Dat was me niet ontgaan, ik ben gewoon erg blij met m'n nieuwe layout (dus dat moest ik even kwijt).
ik heb het antwoord gedeeltelijk al gekregen:
616 euro. Kan niet langer wachten.
Ik heb um toch maar besteld.Goedemiddag,
De P900 is uit voorraad leverbaar en is voorzien van de Nederlandse taal. Er zit geen Nederlandse handleiding meegeleverd.
Met vriendelijke groeten
Het grote "kleine nutteloze mededelingen topic" - Deel 34Fear-factoR schreef op 24 november 2003 @ 14:22:
Dat was me niet ontgaan, ik ben gewoon erg blij met m'n nieuwe layout (dus dat moest ik even kwijt).
Wel Nederlands Menu, maar geen NL-handleiding? Da's apart...Goedemiddag,
De P900 is uit voorraad leverbaar en is voorzien van de Nederlandse taal. Er zit geen Nederlandse handleiding meegeleverd.
Met vriendelijke groeten
[ Voor 24% gewijzigd door Whuzz op 24-11-2003 14:31 ]
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Bestelling gedaan bij 2call, met de mededeling dat hij idd leverbaar moet zijn, en nederlands is.
Ik wacht hun reactie ook ff af.
Ik wacht hun reactie ook ff af.
Fear-factoR schreef op 24 november 2003 @ 14:22:
[...]
616 euro? Los toestel? Waar?dikkiedik schreef op 24 november 2003 @ 14:25:
ik heb het antwoord gedeeltelijk al gekregen:
[...]
Ik heb um toch maar besteld.
Verwijderd
Toch wel raar op de site www.2call.nl staat 761 euro, het is volgens mij een duits toestel en daar zitten 2 engels talige cd's bij en de nederlandse sofware kan je krijgen via een service point van SE
weet het niet hoor dit is het antwoord van 2call:
Goedemiddag,
Er bestaat geen Nederlands of Duits imei-nummer. Het is een import toestel met de Nederlandse taal in het menu.
De toestellen komen soms inderdaad uit Duitsland, andere leveringen uit een ander EU land...
weet het niet hoor dit is het antwoord van 2call:
Goedemiddag,
Er bestaat geen Nederlands of Duits imei-nummer. Het is een import toestel met de Nederlandse taal in het menu.
De toestellen komen soms inderdaad uit Duitsland, andere leveringen uit een ander EU land...
Reactie van 2call:
Goedemiddag,
De P900 is direct leverbaar, en is heeft een Nederlands menu. Het is
niet een toestel specifiek bedoeld voor de Nederlandse markt, want die
komen ongeveer januari pas.
Wel heeft het toestel uiteraard internationale (dus ook de volledige
Nederlandse) garantie.
Met vriendelijke groeten,
Goedemiddag,
De P900 is direct leverbaar, en is heeft een Nederlands menu. Het is
niet een toestel specifiek bedoeld voor de Nederlandse markt, want die
komen ongeveer januari pas.
Wel heeft het toestel uiteraard internationale (dus ook de volledige
Nederlandse) garantie.
Sorry vergeten te vermelden.
Inclusief 2 jaar verlenging van mijn KPN MOBILE 120 abbo.
Hij is inmiddels afgehandeld en verzonden. Jeetje wat gaat dat snel. Binnen 2 uurtjes is het zakie afgehandeld. Heb contract en kopietjes allemaal per mail verstuurd
Hebbuhrunning man schreef op 24 november 2003 @ 15:06:
hhmmmm... en nu?
Het is redelijk goedkoop voor import.
Ik heb dr wel nog bij vermeld dat ik geen duitse wil. (gebruiksaanwijzing)
en dan nog. zo'n gebruiksaanwijzing is leuk, maar die gebruik ik verder nooit. Alle info is wel te vinden op internet, tot zelfs de gebruiksaanwijzing aantoe.
Maar het verkoopt 2de hands wel wat makkelijk denk ik.dikkiedik schreef op 24 november 2003 @ 15:34:
en dan nog. zo'n gebruiksaanwijzing is leuk, maar die gebruik ik verder nooit. Alle info is wel te vinden op internet, tot zelfs de gebruiksaanwijzing aantoe.
Over 9 maanden wil ik natuurlijk de P1000 hebben
(mogen ze nog een andere naam voor verzinnen
hmmm, ja oke
Maar mijn tweede hands spul verkoop ik altijd aan bekenden. Dus die vertrouwen mij wel dat het goed zit.
Een handleiding kan je toch ook nabestellen? Of is dat niet mogelijk.
Maar mijn tweede hands spul verkoop ik altijd aan bekenden. Dus die vertrouwen mij wel dat het goed zit.
Een handleiding kan je toch ook nabestellen? Of is dat niet mogelijk.
[ Voor 24% gewijzigd door Dikkie op 24-11-2003 15:51 ]
Maar dan ben je je prijsvoordeel weer kwijt
Volgens mij moet de "officiele" Nederlandse versie deze week bij een aantal winkels worden geleverd.
Is daar nergens op het internet iets over te vinden?
Is daar nergens op het internet iets over te vinden?
p1kFlint123 schreef op 24 november 2003 @ 15:37:
[...]
Maar het verkoopt 2de hands wel wat makkelijk denk ik.
Over 9 maanden wil ik natuurlijk de P1000 hebben![]()
(mogen ze nog een andere naam voor verzinnen)
lekker off topic, ik weet t
Verwijderd
Er zijn toch mensen met een P900 en een Orange-abonnement?
Hoe zit dat dan met Share?
Gisteren de helpdesk van Orange gebeld en hij vertelde dat zij het toestel nog niet ondersteunen.
