Het grote Sony Ericsson P900 topic Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.680 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 30 november 2003 @ 09:16:
[...]

voor jou een vraag, voor mij een..... :P
Hij is dus gewoon op de symbian.info stand te bewonderen (meerdere exemplaren) hal 12 helemaal links achterin :)
Ja, en daar stond zo'n nozem, die zegt dat ie de P900 al 9 maanden heeft. Dat zal mij JEUKEN! Ik vroeg WAAR ie te koop was, maar dat wist ie niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 13:09
zucht ik wil de p900...
wanneer wanneer komt de Nederlandse versie nou, tisss zo vermoeiend O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Folki op 30-11-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23
Is een import model met de nederlandse firmware nou precies hetzelfde als de nederlandse versie die binnenkort uitkomt? (afgezien van de handleiding die in een andere taal is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Ja precies hetzelfde...
Tis ook echt vaag dat ie in Duitsland te koop is vanaf 680, en hier rond de 850 moet kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor Folki rond de 750 in de winkel misschien rond de 850 maar ik heb hem voor 757 (heb m nog nie maar is besteld en nkomt deze week de nederlandse versie) bij www.partsupplies.nl Ik had hem ook uit duistland kunnen laten komen maar dan had ik van te voren moeten betalen en 25 euro verzendkosten moeten betalen. Nu betaal ik dus 25 euro meer zonder het risico want nu kan het wel onder rembours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 01:11:
Nee hoor Folki rond de 750 in de winkel misschien rond de 850 maar ik heb hem voor 757 (heb m nog nie maar is besteld en nkomt deze week de nederlandse versie) bij www.partsupplies.nl Ik had hem ook uit duistland kunnen laten komen maar dan had ik van te voren moeten betalen en 25 euro verzendkosten moeten betalen. Nu betaal ik dus 25 euro meer zonder het risico want nu kan het wel onder rembours.
Maar nu moet je even wachten? Of begrijp ik het nou verkeerd?

Overigens het Duitse model staat er niet meer op, dus ik neem aan dat de NL model vanaf nu leverbaar is?
Ik vind het nog wel een redelijke prijs (757 euri), voor de P900. Wel waard om te kopen, nu eerst me P800 zien te verkopen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Tha BasZ op 01-12-2003 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, :-) heel even w8en maar dat heb k wel voor over, ik heb begrepen dat ze deze week binnen komen, maar ja ze blijven afhankelijk van de leveranciers hebben ze mij verteld, het Duitse model heeft geen zin meer als ze binnen een week binnen komen, lijkt mij. En ik wilde toch eigenlijk liever geen Duitse versie.
Omdat ik nu ook een nieuwe abo afsluit, dan is het nog een stukje voordeliger. Nog 1 weekie ofzo w8en is dan ook niet erg, want bij een Duitse versie kon ik geen abo nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Zie overigens bij partsupplies dat ze de prisj hebben aangepast.
Nu zowel de Duitse als NL model -> € 795.00
mmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zit iedereen toch met die partsupplies 8)7 Hij is hier goedkoper hoor: http://www.complaza.nl/in...?item=prod&cat=toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Duitse model was duurder door de hoge verzendkosten en dergelijke maar ik zie nu maar 1 prijs staan hoor dus weet niet wat jij ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar, kan ik daar ook een abo afsluiten ik kan ze in ieder geval niet vinden? En daar is nog helemaal geen zicht wanneer ze binnen komen..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Ik heb een tegoed bon van de verzekering van 560 euro, alleen moet ik die besteden bij de gsm-shop. Mijn contract loopt af eind februari. Ik kan dan (denk ik) beter de p900 los kopen (en dus zon 250 euro bijbetalen) en dan later een cashdeal doen of korting op abbo...Das vaak over een jaar voordeliger dan korting op een toestel...
Heb nu T-Mobile 600 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren :)

Een theme creator ->

Looks good
http://www.serversgroup.com/staffan/
Password for the zip file is "theme"
If anyone has any P8/900 themes or files they want uploading just e-mail me admin@serversgroup.com
Thanks

Het is niet mijn webspace dus snel een mirror enz zou gewenst zijn.!!!

