Dat zal best wel, maar dan heb je toch 'n heel jaar 'n goede telefoon gehad? Of moet je continu blijven wachten tot er een beter model is? Hmm, eindeloze opgave, denk ik...
Ja daar heb je idd. wel gelijk in. Klopt het trouwens dat de winkels binnenkort gaan stunten met de prijzen van de P900? Ik hoor dit gerucht nu namelijk steeds vaker.Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 16:18:
Dat zal best wel, maar dan heb je toch 'n heel jaar 'n goede telefoon gehad? Of moet je continu blijven wachten tot er een beter model is? Hmm, eindeloze opgave, denk ik...
Het zijn naar mijn idee alleen maar geruchten...greenlizzard schreef op 08 januari 2004 @ 20:09:
[...]
Ja daar heb je idd. wel gelijk in. Klopt het trouwens dat de winkels binnenkort gaan stunten met de prijzen van de P900? Ik hoor dit gerucht nu namelijk steeds vaker.
Waarom zouden ze moeten stunten met een vrij nieuw toestel?
Dat hebben ze naar mijn weten toch ook niet gedaan met de P800 toen die uit kwam.
Ik moet ook nog steeds een P900 aanschaffen, dus ik let ook op die geruchten
Dat ze eerst maar es degene die hem al besteld hebben leveren ipv nog meer backorders creeren...
Ik wacht nu ook alweer een paar weken, dat was niet echt mijn planning maar wat doe je eraan.
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
De mijne ook pas week 4. (PartSupplies)
Najah... hij is nergens meer op voorraad volgens mij, het stunten met de prijzen zal dus ook nog wel even op zich laten wachten.
Najah... hij is nergens meer op voorraad volgens mij, het stunten met de prijzen zal dus ook nog wel even op zich laten wachten.
Maar ja, wie wil nog de P800 als je ook de P900 kan krijgen....zeef schreef op 09 januari 2004 @ 13:01:
Ik denk dat men eerder met de restanten P800 zou willen stunten
Verwijderd
Mensen die 100 euro minder uit willen geven voor een goede telefoonTha BasZ schreef op 09 januari 2004 @ 14:53:
Maar ja, wie wil nog de P800 als je ook de P900 kan krijgen....
Ik zal het voor je opzoeken, mail het je dit weekend wel even.beschuit schreef op 06 januari 2004 @ 09:37:
Ben wel benieuwd welke vraag ik fout had... Overigens stond een vraag er twee maal in, wellicht heb ik dat niet goed gelezen..

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
De P900 bevat vooraf geïnstalleerde viewers voor Microsoft Word-, Excel-, Powerpoint- en Adobe Acrobat-bestanden.Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 19:24:
Is het mogelijk om excel bestanden te lezen en te bewerken?
Bewerken gaat dus niet, maar mogelijk zijn daar wel programma's voor. Maar dat weet ik niet, gebruik 't namelijk niet
Voor Word en Excel bestaan er reeds bewerkingsprogramma's, ik geloof dat dat pakket quick office heet.
Ik heb nog een paar vraagjes:
- Kan de P900 mp4 bestanden vloeiend ( bv. 30 f/ps) afspelen?
- Is het echt zo dat de P900 maar in praktijk filmpjes van max. 5 min. kan opnemen. Graag ervaringen hiermee.
- Kun je nieuwe contact personen gewoon makkelijk invoeren met de keyflip closed?
- Kun tel.nummers onder een cijfer zetten ( soort snel kies nummers), zodat wanneer je met de keyflip closed bijvoorbeeld enkel een "2" in typt, je een ingestelt nummer belt?
- Stel je rijd buiten op je fiets en je moet effe snel bellen, kan dat makkelijk met de P900?
- Hoe is de geluidsqualiteit van de P900 speaker mbt. MP3's ?
- Reageert de P900 snel, op aanraking van de stylus?
Greetz........
- Is het echt zo dat de P900 maar in praktijk filmpjes van max. 5 min. kan opnemen. Graag ervaringen hiermee.
- Kun je nieuwe contact personen gewoon makkelijk invoeren met de keyflip closed?
- Kun tel.nummers onder een cijfer zetten ( soort snel kies nummers), zodat wanneer je met de keyflip closed bijvoorbeeld enkel een "2" in typt, je een ingestelt nummer belt?
- Stel je rijd buiten op je fiets en je moet effe snel bellen, kan dat makkelijk met de P900?
Greetz........
greenlizzard schreef op 10 januari 2004 @ 23:39:
geen id
geen id over de max tijdsduur, ik denk dat dat ook een beetje afhnagt van de aanwezige vrije ruimte.
Kan wel, maar geen id of het makkelijk gaat, heb het nog nooit geproberd. Ik maak ze juist in Outlook, dat gaat nog sneller. Maar met keyboard open gaat snel.Als je niet zo handig bent met de stylus kun je ook een soort virtueel keyboard openen, waar je alleen maar op de letters hoeft te drukken
ja
"OK" "*" keyboard unlock en bellen maar. (oppassen voor regendruppels op de fiets. Maar daarvoor is de PTT headset ook fijn
- Hoe is de geluidskwaliteit van de P900 speaker mbt. MP3's ?
mjah, beter dan die van de SPV. En eerlijk is eerlijk, een MP3 ringtone klinkt aardig. Maar het blijft natuurlijk een behlpen mono speakertje
jup
Verwijderd
Bestaat er een programma dat alleen je contacts backupped, ipv het programma dat je hele toestel en/of memorystick backupped. (naast het synchroniseren met outlook). Zo'n programma heb ik dacht ik gezien voor de p800, maar werkt niet op de p900.
Heeft iemand een idee hoe je share kan setupen? De Guide die hier stond werkt niet, ik krijg na 1 minuut een configuratie fout (nummer 5). En het smsje wat orange mij gestuurd heeft klopt ook niet, die stuurde namelijk mij als proxy 1.0.0.0!
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
De P900 wordt nog niet ondersteund bij Share. Het zou binnenkort mogelijk zijn. De instellingen kan je er wel inzetten, maar dan krijg je de melding dat de P900 nog nietondersteund wordt. Dus nog even geduld.......
Verwijderd
Iedereen die daar last van heeft moet de klanten service bellen zodat men een idee krijgt dat er veel mensen zijn die dat graag willen geactiveerd zijn. Dan kom je op een lijst en krijg je ook te horen als 't werkt. Ik heb het inmiddels al gedaan, dus jullie ook 1200 is klanten service btw.running man schreef op 11 januari 2004 @ 12:29:
De P900 wordt nog niet ondersteund bij Share. Het zou binnenkort mogelijk zijn. De instellingen kan je er wel inzetten, maar dan krijg je de melding dat de P900 nog nietondersteund wordt. Dus nog even geduld.......
