Het grote Sony Ericsson P900 topic Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.687 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 20:52

aKra

Intentionally left blank.

aKra schreef op 09 december 2003 @ 17:18:
Jeee... Morgen >:)

Wat waren de Orange instellingen voor MMS-en met de P900... De GPRS/WAP instellingen stonden een paar pagina's terug maar de MMS niet :P
I correct, ze staan niet een paar pagina's terug dat was bij de Nokia 6600 zo, ik ben helemaal door de war... Maar heeft iemand dat Orange Share! werkend of uberhaupt GPRS? Want ik heb net wel Share! laten enablen maar dan kost het me dus voor niks geld anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Akra, niet lullig bedoeld hoor, maar er is een heel topic over Share waar ongeveer alle vragen worden beantwoord, als ze al niet in deze topic zijn meegenomen. Met een klein beetje zoeken was je dit zelf al tegengekomen... Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Optie 1:

Mja kan hem dus voor ong 700 kopen zonder abo.

Ik heb een telfort abo van de UT voor 7,15 in de maand, waarbij ik binnenkort over kan stappen naar een abo van 3,50 pm. zie www.wirelesscircle.nl

Optie 2:
Ik kan ook een 2jarig abo nemen bij T-mobile voor 35 euro de maand en de p900 "maar" 222 kost.

Optie 1 betaal ik veel meer voor de phone, maar ben per maand wel goedkoper uit.
Optie 2 wel stuk goedkoper toestel, 300 gratis belminuten pm, maar 35 per maand en 2 jaar een abo.

rekensommetje per 2 jaar gerekend:

optie1
700+24*3,5(aangehouden dat volgend jaarabo net zoveel kost van UT telfort)
=784

optie2:
222+24*35= 1062

Uiteraard ben ik wel meer dan 3,50 per maand kwijt met dat UT abo, want bel wel es naar vast (pa en ma :P) of andere niet telfort mobieltjes.

Denk dat het optie 1 toch wordt :).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11:20
tomhster schreef op 09 december 2003 @ 23:01:
Akra, niet lullig bedoeld hoor, maar er is een heel topic over Share waar ongeveer alle vragen worden beantwoord, als ze al niet in deze topic zijn meegenomen. Met een klein beetje zoeken was je dit zelf al tegengekomen... Succes!
Ik begreep vandaag van de Orange klantenservice dat Share nog niet ondersteund wordt voor de P900. Wel GPRS en MMS, daarvoor kunnen ze instellingen per SMS sturen. Al werkt GPRS hier nog niet :X :X

[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 10-12-2003 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Orange GPRS instellingen staan hier
Ik heb 't zelf nog altijd niet helemaal goed getest, maar ik ben dr niet meer zeker van of je nog altijd onbeperkt kan internetten. Misschien hebben ze 't lekt gedicht.

Via mijn share instellingen kun je iig via Opera internetten. Dit gaat wel van je 2MB af.

Ik gebruik zelf dus ook Orange, en ben dr heel tevreden over. Alles betalen uit 1 bundel is geweldig. Als ik een keertje weinig bel kan ik zonder problemen een keer flink internetten. Bij een andere provider mag je dan lekker extra gaan betalen :X
Ze hadden me vandaag zelfs een nieuwe simkaart gestuurd. Ik had namelijk nog Dutchtone in mn display staan. Helemaal gratis. Goeie service dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

tomhster schreef op 09 december 2003 @ 23:01:
Ja sindskort ze de Post History hebben weggehaald kan ik gewoon niet meer goed orieenteren waar ik het nou zag, sorry hoor... Maar ik dacht het meest doeltreffende topique zal deze zijn...

Sorry hoor meneer o grote allesweter! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
Flint123 schreef op 10 december 2003 @ 00:49:
@Flint123: Ik heb bovenstaande link in de openingspost gezet, Okay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik heb de telefoon net ontvangen, hij is nu aan het opladen en ben er een beetje mee aan het spelen...

Zijn er websites waar Freeware staat voor specifiek de P900 of voor Symbian OS?

Edit:

Ik mis toch nog wat dingen moet ik zeggen ;( :
* Wekker.
* Een "verjaardag" modus in de Agenda.

[ Voor 29% gewijzigd door aKra op 10-12-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
running man schreef op 10 december 2003 @ 08:38:
[...]

@Flint123: Ik heb bovenstaande link in de openingspost gezet, Okay?
Jahoor, is goed. Hoef ik 'm niet meer zo vaak te plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 15:28
Ben in Rotterdam een berg winkels afgeweest om prijzen te informeren voor de P900 en blijkt bij Monditel (kruisplein bij CS) het goedkoopst te zijn:

€303,- met een 2 jaar T-Mobile 300 verlenging, daar ga ik hem dus in februari halen :)

bestaan er trouwens winkels die eerder een abonnement verlengen dan 3 maanden voor afloop? of is dit niet mogelijk :?

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 22:11:
[...]

Gewoon 1 ding van me aannemen: Neem GEEN debitel... Dat zijn een stel debielen :r
Ik heb al meer dan 2 jaar debitel via het KPN netwerk, tot nu toe heb ik geen klachten over ze, ik heb een keer moeten bellen over mijn bel overzicht waar een paar dingen op stonden die ik niet snapte, zoals een aantal uren bellen buiten de bel bundel, ze hebben mij netjes verteld welk nummer dat was en op welke datum. Ik had toen ook gelijk gevraagt wat een nieuwe simkaart kost maar dat was iets van 25euro, daarom zit mijn 2 jaar oude simkaart zit nu nog in mijn P900. :)

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchMan schreef op 10 december 2003 @ 16:21:
[...]