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, ik wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
Ik zal woensdag een mirror opzetten en de link toevoegen aan de openingspost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 10:35:
Wat zit iedereen toch met die partsupplies 8)7 Hij is hier goedkoper hoor: http://www.complaza.nl/in...?item=prod&cat=toestellen
Scheelt idd, hoe zou dat komen dat best wel grote prijsverschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
De postbode stond vermorgen voor een gesloten deur :(
Ik was niet thuis...

Morgen race ik naar het postkantoor, en dan hoop ik dat ie daar is aangekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op 01 december 2003 @ 15:25:
[...]
Scheelt idd, hoe zou dat komen dat best wel grote prijsverschil?
Dat heet "concurrentie" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 15:30:
[...]

Dat heet "concurrentie" :+
Let the "concurrentie" begin ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je over een paar maanden kijken, maar ja wil ik zolang w8en. NEEEEEEEE d8 t nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 11:33:
Heren :)

Een theme creator ->

Looks good
http://www.serversgroup.com/staffan/
Password for the zip file is "theme"
If anyone has any P8/900 themes or files they want uploading just e-mail me admin@serversgroup.com
Thanks

Het is niet mijn webspace dus snel een mirror enz zou gewenst zijn.!!!

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, ik wel!
Een mirrortje: Download
Flint123 schreef op 01 december 2003 @ 15:28:
De postbode stond vermorgen voor een gesloten deur :(
Ik was niet thuis...

Morgen race ik naar het postkantoor, en dan hoop ik dat ie daar is aangekomen :D
Same 4 me. Moet ook tot morguh wachten |:(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik zie dat je 'm een andere naam hebt gegeven, maar de P800 ondersteunt geen themes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
las op symbian.info dat de NL-versie vrijdag naar de distributeur verzonden is! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Dat is een goed teken, hij is dus al in NL dan nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
Hmmm was eigenlijk van plan om bij bevestiging van vodafone zaken te gaan doen, maar misschien nog heel even wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee, of/hoe je in kunt stellen, dat wanneer je in een ontvangen mailtje op een link klikt, dat die link wordt geopend in Opera ipv in de default browser van de P900 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
...en ik heb nu ook een P900 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik begin meteen met een review ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 18:05:
[...]

Ja, en daar stond zo'n nozem, die zegt dat ie de P900 al 9 maanden heeft. Dat zal mij JEUKEN! Ik vroeg WAAR ie te koop was, maar dat wist ie niet |:(
Op dit soort reacties ga ik verder niet eens reageren :|

* Fear-factoR heeft dus sinds zondag 10:10 z'n P900
Eerste bevindingen;
De software is voor ?dummies? geworden, aan bluetooth is weinig meer in te stellen dan aan en uit (ik mis 'auto', 'on' & 'discoverable').
Bovendien is de ingebouwde filemanager nu echt een ramp, toegang tot nog maar een paar mappen.
Dus het verplaatsen van bv instellingen, bestanden, smsjes, enz. is een hele opgave geworden (met extra software kom je een heel eind, maar dus wel veel extra handelingen om iets gedaan te krijgen).
Verder was het voor deze vervent 'stylus' gebruiker even wennen aan de nieuwe plaats van de ?stylus? (t.o.v. de P800 dus), maar alles went.
De 'stylus' voelt trouwens meer solide aan (hij schrijft een stuk fijner), ik denk dat dit komt door de iets rondere en grotere kop en bovendien het gebruik van een ander soort plastic.
De 'deskstand' is ook een stuk strakker geworden, alleen mis ik nu wel een plek om de 'stylus' in te plaatsen.
De flip die ik er bij de P800 gelijk afgenomen had, blijft nu gewoon zitten hier zit grote verbetering.
De knoppen voor 'aan/uit', 'camera' en 'i-net-button' zijn een stuk beter geworden, bij de P800 had ik altijd het gevoel dat ik de telefoon half sloopte ze zijn nu een stuk directer in de bediening.
Hetzelfde geld voor de 'scroll-wheel' deze is ook veel directer in de bediening geworden.
Eveneens een grote plus is de algehele stofdichtheid, de 'ms-bay', 'headset aansluiting' en 'externe antenne' zijn mooi afgesloten.
De opening tussen het scherm en de body daarentegen lijkt groter geworden t.o.v. de P800, dus meer kans op het indringen van stof.
Verder voelt de P900 heel stevig, het feit dat ie 20% in volume is gekrompen t.o.v. de P800 heeft is erg prettig.
De P900 is met klep nu net zo dik als de P800 zonder klep.
Verder is alles wel zo'n beetje gezegd.
Alhoewel ik ook nog een keer moet benadrukken hoe veel mooier het scherm is geworden, foto's, filmpjes, enz. krijgen veel meer contrast en diepte het is gewoon een genot om naar te kijken. :)
Voor mensen die twijfelen om over te stappen van de P800 naar de P900, zeker doen!!!

