Zo.. ik ben er ook nog even.. hier is t kwart voor elf..
Zodra ik weer terugkwam in mijn kingdom, kwam meteen mijn hoofd economie op me afrennen, en gaf me het advies zo snel mogelijk het opgespaarde geld uit te geven, voor er een kwaadwillende nep-belastingsincasseerder langs zou komen.
Onmiddelijk ben ik naar mijn hoofd van wapenbeheer gegaan, en een mooie glimmende nieuwe excalibur gekocht! Ik zie al voor me hoeveel plezier mijn leger hiermee zal hebben, en hoe de vijand zal huiveren! tegelijkertijd leg ik overleg met mijn hoofd van wapenbeheer, hoe nu verder?? Ik heb inmiddels 20 excaliburs en 75 drakenhuidjes... Maar ik woon nog steeds in een moat, die word ondertussen toch wel krap. Samen besluiten we door te gaan tot 35 excaliburs, en dan 15 excaliburs en 5 dragonskins te verpatsen zodat we naar een stronghold kunnen verhuizen. Echter krijg ik nog wel het advies om dit in de stamkroeg van de clan te bespreken, misschien is er iemand die een ander idee of tips heeft..
Met plezier lees ik de nieuwe postings, die inmiddels allemaal tot meesterlijke verhalen worden omgevormd, maar toch belangrijke wetenswaardigheden bevatten. Ik besluit mijn verhaal te doen, en dan te kijken hoe het met mijn koeien staat, waarna ik weder zal keren.
Vervolg..
Het bloed van de vijand stroomt nog over de grond, het lijken wel rivieren.. tevreden kijk ik terug op 2 veldslagen, waarmee ik de vijand simpelweg overweldigd heb.
Ik complimenteer mijn leger terwijl we een groots feest vieren, en vervolg mijn weg richting mijn hoofd van wapenbeheer. Ondanks het machtsverschil is er veel schade aan mijn wapens, die laat ik allemaal repareren. Ondanks de schade, is er nog net genoeg over voor 2 excaliburs. Dus die laat ik meteen maken...
Dan kijk ik nog eens het rapport na van de veldslagen, helaas zijn er ook aan mijn zijde soldaten gesneuveld, deze zullen begraven worden, en in gedachten altijd bij ons blijven.
Nog een laatste keer kijk ik naar mijn overall ranking, en zie tot mijn verbijstering dat ik door de aanschaf van de 3 excaliburs ben gestegen naar een ranking van 6529 overall, waarmee ik zeer tevreden ben.
Dan keer ik terug naar het stamcafe, waar ik zie dat er geen reacties zijn. Dan besef ik dat het logisch is met een tijdsverschil van zo'n 6 uur, en besluit verder feest te vieren en verdere reacties af te wachten.
Toch keert heer don_her nog even terug naar de kroeg, voor n laatste pils, en om te vragen of er recentlijk nog goede melk }:Oen zijn gevonden, en of iemand meer informatie beschikbaar heeft over de sterkte van enkele van lordstrikers officieren.. 9ton klinkt ook mij zeer interessant, maar is wellicht wat hoog gegrepen.
[
Voor 38% gewijzigd door
Anoniem: 73015 op 14-11-2003 04:02
]