Gisteren de helpdesk van Orange gebeld en hij vertelde dat zij het toestel nog niet ondersteunen.
Ik heb zelf geen P900, maar volgens mij kan je gewoon opgeven dat je een P800 hebt. Bij de P800 werkte het opgeven van een T68 ook, dus.
Als het je niet lukt kun je ze ook nog handmatig invoeren.Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 07:47:
Er zijn toch mensen met een P900 en een Orange-abonnement?
Stel je hebt een p900. 
Wat is dan de goedkoopste oplossing om er een draagbare GPS van te maken?
Er zijn wel bluetooth devices op de markt, maar ik begrijp niet precies wat je er allemaal voor nodig hebt. Het lijkt me dat je een compatibel zendertje nodig hebt en benodigde software (op je gsm of op je zender?). Klopt dat?
Er zijn wel bluetooth devices op de markt, maar ik begrijp niet precies wat je er allemaal voor nodig hebt. Het lijkt me dat je een compatibel zendertje nodig hebt en benodigde software (op je gsm of op je zender?). Klopt dat?
Ik heb zojuist met iemand gesproken die bij SE werkt.
De reden dat wij nogal laat zijn met de P900, komt omdat de fabriek nou eenmaal niet meteen een miljoen mobieltjes uitpoept om heel europa te voorzien.
SE kiest gewoon de landen uit met de grootste markt.
Op dit moment is dat Duitsland, Frankrijk en Engeland.
Als die lekker bevoorraad zijn, dan gaan een voor een de andere landen bevoorraad worden.
PS die memory stick gaat maximaal tot 128 mb?
De reden dat wij nogal laat zijn met de P900, komt omdat de fabriek nou eenmaal niet meteen een miljoen mobieltjes uitpoept om heel europa te voorzien.
SE kiest gewoon de landen uit met de grootste markt.
Op dit moment is dat Duitsland, Frankrijk en Engeland.
Als die lekker bevoorraad zijn, dan gaan een voor een de andere landen bevoorraad worden.
Yup, helaas nog steeds geen MS-Duo Pro supportdikkiedik schreef op 25 november 2003 @ 16:06:
lcompany adverteerd nu met een navigatiesysteem voor de P800, voor 499, hoe werkt dat en is het n beetje goed, zou t ook werken op een P900? ook een sony-ericsson bluetooth autootje staat in de folder, is dat los te koop? en zo ja voor hoeveel?
Goedkoopste navigatie system voor de p800/p900 is momenteel Wayfinder.
Dit is te koop voor 450 Eurotjes bij een winkel in Rotterdam, ik weet niet of ik hier de naam mag posten (reclame?)
anders mail me ff
Dit is te koop voor 450 Eurotjes bij een winkel in Rotterdam, ik weet niet of ik hier de naam mag posten (reclame?)
anders mail me ff
Ik las ergens (volgens mij in het T610-topic) dat de BelCompany ze nu alleen als bundel heeft met een T610 en als ze die los gingen verkopen de verwachte prijs 130 euro was...circumsonus schreef op 25 november 2003 @ 18:27:
lcompany adverteerd nu met een navigatiesysteem voor de P800, voor 499, hoe werkt dat en is het n beetje goed, zou t ook werken op een P900? ook een sony-ericsson bluetooth autootje staat in de folder, is dat los te koop? en zo ja voor hoeveel?
Tja of je dat de moeite vindt laat ik aan jou over...

edit:
ik heb het over het bt autootje
ik heb het over het bt autootje
[ Voor 5% gewijzigd door MyNameIs op 26-11-2003 11:43 ]
Ik heb mijn p900 nu helemaal opgeladen, maar hij crasht om de haverklap. Batterijen eruit en er weer in, ff mee stoeien voor 2 minuten en dan weer een vastloper
Mijn P900 heb ik nu ook binnen, ik heb hem besteld bij http://www.partsupplies.nl/ Ik was vanmorgen gebeld omdat hij ze weer op vooraad had, hij zij er gelijk bij dat hij hem wel langs wou brengen omdat hij toch in de buurt moest zijn, prima zaak met goeie service.
Ik ben nu al zeer tevreden met mijn P900, ik heb hiervoor een P800 gehad, (en tussen de p800 en p900 ook nog een tijdje een T610) ik moet zeggen dat dit een hele verbetering is, zeker het scherm! Telefoon ziet er zeer netjes en duurzaam uit vergeleken met de p800. Maaruh, dutchman gaat weer effe verder spelen..
Ik ben nu al zeer tevreden met mijn P900, ik heb hiervoor een P800 gehad, (en tussen de p800 en p900 ook nog een tijdje een T610) ik moet zeggen dat dit een hele verbetering is, zeker het scherm! Telefoon ziet er zeer netjes en duurzaam uit vergeleken met de p800. Maaruh, dutchman gaat weer effe verder spelen..
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Wat ik gedaan heb toen ik hem had was metteen een master reset er overheen gegooit zodat al de standaard rommel er gelijk af is zoals filmpjes, proggies en ringtones en één of andere vage p900 demo. Mischien lost dit je probleem op? zoniet dan lijkt het erop dat je een hardware probleem heb.dikkiedik schreef op 25 november 2003 @ 19:17:
Ik heb mijn p900 nu helemaal opgeladen, maar hij crasht om de haverklap. Batterijen eruit en er weer in, ff mee stoeien voor 2 minuten en dan weer een vastloper
Hmmm, dan ga ik dat ff proberen
[ Voor 93% gewijzigd door Dikkie op 25-11-2003 21:02 ]
Verwijderd
Ik heb gisteren bij Belcompany geinformeerd en die persoon die daar achter de balie stond zei na wat zoeken dat ze ze los voor 89.95 verkochten!circumsonus schreef op 25 november 2003 @ 18:27:
Ik heb alleen alweer een tijdje geleden op een forum gelezen dat dat autootje niet werkt met de P800! dan zal hij dus waarschijnlijk ook wel niet met de P900 werken en laat ik mijn T610 nou binnenkort gaan verkopen!