p.s. ik heb nu maar 23 dagen hoeven wachten ipv de 250 dagen die ik heb gewacht op de P800 :P

[ Voor 7% gewijzigd door Fear-factoR op 02-12-2003 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Ik kan een Engelse P900 kopen bij een Nederlansdse winkel voor 720 euro...
Doen of zitter er nog nadelen aan vast?
Wat ik uit eerdere posts heb begrepen is dat er gewoon garantie op zit, en je m "Nederlands" kan laten flashen?!

[ Voor 6% gewijzigd door Folki op 02-12-2003 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Heb vandaag een telefoontje gehad van www.partsupplies.nl, ze verwachten hem vrijdag 5 december bij de leverancier ,dus na het weekend kan ik ook lekker spelen met mijn P900!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hoop ellende gelezen op tweakers van Expansys dat ze spullen leveren met UK stekkers waar de mensen dan niks mee kunnen en dure verloop stekkers moeten kopen. Voor de rest geen ervaringen........garantie is Europees. Maar is Engeland EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
De Nederlandse ? 5 december bij leverancier ---> dan weer aantal dagen voordat de winkel m krijgt...schiet allemaal niet echt op ZUCHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Een vraagje voor degene die pas een memory stick duo hebben gekocht (128MB)

Ik zie in de pricewatch eentje staan voor een leuke prijs, maarja ben niet van plan om 15€ te betalen voor rembours kosten.

Waar hebben jullie ze vandaan gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 02 december 2003 @ 13:11:
[...]

Op dit soort reacties ga ik verder niet eens reageren :|
Oh, was JIJ dat... Sorrie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Review is klaar. Ik wacht ff op een reactie van Cutebritney over het plaatsen van de review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
dikkiedik schreef op 02 december 2003 @ 14:44:
Een vraagje voor degene die pas een memory stick duo hebben gekocht (128MB)

Ik zie in de pricewatch eentje staan voor een leuke prijs, maarja ben niet van plan om 15€ te betalen voor rembours kosten.

Waar hebben jullie ze vandaan gehaald?
Tja, je kunt ook vooruit betalen en slecht 2 euro extra betalen...

Ik heb de mijne op de HCC voor 80 euro gekocht bij Asiatech, maar dat is volgens mij meer een groothandel en geen winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 14:53:
[...]

Oh, was JIJ dat... Sorrie _/-\o_
NEE dat was waarschijnlijk Robert Harmsen de voorzitter van de symbian Benelux vereniging die je aan het afzeiken was.
Die heeft natuurlijk geen info waar je dat ding kan kopen, aangzien het geen winkel is.
Als je iets meer rond had gevraagd was je er achter gekomen dat er wel een vertegenwoordiger aanwezig was van gsmdealer.nl.... Nu ben ik er wel op in gegaan, maar dan is het ook gelijk duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Flint123 schreef op 02 december 2003 @ 16:57:
Review is klaar. Ik wacht ff op een reactie van Cutebritney over het plaatsen van de review.
Heb je de review al ergens online staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 02 december 2003 @ 18:35:
[...]