Ik heb al meer dan 2 jaar debitel via het KPN netwerk, tot nu toe heb ik geen klachten over ze, ik heb een keer moeten bellen over mijn bel overzicht waar een paar dingen op stonden die ik niet snapte, zoals een aantal uren bellen buiten de bel bundel, ze hebben mij netjes verteld welk nummer dat was en op welke datum. Ik had toen ook gelijk gevraagt wat een nieuwe simkaart kost maar dat was iets van 25euro, daarom zit mijn 2 jaar oude simkaart zit nu nog in mijn P900. :)
Er zijn dus ook uitzonderingen kennelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK na lang denken 8)7 denk ik dan toch dat het deze maar moet worden, zat te twijfelen tussen deze en de nokia 6230. (ja ik weet het twee totaal verschillende phones) Ik zat te denken deze icm met een telfort 200 abb te nemen. maar heeft er iemand hier ervaring met telfort is het wat :9 of zeg je :r doe maar iets anders?
en nog een vraagje mischien al tig keren gevraagt maar hoe zit het eigenlijk met het formaat? niet dat me dat echt uitmaakt hoor maar is ie wel goed mee te nemen of heb je echt een aparte broektas nodig of wat dan ook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 16:48:
OK na lang denken 8)7 denk ik dan toch dat het deze maar moet worden, zat te twijfelen tussen deze en de nokia 6230. (ja ik weet het twee totaal verschillende phones) Ik zat te denken deze icm met een telfort 200 abb te nemen. maar heeft er iemand hier ervaring met telfort is het wat :9 of zeg je :r doe maar iets anders?
en nog een vraagje mischien al tig keren gevraagt maar hoe zit het eigenlijk met het formaat? niet dat me dat echt uitmaakt hoor maar is ie wel goed mee te nemen of heb je echt een aparte broektas nodig of wat dan ook???
Mijn P800 kan ik al aardig kwijt in me broekzak (tuurlijk wel een grotere phone dan andere phones), dus dan zal die P900 ook wel goed passen aangezien die kleiner is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Achteraf ben ik er niet heel tevreden bij... Toch nog wat te log en redelijk onhandig, leg hem liever neer dan in de hand... Hand recognition werkt voor geen #$^ (handboekje erbij helpt niks)...

Ik had denk ik net zo goed voor de Nokia 6600 kunnen gaan :/ (Had me 360 Euri's gescheeld! :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
aKra schreef op 10 december 2003 @ 19:28:
Hand recognition werkt voor geen #$^ (handboekje erbij helpt niks)...
Sorry hoor, maar dat ligt echt aan jezelf. Ik heb er totaal geen probleem mee. je moet wel redelijk netjes schrijven, maar dat moet je op alle PDA's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Volgens mij werkt dat trucje zodat je gratis kan internetten niet meer. Hij pakt automatisch mijn share free connectie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 22:51

Pogostokje

* twiet *

Voor de liefhebbers, op www.bryte.net/prijsvraag/ wordt een P900 weggegeven.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achteraf ben ik er niet heel tevreden bij... Toch nog wat te log en redelijk onhandig, leg hem liever neer dan in de hand... Hand recognition werkt voor geen #$^ (handboekje erbij helpt niks)...

Ik had denk ik net zo goed voor de Nokia 6600 kunnen gaan :/ (Had me 360 Euri's gescheeld! :( )
als je ff mooi prijsje maakt koop ik hem graag van je over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Als je em wil ruilen mail je maar :P :P Kheb nog wel n 6600..

edit:
Oh ow.. dit gaat al snel weer de verkeerde kant op...

[ Voor 8% gewijzigd door XKB op 10-12-2003 20:31 ]

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Iedereen wilt hem wel... Hij kost € 800 >:)

Jaaaaa, hij is heeeel zeldzaam >:)

Neuh, ik denk dat het nog steeds wennen is zeggen mijn ouders (check tekst boven mijn icon :P) ik houd hem nog wel een aantal dagen en als hij dan echt bagger is (nog steeds dus :D ) dan gaat hij in de verkoop...

Verzekering - € 7,95 p/maand (2 jaar)
Abonnement - € 30 p/maand (2 jaar)
Toestel - € 360 eenmalig

Dat is toch ziek :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al wayfinder navigatie systeem op zijn p900 foon _/-\o_
en Wat zijn de ervaringen? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Flint123 schreef op 10 december 2003 @ 00:49:
Ik heb 't zelf nog altijd niet helemaal goed getest, maar ik ben dr niet meer zeker van of je nog altijd onbeperkt kan internetten. Misschien hebben ze 't lekt gedicht.

Via mijn share instellingen kun je iig via Opera internetten. Dit gaat wel van je 2MB af.