Guardian Angel, gewaagd dat je je mobiele orange e-mail adres in je signature heb staan. Vragen om spam op je mobiel, lijkt me...
- Ja, wel vloeiend, niet 30f/ps. Denk meer aan iets van 15f/ps.greenlizzard schreef op 10 januari 2004 @ 23:39:
Greetz........
Via Mobiclip is het mogelijk om in hogere kwaliteit te kijken, maar de software is op dit moment nog niet af.
- Is helemaal afhankelijk van je vrije ruimte. Koop je een 128MB Duo, dan kun je 2 uur filmen.
- Nee, ik zou niet weten hoe
Om onduidelijkheid te voorkomen... in flip open kun je natuurlijk wel heel makkelijk een contact persoon toevoegen
- Ja, en nog een kleine tip, als je bijv. de "5" een aantal seconden ingedrukt houd dan gaat ie meteen naar "JKL" in je contact personen.
- Zie Zeef
- Mp3 is goed/hard, maar het zijn dus alleen midden en hoge tonen. De melodie van 't nummer kun je dus eigenlijk alleen als ringtone gebruiken.
- Ja. Heel soms moet je nog een keer tikken omdat je niet hard genoeg gedaan heb of iets dergelijks.
[ Voor 6% gewijzigd door Flint op 11-01-2004 14:29 ]
ik heb eigenlijk een vraagje mbt bluetooth,
mijn broertje heeft een nokia 7650 en hij kan mij eigenlijk gewoon iets sturen zonder toestemming te vragen terwijl als ik iets stuur dan krijgt hij een berichtje waar hij kan aannemen of negeren. Is er een manier dat ik ook gewoon ongevraagd iets kan sturen? en is er een manier zodat ik wel eerst toestemming moet geven.
ik heb hem nu toegevoegd, waarbij ik dus een code moet opgeven die hij op dat moment in zijn telefoon invoert. En daar kun je een vinkje aan en uit zetten wat er voor moet zorgen dat je toestemming moet geven of niet. Echter, deze staat uit wat dus betekend dat ik altijd een bevestiging moet geven, wat ik niet kan doen als hij iets stuurt
mijn broertje heeft een nokia 7650 en hij kan mij eigenlijk gewoon iets sturen zonder toestemming te vragen terwijl als ik iets stuur dan krijgt hij een berichtje waar hij kan aannemen of negeren. Is er een manier dat ik ook gewoon ongevraagd iets kan sturen? en is er een manier zodat ik wel eerst toestemming moet geven.
ik heb hem nu toegevoegd, waarbij ik dus een code moet opgeven die hij op dat moment in zijn telefoon invoert. En daar kun je een vinkje aan en uit zetten wat er voor moet zorgen dat je toestemming moet geven of niet. Echter, deze staat uit wat dus betekend dat ik altijd een bevestiging moet geven, wat ik niet kan doen als hij iets stuurt
No worries m8
Welke bluetooth usb dongle gebruiken jullie icm. de p900? Graag ervaringen.
Waar kan je met Quad-band wel bvellen waar je met een triple-band toestel niet kan bellen?
Waar kan je met Quad-band wel bvellen waar je met een triple-band toestel niet kan bellen?
Op het nieuwe 850 Mhz netwerk wat in USA momenteel wordt gerealiseerdgreenlizzard schreef op 12 januari 2004 @ 23:09:
Welke bluetooth usb dongle gebruiken jullie icm. de p900? Graag ervaringen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Kortom niet echt belangrijk en haalbaar van ons als Nederlanders (wanneer komen wij nou in the USA).Ginz schreef op 12 januari 2004 @ 23:30:
[...]
Op het nieuwe 850 Mhz netwerk wat in USA momenteel wordt gerealiseerd
Trouwens welk toestel is dan quad-band???
De Motorola V500 en V600 zijn quad-band. Dat zijn ook de enigen, volgens mij.Tha BasZ schreef op 13 januari 2004 @ 10:46:
[...]
Kortom niet echt belangrijk en haalbaar van ons als Nederlanders (wanneer komen wij nou in the USA).
Trouwens welk toestel is dan quad-band???
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Voor minder dan 500 euro een P900!!!!!
Debitel abonnement icm Sony Ericsson P900:
Toestelprijs: 1*219.95= 219.95
Abonnementskosten: 3*16.25= 48.75
3*4.75= 14.25
18*9.5= 171.00
Subtotaal= 234.00
Overstap trede= 25.00+
Totaal= 259
Toestelprijs+ totaal= E478.95
Besparing van ruim 300 euro want hij kost rond de 800 euro!
bij abonnementskosten is van een Debitel 210 uitgegaan en na 3 maanden ben ik van trede gewisseld ( kosten e25 ) en naar Debitel Start gegaan voor 9.50 euro per maand.... Super he
P900 voor minder dan 500 euri
3*4.75= 14.25
18*9.5= 171.00
Subtotaal= 234.00
Overstap trede= 25.00+
Totaal= 259
bij abonnementskosten is van een Debitel 210 uitgegaan en na 3 maanden ben ik van trede gewisseld ( kosten e25 ) en naar Debitel Start gegaan voor 9.50 euro per maand.... Super he
En dan switch je gewoon effe naar zo'n Orange actie abo, en dan ben je helemaal goedkoop uit!Le0032 schreef op 13 januari 2004 @ 11:40:
3*4.75= 14.25
18*9.5= 171.00
Subtotaal= 234.00
Overstap trede= 25.00+
Totaal= 259
bij abonnementskosten is van een Debitel 210 uitgegaan en na 3 maanden ben ik van trede gewisseld ( kosten e25 ) en naar Debitel Start gegaan voor 9.50 euro per maand.... Super heP900 voor minder dan 500 euri
maar wel 2-jarig abonnement...dat zou ik dus niemand aanradenLe0032 schreef op 13 januari 2004 @ 11:40:
3*4.75= 14.25
18*9.5= 171.00
Subtotaal= 234.00
Overstap trede= 25.00+
Totaal= 259
bij abonnementskosten is van een Debitel 210 uitgegaan en na 3 maanden ben ik van trede gewisseld ( kosten e25 ) en naar Debitel Start gegaan voor 9.50 euro per maand.... Super heP900 voor minder dan 500 euri
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wat zijn eigenlijk de beste screenprotectors? Zijn ze echt aan te raden? Waar kun je ze het beste kopen/bestellen en wat is de prijs hiervan?
Geven jullie de voorkeur aan Sman of aan een combinatie van andere programma's?
Ik gebruikte Sman om alle apps te sluiten als ik de flip dichtgooide, maar icm met Handy Day 2004 werkt ie niet helemaal lekker samengreenlizzard schreef op 13 januari 2004 @ 14:57:
Wat zijn eigenlijk de beste screenprotectors? Zijn ze echt aan te raden? Waar kun je ze het beste kopen/bestellen en wat is de prijs hiervan?