NEE dat was waarschijnlijk Robert Harmsen de voorzitter van de symbian Benelux vereniging die je aan het afzeiken was.
Die heeft natuurlijk geen info waar je dat ding kan kopen, aangzien het geen winkel is.
Als je iets meer rond had gevraagd was je er achter gekomen dat er wel een vertegenwoordiger aanwezig was van gsmdealer.nl.... Nu ben ik er wel op in gegaan, maar dan is het ook gelijk duidelijk.
Sorrie hoor, maar ik vroeg die meneer netjes waar / en of die telefoon te koop was, en als ie dan hele verhalen gaat vertellen waar ik niet om vraag... :? Dat jij dat al meteen afzeiken vind, kan ik niets aan doen. En ik ken die persoon verder niet, omdat ik niets met die symbian vereniging te doen heb. :) Dit alles weerhoud mij er niet van een P900 aan te gaan schaffen. Fijn dat het allemaal duidelijk is nu 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Heeft er iemand al een mame-emulator draaiend? Ik hoor graag dan wat en hoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Oke, ik heb vanaf gister een nieuwe bluetooth headset: de HBH-65 van SonyEricsson.
De geluidskwaliteit is zeer goed, bereik ook en zit ook zeer comfortable (of hoe je dat ook schrijft :X ) En het mooie is, dan je niet voelt dat die erop zit. Nou ja, je voelt het wel, maar het is niet zwaar ofzow :) Ik heb de batterijen nog niet echt kunnen testen, behalve dat die +- 1.5 uur opgeladen moest worden.
Hij is zeker aan te raden, alleen de hoge prijs (160eur) vind ik een groot nadeel. Ik denk dat het gewoon precies hetzelfde is als met de P900: je betaalt een hoop, maar als je em eenmaal hebt... nou de mensen hier die em geownd hebben snappen het wel :D Het is echt het WAUW gevoel :*)
Dus iedereen (oa. Whuzz) die wil weten welke bluetooth headset die moet kopen:
Deze is zeker icm. een P900 een aanrader! (Met de T610 werkt die ook perfect, maar met Nokia toestellen weet ik niet)

@ Whuzz: als je nog twijfelt of je Telfort moet nemen: NIET DOEN! Ze hebben echt onwijs slecht bereik en ik ben er zeker niet tevreden over (hier spreekt een ex-gebruiker tot mei 2003 :P ).
Btw, ik vind T-Mobile ook slecht bereik hebben en wil zo snel mogelijk die weg hebben. (Als je T-Mobile wel gewoon goed vond, dan valt het natuurlijk te proberen ;) )

offtopic:
@ Whuzz, ik ben door Vodafone aangenomen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Ik kon het niet laten, heb een Engelse gekocht voor 750 Eurotjes...

ps dit las ik op symbian:

IK heb zo alles op een rijtje.
Na de HCC dagen.
Neem van mij aan dat de 900 het niet is. de 800 was het ook niet.
wayfinder buitengesloten.

Na werken op de 800 en 9210i 'Sendo?'
Conclusie:

Koop even niks.
Klaas en Kerstman willen zo graag aan jullie verdienen.

Let op de nieuwe 9210i (new commi voor mijn part)
wordt het. houdt het geld in de zak.

Maar de beste oplossing voor antwoorden voor dit moment is de 6800 nokia of de 9210i .
Achterhaald 800, 900 gepiel met een pennetje. de 36xx is zelfs beter.

in je auto ff sms met 800 of 900 verzenden.
Alleen korte antwoorden TOCH.

Wordt wakker.

OK geen gprs voor de 9210 tijdelijk probleem op te lossen met 3650.
Maar in de combinatie met de 3650 met openstaande pop.

GEHEIM NU OPENBAAR ER WORDT IN HET GEVAL VERZENDEN EMAIL EENVOUDIG DOOR DE3650 EMAILOVER GPRS VERZONDEN..

OPZOUTEN MET DE P900 WEGGEGOOID GELD VOOR DE NOKIA FREAKEN.

WACHTEN TOT DE 7700 ER MET TOETSENBORD IS.

Maar het geld moet rollen.
Heb je alles al 800 of zo WACHTENNNNNNNNN.

Zo dat is er ook weer uit.

Heb je geld te veel loop dan de gekken met de 900 achterna.

Heb over een aantal maanden spijt.

Je blijft het gepiel met het het pennetje HOUDEN..

Willem Hordijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Zo te horen iemand die voor geen meter Nederlands kan. Ik vind het best dat iemand een mening heeft, maar hou het ff normaal. Blijf maar lekker bij je Nokia hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Gepiel met een pennetje? Je kunt bijna alle standaard zaken met Jog-dial+Keypad doen als je dat zou willen.
Als ik in een vergadering dingen moet noteren of snel een afspraakje moet invoeren dan kies ik toch écht voor het pennetje trouwens. Dat gaat 20 keer sneller dan 'gepiel' (zoals hij dat noemt) met een klein frut-keypadje.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
hahaha, die vent is gewoon dik jaloers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
dikkiedik schreef op 02 december 2003 @ 20:53:
[...]

