shit werkt ook nog... Ik vat m niet meer iig... 8)7
Als Vodafone zegt dat een toestel 'niet aangesloten' is op live dan betekent dat er geen speciale toestel afhankelijke portal gemaakt is met speciale content voor dat toestel. Je krijgt nu namelijk een 'standaard' portal zonder plaatjes of specifieke toestelcontent (ringtones etc). Maar je kunt wel internet op en MMS-jes sturen. Alleen als je een live abonnement hebt natuurlijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
greenlizzard schreef op 21 december 2003 @ 23:04:
Hebben jullie "gelukkige" P900 eigenaren al menig films op jullie telefoon gedraait? Is de kwaliteit van beeld en geluid goed and a joy to watch?
Bedoel je films van dvd's e.d. omzetten voor je telefoon?

Werkt nu redelijk, maar met de interne player kun je alleen maar mp4 en 3gp en dat heeft zo z'n beperkingen.

Maar er wordt hard gewerkt aan een andere player. Hij is nu nog beta, maar van wat ik al heb gezien ziet 't echt indrukwekkend uit. Half januari komt de player uit.

Ik had de link al eerder genoemt, maar ik heb 't dus over deze player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er ook eentje besteld, :9 en wel bij 06plaza.nl, ze hebben hem op het moment niet op voorraad maar ze houden me goed op de hoogte. Ze verwachten dat ie na de feestdagen geleverd gaat worden. Ik verleng mijn t-mobile 450 abbo met 2 jaar en betaal 257 euri bij. Niet gek toch als je je oude telefoon voor 200 hebt kunnen verkopen.

Verder heb ik een paar Martin Fields screenprotectors erbij besteld en een batteryextender, volgens de berichten zou dit een 10 tot 30 % langere standbytijd opleveren, aldus de reviews. Te koop op www.doml.com voor respectievelijk 12 us en 8 us.

Nu zoek ik alleen nog naar een goedkoop duo kaartje. Iemand kooptips, ik vind ze op t moment echt veels te duur :r , zouden ze snel gaan dalen in prijs?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 22:54 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
ik ben dus aan het proberen om de hem te flashen via de online softwareupdate maar ik krijg steeds deze foutmelding
Afbeeldingslocatie: http://cti.mine.nu/pics/fout.jpg

ik heb geprobeerd om de Phone Connection Monitor bij het starten van windows niet te laten starten, verder heb ik alle processen gestopt ik maar te stoppen waren. En toch deze melding, zie ik iets over het hoofd?

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

De Phone Connection Monitor monitor moet je iig niet stoppen, die is juist nodig voor het updaten.
Weet je zeker dat je niet een programma zoals de backup, sync, pc-filemanger enz aan hebt staan.
Daarnaast zou er ook nog een programma op de P900 vervelend kunnen doen, heb je 'm wel netjes laten aan, uit en weer aan (dat is dus vlak voor de update begint) laten gaan zonder aan de P900 te zitten?
Ik neem bovendien aan dat je de stekker (de lader dus) gewoon uit het stopcontact hebt gehaald...

[ Voor 13% gewijzigd door Fear-factoR op 24-12-2003 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Battery extender ? Dat geloof je toch zeker zelf niet? Een of ander plasticje erachter dat je batterij langer doet meegeaan, daar geloof ik helemaal niets van. Als dat als zou werken, dan zouden alle fabrikanten dat toch standaard inbouwen en een zwakker batterij (lees besparing) inbouwen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
ok, niks staat aan behalve de connection monitor. Phone nog eens gerestard verder niks meer op gedaan maar blijf dezelde melding houden.

iK HEB trouwens veel problemen gehad met het installeren van pc suite, ben nu de nieuwste aan het downloaden, misschien dat dat helpt.

Edit: nee dus, ik blijf gewoon die melding houden, ik ga het morgen op een andere computer proberen

[ Voor 16% gewijzigd door DeoDupke op 24-12-2003 00:47 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 17:53:
[...]
Als Vodafone zegt dat een toestel 'niet aangesloten' is op live dan betekent dat er geen speciale toestel afhankelijke portal gemaakt is met speciale content voor dat toestel. Je krijgt nu namelijk een 'standaard' portal zonder plaatjes of specifieke toestelcontent (ringtones etc). Maar je kunt wel internet op en MMS-jes sturen. Alleen als je een live abonnement hebt natuurlijk.....
Kee dan! In dat geval vanmiddag dan maar een Live! abo afsluiten :)
Mucho gracias voor de info! Licht jij meteen die pipo's van Vodafone in, die dat zelf niet weten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op 24 december 2003 @ 00:28:
Battery extender ? Dat geloof je toch zeker zelf niet? Een of ander plasticje erachter dat je batterij langer doet meegeaan, daar geloof ik helemaal niets van. Als dat als zou werken, dan zouden alle fabrikanten dat toch standaard inbouwen en een zwakker batterij (lees besparing) inbouwen? :)
als ik de reviews mag geloven werkt het wel, de reviewer was ook sceptisch at first maar schijnbaar werkt het wel.En voor 8 dollar ga ik niet moeilijk doen, laat maar komen dan, die screenprotector moest toch ook opgestuurd worden, kan dat ding wel bij. Wel uit Singapore, das wel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Is het de bedoeling dat je ook een file manager hebt als je de PC suite installeerd? Want ik zie dat ding nergens staan. Het enige wat ik heb is: Backup and restore, Download language, install software, Syncstation instellingen en Synchroniseren. En hoe moet ik dan files managen?

edit: stom stom stom, hij staat dus in de verkenner |:(
maar... heb al op 2 computers geprobeerd om hem te flashen maar krijg steeds de fout ( die hierboven staat), is er ook een manier om dit niet online te doen maar via een bestand wat je download?