Heb je nog geen extra software erop?dikkiedik schreef op 25 november 2003 @ 19:17:
Dan is het echt een hardware probleem. De mijne crashed echt nooit!
Nee, nog helemaal niks geinstalleerd.
Ik heb een mailtje naar 2call gestuurd met de vraag hoe het nu verder moet.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik bij hen het toestel kan omruilen, want het is gewoon een typisch geval van DOA (Death On Arrival).
Voorlopig ben ik wel te spreken over 2call. Fantastische service.
Kijken hoe dit opgelost gaat worden.
Ik heb een mailtje naar 2call gestuurd met de vraag hoe het nu verder moet.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik bij hen het toestel kan omruilen, want het is gewoon een typisch geval van DOA (Death On Arrival).
Voorlopig ben ik wel te spreken over 2call. Fantastische service.
Kijken hoe dit opgelost gaat worden.
[ Voor 18% gewijzigd door Dikkie op 25-11-2003 22:20 ]
hmmm, hele nacht laden opladen, en voorlopig werkt ie al voor 2 1/2 uur.
Moet wel toegeven dat ik niet veel dingen heb gedaan, maar foto's maken muziek afspelen en filmpje maken is gelukt zonder problemen. En dat waren nou net de dingen waar hij gisteren door crashte.
Moet wel toegeven dat ik niet veel dingen heb gedaan, maar foto's maken muziek afspelen en filmpje maken is gelukt zonder problemen. En dat waren nou net de dingen waar hij gisteren door crashte.
Hehe, een Pocketpc interface (alleen de UI) op je p800, weet niet of t ook op de p900 werkt, maar ik neem aan van wel 
http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=1885

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik heb inmiddels Monkey Island 1&2, Day of the Tentacle en Loom op mijn P900 draaien 
Nu alleen Sam&Max nog zoeken
Nu alleen Sam&Max nog zoeken
Het heeft helaas niet mogen baten.
Weer gecrasht
Ik heb inmiddels een bericht van 2Call gehad.
Het apparaat mag teruggezonden worden, maar ze hebben de p900 niet op voorraad. Ik krijg een nieuwe toegezonden als die weer binnen is, of ik mag met deze naar het SE ServicePoint in Den Haag. Persoonlijk denk ik dat een servicepoint geen nut zal hebben omdat ik denk dat het puur hardware matig is.
Het wordt dus een enkeltje den haag voor dit toestel, en dan maar hopen dat ze snel een nieuwe lading krijgen
Weer gecrasht
Het apparaat mag teruggezonden worden, maar ze hebben de p900 niet op voorraad. Ik krijg een nieuwe toegezonden als die weer binnen is, of ik mag met deze naar het SE ServicePoint in Den Haag. Persoonlijk denk ik dat een servicepoint geen nut zal hebben omdat ik denk dat het puur hardware matig is.
Het wordt dus een enkeltje den haag voor dit toestel, en dan maar hopen dat ze snel een nieuwe lading krijgen
Heb je 'm al een keer laten flashendikkiedik schreef op 26 november 2003 @ 11:50:
Het heeft helaas niet mogen baten.
Weer gecrasht
Dat kan veel problemen oplossen lijkt mij
Denk niet dat gaat helpen. Zelfs de oudste firmware-versies (die op de demo-modellen van een paar maanden terug) waren behoorlijk stabiel, dus als het ding echt regelmatig crashed moet het haast wel een hardware probleem zijn.Fear-factoR schreef op 26 november 2003 @ 12:01:
Heb je 'm al een keer laten flashen
Dat kan veel problemen oplossen lijkt mij
Uuuh, tja.
Volgens het toestel zit er versie 1b ofzo op.
Das de nieuwste versie. Er zit ook de nederlandse taal op, dus het is iig wel de nieuwste versie.
Ik ga het dan denk ik als volgt doen.
Eerst naar den haag om in het servicepoint alles opnieuw te laten flashen, ff testen voor een kwartier. Mocht het niet werken, dan ga ik langs 2call om het apparaat terug te brengen.
edit:
Volgens 2call kan ik het het beste zo doen idd. Maar als het apparaat hardwarematig kapot is, dan kan ik het toestel achterlaten bij het servicepoint. Zij zorgen er dan voor dat het allemaal in orde komt.
Volgens het toestel zit er versie 1b ofzo op.
Das de nieuwste versie. Er zit ook de nederlandse taal op, dus het is iig wel de nieuwste versie.
Ik ga het dan denk ik als volgt doen.
Eerst naar den haag om in het servicepoint alles opnieuw te laten flashen, ff testen voor een kwartier. Mocht het niet werken, dan ga ik langs 2call om het apparaat terug te brengen.
edit:
Volgens 2call kan ik het het beste zo doen idd. Maar als het apparaat hardwarematig kapot is, dan kan ik het toestel achterlaten bij het servicepoint. Zij zorgen er dan voor dat het allemaal in orde komt.