Heb je de review al ergens online staan?
Ja, hij staat er wel al, maar je kunt 'm nog niet zien.
Cutebritney moet het html gedeelte nog ff maken, en dan zou ie morgenmiddag online moeten staan. Nog heel ff wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki
Nee niet jaloers, hij heeft de p900 al lang mogen testen. Tiz zekerz wel een kenner, maar ieder zn ding.
Ben dik tevreden met de p900, was ik ook met de p800... Deze is gewoon weer net een paar tikkies beter.
Over een jaar toch weer nieuw toestel, kijken welk merk dan het beste te bieden heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Ik vind dat pennetje juist handig en heb het toetsenbord er juist helemaal afgehaalt.
Die gast van MySymbian weet dus zeker niet waarover hij praat |:(
En hij zegt zelf al dat die een nokiafreak is, maar als dat zo is, heeft hij gewoon nog nooit kennis gemaakt met de kwaliteit van SonyEricsson :*) (Niet bedoeld om weer te gaan zeuren over Nokia vs. SE)

edit:
oh, het is dus wel een kenner. maarja, zoals folki al zei ieder zijn ding :P

[ Voor 12% gewijzigd door MyNameIs op 03-12-2003 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
MyNameIs schreef op 02 december 2003 @ 22:56:

@ Whuzz: als je nog twijfelt of je Telfort moet nemen: NIET DOEN! Ze hebben echt onwijs slecht bereik en ik ben er zeker niet tevreden over (hier spreekt een ex-gebruiker tot mei 2003 :P ).
Btw, ik vind T-Mobile ook slecht bereik hebben en wil zo snel mogelijk die weg hebben. (Als je T-Mobile wel gewoon goed vond, dan valt het natuurlijk te proberen ;) )
Bij nader inzien, Whuzz, zou dit misschien kunnen komen door mijn Nokia's (6210 en 8210) en heeft Telfort toch wel goed bereik...
Ik laat het woord aan Ginz over... :)

[ Voor 59% gewijzigd door MyNameIs op 03-12-2003 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik moet zegen dat ik zeer, maar dan ook echt zeer tevreden ben over het bereik van Telfort.
Hier waar MyNameIs en ik wonen, heb ik tot nu toe eigenlijk altijd nog VOL bereik gehad.

Het enige plekje waar ik nog geen bereik heb gehad, is in Beverwijk, op de Breestraat, in de Aktiesport.

Maar.....

Landelijk gezien is Telfort natuurlijk zeker niet met Vodafone of KPN te vergelijken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Nederlands is beschikbaar :) Het is wel even wennen na zo lang met een engels toestel gewerkt te hebben. Download

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje :(

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 07:56 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 07:52:
En Nederlands is beschikbaar :) Het is wel even wennen na zo lang met een engels toestel gewerkt te hebben. Download
dus je kunt nu zelf de nederlandse taal erop zetten?

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Moet je dat doen met dat programma'tje of met je em gewoon op je tel pleuren :?
Ik zie op SonyEricsson.com dat er 3 versies zijn: CXC162021 R1A, CXC162021 R1B en CXC162021 R1C.
Wat is de nieuwste firmware versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

DeoDupke schreef op 03 december 2003 @ 09:28:
[...]

dus je kunt nu zelf de nederlandse taal erop zetten?
ehm.... dat kon altijd al :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet een van jullie waar je leuke games kan downen voor dat ding, want ik heb niet veel zin om te gaan betalen voor dat soort spelletjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 16:05:
Weet een van jullie waar je leuke games kan downen voor dat ding, want ik heb niet veel zin om te gaan betalen voor dat soort spelletjes :9
Het is normaal dat je voor leuke games betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Fear-factoR schreef op 03 december 2003 @ 12:00:
[...]

ehm.... dat kon altijd al :/
ik dacht dat de nederlandse taal nog niet beschikbaar was

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
DeoDupke schreef op 03 december 2003 @ 16:16:
[...]

ik dacht dat de nederlandse taal nog niet beschikbaar was
Jawel, die is er al.
Ik heb 'm dr op staan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 16:05:
Zie je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
running man schreef op 01 december 2003 @ 11:38:
Ik zal woensdag een mirror opzetten en de link toevoegen aan de openingspost
Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 03 december 2003 @ 16:43:
[...]

Jawel, die is er al.
Ik heb 'm dr op staan :Y)
:) Nederlands menu !? Great! Dus hoeven we niet meer te wachten tot de P900 in NL uitkomt maar kunnen we de P900 in Duitsland/Engeland/Amerika/Bahrein halen en meteen flashen naar NL??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 20:53:
[...]