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C
Verwijderd
Ik heb die belkin protectors... Werken perfecto!!! Staat hier iets terug in de thread waar je ze kunt bestellen...greenlizzard schreef op 13 januari 2004 @ 14:57:
Ik heb ff op de site van Belkin gekeken, maar ik kan ze niet vinden hoorVerwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 15:46:
[...]
Ik heb die belkin protectors... Werken perfecto!!! Staat hier iets terug in de thread waar je ze kunt bestellen...
Kun je misschien een link plaatsen van een informatie pagina?
Die bestelpagina bevat niet veel info dacht ik.
Edit, ik zie dat we alweer de 1000 Posts naderen. Met wat hulp zouden we een mooie FAQ samen kunnen stellen voor de openingspost, zodat veel voorkomende vragen niet steeds opnieuw gepost worden.
[ Voor 19% gewijzigd door Flint op 13-01-2004 21:09 ]
Verwijderd
pevipostFlint schreef op 13 januari 2004 @ 20:57:
[...]
Ik heb ff op de site van Belkin gekeken, maar ik kan ze niet vinden hoor![]()
Kun je misschien een link plaatsen van een informatie pagina?
Als iemand zich geroepen voelt om de openingspost over te nemen, be my guest!
zonder abbo, die ik toch echt wil aangezien ik nu een goed T-Mobile abbo heb is die een stukje duurderLe0032 schreef op 13 januari 2004 @ 11:40:
3*4.75= 14.25
18*9.5= 171.00
Subtotaal= 234.00
Overstap trede= 25.00+
Totaal= 259
Ik hou je niet tegen...running man schreef op 13 januari 2004 @ 21:40:
Zou ik erg leuk vinden.running man schreef op 13 januari 2004 @ 21:40:
Binnen nu en een maand kan ik hem kopen ennuh ik sluit dan ook een tweejarig abo af, want anders is het voor mij gewoon niet te betalen. Ik ga overigens voor Orange 40 2 jr. Hoop dat het dan bevalt en dat ie vlak erna niet opeens goedkoper wordt.
*checkt profiel*, 17 jaar. Is idd duur ja!greenlizzard schreef op 13 januari 2004 @ 23:12:
Binnen nu en een maand kan ik hem kopen ennuh ik sluit dan ook een tweejarig abo af, want anders is het voor mij gewoon niet te betalen. Ik ga overigens voor Orange 40 2 jr. Hoop dat het dan bevalt en dat ie vlak erna niet opeens goedkoper wordt.
Let wel op dat je goeie ontvangst hebt thuis, want 2 jaar is best lang (!)
Bij Orange wil 't nog wel eens voorkomen dat dat tegenvalt.
Verwijderd
/me voelt zich geroepen.. Zit toch te wachten op m'n toestel, "niets" te doen enz.running man schreef op 13 januari 2004 @ 21:40:
Dan zitten we met een probleemVerwijderd schreef op 13 januari 2004 @ 23:39:
[...]
/me voelt zich geroepen.. Zit toch te wachten op m'n toestel, "niets" te doen enz.
Verwijderd
Ow, hehe, ik dacht dat
sloeg op dat jij 't leuk zou vinden als iemand zich op de openingspost ging werpenZou ik erg leuk vinden.
Nou, mijn toestel is gemaakt. Naja, volgens de track/trace pagina is de software vernieuwd en uitvoerig getest, maarja, vorige keer was de software ook vernieuwd en na 1 week kwamen de crashes weer terug 
Ik ga um zaterdag ophalen, dus dan zien we het wel
Als het probleem weer terugkomt eis ik gewoon een nieuwe bij de importeur.
Er komt zeer binnenkort een nieuwe software update aan. Deze is al uitvoerig gestest. Het gaat om versie R3A06 (alleen voor P900). De tester had in drie weken niet 1 vastloper gehad.dikkiedik schreef op 14 januari 2004 @ 00:07:
Nou, mijn toestel is gemaakt. Naja, volgens de track/trace pagina is de software vernieuwd en uitvoerig getest, maarja, vorige keer was de software ook vernieuwd en na 1 week kwamen de crashes weer terug
Wat errug tjill is aan de update is dat de telefoon zelf verbinding kan maken met de pc. Dus je loopt je kantoor/kamer binnen en alles wordt gesynct!
Ik heb Orange voor 2 jaar lang en ben ze maandelijks € 30 schuldig maar heb geen tot slecht ontvangst in mijn huis... Maar ik moest die P900 gewoon hebbenFlint schreef op 13 januari 2004 @ 23:35:
[...]
*checkt profiel*, 17 jaar. Is idd duur ja!![]()
Let wel op dat je goeie ontvangst hebt thuis, want 2 jaar is best lang (!)
Bij Orange wil 't nog wel eens voorkomen dat dat tegenvalt.
-------------------------
Ik heb nu een backup van me foon gemaakt, ik wil namelijk een service update doen, zitten in die backup eigenlijk ook alle contactpersonen opgeslagen of ben ik die dan kwijt als ik ze niet op de sim porteer?

Die screenprotector bij pevipost werkt prima, past net niet maar zijn gewoon Belkin screenprotector van Cleo ofzo, in de winkel hier in Hilversum hangen ze voor 3,99

Wanneer komt R3A06 uit dan?
[ Voor 4% gewijzigd door aKra op 14-01-2004 10:49 ]
Intentionally left blank.
Ik wacht in spanning op de nieuwe firmware.
Ik schreef in december 't volgende bericht op 't developers forum van SE:
Author: Flint123
Date: 19-Dec-2003 11:37 GMT EST
Subject: Missing features P800/P900
Message: There are a few things the P800/P900 doesn`t have and i'd like to know why?!
First, this type of phone needs "Profiles". Is it really thát hard to add this?
Every business phone has this function.
Maybe even add a auto-sms respond
when the "meeting" profile is active like: "Sorry, i'm in an meeting right now,
i'll get back to you ASAP"
And also, connect the profiles with the "whitelist"
function, so only importend people can call you in a meeting, or in the middle
of the night.
Another thing: the LED's need some more functionality.
I have
my P900 on "autolock" which means i have to unlock my phone (5 digit...) every
single time to check for missed calls or sms.
Simply add a fast flashing LED
would resolve this. And from what i've heard, other SE phone dó have this
feature.
The P800/P900 does have a nice "whitelist" function, but a
"blacklist" function would be more then welcome too.
3de Party dev. can't
make this type of software because they don't have the right API's
so it's up
to SE to make it, the P800/P900 really needs these features!
Thank you.
Author: SE Dev Support
Date: 19-Dec-2003 17:33 GMT EST
Subject: re: Missing features P800/P900
Message: Thanks for the suggestions. I`ll pass them in to the product design teams.