[ Voor 24% gewijzigd door Dikkie op 26-11-2003 13:15 ]
hmmm, ontdek nu dat het 'schakelaartje' onder het toetsenbordje gedeeltelijk afgebroken is. Misschien heeft dat er wat mee te maken. nou we zien het zaterdag wel
Het schakelaatje dat Flip Open / Flip Closed detecteerd? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dandikkiedik schreef op 26 november 2003 @ 15:26:
hmmm, ontdek nu dat het 'schakelaartje' onder het toetsenbordje gedeeltelijk afgebroken is. Misschien heeft dat er wat mee te maken. nou we zien het zaterdag wel
Of was dat al? Vreemde fabricage fout in dat geval...
offtopic:
Ik heb nu de hele LucasArts serie op mijn P900
Secret of Monkey Island
Monkey Island 2: Le Chuck's Revenge
Loom
Maniac Mansion
Sam and Max Hit the Road
Day of the Tentacle
Damn, wat een nostalgie!
Ik heb nu de hele LucasArts serie op mijn P900
Secret of Monkey Island
Monkey Island 2: Le Chuck's Revenge
Loom
Maniac Mansion
Sam and Max Hit the Road
Day of the Tentacle
Damn, wat een nostalgie!
[ Voor 23% gewijzigd door Whuzz op 26-11-2003 15:33 ]
Ja, ik moet dat dan met opzet gedaan hebben, want om dat kapot te krijgen moet je express te werk gaan.Whuzz schreef op 26 november 2003 @ 15:31:
[...]
Het schakelaatje dat Flip Open / Flip Closed detecteerd? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan
Of was dat al? Vreemde fabricage fout in dat geval...
Denk idd een fabricagefout.
Maargoed, zaterdag naar korte poten 5, kunnen ze dit ook meteen fixxen voor me.
Wat gaaf zeg! Gelijk ff proberen.ErectionJackson schreef op 26 november 2003 @ 10:26:
Hehe, een Pocketpc interface (alleen de UI) op je p800, weet niet of t ook op de p900 werkt, maar ik neem aan van wel
[afbeelding]
Even een aantal vragen mijnerzijds... Sinds vanmiddag probeer ik enigzins vertrouwd te raken met m'n P900. Ik heb 'm ook via 2call, en heb tot nu toe gelukkig geen crashes e.d. gehad. Ben behoorlijk onder de indruk van dit apparaat. Apparaat is voorzien van een NL-menu, maar met duitse handleiding en engelse PC Suite cd en content cd. Na mijn eerste indrukken heb ik de volgende vragen:
Heeft iemand anders ook de ervaring dat de PC suite software niet echt lekker draait (onder XP, met sync-station via USB)? Ditzelfde geldt voor de content CD. Sommige programma's (sis-files) verdommen het om naar de P900 te worden geladen.
Verder heb ik nergens kunnen vinden hoe ik kan verifieren of mijn T9 op Nederlands staat. Is het invoeren van land en stad nou wel of niet afdoende? Verder vraag ik me af of ik (als linkshandige) de scrollbar van rechts naar links kan verplaatsen. Iemand de gouden tip?
Heeft iemand anders ook de ervaring dat de PC suite software niet echt lekker draait (onder XP, met sync-station via USB)? Ditzelfde geldt voor de content CD. Sommige programma's (sis-files) verdommen het om naar de P900 te worden geladen.
Verder heb ik nergens kunnen vinden hoe ik kan verifieren of mijn T9 op Nederlands staat. Is het invoeren van land en stad nou wel of niet afdoende? Verder vraag ik me af of ik (als linkshandige) de scrollbar van rechts naar links kan verplaatsen. Iemand de gouden tip?
Niet echt kunnen testen maar mijn contacts zet i wel goed over zonder problemen, proggies installeren van de CD gaat ook zonder problemen.tomhster schreef op 26 november 2003 @ 23:07:
Als je de taal op nederlands wil zetten moet je in flip closed mode naar create sms gaan, en daar de jogdial naar boven doen, dan kom je in een menu en als het goed is moet daar ergens text opties staan, daar weer in gaan en dan staat er helemaal onderaan de optie om de taal te selecteren. (wel eerst T9 aan zetten).Verder heb ik nergens kunnen vinden hoe ik kan verifieren of mijn T9 op Nederlands staat. Is het invoeren van land en stad nou wel of niet afdoende? Verder vraag ik me af of ik (als linkshandige) de scrollbar van rechts naar links kan verplaatsen. Iemand de gouden tip?
Het is na mijn weten niet mogelijk om de scrollbar van plaats te veranderen.
Thanks, na alles verwijderd te hebben en geherinstalleerd doen alle programma's van de CD nu normaal. Heeft er iemand nog tips waar je verder nog leuke programma'tjes en spellen kunt downloaden (liefst gratis) die nog niet op pagina 1 van dit topic zijn gelinkt? Kan iemand zijn ervaringen met de P900 i.c.m. Orange Share delen? Zijn alle instellingen inderdaad identiek aan de P800, als eerder werd beweerd? Ik denk er namelijk sterk over om Share een dezer dagen te laten activeren...
Verwijderd
Ik heb uhm ook besteld bij 2call, maar ik had een vraagje. Komt de postbode het aan de deur brengen waarna ik de postbode moet betalen? Of moet ik naar postkantoor gaan om het op te halen?
Aan de postbode betalen.
Doordeweeks komen ze meestal laat in de middag/'s avonds rond een uur of 5/6.
Verwijderd
Dat is volkomen onzin... Hangt HELEMAAL af van de route en HOEVEEL pakketten een bepaalde chauffeur moet bezorgendikkiedik schreef op 27 november 2003 @ 13:22:
Aan de postbode betalen.
Hij kan dus komen tussen pak em beet: 11.00uur / 22.00uur
hmmm, postbode vertelde mij dat pakketjes door hem altijd 's avonds werden gebracht, omdat er dan iemand thuis zou moeten zijn.
Kan natuurlijk bull zijn, maarja dat vertelde hij mij.
