Graag advies! 
Ik wil een nieuwe proc ( AMD 2800+ met Barton core, dus een FSB van 333 mhz en 512 kb cache) en geheugen kopen voor mijn comp
. Ik heb al een Asus A7N8X Deluxe mobo gekocht, dat een max FSB heeft van 400 mhz. Ik wil mijn mobo, geheugen en proc gaan overclocken. Nu wil ik er ook geheugen bij gaan kopen, waarschijnlijk een identiek paar van 2 x 256 of 2 x 512 mb.
Kan ik dan beter 333 mhz of 400 mhz halen?
Op 33mhz lopen ze synchroon met het mobo, hetgeen de snelheid ten goede komt. Maar kan ik niet beter 400 mhz geheugen gaan kopen, omdat dan de proc de maximale FSB bepaalt (naar mijn weten zit het geheugen eerder aan de overclockgrens). Wat is de beste oplossing?
ps. ik ben verder een n00b
met overclocken. Stapsgewijs alles opvoeren tot de max lukt wel, maar ik wil/kan geen extra heatsinks o.i.d. installeren.
Ik wil een nieuwe proc ( AMD 2800+ met Barton core, dus een FSB van 333 mhz en 512 kb cache) en geheugen kopen voor mijn comp
Kan ik dan beter 333 mhz of 400 mhz halen?
Op 33mhz lopen ze synchroon met het mobo, hetgeen de snelheid ten goede komt. Maar kan ik niet beter 400 mhz geheugen gaan kopen, omdat dan de proc de maximale FSB bepaalt (naar mijn weten zit het geheugen eerder aan de overclockgrens). Wat is de beste oplossing?
ps. ik ben verder een n00b