Ik gebruik zelf dus ook Orange, en ben dr heel tevreden over. Alles betalen uit 1 bundel is geweldig. Als ik een keertje weinig bel kan ik zonder problemen een keer flink internetten. Bij een andere provider mag je dan lekker extra gaan betalen :X
Ze hadden me vandaag zelfs een nieuwe simkaart gestuurd. Ik had namelijk nog Dutchtone in mn display staan. Helemaal gratis. Goeie service dus.
poort 5080 werkt trouwens ook zie topic voor de nokia 6600 _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door jan rademaar op 10-12-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 20:57:
niet mogelijk, er is wel wat in de trend van view of waypont via grps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

jan_rademaar:
Ik heb hier die proxy & poort ingesteld staan maar dan mag ik nog steeds niet sharen! :X

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:25
Ik heb een leuke kerst theme gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/collocator3/screenw.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/collocator3/screenw1.jpg
Download: http://home.arcor.de/collocator3/CollocatorWeihnacht.utz

• Flint
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 20:57:
Vriend van mij heeft die wayfinder en volgens mij werkte dat gewoon.

• Dikkie
Versie 2.1.1 van PC suite is uit en nu ook met de nederlandse taal:

http://www.sonyericsson.c.../PCSuite_rel_2.1.1_NL.exe

• aKra

aKra

Werdt vanochtend wakker met 'Frans Bauer - Heb je even voor mij', had m'n pa er even op gezet gister avond :X

Die vent (52 jaar) kent gewoon dat hele ding ineens, hij wilt hem ook en hij kan geen fuck met computers :X

Anyways, ik ben vanochtend effe met GPRS/Share gaan klooien kreeg daarnet een Welkom bij Orange Share! plaatje te zien ik klik erop en dan zegt hij dat ik niet ondersteund ben :X

• GKW
Weet iemand of je ook java kan installeren op de P900? Of zit dit in de Opera browser?

• zeef
aKra schreef op 11 december 2003 @ 09:29:
Werdt vanochtend wakker met 'Frans Bauer - Heb je even voor mij', had m'n pa er even op gezet gister avond :X

Die vent (52 jaar) kent gewoon dat hele ding ineens, hij wilt hem ook en hij kan geen fuck met computers :X

Anyways, ik ben vanochtend effe met GPRS/Share gaan klooien kreeg daarnet een Welkom bij Orange Share! plaatje te zien ik klik erop en dan zegt hij dat ik niet ondersteund ben :X
Hehehe die heb ik nu ook als ringtone, dikke pret, die Mp3 ringtones :)

• aKra

aKra

Zeer fijn :(

Ik doe dat updaten (online ofzo) van die Sony phone, hij zegt dus restarten enzo want dat moet, en ik kan dus nu niet meer booten krijg alleen maar blauw te zien of kernels die doodgeslagen zijn :(

P.S., hoe krijg ik dat klepje eraf zodat ik zonder dat keypad ding kan gaan werken?

[ Voor 17% gewijzigd door aKra op 11-12-2003 14:15 ]

• Dikkie
aKra schreef op 11 december 2003 @ 14:12:
P.S., hoe krijg ik dat klepje eraf zodat ik zonder dat keypad ding kan gaan werken?
Handleiding!! |:(

• aKra

aKra

PARDON? :X

Ik heb heel die handleiding doorgezocht, nergens en ook nergens staat iets (naar mijn ogen...) over het klepje verwijderen!

(Overigens, ik stel niet de vraag om te horen te krijgen dat ik de handleiding erbij moet nemen, dat heb ik allang gedaan en zelfs op Internet lopen zoeken, dat is het zelfde als RTFM, STFU en SLOTJE! gezeik wat niet meer echt getolereerd werd door de moderators... Graag iemand die mij of de pagina nr. kan geven of even kort kan omschrijven hoe ik het doe (ondertussen al een krasje ;( ))

[ Voor 57% gewijzigd door aKra op 11-12-2003 15:13 ]

• Dikkie
Als het goed is heb je 2 soorten handleidingen.
Met handleiding bedoelde ik de Quick Start Handleiding. Daar staat het in uitgelegd (in mijn duitse versie iig wel).

(Ik ga verder nergens op in)

Verwijderd

[
Ik mis toch nog wat dingen moet ik zeggen ;( :
* Wekker.
* Een "verjaardag" modus in de Agenda.
Installeer de date mate die op de cd staat en je hebt je verjaardagen, feestdagen etc. werkt heel fijn. Succes

zijn er nog meer die af en toe problemen hebben met het touchscreen, werkt bij mij niet altijd optimaal. Als het gedurende langere tijd niet gebruikt is werkt het niet, als ik op een willekeurige plek druk met de pen krijg ik de netwerk info (wat op het icoontje linksonder staat). Na enig pielen werkt het wel weer.

Vandaag is overigens mijn bluetooth handsfree set in de auto ingebouwd, werkt wel lekker hoor en ziet er erg strak uit.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 15:38 ]

• GKW
Er zit bij de nederlandse versie een losse papieren hint hoe je het klepje moet verwijderen. Je moet wel oppassen want datgene waar je tegenaan moeten drukken met je stylus is nogal fragiel......

• aKra

aKra

astridh:
Probeer eens te calibreren?

Post powered by Sony-Ericsson P900!
Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~nander/sep900-got.jpg

(Let niet op die HCC tekst, geen origineel enzo effe snel gedaan en resize, stond dat er nog in :X)

[ Voor 72% gewijzigd door aKra op 11-12-2003 15:52 ]

• Flint
running man schreef op 11 december 2003 @ 15:36:
Er zit bij de nederlandse versie een losse papieren hint hoe je het klepje moet verwijderen. Je moet wel oppassen want datgene waar je tegenaan moeten drukken met je stylus is nogal fragiel......
Ja 't plastic is veels te zacht, dat lukt je nooit geheel zonder schade.