Zat namelijk te eten toen er werd aangebeld, en heb ik het dus maar gevraagd.
Vraagje voor degenen die meerdere DUO-sticks hebben, hoe nemen jullie je extra sticks mee? Ik doe ze nu in een klein doosje dat eigenlij bedoeld is voor SmartMedia-cards. Gaat redelijk, maar het moet beter / netter kunnen lijkt me...
Verwijderd
/me IS postbodedikkiedik schreef op 27 november 2003 @ 14:06:
hmmm, postbode vertelde mij dat pakketjes door hem altijd 's avonds werden gebracht, omdat er dan iemand thuis zou moeten zijn.
Waar wacht je dan nog op man, ga eens wat P900's rondbrengen ofzo!

Verwijderd
Moeten ze er WEL zijn heWhuzz schreef op 27 november 2003 @ 14:16:
[...]
Waar wacht je dan nog op man, ga eens wat P900's rondbrengen ofzo!![]()
Ik kreeg net een telefoontje van 2Call. Ze hadden de P900 weer binnen en die van mij ging vandaag op de post.
Zoiets maak je zelde mee dat ze je netjes bellen en vragen of ze 'm moeten opsturen.
Heel goed!
Zoiets maak je zelde mee dat ze je netjes bellen en vragen of ze 'm moeten opsturen.
Heel goed!
En, werkt t een beetje?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Hmmmm, das positief. De reden voor mij om toch eerst te gaan voor een reparatie was het feit dat ze nog niet leverbaar waren bij 2call.Flint123 schreef op 27 november 2003 @ 15:32:
Ik kreeg net een telefoontje van 2Call. Ze hadden de P900 weer binnen en die van mij ging vandaag op de post.
Heel goed!
Nu ik dit lees wil ik het toestel dan toch opsturen en een nieuwe ontvangen.
Ben ik nou nog in mijn recht en goed bezig, of niet?
Het toestel is immers DOA gearriveerd.
[ Voor 34% gewijzigd door Dikkie op 27-11-2003 16:04 ]
Ik zou graag het zelfde zeggen van gsmdealer.nl, ik wacht ondertussen al 2 weken... en echt gul met informatie zijn ze nietFlint123 schreef op 27 november 2003 @ 15:32:
Heel goed!
Moet je gewoon terug sturen, maar ik zou wel ff bellen met 2Call zodat je zeker weet dat je ook meteen een nieuwe kunt krijgen. Anders zit je straks te wachten op een telefoon die niet leverbaar is. (ik weet niet hoeveel ze dr nu hebben)dikkiedik schreef op 27 november 2003 @ 16:04:
[...]
Hmmmm, das positief. De reden voor mij om toch eerst te gaan voor een reparatie was het feit dat ze nog niet leverbaar waren bij 2call.
Nu ik dit lees wil ik het toestel dan toch opsturen en een nieuwe ontvangen.
Ben ik nou nog in mijn recht en goed bezig, of niet?
Het toestel is immers DOA gearriveerd.
Verwijderd
Ik was dinsdag bij de belcompany met de vraag wanneer de p900, de NL versie leverbaar is. De verkoopster vertelde me dat de levering begint over 2 weken.
Ergens rond de tweede week van December. Kan iemand dit verifieren of is dit gewoon weer bullshit? Ik heb al de stap gemaakt van Nokia 6600 naar P900 omdat het "we verwachten hem binnen nu en twee weken" me heel erg begon te irriteren. Ik hoor die bullshit al sinds week 42 wat betreft de 6600. Ik hoop niet dat die gaat gelden voor de P900.
Ergens rond de tweede week van December. Kan iemand dit verifieren of is dit gewoon weer bullshit? Ik heb al de stap gemaakt van Nokia 6600 naar P900 omdat het "we verwachten hem binnen nu en twee weken" me heel erg begon te irriteren. Ik hoor die bullshit al sinds week 42 wat betreft de 6600. Ik hoop niet dat die gaat gelden voor de P900.
Belcompany vertelde me dinsdag dat hij in week 52 verkrijgbaar is.Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 16:16:
Ik was dinsdag bij de belcompany met de vraag wanneer de p900, de NL versie leverbaar is. De verkoopster vertelde me dat de levering begint over 2 weken.
Mijne komt in week 50/51 is mij verteld....Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 16:16:
Heb je hier wat aan ?
Naja, ik heb ze een email gestuurd. Zijn ze namelijk heel erg snel mee. Op de website staat dat er gebeld mag worden maar het liefts alleen als het dringend is.Flint123 schreef op 27 november 2003 @ 16:06:
[...]
Moet je gewoon terug sturen, maar ik zou wel ff bellen met 2Call zodat je zeker weet dat je ook meteen een nieuwe kunt krijgen. Anders zit je straks te wachten op een telefoon die niet leverbaar is. (ik weet niet hoeveel ze dr nu hebben)
Ik vertrouw er gewoon op dat het mailtje morgen iig is beantwoord, anders wordt het toch bellen.
Yep, ik gebruik 'm nu. Ik moet zeggen, ik zie m'n hele applicatiemenu niet meer sinds ik de skin heb geinstalleerd. Het is best uitgebreid maar simpel gemaakt. Wat het eigenlijk gewoon is zijn een stuk of 10 verschillende schermen, als plaatjes met wat knoppen. Als je dus een uitvouw menuutje ziet op je scherm en je klikt op het pijltje ernaast om te openen, opent zich een tweede trackerscherm met het menuutje open. Als je begrijpt wat ik bedoel

Ik vind het lastig dat je op je todayscreen geen knoppen kunt plaatsen, maar verder werkt de skin best realistisch. Ik vind het geen miskoop, maar hoop dat de makers een update bieden met wat slimmere navigatie en mogelijkheden
Verwijderd
Volgens www.partsupplies.nl worden ze in week 49 verwacht. Misschien heb je daar wat aan?