Jim
Sony Ericsson Developer Support
---
Hopelijk hebben ze hier wat mee gedaan!
Je kunt eventueel ook ff met outlook syncen.
Message: There are a few things the P800/P900 doesn`t have and i'd like to know why?!
First, this type of phone needs "Profiles". Is it really thát hard to add this?
Every business phone has this function.
Maybe even add a auto-sms respond
when the "meeting" profile is active like: "Sorry, i'm in an meeting right now,
i'll get back to you ASAP"
And also, connect the profiles with the "whitelist"
function, so only importend people can call you in a meeting, or in the middle
of the night.
Another thing: the LED's need some more functionality.
I have
my P900 on "autolock" which means i have to unlock my phone (5 digit...) every
single time to check for missed calls or sms.
Simply add a fast flashing LED
would resolve this. And from what i've heard, other SE phone dó have this
feature.
The P800/P900 does have a nice "whitelist" function, but a
"blacklist" function would be more then welcome too.
3de Party dev. can't
make this type of software because they don't have the right API's
so it's up
to SE to make it, the P800/P900 really needs these features!
Thank you.
Author: SE Dev Support
Date: 19-Dec-2003 17:33 GMT EST
Subject: re: Missing features P800/P900
Message: Thanks for the suggestions. I`ll pass them in to the product design teams.
Jim
Sony Ericsson Developer Support
---
Hopelijk hebben ze hier wat mee gedaan!
Een backup is voldoende.aKra schreef op 14 januari 2004 @ 10:48:
Ik heb nu een backup van me foon gemaakt, ik wil namelijk een service update doen, zitten in die backup eigenlijk ook alle contactpersonen opgeslagen of ben ik die dan kwijt als ik ze niet op de sim porteer?
Je kunt eventueel ook ff met outlook syncen.
[ Voor 15% gewijzigd door Flint op 14-01-2004 13:58 ]
Waar in Hilversum?aKra schreef op 14 januari 2004 @ 10:48:Die screenprotector bij pevipost werkt prima, past net niet maar zijn gewoon Belkin screenprotector van Cleo ofzo, in de winkel hier in Hilversum hangen ze voor 3,99
Beste Flint,Flint schreef op 14 januari 2004 @ 13:54:
Ik wacht in spanning op de nieuwe firmware.
[...]
Als je toevallig weer in het developers forum zit, wil je de heren van SE alsjeblieft
Nergens in de context-menu's zie ik de mogelijkheid om iets af te drukken, bijv. via irDa of via Bluetooth. Ik heb zowel op m'n werk als prive een printer met infraroodondersteuning en het lijkt mij meer dan normaal om als gebruiker af-en-toe een (web)document of een mailtje uit te kunnen printen zonder al te veel omwegen dan enkel in de buurt van zo'n printer te staan. Ik kon dit wel met een Nokia 9210, maar niet met mijn huidige P800 en naar het schijnt zit een dergelijke feature nog steeds niet in de P900. Dit zou mij al weerhouden op te 'upgraden' naar het nieuwere toestel.
Thanks!
Flint:
Dat syncen gaat hier niet door, Outlook Express, en een keertje gedaan en toen allemaal errors en opnieuw geinstalleerd omdat ik meer dan 100000 contactpersonen erin heb omdat als ik reply ik een nieuw contactpersoon erbij heb!
Zou het graag professioneel willen, maar nog echt geen ervaring mee en te lui om uit te zoeken
Dat syncen gaat hier niet door, Outlook Express, en een keertje gedaan en toen allemaal errors en opnieuw geinstalleerd omdat ik meer dan 100000 contactpersonen erin heb omdat als ik reply ik een nieuw contactpersoon erbij heb!
Zou het graag professioneel willen, maar nog echt geen ervaring mee en te lui om uit te zoeken
Misschien is het idd. wel beter om een deel 3 te beginnen.
[ Voor 89% gewijzigd door greenlizzard op 15-01-2004 11:53 ]
Volgens mij heb ik een bug gevonden.
Als je een mp3tje of wav file afspeelt in de media speler of als standaard beltoon gebruikt, kan hij flink hard.
Maar koppel je datzelfde nummer aan een iemand, dan komt er zowat geen geluid uit!
Ik heb al met seus gekeken of er een update was, maar helaas niets!
Als je een mp3tje of wav file afspeelt in de media speler of als standaard beltoon gebruikt, kan hij flink hard.
Maar koppel je datzelfde nummer aan een iemand, dan komt er zowat geen geluid uit!
Ik heb al met seus gekeken of er een update was, maar helaas niets!
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Okay! Als je iets nodig hebt dan hoor ik het wel. Ik blijf wel gewoon rondspeuren in dit topic hoor.... Heb natuurlijk een top toestel die ik helemaal uptodate wil houden.
Succes ermee!
Wat ik vandaag hoorde was wel heel vreemd, maar wel interressant. Ik ben vandaag bij vele gsm shops gaan informeren naar prijzen, ed. icm. de P900 en toen ik bij de Phonehouse kwam vertelde de verkoper mij dat ze met een bedrijfsevent vorige week wat hot nieuws van Sony Ericsson hebben gekregen. Het ging over de opvolger van de P900, deze zou gepland staan voor een Europese release van juli/augustus 2004. Deze opvolger zal helemaal geen fysiek toetsenbord meer hebben en standaard een gps-system voor in de auto bevatten. Ook een flitser, betere camera ( 1.3-2.0 Mpix.) en een veel snellere internet verbinding zouden bij de nieuwe functies horen. De telefoon zal zijn strakke look behouden, maar volgens de verkoper is het niet echt meer een gsm te noemen, maar eigenlijk nog meer een pda en weer iets minder telefoon. Ach ik kan nu wel weer blijven wachten met een aankoop van een telefoon, maar zo blijf je aan de gang. Ik ga dan ook gewoon voor de P900 aangezien deze mij meer interresseerd dan die opvolger.
Ik zou van jullie graag advies willen over de providers die voor mij in aanmerking komen, wat ik beter wel en niet kan doen:
1. Orange 40 2jr.
2. T-Mobile 225/300 2jr.
3. Debitel- Vodafone 210 2jr.
Ik kom er zelf namelijk niet uit. Dit zijn echt de abo's waar ik over twijfel.