:) Nederlands menu !? Great! Dus hoeven we niet meer te wachten tot de P900 in NL uitkomt maar kunnen we de P900 in Duitsland/Engeland/Amerika/Bahrein halen en meteen flashen naar NL??
uuhhh... hij is al in Nederland te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet bij "normale" telecomwinkels zoals BC, phonehouse en T for telecom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op 03 december 2003 @ 20:56:
[...]

uuhhh... hij is al in Nederland te koop.
De import versies? Sorry voor mijn 'ignorance' maar ik zit hier vanuit de VS te wachten op een Nederlandse P900 en was onder de indruk dat de officiële Nederlandse P900 nog steeds niet uit was en alleen de grijze import modellen waar alleen Nederlandse T9 instaat en geen Nederlands menu...

Dus is de officiële versie uit in NL of kan je op dit moment een grijze P900 kopen en vervolgens zelf flashen naar Nederlands menu?

Thanks voor de info,

Chrizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een grijze? er is maar 1 kleur P900 hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:09:
een grijze? er is maar 1 kleur P900 hoor!
Grijze import that is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
De echte nederlandse P900 is dr nog niet.
Mijne is geflashed naar nederlands.

Dr staat een link naar de nederlandse install file in dit topic. Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint123 schreef op 03 december 2003 @ 21:26:

Thanks! Dit maakt het voor mij duidelijk, nog even wachten dus.. Alhoewel, ik kan hem hier bij www.gsmphonesource.com kopen voor $799 = Eur 660 en vervolgens flashen naar Nederlands. Is dit een goede prijs of kan ik beter wachten tot 'ie in Nederland officieel uitkomt?

Chrizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:32:
[...]

Thanks! Dit maakt het voor mij duidelijk, nog even wachten dus.. Alhoewel, ik kan hem hier bij www.gsmphonesource.com kopen voor $799 = Eur 660 en vervolgens flashen naar Nederlands. Is dit een goede prijs of kan ik beter wachten tot 'ie in Nederland officieel uitkomt?

Chrizz
660 is mooie prijs, in nederland zal je hem zeker niet goedkoper krijgen ( startprijs bedoel ik dan) in duitsland heb ik de goedkoopste gevonden voor 689

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:13:
[...]

Grijze import that is...
Ja maar de kleur van de import P900 verschilt toch niet met die van de officiele Nederlandse versie? Er is maar 1 kleur P900! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:37:
[...]

Ja maar de kleur van de import P900 verschilt toch niet met die van de officiele Nederlandse versie? Er is maar 1 kleur P900! >:)
Met nadruk op >:) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Flint123 schreef op 03 december 2003 @ 21:26:

Week 49 wordt de Nederlandse versie uitgeleverd aan de winkels, dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:32:
[...]

Chrizz
vergeet de verzendkosten niet! en dat je minstens 10 dagen moet w88 voordat je em krijgt. :(
kan je em beter in NL kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op 03 december 2003 @ 22:02:
[...]

vergeet de verzendkosten niet! en dat je minstens 10 dagen moet w88 voordat je em krijgt. :(
kan je em beter in NL kopen...
Well, ik woon in de VS dus verzendkosten en verzendtijd zijn voor mij niet zo'n groot probleem als ik hem bij gsmphonesource zou kopen...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Heb mijn P900 dus online geflashed (naar een paar keer proberen lukte dat gelukkig), maar nu staat Demo weer in het menu. Iemand enig idee hoe je deze kunt wegflikkeren? In mijn vorige software versie kon je 'm op de normale manier deinstalleren voor zover ik me kan herinneren, maar nu kom ik 'm nergens tegen... Iemand hier trouwens ook "last" van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
tomhster schreef op 03 december 2003 @ 23:21:
Heb mijn P900 dus online geflashed (naar een paar keer proberen lukte dat gelukkig), maar nu staat Demo weer in het menu. Iemand enig idee hoe je deze kunt wegflikkeren? In mijn vorige software versie kon je 'm op de normale manier deinstalleren voor zover ik me kan herinneren, maar nu kom ik 'm nergens tegen... Iemand hier trouwens ook "last" van?
Bij mij lukte het ook niet de eerste keer. Werkt niet goed samen met de lader ofzo? (goeie tip van jou om voortaan de stekker uit te trekken)

Bij mij heet ie "Demo App" en die kan ik gewoon via de uninstall verwijderen.