Voor de medegebruikers van Orange: Ik heb nu, als ik onder Internetverbindingen kijk, 3 soorten instellingen: GPRS, MMS-settings en Share. Ik heb hiervoor de mailtjes gebruikt die je van orange krijgt opgestuurd als je zegt dat je een P800 hebt. (Dit werkt dus niet, op een of andere manier "weet" men toch dat je een P900 hebt en kom je niet in een "echt" Share-menu terecht). Alleen bij het account "share" is een gebruikersaccount en password ingevoerd. Kan iemand mij vertellen onder welke account je kunt internetten binnen je wap-account (d.w.z. internetten wat niet van je 2mb afgaat)? Ik heb gelezen dat hiervoor een poort van 9202 naar 9201 moet worden omgezet, maar de betreffende instelling heb ik nog niet kunnen vinden....
Lees in het vervolg ff het topic door.tomhster schreef op 27 november 2003 @ 18:40:
Voor de medegebruikers van Orange: Ik heb nu, als ik onder Internetverbindingen kijk, 3 soorten instellingen: GPRS, MMS-settings en Share. Ik heb hiervoor de mailtjes gebruikt die je van orange krijgt opgestuurd als je zegt dat je een P800 hebt. (Dit werkt dus niet, op een of andere manier "weet" men toch dat je een P900 hebt en kom je niet in een "echt" Share-menu terecht). Alleen bij het account "share" is een gebruikersaccount en password ingevoerd. Kan iemand mij vertellen onder welke account je kunt internetten binnen je wap-account (d.w.z. internetten wat niet van je 2mb afgaat)? Ik heb gelezen dat hiervoor een poort van 9202 naar 9201 moet worden omgezet, maar de betreffende instelling heb ik nog niet kunnen vinden....
Link
Gedaan, maar een P900 blijkt toch anders dan een P800...
Volgens mij niet met díe instellingen.tomhster schreef op 27 november 2003 @ 20:26:
Hopelijk heb ik 'm morgen, dan post ik mn ervaring met Share.
Ps, de instellingen die Orange je stuurd voor de P800 zijn juist niet helemaal goed, omdat dr nog steeds een lek in Share zit.
Ik heb net 2 films omgezet naar 3gp-formaat volgens de methode waar een link naar staat in de startpost (een guide op Howardforums) en het werkt geweldig!
Ik heb nu Ice Age op mijn telefoon. Beeld is redelijke kwaliteit, goed te bekijken in ieder geval en het geluid is geweldig! Formaat: 50Mb per film
Ik heb nu Ice Age op mijn telefoon. Beeld is redelijke kwaliteit, goed te bekijken in ieder geval en het geluid is geweldig! Formaat: 50Mb per film
Nou lekker danGoedemiddag,
Momenteel hebben we de P900 niet leverbaar.
Pakketje wel alvast teruggestuurd en meteen gevraagd wanneer ze de nieuwe lading ontvangen.
[quote]Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 10:39:
[...]
<knip>
Ik heb nog 10 dagen om mijn ouwe onvoordelige Debitel/Vodafone abonnement op te zeggen,
<knip>
beetje off topic, maar wil graag van mijn onvoordelige Debitel/Vodafone abo af dus hoezo heb je nog 10 dagen om op te zeggen? Dat is dus vandaag. Dus als het tot vandaag kan graag snel reactie.
[...]
<knip>
Ik heb nog 10 dagen om mijn ouwe onvoordelige Debitel/Vodafone abonnement op te zeggen,
<knip>
beetje off topic, maar wil graag van mijn onvoordelige Debitel/Vodafone abo af dus hoezo heb je nog 10 dagen om op te zeggen? Dat is dus vandaag. Dus als het tot vandaag kan graag snel reactie.
Beetje offtopic?RedHead schreef op 28 november 2003 @ 14:05:

Als je zo snel antwoord wilt, kun je beter even ICQ/MSN/Mail gebruiken lijkt me.
Wat denkt men tot nu toe van de accu? Mij is het 100% meegevallen. De mijne gaat bij redelijk intensief gebruik (moet de hele tijd vanalles demonstreren aan vrienden / familie
Verwijderd
[quote]RedHead schreef op 28 november 2003 @ 14:05:
Die datum is voor iedereen anders
Mijn contractdatum is gewoon 28 december. Heb een maand opzegtermijn, dus voor de 28e November moest ik 'm opgezegd hebben.
Voor jou zal het uiteraard een andere datum zijn ...
(Ben overigens gegaan voor een Telfort abo van 200 minutene, een 120-SMS bundel.
Ben uitgegaan van per maand 100 minuten bellen naar vast, 100 minuten bellen naar mobiel, en 100 sms'jes. (Dat is zo'n beetje mijn gemiddelde gebruik totnu toe, + een beetje). Als je kijkt wat dat bij elke provider kost, ben je bij Telfort het voordeligst uit. Ik denk niet dat ik heel veel ga GPRS'en, dus om het dan af en toe te proberen ben je met 1,5 euro/Mb bij Telfort ook heel goedkoop uit.)
Je email-adres staat niet in je profiel, dan maar ff zo :Verwijderd schreef op 18 november 2003 @ 10:39:
[...]
<knip>
<knip>
Die datum is voor iedereen anders
Mijn contractdatum is gewoon 28 december. Heb een maand opzegtermijn, dus voor de 28e November moest ik 'm opgezegd hebben.
Voor jou zal het uiteraard een andere datum zijn ...