Ik zou van jullie graag advies willen over de providers die voor mij in aanmerking komen, wat ik beter wel en niet kan doen:
1. Orange 40 2jr.
2. T-Mobile 225/300 2jr.
Verwijderd
Hmm, dat zijn voor mij niet echt dingen waar ik op wil wachten. Voor echt goede foto's heb ik 'n digitale camera. Voor snel Internet 'n laptop met 'n wat groter scherm. En wat moet ik met 'n GPS op de fiets of in de trein?greenlizzard schreef op 15 januari 2004 @ 11:52:
Deze opvolger zal helemaal geen fysiek toetsenbord meer hebben en standaard een gps-system voor in de auto bevatten. Ook een flitser, betere camera ( 1.3-2.0 Mpix.) en een veel snellere internet verbinding zouden bij de nieuwe functies horen. De telefoon zal zijn strakke look behouden, maar volgens de verkoper is het niet echt meer een gsm te noemen, maar eigenlijk nog meer een pda en weer iets minder telefoon.
Mjah, ligt er natuurlijk aan. Zelf heb ik KPN, maar ik hoor van veel mensen dat Orange wel leuk is met een hippe telefoon. Bundel verdelen enz.Ik zou van jullie graag advies willen over de providers die voor mij in aanmerking komen, wat ik beter wel en niet kan doen:
1. Orange 40 2jr.
2. T-Mobile 225/300 2jr.
Weet je heel zeker dat 't niet gaat?
Ik dacht dat als je een document naar de printer stuurd dat 't dan gewoon moet werken. Gewoon de optie "verzenden via" kiezen
Heb jij meer dan 100.000 contactpersonen?aKra schreef op 14 januari 2004 @ 17:14:

Ik gebruik altijd de gewone Microsoft Outlook. Heb je die al eens gebruikt?
Ik denk dat ik jouw startpost gewoon nog groter ga makenrunning man schreef op 15 januari 2004 @ 08:14:
[...]
Okay! Als je iets nodig hebt dan hoor ik het wel. Ik blijf wel gewoon rondspeuren in dit topic hoor.... Heb natuurlijk een top toestel die ik helemaal uptodate wil houden.
Succes ermee!
En uiteindelijk is 't de bedoeling dat ie zo'n layout krijg als 't SE T610 Topic Deel 7
Hmm, ik zie dat fysieke toetsenbord niet echt graag verdwijnen....greenlizzard schreef op 15 januari 2004 @ 11:52:
Hot nieuws van Sony Ericsson hebben gekregen. Het ging over de opvolger van de P900, deze zou gepland staan voor een Europese release van juli/augustus 2004. Deze opvolger zal helemaal geen fysiek toetsenbord meer hebben en standaard een gps-system voor in de auto bevatten. Ook een flitser, betere camera ( 1.3-2.0 Mpix.) en een veel snellere internet verbinding zouden bij de nieuwe functies horen. De telefoon zal zijn strakke look behouden, maar volgens de verkoper is het niet echt meer een gsm te noemen, maar eigenlijk nog meer een pda en weer iets minder telefoon.
GPS hoeft dr echt niet in te zitten, dat kan veel beter los. Maakt 'm alleen maar onnodig groot/zwaar.
Ik heb dr voor de rest veel vertrouwen in dat de strakke look idd behouden blijft.
Orange, want ik ben dr zelf heel tevrede over. Mits je dus goeie ontvangst hebt.
Ik vind die bundel echt enorm handig. Ik heb nooit onverwacht hoge kosten. Elke maand netjes 40 euro. (en heb inmiddels ruim 100 euo opgebouwd
[ Voor 6% gewijzigd door Flint op 15-01-2004 13:58 ]
Wat voor PC Bluetooth usb adapter ( dongle) gebruiekn jullie of welke is aan te raden?
1. MSI
2. Sitecom
3. Trust
4. Mycom
5. TDK
etc..............
1. MSI
2. Sitecom
3. Trust
4. Mycom
5. TDK
etc..............
vraagje he...
waarom gaan de mensen hier niet voor een goede Palm en aparte gsm?
heb je in mijn ogen veel meer waar vor je geld...
kleine gsm (a la Samsung S500) kost 250 euro
goede Palm (a al Tungsten E) kost 200 euro
heb je voor 450 euro (ruim 250 euro minder!!) een veel praktischere en beter werkende oplossing voor de meeste mensen
gsm neem je overal mee naartoe en is handig dat-ie erg klein is en (het liefst) alleen kan bellen
pda neem je mee in je jaszak/tas/blousevak en daarvan is het handig dat hij een groot scherm met acceptabele resolutie heeft (320x320 op een Palm) en snel werkt...
de P800 en P900 probeert het beste van beide werelden in 1 apparaat te stoppen en dat heeft (voor mij tenminste) geen positief de gebruikbaarheid van het apparaat
dus ik wacht eigenlijk op iemand die kan zeggen: de P900 is een veeeel betere keus dan 2 losse apparaten, want..........
heb je voor 450 euro (ruim 250 euro minder!!) een veel praktischere en beter werkende oplossing voor de meeste mensen
gsm neem je overal mee naartoe en is handig dat-ie erg klein is en (het liefst) alleen kan bellen
pda neem je mee in je jaszak/tas/blousevak en daarvan is het handig dat hij een groot scherm met acceptabele resolutie heeft (320x320 op een Palm) en snel werkt...
de P800 en P900 probeert het beste van beide werelden in 1 apparaat te stoppen en dat heeft (voor mij tenminste) geen positief de gebruikbaarheid van het apparaat
dus ik wacht eigenlijk op iemand die kan zeggen: de P900 is een veeeel betere keus dan 2 losse apparaten, want..........
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 15-01-2004 21:07 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Je hoeft maar 1 device met je mee te nemen ipv. 2 losse apparaten.Mooooody schreef op 15 januari 2004 @ 21:05:
De P900 is een veeeel betere keus dan 2 losse apparaten, want..........
En het is gewoon een hele leuke smartphone.
En zo is het maar netgreenlizzard schreef op 15 januari 2004 @ 21:16:
[...]
Je hoeft maar 1 device met je mee te nemen ipv. 2 losse apparaten.
En het is gewoon een hele leuke smartphone.
Als huidig eigenaar van SL45i en M500 combo énMooooody schreef op 15 januari 2004 @ 21:05:
vraagje he...
als huidig eigenaar van een orange SPV én
als huifdig eigenaar en actief gebruiker van een SPV bij deze een welgemeend :
<h2>DE P900 IS VÉÉÉÉÉL BETER DAN 2 LOSSE UNITS</h2>
Verwijderd
T-mobile 300 of 450 1 jaar. toestel kost dan 309 euro. zie www.vergelijk.nl. T-mobile is een goede provider met goede ontavngst en lage belkosten per minuut. Ik zou nooit voor twee jaar gaan, liever iets meer betalen voor 1 jariggreenlizzard schreef op 15 januari 2004 @ 11:52:
Wat ik vandaag hoorde was wel heel vreemd, maar wel interressant. Ik ben vandaag bij vele gsm shops gaan informeren naar prijzen, ed. icm. de P900 en toen ik bij de Phonehouse kwam vertelde de verkoper mij dat ze met een bedrijfsevent vorige week wat hot nieuws van Sony Ericsson hebben gekregen. Het ging over de opvolger van de P900, deze zou gepland staan voor een Europese release van juli/augustus 2004. Deze opvolger zal helemaal geen fysiek toetsenbord meer hebben en standaard een gps-system voor in de auto bevatten. Ook een flitser, betere camera ( 1.3-2.0 Mpix.) en een veel snellere internet verbinding zouden bij de nieuwe functies horen. De telefoon zal zijn strakke look behouden, maar volgens de verkoper is het niet echt meer een gsm te noemen, maar eigenlijk nog meer een pda en weer iets minder telefoon. Ach ik kan nu wel weer blijven wachten met een aankoop van een telefoon, maar zo blijf je aan de gang. Ik ga dan ook gewoon voor de P900 aangezien deze mij meer interresseerd dan die opvolger.