Uitleg staat idd in een los klein boekje.
Maar 't enige wat je eigenlijk moet weten is dat je met je stylus aan de onderkant in 't gaatje moet gaan wrikken. Daarna schroefjes losdraaien enzo wijst zich vanzelf.

• aKra

aKra

Okay, dat suckt wel een beetje Flint :X

Beschadigingen op zo'n mooi toestel :'(

• zeef
dikkiedik schreef op 11 december 2003 @ 15:16:
Als het goed is heb je 2 soorten handleidingen.
Met handleiding bedoelde ik de Quick Start Handleiding. Daar staat het in uitgelegd (in mijn duitse versie iig wel).

(Ik ga verder nergens op in)
[laat mode]
Ik heb hier de NL vesie van de quick start, daar staat niet is over de demontage van het klepje. Ook in de NL handleiding kan ik het zo snel niet vinden. ;)
[/laat mode]

Anyway, waar ik mee zit is dat de bluetooth sync niet automatisch opstart, de cradle sync wel. En iedere keer moet ik handmatig toestemmning gaven om te syncen met outlook. Hoe automatiseer ik dat ?

[ Voor 21% gewijzigd door zeef op 11-12-2003 16:32 ]

• Dikkie
oke, het was dan niet de quickstart, maar een ander boekje dat er bij zat (erg klein) :

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/hestrati/key1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/hestrati/key2.jpg

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

zeef schreef op 11 december 2003 @ 16:23:
[...]
Anyway, waar ik mee zit is dat de bluetooth sync niet automatisch opstart, de cradle sync wel. En iedere keer moet ik handmatig toestemmning gaven om te syncen met outlook. Hoe automatiseer ik dat ?
Daar is een programma-tje voor.

FF zoeken hoe die ook alweer heten.....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Nederlandse review van de P900: http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=2243

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ginz schreef op 11 december 2003 @ 19:06:
[...]

Daar is een programma-tje voor.

FF zoeken hoe die ook alweer heten.....
Woei, dat zou fijn zijn. Maar vertelt dat progseltje ook aan Outlook dat het goed is, zodat ik niet iedere keer toestemming hoef te geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 13:57
aKra schreef op 11 december 2003 @ 15:46:
Post powered by Sony-Ericsson P900!

(Let niet op die HCC tekst, geen origineel enzo effe snel gedaan en resize, stond dat er nog in :X)
Welke URL gebruik je voor GoT als ik vragen mag? Dit ziet er uit als een mobile versie, die was ik nog niet tegen gekomen. Of is het een offline versie?

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
z’n (redelijk mislukte) voorgangers (r380s/P800) duidelijk achter zich.
Hij noemt de P800 redelijk mislukt.
Die was juist een groot suc6. |:( 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Heeft iemand deze al eens geprobeerd of kan er iets over vertellen :? :
http://www.expansys.nl/product.asp?code=109665

Ik had een kleine HTML -> WML convertor gemaakt die specifiek naar de main list ging en eentje die me in dit topic bracht om even die foto te kunnen maken :)

Niks meer dan een normale HTML request uiteindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
aKra schreef op 12 december 2003 @ 11:21:
Heeft iemand deze al eens geprobeerd of kan er iets over vertellen :? :
http://www.expansys.nl/product.asp?code=109665
Nee, maar ik heb 2 belkin protectors voor de P900 besteld. Zodra ik die heb zal ik er iets over schrijven. Zijn iig wel een stuk goedkoper! (10 EURO voor 1 en dan 5 EURO voor elke extra protector).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Waar koop je die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Bij een particulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik heb een vraagje betreffende de MS duo kaartjes.

Ik zie dat als je een MS duo kaart van 128mb wilt kopen, er altijd Magicgate op zit (kan nergens eentje vinden zonder). Kun je een magicgate protected MS duo kaartje in je p900 gebruiken zonder dat je belemmert wordt in je gebruik? Dus doen mp3 files etc het gewoon goed? 128mb is helaas het maximaal haalbare voor de p900 toch, hij accepteert helaas geen pro volgens mij?

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ja, ik heb een magic gate kaartje en ik kan gewoon MP3's laden, doe dat wel wia mijn HP PCS 2210, want die is stukken sneller dan de SE cradle/p900 combi. Maar na formatteren kan ik gewoon MP3's laden en afspelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

En kan ik daar ook kopen :?
mbvisiontt schreef op 12 december 2003 @ 13:06:
Ik heb een vraagje betreffende de MS duo kaartjes.

Ik zie dat als je een MS duo kaart van 128mb wilt kopen, er altijd Magicgate op zit (kan nergens eentje vinden zonder). Kun je een magicgate protected MS duo kaartje in je p900 gebruiken zonder dat je belemmert wordt in je gebruik? Dus doen mp3 files etc het gewoon goed? 128mb is helaas het maximaal haalbare voor de p900 toch, hij accepteert helaas geen pro volgens mij?
WTF is Magicgate? Want ik ga ook een 128MB kopen asap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
aKra schreef op 12 december 2003 @ 14:43:
[...]
En kan ik daar ook kopen :?
[...]
Tuurlijk:
Neem hier maar eens een kijkje
Je kunt ook even wachten totdat ik ze zelf heb geprobeerd. Scheelt je weer wat knaken als hij niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Q1. What is MagicGate?
A1. MagicGate refers to the copyright protection technology incorporated into MagicGate Compatible Memory Stick media and MagicGate Compatible Memory Stick-compatible devices.