(Ben overigens gegaan voor een Telfort abo van 200 minutene, een 120-SMS bundel.
Ben uitgegaan van per maand 100 minuten bellen naar vast, 100 minuten bellen naar mobiel, en 100 sms'jes. (Dat is zo'n beetje mijn gemiddelde gebruik totnu toe, + een beetje). Als je kijkt wat dat bij elke provider kost, ben je bij Telfort het voordeligst uit. Ik denk niet dat ik heel veel ga GPRS'en, dus om het dan af en toe te proberen ben je met 1,5 euro/Mb bij Telfort ook heel goedkoop uit.)
Verwijderd
Bij mij ook 2 dagen, en dat vind ik toch eigenlijk wel tegenvallen. Ik neem voor de zekerheid nu steeds de oplader mee, en dat vind ik toch wel jammer dat dat moet. Mijn 7250i doet het gewoon een volle week op 1 lading.Whuzz schreef op 28 november 2003 @ 14:11:
[...]
Wat denkt men tot nu toe van de accu? Mij is het 100% meegevallen. De mijne gaat bij redelijk intensief gebruik (moet de hele tijd vanalles demonstreren aan vrienden / familiemakkelijk twee dagen mee, terwijl ik had verwacht hem elke dag te moeten opladen...
Verwijderd
En en de reden dat je niet op de wap site van orange kan komen is doordat de browser in je telefoon een browserstring doorstuurd die gecontroleerd wordt. Voor de p800 is dit SonyEricssonP800 en de p900 zal dit SonyEricssonP900 zijn. Op die manier kan orange precies zien welke telefoon er gebruik maakt van de wap portal.tomhster schreef op 27 november 2003 @ 18:40:
Recentelijk had ik een probleem met share(max 5kb per file). Toen het probleem opgelost was had opeens een veel stabielere verbinding(betere downloadsnelhied). Heeft iemand hier ook last van gehad?
Dat de P900 het nóóit zo lang met zijn accu zou volhouden had je van te voren kunnen weten natuurlijk. Bij de P800 is het precies hetzelfde. De P900 verbruikt iets meer stroom en heeft een iets sterkere accu, waardoor het resultaat dus ongeveer gelijk is.Verwijderd schreef op 28 november 2003 @ 14:31:Bij mij ook 2 dagen, en dat vind ik toch eigenlijk wel tegenvallen. Ik neem voor de zekerheid nu steeds de oplader mee, en dat vind ik toch wel jammer dat dat moet. Mijn 7250i doet het gewoon een volle week op 1 lading.
Als ik m'n bluetooth uit zet (gebruik ik toch alleen maar om te bluejacken
Wellicht is het voor jou een optie om zo'n reislader aan te schaffen?
Bel je al over op Telfort, of moet dat nog? Als je al over bent, hoe is het bereik? Ik zou ook graag overstappen op Telfort als ik onder mijn T-Mobile contract kan uitkomen, maar ik ben wat huiverig voor het bereik...
of een extra accu aanschaffen.
Maargoed, heb zojuist ff iemand laten bellen voor me (zit op m'n werk).
Ze krijgen de volgende lading inde loop van komende week binnen en dan krijg ik direct een nieuwe toegestuurd
Maargoed, heb zojuist ff iemand laten bellen voor me (zit op m'n werk).
Ze krijgen de volgende lading inde loop van komende week binnen en dan krijg ik direct een nieuwe toegestuurd
is dit nu hetgene wat erin moet qua geheugen?

No worries m8
Ja, als er Duo op staatDeoDupke schreef op 28 november 2003 @ 22:17:
is dit nu hetgene wat erin moet qua geheugen? [afbeelding]
maar dat staat er niet op dus issie verkeerd?
ik heb nl rondgekeken maar er zijn zoveel verschillende soorten dat ik niet weet welke ik nu moet pakken ( meebestellen met mijn p900)
volgens mij is het deze, ofniet? MSH-M128A
[ Voor 8% gewijzigd door DeoDupke op 28-11-2003 22:39 ]
No worries m8
Een Memorystick Duo is ongeveer 1/3 kleiner dan een gewone memorystick.
hieronder een link naar het plaatje van het verschil.
http://www.sonystyle.com/...ucts/250x250/MSHM128A.jpg
hieronder een link naar het plaatje van het verschil.
http://www.sonystyle.com/...ucts/250x250/MSHM128A.jpg
edit:
ik zie dat je het zelfde plaatje bedoeld.
wat er op het plaatje staat is de memorystick duo met een adapter voor gebruik als normale memorystick.
ik zie dat je het zelfde plaatje bedoeld.
wat er op het plaatje staat is de memorystick duo met een adapter voor gebruik als normale memorystick.
[ Voor 29% gewijzigd door bwt op 28-11-2003 23:06 ]
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Hij is absoluut niet te koop (uit eerste hand vernomen)...Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 00:04:
Weet iemand of de P900 op de HCC te koop is, en zoja; WAAR
maar... ik ga 'm zondag wel daar ophalen
Verwijderd
Ik heb 3 vragen voor de de lucky owners van de p900.
1. Voelt de p900 stevig/robuust in de hand (geen slap plastic gevoel dus)
2. Zijn er andere materialen gebruikt behalve plastic zoals bijvoorbeeld de t610 (aluminium gebruikt op de achterkant en bij het keypad)
3. Is de flip verbeterd qua stevigheid aangezien ik die p800 in me hand had en die
flip staat verre van kwaliteit af.