1. Orange 40 2jr.
2. T-Mobile 225/300 2jr.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 10:17 ]
Verwijderd
Perfect onderbouwd feitjezeef schreef op 16 januari 2004 @ 02:26:
[groot-mode]DE P900 IS VÉÉÉÉÉL BETER DAN 2 LOSSE UNITS[/groot-mode]
[update]
06plaza.nl[...]
Wij verzoeken u om het factuurbedrag contant te betalen aan de postbode.
Uw toestel zal vandaag worden verstuurd naar het volgende adres
[...]
edit:
Hmpf, als je je bericht eerst bekijkt en daarna post, wordt
een beetje vern*kt 
Hmpf, als je je bericht eerst bekijkt en daarna post, wordt

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 14:33 . Reden: Even vertellen dat ik blij ben ;) ]
Verwijderd
hmmz shitballs zo'n mailtje hoopte ik ook te krijgen
wel tof voor jou
Bij wie heb jij hem besteld? Nevermind, stront uit ogen verwijderd.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 14:43 ]
Ik gebruik de MSI , werkt als een trein!!!greenlizzard schreef op 15 januari 2004 @ 19:31:
Wat voor PC Bluetooth usb adapter ( dongle) gebruiekn jullie of welke is aan te raden?
1. MSI
2. Sitecom
3. Trust
4. Mycom
5. TDK
etc..............
Vandaag is mn jog-dial gaar gegaan
Bij mn P800 was dat ook al zo, zal wel aan mij liggen
Verwijderd
UhuhVerwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 14:30:
hmmz shitballs zo'n mailtje hoopte ik ook te krijgen
wel tof voor joulekker spelen morgen.

Bij wie heb jij hem besteld? Nevermind, stront uit ogen verwijderd.

Verwijderd
Ben maar es gaan mailen met PartSupplies of ze al iets wisten... blijkt dat SE nu niet uitlevert omdat er iets met de display's zou zijn...??
Weet iemand hier meer van? (van dat probleem in het display)
Weet iemand hier meer van? (van dat probleem in het display)
Ik ben inmiddels in klad begonnen met 't maken van de openings post voor Deel 3.
Dan zal ie morgen wel online kunnen zodra we over de 1000 zijn. (Ik ben dr vanavond niet, dus niet teveel posten
)
Dan zal ie morgen wel online kunnen zodra we over de 1000 zijn. (Ik ben dr vanavond niet, dus niet teveel posten
Verwijderd
Bij T4T is de P900 sinds vandaag beperkt leverbaar. Er is dus absoluut wel een levering vanuit SE geweest. Een kleine waarschijnlijk, maar goed.
Maakt allemaal geen Lor uit. Bijna alle USB sticks zijn gebaseerd op een chipset van CSR met Widcomm stack. Ik vind de windows (XP) software nog steeds krakke-mikkig en wacht met smart op een volledige integratie van BT in XP. Heb overigens goede ervaringen met de MSI en TDK dongle en slechte met de 3COM dongle (was gewoon kapot).greenlizzard schreef op 15 januari 2004 @ 19:31:
1. MSI
2. Sitecom
3. Trust
4. Mycom
5. TDK
etc..............
Het maakt toch wel enig verschil welke je kiest, kijk vooral naar het bereik.bramfm schreef op 16 januari 2004 @ 20:18:
[...]
Maakt allemaal geen Lor uit. Bijna alle USB sticks zijn gebaseerd op een chipset van CSR met Widcomm stack. Ik vind de windows (XP) software nog steeds krakke-mikkig en wacht met smart op een volledige integratie van BT in XP. Heb overigens goede ervaringen met de MSI en TDK dongle en slechte met de 3COM dongle (was gewoon kapot).
Neem een dongle die de 100 meter haalt, ook al haalt de P900 maar 10 meter.
Deze extra geeft wel degelijk een groter bereik, ik heb eerst een sitecom gehad (10 meter).
Deze viel al uit bij meer dan een meter afstand tussen de dongle en de P900, daarna ben ik voor de MSI gegaan (100 meter).
Daarmee haal ik een meter of 8 á 9, verder kom ik niet.
Het bereik wordt ernstig benadeeld als er een muur tussen zit, vooral een betonnen muur met wapening (veel staal dus) geeft problemen.
Het hele verhaal valt en staat niet alleen met het uitgezonden vermogen van de BT dongle, maar ook de gevoeligheid (als ik het goed heb is deze gespect op minimaal -70dBm , wat redelijk droevig te noemen is) en de antenne constructie. De meeste antennes geven eerder een aantal dBm verlies dan ze winst opleveren. Gebrek aan gevoeligheid kan inderdaad worden gecompenseerd door meer vermogen uit te zenden aan de andere kant. Als in de P900 dezelfde crappy BT tranceiver (Flisa) zit als in de T68, kan ik het (die 8 a 9 meter) me het voorstellen.Fear-factoR schreef op 16 januari 2004 @ 22:44:
[...]
Het maakt toch wel enig verschil welke je kiest, kijk vooral naar het bereik.
Neem een dongle die de 100 meter haalt, ook al haalt de P900 maar 10 meter.
Deze extra geeft wel degelijk een groter bereik, ik heb eerst een sitecom gehad (10 meter).
Deze viel al uit bij meer dan een meter afstand tussen de dongle en de P900, daarna ben ik voor de MSI gegaan (100 meter).
Daarmee haal ik een meter of 8 á 9, verder kom ik niet.
Het bereik wordt ernstig benadeeld als er een muur tussen zit, vooral een betonnen muur met wapening (veel staal dus) geeft problemen.
Als ik mijn cda invoer in de online update service krijg ik nu opeens dat mijn nummer niet klopt of dat mijn p900 niet wordt gesupport.
Gisteren werkte het nog wel.
Hebben jullie dit probleem ook?
Gisteren werkte het nog wel.
Hebben jullie dit probleem ook?