[ Voor 32% gewijzigd door DeoDupke op 24-12-2003 12:09 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024

CdRwin

weet iemand hoe je sms bezorgbevestig automtisch aan zet, dus dat je niet iederekeer dat op "aan" hoeft te vinken als je een bevestiging wil als je een sms verstuurd?

www.Qbox.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Battery extender zal wel een andere naam zijn voor die antenne dingetjes dat je beter ontvangst hebt... Het is namelijk zo hoemeer ontvangst je hebt hoe langer je batterij meegaat omdat hij niet meer zoveel hoeft te zoeken naar het netwerk...

Overigens heb ik een vraag, hoe lang gaat bij jullie die batterij mee? Want als ik een uurtje bel een uurtje aan het GPRS'en ben zit ik die avond al op 50%... (Om 8 uur 's ochtends uit de oplader...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
DeoDupke schreef op 24 december 2003 @ 12:00:
Is het de bedoeling dat je ook een file manager hebt als je de PC suite installeerd? Want ik zie dat ding nergens staan. Het enige wat ik heb is: Backup and restore, Download language, install software, Syncstation instellingen en Synchroniseren. En hoe moet ik dan files managen?

edit: stom stom stom, hij staat dus in de verkenner |:(
maar... heb al op 2 computers geprobeerd om hem te flashen maar krijg steeds de fout ( die hierboven staat), is er ook een manier om dit niet online te doen maar via een bestand wat je download?
nou, op de 3e computer lijkt het te werken, erg vreemd, hij is nu aan het downloaden. Ben benieuwd of hij er helemaal door heen komt.

edit: jup, hij heeft de nieuwe versie erop staan!
Maar het internet heb ik nog niet aan de gang,
ik neem aan dat je moet inloggen met je telefoonnummer en password waarmee je ook bij www.orange.nl inlogt?
En dat proxyadres wat daar staat eindigt dat op 18? of moet er nog iets achter?

[ Voor 17% gewijzigd door DeoDupke op 24-12-2003 21:32 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
CdRwin schreef op 24 december 2003 @ 14:24:
weet iemand hoe je sms bezorgbevestig automtisch aan zet, dus dat je niet iederekeer dat op "aan" hoeft te vinken als je een bevestiging wil als je een sms verstuurd?
Nee, helaas dat gaat niet. Je zult 't elke keer aan moeten zetten.
DeoDupke schreef op 24 december 2003 @ 19:40:
[...]
Sorry, het is 10.250.255.188

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
DeoDupke schreef op 24 december 2003 @ 19:40:
[...]
ik neem aan dat je moet inloggen met je telefoonnummer en password waarmee je ook bij www.orange.nl inlogt?
Yep, alleen het password met hoofdletters!
"Proxyserver gebruiken" moet je uitzetten.

• DeoDupke
Ik snap het geheel denk ik nog niet helemaal, ik heb net als flint123 2 accounts aangemaakt. Als ik nu de operabrouwser start en een webpagina open vraagt hij om een verbinding. Hier pak ik dan Full ( toch?) En dan kan ik gewoon internetten ( van mijn 2 mb). Als ik nu naar de interne browser ga ( terwijl gprs open blijft) kan ik hiermee ook internetten ( en dat gaat dan ook van mijn 2 mb neem ik aan).

Als ik deze verbinding nu verbreek en ik maak de free verbinding aan dan kan ik ineens niets meer opvragen. Er loopt ook een tijdstellertje mee, klopt dit?

maar waarvoor stel je die wapaccounts in dan?

[ Voor 5% gewijzigd door DeoDupke op 25-12-2003 00:51 ]

No worries m8

• GKW
Dat wap account heb je nodig om op de share pagina van orange te komen en andere wap sites. Volgens mij werkt die "free" verbinding (je maakt alleen maar gebruik van een poort bij orange die niet meetelt bij het gprs verbruik) niet meer doordat orange het lek gedicht heeft. Correct me if i'm wrong.... Ik gebruik om de internetten een account waarbij het adres op internet staat. Het maakt niet uit welke browser je daarvoor gebruikt. Met beide kan je het internet op, alleen de opera browser schaalt alles netjes en zet het onder elkaar zodat je toch grote pagina's aan kan.

• Flint
Jip, wanneer ze 't gedicht hebben weet ik niet, maar 't werkt idd niet meer.

Dat hele "free" kun je nu dus ff vergeten.
Zodra de P900 door Orange ondersteund word zal de gratis portal ook weer werken, maar of je dan wel weer gratis op andere pagina's kunt komen is natuurlijk de vraag.

• DeoDupke
Ok, ik snap, thx voor de ondersteuning :P nu maar ff w8en op orange dan!

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik heb me helemaal rot lopen surfen om te showen vanavond, maar op mijn online site staat hij nog steeds op 0.0Kb! Terwijl mijn persoonlijke teller al gewoon 6Mb aangeeft, ook heb ik nog geen waarschuwings SMS'jes gehad of iets dergelijks... Op de servicedesk confirmen ze me die 0Kb en ik ben even gaan internet via een ander account en toen kwam er wel bij! Ik gebruik die proxy en gewoon use WAP, en ik kan gewoon HTML pagina's binnen halen, xbox.nl, justitie.nl etc.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.