Q2. What is the major difference between standard Memory Stick media and MagicGate Compatible Memory Stick media?
A2. Both media offer an easy way to transfer and share files, including data, images, music and video among a variety of electronic devices. The major difference between these two media formats is that MagicGate Compatible Memory Stick media has an embedded chip to enable the recording of secure content. MagicGate Compatible Memory Stick media is a versatile media designed to transfer and store any digital content including secure content.

Q3. Which media are MagicGate compliant?
A3. MagicGate Compatible Memory Stick, Memory Stick Duo (MagicGate/High-Speed Transfer Compatible), MagicGate Compatible Memory Stick Duo, Memory Stick PRO and Memory Stick PRO Duo (as of September 2003).

Q4. Is it possible to use MagicGate Compatible Memory Stick media in digital cameras and digital video camcorders?
A4. Yes. MagicGate Compatible Memory Stick is the universal media that can be used in any Memory Stick compatible products.

Q5. Is it possible to record copyright-protected music data onto a standard blue Memory Stick?
A5. No. It is because the standard Memory Stick does not utilize MagicGate copyright protection technology.

Q6. Is it possible to use MagicGate Compatible Memory Stick media in PC card adapters and floppy disk adapters designed for standard Memory Stick media?
A6. Yes, just like standard media, MagicGate Compatible Memory Stick is able to transfer non-copyright-protected content. However, PC card adaptors, floppy disk adapters, etc. for standard Memory Stick media are not designed to transfer copy-protected content, so it is necessary to use a MagicGate compatible USB reader/writer.

Q7. Can the MagicGate Compatible Memory Stick media handle both copyright-protected and non-copyright-protected contents on the same media?
A7. Yes. MagicGate Compatible Memory Stick media handles both copyright-protected and non-copyright-protected contents on the same media.

Q8. What is ATRAC3?
A8. ATRAC3 compresses audio data to half that achieved by the ATRAC technology originally developed by Sony for MD, while maintaining the same superior sound quality. To put in another way, it can compress data to about 1/10th that of CD data. The ATRAC3 technology is used not only in MDLP long-time recording and playback modes but also for Memory Stick, making it possible to record music data equal to one CD album on one 64MB MagicGate Compatible Memory Stick media.

Q9. What is ATRAC3plus?
A9. ATRAC3plus is an enhanced format of the ATRAC3 technology. It increases the compression ratio to about 1/20th that of CD data without causing deterioration in audio quality, making it possible to record up to about 5 hours and 50 minutes of high-quality music data on a 128MB media at a bit rate of 48kbps.

Q10. Is there a difference between MP3 and ATRAC3?
A10. Yes. MP3 is the abbreviated name for MPEG-1 Audio Layer 3 standard and is a different type of data compression method from the ATRAC3 music data compression technology.

Q11. Is it possible to playback speeches and interviews recorded in ATRAC3 on the Memory Stick IC recorder?
A11. No. Playback of recordings in ATRAC3 requires a playback device with a built-in ATRAC3 decoder. Playback is not possible with the IC recorder's ADPCMTM and LPECTM decoders.

Q12. What is OpenMG?
A12. OpenMG is a copyright protection technology that is used to manage digital music contents downloaded to a PC from CDs, music download service websites and other sources.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik zit nu toch wel heel erg eraan te denken maar een P900 aan te schaffen. Wat denk je? Nu kopen of nog 3 weken wachten?
Misschien is er over 3 weken meer voorraad en zijn ze dus goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
wace schreef op 12 december 2003 @ 17:37:
Ik zit nu toch wel heel erg eraan te denken maar een P900 aan te schaffen. Wat denk je? Nu kopen of nog 3 weken wachten?
Misschien is er over 3 weken meer voorraad en zijn ze dus goedkoper?
Ik denk het wel, maar of het heel erg groot is betwijfel ik. Nu kopen heeft als voordeel dat je er de feestdagen lekker mee kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Gewoon /format dus zeef?

En dat kan dan met je foon of moeten we lastig gaan doen met een cardreader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Op de foon: File manager -> extern selecteren in rechter pulldown menu -> bij best. schijf formatteren. Klaar is kees uuhh aKra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Format heb ik gewoon met de foon gedaan. Duurt wel een paar minuten, maar daarna kon ik los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Laatst online: 15-09 23:05
Is er een programma ofzo om een film met geluid om te zetten in mp4 formaat? Ik weet van het bestaan van pvAuthor, maar daar moet je na 30 dagen geld voor gaan neertellen.

Verder heb ik nog te melden dat de SE p900 de komende maanden in de online shops max. 40 Euro in prijs daalt, als hij al daalt.

Mocht je een p900 willen kopen inc. abo. dan moet je eens kijken op www.gsmnederland.nl , daar hebben ze wel leuke prijsjes :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Ik heb reeds een werkend e-mail account via orange maar het lukt mij niet om mijn bestaande e-mail account bij kabelfoon aan de gang te krijgen. e-mail binnenhalen is geen probleem maar e-mail verzenden wil niet. Ik krijg dan de melding dat smtp server geen verbinding heeft toegstaan. SMTP adres staat goed. Ook de aanmeldingsgegevens staan goed :( Iemand?

