[online] Kings of Chaos - Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 993 views sinds 30-01-2008

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
RonaldMade schreef op 13 november 2003 @ 08:41:
hmmmmm euro, ik pak wel ff een makkelijke (iedereen weet natuurlijk wie dat gaat worden :P )

asmooh:
pros: sterke speler, heeft ook tegenslagen gekent en er bovenop gebouwd.
cons: geen teamspeler, (de vraag: alleen zo sterk door veel units ?), helpt niemand, post bijna nooit op GoT, alleen om wat te showen met zijn stats, geen echte tacktiek.

Die cons, wegen bij mij zwaarder dan die pros, daarom denk ik dat hij ook beter bij de GoT alliance kan blijven ipv naar de nieuwe van krvabo en mij te gaan.
Asmoosh leger telt 1906 units en hij staat 1877 als ik dan naar me eigen door trek ik heb 527 units en sta 2283, zegt genoeg denk.
Heb tevens 2 weken lang ook tegenslagen gehad, omdat ik naar Ierland was en bijna niet kon internetten, was kei veel aangevallen, maar was er in notime weer bovenop.

• Cardinal
  • Laatst online: 01:11
zo, ik zal weer aardig stijgen in de stats.

gisteren toch maar voor de upgrade level 10 spy's gegaan, ik was al spy-sproof maar wou deze ook nog even hebben. stond op de 6e plaats viel naar de 31e plaats en ben nu al weer aardig aan het klimmen. in deze snelheid zal ik over 2 dagen weer op mijn oude plaats staan.

uitgebreide stats

Name cardinal808
Race Humans
Rank 7,880
Commander None
Fortification Citadel
Siege Technology Trebuchets
Unit Production 5 per 24 hours
Available Funds 111,360 Gold
Projected Income Next Turn 66,813 Gold (in 4 minutes)
Attack Turns 900

Trained Attack Soldiers 534
Trained Attack Mercenaries 2
Trained Defense Soldiers 535
Trained Defense Mercenaries 17
Untrained Soldiers 0
Untrained Mercenaries 0
Spies 300
Total Fighting Force 1,088

Strike Action 390,550 Ranked #36,538
Defensive Action 3,602,370 Ranked #1,820
Covert Action 307,200 Ranked #1,572

voor de mensen laag in de ranks. mijn officer delta185 is er mee gestopt. hij zal pas weer met age 3 terug komen. dus zijn account kan je gewoon plunderen. :)

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het staat mensen natuurlijk vrij om een eigen alliantie te beginnen. Het is echter de vraag of het nou leuk is om alleen maar top-1000 spelers in je alliantie te krijgen. Een beetje spreiding kan geen kwaad en verhoogt volgens mij de spelvreugde.

Daarnaast komt deze nieuwe alliantie een beetje uit de lucht vallen nietwaar? Het komt op mij een tikje arrogant over om anderen een oordeel te vellen of ze goed of slecht zijn. Wie ben jij om dat te beoordelen RonaldMade? Het gaat er mij om dat je plezier beleeft aan KoC en bereid bent anderen te helpen door middel van CA of SA. Je ranking maakt me dan verder niet zoveel uit.
Als ik in staat zou zijn geweest 4 keer per dag in te loggen en mijn gold nuttig te besteden, was ik nu vast ook in de top-1000 beland. ;) Die 5k waar ik nu rond hang is trouwens ook niet verkeerd.

Anoniem: 24670

euro schreef op 13 november 2003 @ 09:28:
[...]

Asmoosh leger telt 1906 units en hij staat 1877 als ik dan naar me eigen door trek ik heb 527 units en sta 2283, zegt genoeg denk.
Heb tevens 2 weken lang ook tegenslagen gehad, omdat ik naar Ierland was en bijna niet kon internetten, was kei veel aangevallen, maar was er in notime weer bovenop.
ik heb wat attack verkocht
wantehm
heb jij dit ook met jou 527 legertje:

Fortification Citadel
Siege Technology Cannons

en spie level 10

verder

Spies 1,243
Total Fighting Force 1,926

als jij dat ook heb praten we even verder
want ik heb beetje attack verkocht om alles te upgraden

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 24670 op 13-11-2003 10:03 ]