Waarom gaat het niet? Zie je 'm helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Nee, zie 'm helemaal niet staan onder de applicaties die je kunt verwijderen. Misschien heeft de demo nu de status gekregen van schaak en solitair en zo. Sta ik ook niet om te springen maar zijn ook niet verwijderbaar. Ik lees trouwens net op een aantal andere fori dat er een boel mensen zijn met afgebroken downloads. Heb misschien nog mazzel gehad met mijn drie keer als het niet aan de stroomvoorziening ligt maar aan drukte op de SE server ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Het beste wat je kan doen na een update is er een master reset overheen gooien, dan ben je van alle overbodige rommel af zoals de P900 demo, filmpie en geluiden. Als je daarmee klaar bent gooi je de backup weer terug naar je foon en klaar.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy3000
  • Laatst online: 06-07 22:59
Stappenplan aanschaaf P900

Om snel in bezit te komen van de P900 volg te onderstaande stappen:

stap 1: Ga naar de dichtbijzijnde Phouse House
Stap 2: verleng je huidige abonnement
Stap 3: Ga lachend naar buiten met een P900 in je handen. :P

Dit zijn de stappen die ik gisteren uitgevoerd heb, en ja ik heb
nu een P900 voor 515 euro. Toestel is trouwens engels maar ik heb
gisteravond via de sonyericsson site de nederlandse taal gedownload
en binnen 2 minuten eropgezet, heb nu ook de nederlandse taal op mijn
toestel.

Dus waarom moelijk doen om naar Duistland te rijden of via postorder te
bestellen. Trouwens Phone House had het toestel al vanaf vorige week
leverbaar.

Good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Grrrrrr,

volgens 2call is het toestel kapot door een gebruikersfout :(

Lijkt mij echt onmogelijk aangezien het toestel 2 uur in totaal is gebruikt, waarvan zeker de helft het opnieuw opstarten van het ding.
Nadat de batterij was opgeladen heb ik het toestel voor het eerst aangezet, en meteen freezde het.
Hoezo gebruikersfout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Dat is nou niet echt wat je noemt "klant vriendelijk"!
Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
nou, ik vind het raar dat ik moest vragen hoe het er nou mee stond. In plaats dat ze mij ff informeerden hierna, maar ik moet echt overal zelf achteraan. Het toestel is opgestuurd naar SonyEricsson om het te laten repareren. Mocht het niet te repareren zijn, dan ruilt SE het apparaat om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
Is toch een goede oplossing, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Ja, maar het feit dat ze zeggen dat het een gebruikersfout is, dat vind ik persoonlijk nogal overkomen dat ze mij niet vertrouwen. Ik heb ze meerdere keren al verteld dat ik het apparaat zo aangeleverd kreeg.

Tuurlijk begrijp ik dat ze zeggen dat het een gebruikersfout is, want anders hadden ze me meteen een nieuw toestel moeten geven. En ja, dan hebben ze natuurlijk een toestel minder om te verkopen. Nu ben ik er dus de dupe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk morgen ben ik ook de trotse bezitter van de Nederlandse versie van de P900 www.partsupplies.nl krijgt ze morgen binnen en gelukkig ben ik een van eersten op hun lijst want ze waren al bijna weer uitverkocht zeiden ze.

Joepie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Running Man, misschien goed id om in de startpost ook de firmware info op te nemen.

Change log:

CDA-number: CDA162003/3
Version: R2B02
Improved sound quality in Office handsfree mode.
Updated Java support MIDP2 - MIDlet signed against Verisign certificate.
Improved capitalization in T9, now capitalizing characters properly.
Enhanced handling of accessories, Bluetooth headset, HBH-200, displays name and phone number of incoming caller.
The Clock screen saver digits has been enlarged for better visualization.
Find function in e-mail application has been improved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Nou om het maar te bevestigen, de Belcompany krijgt morgen levering van de P900 in alle Filialen, het gaat hier dus om de Nederlandse versie. Het lijkt er dus op dat alle shops, BC, T4Telecom, Phonehouse, morgen de Nederlandse versie geleverd krijgen. En dus aan het lange wachten(nou jah lang, in vergelijking met de 800 zaten we toch wel ietsjes langer te wachten) is eindelijk een einde gekomen. In ieder geval voor velen van ons, en voor mij ook want morgen zit de P900 ook in mijn collectie naast de EB-P800 >:) en de MG-P800 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 17:41

aKra

Intentionally left blank.