Alvast bedankt,
Gerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Is er een mogelijkheid om telefoongesprekken op te nemen? Want als je dat doet met die recorder dan zegt hij dat het niet kan... Leg je op dan kan het weer wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
aKra schreef op 13 december 2003 @ 11:44:
Is er een mogelijkheid om telefoongesprekken op te nemen? Want als je dat doet met die recorder dan zegt hij dat het niet kan... Leg je op dan kan het weer wel :X
Geen mogelijkheid, jammer genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Tis volgens mij verboden om iemand z'n stem op te nemen. (zonder dat tegen de ander te zeggen) Denk dat dat de reden is dat 't niet erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Dat zou wel een l*llige reden zijn om het niet te integreren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Flint123 schreef op 13 december 2003 @ 13:16:
Tis volgens mij verboden om iemand z'n stem op te nemen. (zonder dat tegen de ander te zeggen) Denk dat dat de reden is dat 't niet erin zit.
volgens mij zit in alle andere SE modellen wel de mogelijkheid, behalve in de P800 en P900 niet

ik wacht nog steeds op mijn P900, keb hem in duitsland besteld, hopelijk komen ze de 10 werkdagen levertijd na en worden het er geen 20 ( of nog meer)

[ Voor 20% gewijzigd door DeoDupke op 13-12-2003 14:48 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
DeoDupke schreef op 13 december 2003 @ 14:47:
[...]

ik wacht nog steeds op mijn P900, keb hem in duitsland besteld, hopelijk komen ze de 10 werkdagen levertijd na en worden het er geen 20 ( of nog meer)
Hoeveel heb je betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Er zijn vast applicaties voor de P900 die dit mogelijk maken (ik vergeet vaak snel dingen dus is een soort opnamefunctie tijdens gesprekken erg handig, en ook voor Vodafone Eurocall meuk enzo op het moment, ik neem zelf wel de verantwoordelijkheid op me enzo.)

Weet iemand een goede site waar veel applicaties staan voor (Symbian?) P900's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
En als daar ook een auto bluetooth sync proggie bij staat dan zou dat helemaal mooi zijn 8)7. En hoe ik kan vertellen aan Outlook dat ar altijd geynced mag worden..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Kan je ook nog iets van Bluetooth beveiligen, ik begreep met dat bluejacking dat je het kon beveiligen???

Ik heb in de manual gezocht en op Internet maar weer niks zinnigs gevonden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Als je niet op available staat voor iedereen, hoe kunnen ze je dan hacken ? Ik bedoel dus, als ze niet weten dat je er bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37

bwt

verplaatst zich op een GSX750F

running man schreef op 13 december 2003 @ 11:39:
Ik heb reeds een werkend e-mail account via orange maar het lukt mij niet om mijn bestaande e-mail account bij kabelfoon aan de gang te krijgen. e-mail binnenhalen is geen probleem maar e-mail verzenden wil niet. Ik krijg dan de melding dat smtp server geen verbinding heeft toegstaan. SMTP adres staat goed. Ook de aanmeldingsgegevens staan goed :( Iemand?

Alvast bedankt,
Gerald
Kabelfoon zal het waarschijnlijk niet toestaan dat er van buiten het eigen domein via de kabelfoon mail server verzonden wordt. Dat zou namelijk een open relay zijn en daar zijn spammers gek op.

Als SMTP zul je dan je orange smtp server moeten gebruiken.

My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

True zeef, heeft gewerkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
bwt schreef op 14 december 2003 @ 01:04:
[...]

Kabelfoon zal het waarschijnlijk niet toestaan dat er van buiten het eigen domein via de kabelfoon mail server verzonden wordt. Dat zou namelijk een open relay zijn en daar zijn spammers gek op.

Als SMTP zul je dan je orange smtp server moeten gebruiken.
Ik had de orange smtp server ook al ingesteld. Dat werkt idd. Kabelfoon had er ook voor kunnen kiezen dat je je aan moet melden om gebruik te maken van de smtp server..... Maar dat werkt ook niet.
iig bedankt voor het meedenken. Groeten, Gerald
offtopic:
PS: ik verplaatste me op een SV1000S, maar die is plaat gereden. Januari ga ik weer een nieuwe halen.

[ Voor 11% gewijzigd door GKW op 14-12-2003 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
wace schreef op 13 december 2003 @ 18:06:
[...]

Hoeveel heb je betaald?
nou, ik heb nog niks betaald. Maar als ik hem krijg volgens bestelling 689,95. Ik zie dat ze de prijs nu omhoog hebben gebracht naar 729 maar ik neem aan dat ik hem nog gewoon voor de oude prijs krijg.

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, gisteren voor het eerst met een (dummy) P900 in de hand gestaan bij de Media Markt in Almere.

Zit veel doordachter in elkaar dan de P800, zelfs die dummy was al beter dan ik vermoedde! Platter, betere flip etc. etc..

Ik heb dus nu nog een P800... Ik wil dus eigenlijk die P900 hebben!

Wie heeft interesse in die P800? Alles nieuw in doos, met extra 128mb geheugen en een hele lading extra software! Wie biedt?

Wie weet waar je de P900 het voordeligste kunt krijgen (zonder abo)?