For CDA162003/3, the latest organiser version is R3A06
Er zijn geen release notes
Edit: update gedaan, maar ik merk geen verschil
[ Voor 23% gewijzigd door Flint op 18-01-2004 14:04 ]
Dat zal dus wel de reden zijn dat mijn versienummer niet bestondFlint schreef op 18 januari 2004 @ 12:40:
For CDA162003/3, the latest organiser version is R3A06
Na één dag de p900 weer in mijn bezit te hebben na een reparatie van een maand, is het probleem WEER teruggekomen. Een crash
Ik ga die update erover heen gooien en als ik dan nog steeds crashes krijg, ga ik weer naar het servicecentrum en EIS ik een nieuwe> niks geen reparatie, nieuwe!
Zo ik ben klaar
Hopelijk helpt die update...
En idd, mocht dat niet helpen moet je een nieuwe eisen. Dan is dr echt iets mis met de hardware.
Deel 3 staat klaar
maar we wachten eerst tot dat dit topic over de 1000 posts is.
En idd, mocht dat niet helpen moet je een nieuwe eisen. Dan is dr echt iets mis met de hardware.
Deel 3 staat klaar
Noway dat dat gaat lukken.dikkiedik schreef op 18 januari 2004 @ 16:33:
[...]
Dat zal dus wel de reden zijn dat mijn versienummer niet bestond
Na één dag de p900 weer in mijn bezit te hebben na een reparatie van een maand, is het probleem WEER teruggekomen. Een crash
Ik ga die update erover heen gooien en als ik dan nog steeds crashes krijg, ga ik weer naar het servicecentrum en EIS ik een nieuwe> niks geen reparatie, nieuwe!
Zo ik ben klaar
3x keer opsturen, is hij daarna nog steeds kapot, dan pas kan je een nieuwe eisen.
-
hij is al 2 keer opgestuurd geweest. En elke keer alleen maar de software vernieuwen heeft blijkbaar dus niet geholpen. Ik vermoed dus dat het echt een hw probleem is. Als ik het toestel na de derde keer weer terugkomt en alleen de sw is vervangen, dan neem ik niet eens de moeite om het uit te proberen.
Verwijderd
/me stelt voor om ook rembourspakketjes op zaterdag te laten versturenVerwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 14:30:
lekker spelen morgen.
2 Vraagjes over de P900, ik ben een happy owner sinds een paar dagen. 
1. Heeft iemand Share werkend op z'n P900? Ik heb de instellingen van de P900 geprobeerd, maar dan word ik door de server rejected. Volgens Orange klantenservice zijn ze de P900 aant testen, maar is dus nog niet ondersteund momenteel.
2. Tevens een vraagje over MMS: ik kan wel versturen naar iemand met een Orange abonnement, maar naar mijn broer (Vodafone), wil maar niet lukken; dan zegt ie na 94% verzonden te hebben 'Internal Error'. Iemand dezelfde ervaring?
1. Heeft iemand Share werkend op z'n P900? Ik heb de instellingen van de P900 geprobeerd, maar dan word ik door de server rejected. Volgens Orange klantenservice zijn ze de P900 aant testen, maar is dus nog niet ondersteund momenteel.
2. Tevens een vraagje over MMS: ik kan wel versturen naar iemand met een Orange abonnement, maar naar mijn broer (Vodafone), wil maar niet lukken; dan zegt ie na 94% verzonden te hebben 'Internal Error'. Iemand dezelfde ervaring?
.... Ik weet het ook niet
Wel toevallig dat de P900 eigenlijk weer iets duurder werd op ht moment dat ie slecht/niet meer geleverd werd. Zal dat weer veranderen als dat niet meer het geval is? Ik vind het gewoon zo zonde als ik hem bestel en hij opeens weer 10 tallen pleuro's goedkoper wordt.
Flint, hoe zet jij al je oude gegevens terug?
Inclusief telefoon settings? (of ben je die zowieso kwijt)
1. Nee, niemand. Je kunt wel gebruikmaken van de GPRS verbinding, maar dat gaat dus altijd van je 2MB af.mbvisiontt schreef op 18 januari 2004 @ 22:45:
2.
mms versturen naar naar klanten van andere mobiele aanbieders
Mms-gebruikers van Orange, T-mobile, KPN en Vodafone kunnen jouw mms direct op hun telefoon ontvangen en versturen. Op dit moment is het nog niet mogelijk mms'jes direct te versturen naar mms-gebruikers van Telfort. In plaats van een mms, ontvangen zij een sms waarin staat beschreven waar ze het bericht op internet kunnen bekijken.
Backup maken, en daarna terug zetten. Dan ben je nix kwijt.aKra schreef op 19 januari 2004 @ 00:00:
Flint, hoe zet jij al je oude gegevens terug?
Synchronise je alleen, dan ben je je settings kwijt, maar kun je je contactpersonen/agenda e.d. wel weer terugzetten.
Gewoon ff een backup maken dus!
Vraag een aanbodgreenlizzard schreef op 18 januari 2004 @ 23:03:
Wel toevallig dat de P900 eigenlijk weer iets duurder werd op ht moment dat ie slecht/niet meer geleverd werd. Zal dat weer veranderen als dat niet meer het geval is? Ik vind het gewoon zo zonde als ik hem bestel en hij opeens weer 10 tallen pleuro's goedkoper wordt.
Nee dus. De Share server ziet een P900 en zegt "Yuck Fou! Ga maar lekker wappen". Hier is geen workaround voor, voorzover mij bekendmbvisiontt schreef op 18 januari 2004 @ 22:45:
Geen idee, MMS-en doe ik niet2. Tevens een vraagje over MMS: ik kan wel versturen naar iemand met een Orange abonnement, maar naar mijn broer (Vodafone), wil maar niet lukken; dan zegt ie na 94% verzonden te hebben 'Internal Error'. Iemand dezelfde ervaring?
[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 19-01-2004 00:54 ]
Ja, dát zegt iezeef schreef op 19 januari 2004 @ 00:52:
Nee dus. De Share server ziet een P900 en zegt "Yuck Fou! Ga maar lekker wappen".
De Share-server ziet inderdaad dat het toestel geen officieel Share toestel is, dus je kunt niet op de Share portal komen. Maar je kunt wél gewoon de instellingen gebruiken van Share (apn: wap) om andere wapsites te bezoeken. Alleen zul je daarvoor iemand van de klantenservice moeten treffen die het voor je aanzet, want sommigen doen dat niet als je geen officieel geschikt toestel hebt.zeef schreef op 19 januari 2004 @ 00:52:
Nee dus. De Share server ziet een P900 en zegt "Yuck Fou! Ga maar lekker wappen". Hier is geen workaround voor, voorzover mij bekend
Het bezoeken van alle wapsites is gewoon onbeperkt inbegrepen, dus zonder datalimiet, zolang het via het goede apn gaat (dus niet apn: internet).
edit:
Als je als startpagina een andere wap-pagina instelt, hoef je niet iedere keer die "Yuck Fou!" te zien. Maar het kan wel, je wordt dan gewoon geredirect naar de non-colour wap-pagina (de Share portal is ook gewoon een wap-pagina) en kunt gewoon verder wappen door zelf een url in te toetsen of een bookmark te kiezen.