Ik denk dat ik toch een keuze heb gemaakt tussen de Nokia 6600 en de P900, de P900 is zeer prijzig maar zeer interessant en veel meer functies!

Overigens die shops he, die zijn $#%@$%^ duur, vooral Bel Company, doe het liever online O-)

Overigens, 2call.nl is de enigste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HUH 2call de enige, de enige in wat?

Ik krijg de nederlandse versie morgen van www.partsupplies.nl en die zijn al bijna weer uitverkocht.

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Enige verkoper van de P900, die partsupplies is aardig duur, het gaat hier wel om een telefoon met abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt best mee lees overigens de ellende die dikkiedik gehad heeft maar even terug? Hier heb ik ookabo dus!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikkiedik schreef op 04 december 2003 @ 14:31:
Ja, maar het feit dat ze zeggen dat het een gebruikersfout is, dat vind ik persoonlijk nogal overkomen dat ze mij niet vertrouwen. Ik heb ze meerdere keren al verteld dat ik het apparaat zo aangeleverd kreeg.

Tuurlijk begrijp ik dat ze zeggen dat het een gebruikersfout is, want anders hadden ze me meteen een nieuw toestel moeten geven. En ja, dan hebben ze natuurlijk een toestel minder om te verkopen. Nu ben ik er dus de dupe van.
Had je je geld overigens niet terug kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
Flint123 schreef op 02 december 2003 @ 16:57:
heb ik iets gemist of zie ik nog steeds geen review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 00:55:
[...]

Had je je geld overigens niet terug kunnen krijgen?
Dat weet ik niet, want ik heb er ook een abbo verlenging bijgenomen.
Op dit moment ligt het toestel bij SE om gerepareerd cq vervangen te worden.

Ik heb het liefst gewoon het toestel ipv geld.
Overigens is de service van 2Call uitstekend, maar alleen als je nog niet betaald heb. Als ze het geld binnen hebben lijken ze opeens een stuk minder actief :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
tijsco schreef op 05 december 2003 @ 08:59:
[...]

Sorry, kan dr nix aan doen, maar Cutebritney heeft nog geen tijd gehad om 'm te plaatsen.
Misschien vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
Het lijkt alsof mijn gebeden worden verhoord.
P900 is zojuist naar mijn adres verzonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
tijsco schreef op 05 december 2003 @ 08:59:
[...]

Ik blijf in herhaling vallen, dus luister goed :

Sommige mensen hebben ook nog iets anders te doen met hun leven dan GoT. Ook GoT crew mensen hebben een IRL bestaan, jawel ! CB, Intoxicated en Korakal hebben IRL ook af en toe wel eens wat anders te doen dan I&T. Let wel, we hebben het hier over vrijwilligerswerk. Dus als iets even op zich laat wachten, betracht dan wat geduld.

:(

zo !

[ Voor 30% gewijzigd door zeef op 05-12-2003 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
zeef schreef op 05 december 2003 @ 13:07:
[...]

Ik blijf in herhaling vallen, dus luister goed :

Sommige mensen hebben ook nog iets anders te doen met hun leven dan GoT. Ook GoT crew mensen hebben een IRL bestaan, jawel ! CB heeft IRL ook af en toe wel eens wat anders te doen dan I&T. Let wel, we hebben het hier over vrijwilligerswerk. Dus als iets even op zich laat wachten, betracht dan wat geduld.

:(

zo !
wat een agressieve reactie zeg
tuurlijk heb je wel iets anders te doen dan een beetje een review schrijven, zou ik ook hebben, maar als je mijn quote goed had gelezen had je gezien dat flint al een review af heeft en hem dus alleen maar hoeft te plaatsen en dat is toch echt maar een kleine moeite, al snap ik het zelfs als dat er niet van komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

In Hilversum hebben ze nog geen P900, maar voor me neus werd er wel even eentje verkocht bij de Phone House, was "gereserveerd".

(Zover ik het hier lees verder positief over 2Call, nog maar een hele slechte ervaring :()

[ Voor 30% gewijzigd door aKra op 05-12-2003 13:25 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.