Lemme know plz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Gimp... Browse wat pagina's terug en anders Telecomvergelijker of onze eigen pricewatch!

En voor je P800 hebben we Vraag & Aanbod.

Ik kan het jou niet makkelijker maken :(

(#$%@$%^$@^@%^!@#R@#$^)

[ Voor 37% gewijzigd door aKra op 14-12-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 13:24:
Wie heeft interesse in die P800? Alles nieuw in doos, met extra 128mb geheugen en een hele lading extra software! Wie biedt?
Ik denk niet dat je hier iemand vindt voor je P800 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 13:24:
Je verkoopt het geheugen ook... :?
Beetje raar hè, als je een P900 wilt hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aKra schreef op 14 december 2003 @ 15:00:
Gimp... Browse wat pagina's terug en anders Telecomvergelijker of onze eigen pricewatch!

En voor je P800 hebben we Vraag & Aanbod.

Ik kan het jou niet makkelijker maken :(

(#$%@$%^$@^@%^!@#R@#$^)
Chill out man ;) Alles sal reg kom.... Zoals zo vaak met die mega-postings: je doet een halve dag over om alles terug te lezen. Dus ja, als je niet vanaf minuut 1 de boel gevolgd hebt... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 14 december 2003 @ 17:20:
[...]

Je verkoopt het geheugen ook... :?
Beetje raar hè, als je een P900 wilt hebben :X
Nah, de verkoop ff wat aantrekkelijker maken heh ;)

Ga in december naar de states dus ik kijk wel wat ie daar kost: de dollar staat toch belachelijk laag tov de (pl)Euro...

Maareuh nogmaals excuses voor de posting hoor... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 17:51:
[...]

Chill out man ;) Alles sal reg kom.... Zoals zo vaak met die mega-postings: je doet een halve dag over om alles terug te lezen. Dus ja, als je niet vanaf minuut 1 de boel gevolgd hebt... O-)
Halve dag? Running Man doet z'n best om zoveel mogelijk info in de openingspost te zetten, maar dan moet je die natuurlijk wel lezen hè ;)
(Pricewatch links staan er dus ook...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeazNutz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-06-2008

TeazNutz

Nerd

Ik heb mijn P900 nu binnen en ben er zeer tevreden over.

Alleen ben ik op zoek naar coole games,themes etc.

Heb via symbian.info wel wat gevonden maar nog niet echt veel.

Zijn er mensen hier met ervaringen over goeie site's downloads etc?

http://specs.tweak.to/7903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Er is wel wat shareware, maar niet zoveel. De meeste programma's moet je voor betalen.
Neem hier eens een kijkje voor shareware. Is wel van de P800 maar draait ook op de P900.
Neem hier eens een kijkje voor aan te schaffen progjes.

Misschien dat iemand nog aanvullingen heeft? Kan ik ze meteen verzamelen in de openingspost ;)

[ Voor 10% gewijzigd door GKW op 15-12-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:54
Ik volg dit (en het vorige) topic nu al een tijdje, en ik ben van plan om ook een p900 aan te schaffen. Toch had ik nog even 1 vraagje:

Wat zijn jullie ervaringen met de PIM functionaliteit (agenda, todolist)? Vergelijkbaar met dat van een IPAQ? handiger of juist niet? Gaat het syncen goed met outlook?

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
running man schreef op 15 december 2003 @ 12:40:
Er is wel wat shareware, maar niet zoveel. De meeste programma's moet je voor betalen.
Neem hier eens een kijkje voor shareware. Is wel van de P800 maar draait ook op de P900.
Neem hier eens een kijkje voor aan te schaffen progjes.

Misschien dat iemand nog aanvullingen heeft? Kan ik ze meteen verzamelen in de openingspost ;)
Ik weet niet of www.My-Symbian.com al bij je bekend is, maar die hebben echt zowat alle software die voor de P800/P900 verkrijgbaar zijn. Inclusief demo's en freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Laatst online: 26-02-2021
Misschien is dit al aan de orde geweest want ik heb niet alle pagina's van dit topic doorgekeken, maar wat ik mij afvraag is of er al iets van bugs bekend zijn van de p900 ?

Want ik ben op dit moment namelijk aan het kijken naar:

- SE p900
- Orange spv e200
- T-mobile MDA2

Maar van de laatste 2 weet ik dat ze al een aantal bugs hebben waarvan sommige zelfs vrij serieus (die wel waarschijnlijk gaan opgelost worden met een rom update). Nu vraag ik me dus of dat te maken heeft met het feit dat de laatste 2 gebaseerd zijn op een windows os (nee dit is geen anti windows post ofzo) en de p900 op het symbian os.

Ik heb nu namelijk een nokia 7650 en die heeft tot nu toe nog geen bugs laten zien dus ik heb wel veel vertrouwen in symbian :)

Ben wel benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

ProgrammerX schreef op 15 december 2003 @ 15:25:

- SE p900
- Orange spv e200
- T-mobile MDA2
Mijn mening over deze toestellen:

P900: Erg leuke telefoon, mist alleen wat specifieke dingen als bel-profielen ed. Veel software

spv: Veel en veel te kleine standby tijd, windows os, wel leuke software

MDA2: vond ik zelf te groot. Verder wel veeeeeel features door gebruik ppc

Qua betrouwbaarheid: ik heb mijn 7650 al vele malen laten vastlopen. Ik denk dat ze allemaal wel hun bugs hebben. Als het OS ze niet heeft hebben de applicaties ze wel.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Misschien is dit al aan de orde geweest want ik heb niet alle pagina's van dit topic doorgekeken, maar wat ik mij afvraag is of er al iets van bugs bekend zijn van de p900 ?
Elke telefoon heeft wel wat bugs. Zeker bij smartphones.
Maar je krijgt meestal fouten als je software van andere gaat installeren, die ervaring heb ik.

