congrats

- Hoe verwisselen jullie je MS DUO in je toestel? kan dit echt alleen als hij uitstaat? of halen jullie je MS stickje er ook gewoon uit als je toestel aanstaat? dit kan ik nergens terug vinden in de handleiding terugvinden en het is irritant om elke keer je toestel uit te zetten als je je MS stickje eruit wil halen!
Een kleine aanvulling op de reactie van Flint123; houd er wel rekening mee dat programma's zoals Tracker of Opera crashen na het verwijderen van de duo (tenminste, als ze op de duo staan) terwijl de P900 aan staat... maar dat is dus geen probleem, na het terugplaatsen van de duo kun je gewoon weer de progs starten.
- Het scherm is echt VERSCHRIKKELIJK moelijk SCHOON te krijgen! ik had een paar vieze vingers erop van iemand die zo nodig Chess met zijn vingers wilde spelen ofzo, maar dat ging er zelfs met die cleaning cloth bijna niet af! merkwaardig..
Je kan ook een niet bijtende reinigings vloeistof nemen, zoals spiritus/ethanol
Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 19:03:
[...]
en waar zit die mogelijkheid? ik heb gezocht onder configuratie maar kan het niet vinden

.
ik krijg toch wel regelmatig (heb de p900 pas een paar dagen) een melding te weinig geheugen. Ik heb de interne schijf al zoveel als mogelijk opgeschoond door een aantal bestanden naar de memorystick te verplaatsen en heb nu 8.7 mb over, dit moet toch genoeg zijn lijkt me. Ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die hier tegenaan lopen. De telefoon uit en aan zetten lost het probleem overigens wel op maar dat is zo onhandig.
Het ligt niet aan de hoeveelheid ruimte die er nog beschikbaar is in de ROM van de telefoon, maar aan de hoeveelheid RAM die nog over is (te veel programma's die nog aan staan). Installeer een programma zoals
switcher en houd in de gaten wat aan staat en wat afgesloten kan worden.
nee, kijk maar naar de zijkanten van het scherm... bij de P800 zijn die gerond en bij de P900 recht.
Ik moet zeggen dat je juist helemaal niet zo netjes hoeft te schrijven, bovendien zijn er voor elke letter wel een paar manieren om 'm te schrijven. Ik ben irl zelfs slordiger gaan schrijven door m'n P900

Helaas zijn er wereldwijd maar iets meer dan een miljoen verkocht en moest SE een extra fabriek openen

niet dus, mijn magicgate werkte gewoon direct. format niet nodig dus.
Flint123 schreef op 15 december 2003 @ 18:04:
[...]
Elke telefoon heeft wel wat bugs. Zeker bij smartphones.
Maar je krijgt meestal fouten als je software van andere gaat installeren, die ervaring heb ik.
Ik heb 'm nu al bijna 3 weken en praktisch geen andere software erop gezet en hij loopt nog altijd perfect.
Heb ook nog geen enkele crash meegemaakt (Dat was bij de P800 wel anders...)
Het enige wat ik kan opmerken is dat hij af en toe wat weinig geheugen heeft doordat er teveel programma?s open staan. Zodra die zijn afgesloten werkt alles weer perfect.
Voordeel van de P900 is de online update service. Eventuele bugs kun je dan makkelijk fixen. Ik weet niet of dat ook bij de andere telefoons kan die jij noemde.
Dat was dan ook 1 van de redenen waarom het zo lang geduurd heeft voordat de P800 op de markt kwam, ze hebben bij SE hard gewerkt om een zo probleemloos mogelijk toestel op de markt te brengen.
De P900 is een doorontwikkeling van de P800 en is uiteindelijk niet echt anders t.o.v. de P900, dus grote problemen hoeven niet verwacht te worden imho.
TeazNutz schreef op 16 december 2003 @ 09:42:
Ik heb af en toe dat mijn geluid begint te haperen bij mijn audio speler.
Of dat hij mijn plaatjes niet wilt weergeven die ik gemaakt heb, dan zie je alleen maar een rood kruisje.
Ok als ik deze op mijn duo stick kopieer waar dan nog zo'n 14 mb vrij van is.
Ook dat is weer een kwestie van beschikbaar geheugen, programma's sluiten dus.
[
Voor 1% gewijzigd door
Fear-factoR op 16-12-2003 15:09
. Reden: typo ]