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Ehm ik vind de discussie een beetje de verkeerde kant opgaan eigenlijk :| laten we het wel vriendelijk houden, en als iemand een nieuwe alliantie wil beginnen moet hij dat toch zelf weten? Zou het wel jammer vinden maar goed

/edit

woei

Strike Action 100,544 Ranked #71,010
Defensive Action 491,980 Ranked #19,901
Covert Action 64,000 Ranked #11,609

morgenochtend level 9 spies (als alles goed gaat :P )

daarna sta ik uiteraard 50000ste ofzo wat toch een terugval betekent van plaats 36/37 naar plaats 43/44 in de stats ;) maar daar zou binnen een week weer een stijging in moeten zitten naar rond de 30ste plek :)

toch niet slecht als je bekijkt dat ik nu pas een dikke maand bezig ben 8)

[ Voor 54% gewijzigd door lex op 13-11-2003 10:24 ]

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
euro schreef op 13 november 2003 @ 08:26:
[...]
Je mag mij wel als voorbeeld nemen, ben ik een goede of slechte speler, ben wel benieuwd????????
Ik vind jouw eigenlijk de enige slechte speler in de alliantie :) :) :)

En tja, goeie en slechte tactiek?
D'r is niet zoveel tactiek.

1: Let op dat je doelwit geen hele sterke commanders heeft.
2: Pak geen mensen die véél slapper dan jouw zijn, dat levert niks op.
3: Wees onkwetsbaar voor spies.
4: Ga nooit slapen, want dan komen de boeven.

Firmpete on Aerie Peak

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-06 13:41
Ik vind het allemaal gescheten, volgens mij zijn er weinig mensen die KoC spelen omdat het gewoon leuk is.
Thank You
Your account has been deleted.
De groeten en veel plezier met jullie NIEUWE alliantie.

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-06 20:48
veder op koc nieuws:

We'd like to bring it to everyone's attention that you may not use "autobuyers" with Kings of Chaos. These programs are detrimental to gameplay and game performance. We've also discovered that one of the autobuying programs that many people are using actually sends your password and username back to the author of the program.
If you are using such a program, please stop using it immediately. We also reccommend you change your password.

sjeee, koc is inderdaad wel minder leuk geworden, maar ik zal niet opgeven totdat ik lordstriker neer heb :D

• FirmPete
  • Niet online
Oh.

Mijn scriptje heet dus een autobuyer? Gelukkig ben ik zelf de schrijver, dus ik wist m'n password al :)

Firmpete on Aerie Peak

• lex

lex

hmm ik zorg gewoon dat ik altijd online ben, geen scriptje nodig :)
volder schreef op 13 november 2003 @ 10:30:
Ik vind het allemaal gescheten, volgens mij zijn er weinig mensen die KoC spelen omdat het gewoon leuk is.
oh ? en waar baseer je dat op? Als ik het niet leuk zou vinden zou ik er niet zoveel tijd in steken toch? :) Het is gewoon die eeuwige prestatiedrang! Ik wil de beste zijn :P en eindelijk komt mijn internet-verslaving daarbij een keer van pas ;)

[ Voor 78% gewijzigd door lex op 13-11-2003 11:03 ]

Anoniem: 63996

mooi en hoe kom ik op die gave kliklijst van Got ????

weghaallink

* Anoniem: 63996 zwaait naar iedereen

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 63996 op 13-11-2003 11:31 ]

• Acidrain
  • Laatst online: 23:20
volder schreef op 13 november 2003 @ 10:30:

[...]

De groeten en veel plezier met jullie NIEUWE alliantie.
jammer man, maar ik begrijp het wel, kep er ook een tijdje over na zitten denken
maar om het nu gelijk zo te doen, meestal stopte ik gewoon en ging ik na een aantal dagen weer verder.

kom je nog terug in age 3???

ps. ik voel mij zeer vereerd dat ik toch nog een beetje als goede speler gezien word, maar ik word geen lid van de alliantie, ik ben lid van de got alliantie om hier te kunnen posten en lezen wat mede gotters er van bakken.
ik ben nooit te vinden op irc of andere fora wbt KoC.
waarom niet ik vind het veel leuker om posts na te kunnen lezen hier op got

hee bar en boos waar blijven die mooie krijgs verhalen over silvershine :)
dat is namelijk wat het voor mij leuk maakte om hier op got te komen.....

verder laten we ophouden met het gezeik over kliklijsten, laten we ophouden met foute discussies over wie er boven in de boom moet zitten, laten we weer gewoon relaxt gaan spelen want tis en blijft maar een spelletje...