Ik heb 'm nu al bijna 3 weken en praktisch geen andere software erop gezet en hij loopt nog altijd perfect.
Heb ook nog geen enkele crash meegemaakt (Dat was bij de P800 wel anders...)
Het enige wat ik kan opmerken is dat hij af en toe wat weinig geheugen heeft doordat er teveel programma's gestart zijn. Zodra die zijn afgesloten werkt alles weer perfect.

Voordeel van de P900 is de online update service. Eventuele bugs kun je dan makkelijk fixen. Ik weet niet of dat ook bij de andere telefoons kan die jij noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

DeoDupke schreef op 13 december 2003 @ 14:47:
[...]

volgens mij zit in alle andere SE modellen wel de mogelijkheid, behalve in de P800 en P900 niet

Dat klopt, met mijn T610 kan het ook gewoon (net nog ff getest :P )
Maar er zit gewoon een optie opnemen in het menu en dan krijgt die file de naam/nummer van degene waarmee je belt :D

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Laatst online: 26-02-2021
Flint123 schreef op 15 december 2003 @ 18:04:
[...]
Voordeel van de P900 is de online update service. Eventuele bugs kun je dan makkelijk fixen. Ik weet niet of dat ook bij de andere telefoons kan die jij noemde.
Dat is inderdaad erg handig. Dat ben ik nog nergens tegen gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

XKB schreef op 15 december 2003 @ 15:28:
Mijn mening over deze toestellen:

P900: Erg leuke telefoon, mist alleen wat specifieke dingen als bel-profielen ed. Veel software

spv: Veel en veel te kleine standby tijd, windows os, wel leuke software

MDA2: vond ik zelf te groot. Verder wel veeeeeel features door gebruik ppc

Qua betrouwbaarheid: ik heb mijn 7650 al vele malen laten vastlopen. Ik denk dat ze allemaal wel hun bugs hebben. Als het OS ze niet heeft hebben de applicaties ze wel.
MDA2 heeft ook hetzelfde probleem met de standby tijd als de SPV. Logisch, want ze komen uit dezelfde fabriek (HTC).
Ik twijfel tussen een P900, SPV E200, 6600 of gewoon niets. Standby tijd interesseert me niet zo, kan toch elke dag wel in de cradle.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Laatst online: 16-08 19:03
In de connect van deze maand veegt de P900 de vloer aan met andere smartphones als de XDA2. MDA2, Palm Tungsten W, TellMeT919 en de Danger Hiptop. Kijk maar op Connect.de (of in de betere tijdschriftenzaak natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
wace schreef op 15 december 2003 @ 14:18:
[...]
Ik weet niet of www.My-Symbian.com al bij je bekend is, maar die hebben echt zowat alle software die voor de P800/P900 verkrijgbaar zijn. Inclusief demo's en freeware.
Toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
_WgV_ schreef op 15 december 2003 @ 18:23:
[...]

Dat klopt, met mijn T610 kan het ook gewoon (net nog ff getest :P )
Maar er zit gewoon een optie opnemen in het menu en dan krijgt die file de naam/nummer van degene waarmee je belt :D
Hmm... dat verbaast me :/
Ram wazig dat 't niet in de P900 zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Kut telefoon! :( ;)

Zullen anders vast wel applicaties voor zijn :)

(P.S. iemand hier in de zaal die mij wat kan vertellen over die batterij, is het slim om hem altijd helemaal leeg te laten lopen of na 3 a 5 x dat gedaan te hebben maakt het niet meer uit wanneer je hem oplaad?)

[ Voor 61% gewijzigd door aKra op 16-12-2003 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 13:09
Ik laat m altijd zo leeg mogelijk lopen, om vervolgens weer helemaal op te laden.
Maar als ie 's avonds op 33% staat hang ik m wel aan de lader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeazNutz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-06-2008

TeazNutz

Nerd

- SE p900
- Orange spv e200
- T-mobile MDA2

Maar van de laatste 2 weet ik dat ze al een aantal bugs hebben waarvan sommige zelfs vrij serieus (die wel waarschijnlijk gaan opgelost worden met een rom update). Nu vraag ik me dus of dat te maken heeft met het feit dat de laatste 2 gebaseerd zijn op een windows os (nee dit is geen anti windows post ofzo) en de p900 op het symbian os.

Ik heb nu namelijk een nokia 7650 en die heeft tot nu toe nog geen bugs laten zien dus ik heb wel veel vertrouwen in symbian :)

Ben wel benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Ik heb af en toe dat mijn geluid begint te haperen bij mijn audio speler.
Of dat hij mijn plaatjes niet wilt weergeven die ik gemaakt heb, dan zie je alleen maar een rood kruisje.

Ok als ik deze op mijn duo stick kopieer waar dan nog zo'n 14 mb vrij van is.

Dat is het enige

http://specs.tweak.to/7903

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.