2. Zijn er andere materialen gebruikt behalve plastic zoals bijvoorbeeld de t610 (aluminium gebruikt op de achterkant en bij het keypad)
3. Is de flip verbeterd qua stevigheid aangezien ik die p800 in me hand had en die
Verwijderd
Welke stand?Fear-factoR schreef op 29 november 2003 @ 02:00:
[...]
Hij is absoluut niet te koop (uit eerste hand vernomen)...
maar... ik ga 'm zondag wel daar ophalen
MarkyMarc schreef:
Voor zover ik begrepen heb is het volledige toestel van kunststof gemaakt. Het voelt echter heel robuust aan en ik heb in een review gelezen dat het kunststof ook goed krasbestendig is (dat ga ik dus NIET testen, maar ik neem aan dat dit idd het geval is). De zij- en achterkant zijn dus ook van kunststof, maar hebben wel een alu-"feeling"/uitstraling. Ik heb totaal geen last van piepjes/kraken/plasticgeluiden o.i.d. Gewoon kwaliteitswerk dus. De flip is VEEL beter dan de P800. Niet zo'n lullig doordrukding maar een echt toetsenbord dus. Korter dan de P800, VEEL meer solide en perfect in het gebruik. Kortom, er is een heleboel verbeterd t.o.v. de P800. En dan heb ik het nog niet eens over het scherm
Voor zover ik begrepen heb is het volledige toestel van kunststof gemaakt. Het voelt echter heel robuust aan en ik heb in een review gelezen dat het kunststof ook goed krasbestendig is (dat ga ik dus NIET testen, maar ik neem aan dat dit idd het geval is). De zij- en achterkant zijn dus ook van kunststof, maar hebben wel een alu-"feeling"/uitstraling. Ik heb totaal geen last van piepjes/kraken/plasticgeluiden o.i.d. Gewoon kwaliteitswerk dus. De flip is VEEL beter dan de P800. Niet zo'n lullig doordrukding maar een echt toetsenbord dus. Korter dan de P800, VEEL meer solide en perfect in het gebruik. Kortom, er is een heleboel verbeterd t.o.v. de P800. En dan heb ik het nog niet eens over het scherm
1. Ja. Kleine kanttekening daarbij: als ik stevig in de zijkanten van mijn toestel knijp zit daar enige speling in en dat kraakt een beetje, maar bij normaal gebruik merk je dat niet. Je moet er doelbewust naar zoeken om het op temerken.Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 10:38:
2. Nee. Puur kunststof
3. Ja. De flip voelt stevig en degelijk aan. De cijfer-toetsen hadden van mij net een tikkie hoger mogen zijn, dan waren ze net wat beter/sneller in te drukken tijdens sms-en, maar verder werkt het perfect.
Verwijderd
Heren bedankt voor de info heb nu een goed beeld van de stevigheid van de telefoon. Nou alleen nog hopen dat ie daadwerkelijk tussen week 49-51 geleverd gaat worden in de Nederlandse shops.
P900, Opera en Share... wie heeft 'm draaiend en wat heb je daarvoor moeten doen? Ik drijg steeds de melding "Could not locate remote server". Waar ligt dat aan?
bij mij werkt orange nog net zo als voorheen en inderdaad je komt als je naar de page wap.orange.nl/colour gaat een verwijzing naar een andere pagina.tomhster schreef op 27 november 2003 @ 20:26:
buiten dat je daar je mail niet kunt lezen van orange werkt alles het zelfde.
je hebt zelfs nog meer links dan op de gewone portal.
de poort die bij mij ingesteld is met de sms van orange stond meteen al op 9201.
je kunt die vinden onder je wap acount knopje edit.
je verbindin bestaat dus uit twee delen.
bij je gprs instellingen moet je voor share wel je apn op wap hebben staan.
met je opera brouwser kun je niet wappen.tomhster schreef op 29 november 2003 @ 23:53:
P900, Opera en Share... wie heeft 'm draaiend en wat heb je daarvoor moeten doen? Ik drijg steeds de melding "Could not locate remote server". Waar ligt dat aan?
de server van orange laat dat niet toe.
als het goed is heb je van orange ook de intellingen voor gprs gekregen.
bij mij selecteer ik voor de verbinding gprs-gprs.
het zijn de zelfde instellingen als voor share(wap)
alleen je apn (toegangspunt) is internet ipv wap.
voor jou een vraag, voor mij een.....
Hij is dus gewoon op de symbian.info stand te bewonderen (meerdere exemplaren) hal 12 helemaal links achterin
jan rademaar schreef - Sunday 30 November 2003 06:38
quote: tomhster schreef op 29 november 2003 @ 23:53:
met je opera brouwser kun je niet wappen.
Heb net weer twee uur lopen k*tten zonder resultaat... In de "gewone" internetbrowser lukt het wel www pagina's te openen, bij Opera nog steeds niet. Ik heb zowel onder WAP-accounts als internetaccounts alleen MMS-settings en Share staan. Share wordt volgens mij dus gebruikt voor zowel wap als internet. Ik zou niet weten hoe ik binnen een account de apn zou moeten wijzigen. Een screendump van wel werkende settings voor Opera of andere hulp zou zeer welkom zijn...
quote: tomhster schreef op 29 november 2003 @ 23:53:
met je opera brouwser kun je niet wappen.
Heb net weer twee uur lopen k*tten zonder resultaat... In de "gewone" internetbrowser lukt het wel www pagina's te openen, bij Opera nog steeds niet. Ik heb zowel onder WAP-accounts als internetaccounts alleen MMS-settings en Share staan. Share wordt volgens mij dus gebruikt voor zowel wap als internet. Ik zou niet weten hoe ik binnen een account de apn zou moeten wijzigen. Een screendump van wel werkende settings voor Opera of andere hulp zou zeer welkom zijn...
Dit topic is gesloten.