Als je als startpagina een andere wap-pagina instelt, hoef je niet iedere keer die "Yuck Fou!" te zien. Maar het kan wel, je wordt dan gewoon geredirect naar de non-colour wap-pagina (de Share portal is ook gewoon een wap-pagina) en kunt gewoon verder wappen door zelf een url in te toetsen of een bookmark te kiezen.
[ Voor 23% gewijzigd door Canaria op 19-01-2004 02:37 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
oefffff na dit alles gelezen te hebben ga ik mijn XDA omruilen voor deze mooi en zeer complete P900
Heb het besteld voor 690 €
Ik kan ook gelukkig mijn XDA nog verkopen dus dan valt het allemaal nog wel mee voor mij.
Ik hoop dat ik hem snel kan gebruiken.
Ik blijf deze topic zeker volgen.
Heb het besteld voor 690 €
Ik kan ook gelukkig mijn XDA nog verkopen dus dan valt het allemaal nog wel mee voor mij.
Ik hoop dat ik hem snel kan gebruiken.
Ik blijf deze topic zeker volgen.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Verwijderd
Er is een nieuwe firmware beschikbaar voor de P900. Link:
http://www.sonyericsson.com/updateservice/P900/frameset.htm
Versienummers zijn nu:
Phone
CXC162022 R3C006
Bluetooth
CXC12529 R5D
Organiser
CXC162021 R3A06
CDA
CDA162003/3 R3B01
Voor diegene die problemen hebben met het upgraden in IE, probeer eens Java te installeren.
Versienummers zijn nu:
Phone
CXC162022 R3C006
Bluetooth
CXC12529 R5D
Organiser
CXC162021 R3A06
CDA
CDA162003/3 R3B01
Voor diegene die problemen hebben met het upgraden in IE, probeer eens Java te installeren.
Verwijderd
Jaa!!! Ik heb 'm
Hij (hoewel 'Zij' een betere benaming is
) is nu fijn aan 't opladen. Grootte en gewicht vallen me echt mee. Stylus is zo op 't eerste gezicht wel 'n beetje klein, maar 't is goed te doen. Ik heb alleen geen tweede stylus meegeleverd gekregen
Zo ff foto's on line gooien..
Klopt, dr is idd een nieuwe firmwareVerwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 03:33:
Er is een nieuwe firmware beschikbaar voor de P900. Link:
Versienummers zijn nu:
Phone
CXC162022 R3C006
Bluetooth
CXC12529 R5D
Organiser
CXC162021 R3A06
CDA
CDA162003/3 R3B01
Maar nog altijd geen release notes
Heel goed, welcome to the clubVerwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 11:44:
Jaa!!! Ik heb 'mHij (hoewel 'Zij' een betere benaming is
) is nu fijn aan 't opladen. Grootte en gewicht vallen me echt mee. Stylus is zo op 't eerste gezicht wel 'n beetje klein, maar 't is goed te doen. Ik heb alleen geen tweede stylus meegeleverd gekregen
Zo ff foto's on line gooien..
Stylus is idd kleiner dan je zou denken.
In de doos zit zo'n vakje waar die 2de stylus precies in past. Het kan zijn dat ie eruit is gevallen, dus draai de hele doos ff ondersteboven. (Of dat heb je misschien al gedaan...
Flint: Alles blijft in mijn agenda staan en alle contactpersonen blijven waar ze horen te staan? 
Overigens, er zou wel een workaround zijn... Maar dan zou je de source van de Internet Browser moeten aanpassen... Firmware van de P800 erop flashen dus

Overigens, er zou wel een workaround zijn... Maar dan zou je de source van de Internet Browser moeten aanpassen... Firmware van de P800 erop flashen dus
Ja, tenminste, als je doet wat ik zeg...aKra schreef op 19 januari 2004 @ 12:09:
Flint: Alles blijft in mijn agenda staan en alle contactpersonen blijven waar ze horen te staan?
Maak én een backup én synchronice ff met Outlook, dan heb je 't dubbel, maar dat maakt niet uit.
Gebruikt iemand hier GoBoy800 ? Is het wat en werkt het goed en snel?
Wat zijn de ervaringen met edoom?
Binnenkort komt er een 100% port van lemmings voor de P900 om gratis te downloaden check: http://www.my-symbian.com...ons.php?fldAuto=613&faq=3
Binnenkort komt er een 100% port van lemmings voor de P900 om gratis te downloaden check: http://www.my-symbian.com...ons.php?fldAuto=613&faq=3
[ Voor 61% gewijzigd door greenlizzard op 19-01-2004 17:50 ]
GoBoy800 weet ik niet, maar van Edoom kan ik je zeggen dat 't grappig uitziet, maar 't is niet te spelen. De besturing is gewoon te lastig.greenlizzard schreef op 19 januari 2004 @ 17:45:
Gebruikt iemand hier GoBoy800 ? Is het wat en werkt het goed en snel?
Nee, man...Flint schreef op 19 januari 2004 @ 17:52:
[...]
GoBoy800 weet ik niet, maar van Edoom kan ik je zeggen dat 't grappig uitziet, maar 't is niet te spelen. De besturing is gewoon te lastig.
De besturing is wel lastig, maar na een tijdje werkt de bediening met de P800/P900 VET veel beter dan bijvoorbeeld de N6600.
Je kan namelijk veel meer bewegingen tegelijk doen....
offtopic:
bijna.....bijna.....1K posts
-
Uhm... hebben ze dan iets verandert? Je bedient 't toch met de stylus op 't scherm?Ginz schreef op 19 januari 2004 @ 17:59:
[...]
Nee, man...
De besturing is wel lastig, maar na een tijdje werkt de bediening met de P800/P900 VET veel beter dan bijvoorbeeld de N6600.
Je kan namelijk veel meer bewegingen tegelijk doen....
offtopic:
Met de stylus vind ik iig geen fijne bediening.
Bediening lijkt me veel makkelijker met een kleine joystick zoals bv SE T610?
Helaas, de 100% port van Lemmings heeft maar heel even op My-Symbian.com gestaan en is weer verwijderd wegens copyright.greenlizzard schreef op 19 januari 2004 @ 17:45:
Laat ik nou net geluk hebben gehad
Ik kan je vertellen dat deze port GEWELDIG is!
Dit topic is gesloten.