• Acidrain
Anoniem: 63996 schreef op 13 november 2003 @ 11:02:
mooi en hoe kom ik op die gave kliklijst van Got ????

/spam /spam

* Acidrain zwaait naar iedereen
WOOOW die zou ik snel weghalen als ik jou was, je mag hem wel in je nick plaatsen maar niet in het forum zelf.....

ps. je hebt er een mannetje bij :)
oh enne lees de openings post daar staat alle info op, alleen weet niet of je er nog bij kan, ik denk dat ie beetje vol geraakt is.

[ Voor 17% gewijzigd door Acidrain op 13-11-2003 11:08 ]

• euro
Anoniem: 24670 schreef op 13 november 2003 @ 10:02:
[...]

ik heb wat attack verkocht
wantehm
heb jij dit ook met jou 527 legertje:

Fortification Citadel
Siege Technology Cannons

en spie level 10

verder

Spies 1,243
Total Fighting Force 1,926

als jij dat ook heb praten we even verder
want ik heb beetje attack verkocht om alles te upgraden
Asmooh het was niet bedoeld om je te beledigen man, Ronaldmade haalde jou aan als voorbeeld en ik reageerde alleen terug, omdat ik een 4x zo klein leger als jou heb.
Als je je aangevallen voelt sorry excuus...
Heb een Citadel en Dynamite dus geen Cannons, die komen er heel binnen kort aan en die level 10 spy's zeggen me niet veel, want ik ben al lang spy proof, of dat nu met 7-8-9 of 10 levels is boeit niet.

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

hmm jawel hoor, voor lvl 10 heb je goed 6 miljoen oid nodig, zegt wel iets ovr je caps als je dat voor elkaar krijgt :+

• Bar_en_boos
  • Niet online
Acidrain schreef op 13 november 2003 @ 11:03:
[...]

hee bar en boos waar blijven die mooie krijgs verhalen over silvershine :)
dat is namelijk wat het voor mij leuk maakte om hier op got te komen.....
Euh, ja, daar zeg je zowat.... ik vond mijn verhaaltjes wat uit de toon vallen vergeleken met alle rationele postings hier.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Lamlendig staart Silvershine vanuit zijn moat naar buiten. Geen attackturns meer voorradig en dat is zwaar afzien. De afgelopen dagen zijn redelijk succesvol verlopen. Veel flaming arrows aangeschaft en beter nog…..een glimlacht breekt zowaar door op Silvershine’s gezicht…..aardig wat orcs in de pan gehakt. Silvershine grinnikt. Je had het gezicht van die orccommander moeten zien toen hij ontdekte dat zijn 19 dragonskins onbruikbaar waren….. Nou ja, niet dat ze hem echt geholpen hadden.
Het gebeurt echter wel steeds vaker dat de buit na een flinke sabotageactie bitter tegenvalt. 2K aan gold bijvoorbeeld bij een op het oog geschikt slachtoffer. Een aantal melkkoeien van Silvershine zijn er onderhand mee gestopt. “Ik kan het ze niet kwalijk nemen”.....grinnikt hij in zichzelf.

Ruw wordt hij gestoord in zijn overpeinzingen. “Bijna tijd om armor aan te schaffen mijn elvenlord”, fluistert een binnenkomende defensive soldier. “Ja, ik weet het”. Silvershine maakt zich op voor een keuze.

• BigFast

BigFast

Cantona.

Heerlijk, das weer een strak verhaaltje :D We want more :+

• volder
Acidrain schreef op 13 november 2003 @ 11:03:
[...]

jammer man, maar ik begrijp het wel, kep er ook een tijdje over na zitten denken
maar om het nu gelijk zo te doen, meestal stopte ik gewoon en ging ik na een aantal dagen weer verder.

kom je nog terug in age 3???
Ik was ook gewoon een tijdje tussendoor gestopt, maar het gaat er alleen maar over hoe de goeie spelers respect moeten krijgen en de slechte spelers zo snel mogelijk gedumpt moeten worden.

Met andere woorden het gezever over de kliklijst en nieuwe alliantie is voor mij genoeg geweest om de hoofdzaak van het hele spel uit het oog te verliezen.

Ik kom weer terug in age 3, maar dan wel in een GoT alliantie, met hopelijk mensen die voor hun lol spelen, graag sterk willen worden, maar het ook niet erg vinden om de mindere in de groep een handje op weg te helpen en niet een schop na te geven omdat ze niet die tijd vrij kunnen maken om een klikrondje te maken.

Daarom wens ik ook de goeie fanatieke spelers (serieus) heel veel suc6 in hun Power alliantie en hoop ik dat de GoT mensen de 3de age ook weer vrolijk hun ding doen B)

Om het nog ff af te maken ik speelde pas een maand en ben uiteindelijk gestopt rond de rank 7000, toch wel een prestatie vond ik zelf. The power is strong young padawan :+

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Ik ben net gesabt door een flikker! :(
5 excaliburs, en 4 dragonskins gesabt :(

Als ik weet wie...dan is ie heel hard genaaid >:)

Anoniem: 94528

Woei, 1000k da >:)

Rank: 6,573
Strike Action 750,740 Ranked #20,370
Defensive Action 1,006,618 Ranked #10,174
Covert Action 153,600 Ranked #4,414

Het lijkt trouwens wel hoe hoger ik kom bij koc, hoe dieper ik wegzak in de stats bij got.
Stond vorige week met me rank 15000 volgens mij rond dezelfde plek in de alliantie.

• Bar_en_boos
  • Niet online
De laatste stats zijn binnengekomen. Met voldoening bekijkt Silvershine de lijst. Opgeklommen naar plaats 4680, dat kon slechter. Sterker nog…. hij kan zich niet herinneren ooit zo hoog te hebben gestaan …. en de anderen zo laag hehe. De doelstelling voor vandaag is in ieder geval ruimschoots gehaald.

Het positieve nieuws wordt echter overschaduwd door slechtere berichten. Er hebben hem berichten bereikt dat de alliantie scheurtjes begint te vertonen. Het zaad der verdeeldheid is gezaaid en hij heeft het niet zien aankomen. Onwennig schuifelt hij heen en weer op zijn stoel. Het bevalt hem geenszins. Moeten de zaailingen de ruimte krijgen of moet er stevig geschoffeld worden?

Silvershine neemt een besluit. De huidige alliantie is niet zozeer gebaseerd op prestatie, maar op gezelligheid, ervaringen en hulpvaardigheid. Bovendien vindt hij hier een uitlaatklep en willig oor voor zijn qeesteverslagen. Dat bevalt hem wel. Hij kan zich eigenlijk geen KoC voorstellen zonder dit forum. Op basis van de meningen van hemzelf en zijn manschappen besluit Silvershine nu en in de toekomst trouw te blijven aan de GoT-alliantie. :)

woooot vet :9

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04 10:45
Oke, laat mijn vraag een paar pagina's etrug maar zitten, dat ik op de kliklijst zou willen.
Dat het zo';n gedoe was. maw de onderlinge strijd over wie wel en wie niet en waarom dan wel.
Ik maak zelf wel een eigen kliklijst met Richie en mij erop. scheelt me dan weer klikken en weet tenminste zeker dat als Richie er tijd voor heeft dat hij wel klikt en als hij geen tijd heeft dan niet.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ben bezig met m'n klikronde, maar de KoC-site is weer eens traag.

JochemKnoops schreef op 13 november 2003 @ 13:35:
Oke, laat mijn vraag een paar pagina's etrug maar zitten, dat ik op de kliklijst zou willen.
Dat het zo';n gedoe was. maw de onderlinge strijd over wie wel en wie niet en waarom dan wel.
Ik maak zelf wel een eigen kliklijst met Richie en mij erop. scheelt me dan weer klikken en weet tenminste zeker dat als Richie er tijd voor heeft dat hij wel klikt en als hij geen tijd heeft dan niet.
Hoe meer je kilkt hoe meer kliks je ervor terugkrijgt hierzo.
Want dan sta je hoog in de lijst en word je dus meteen als eerste geklikt.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Anoniem: 94528 schreef op 13 november 2003 @ 15:06:
Hoe meer je kilkt hoe meer kliks je ervor terugkrijgt hierzo.
Want dan sta je hoog in de lijst en word je dus meteen als eerste geklikt.
Ik klik altijd op iedereen in de lijst. O-)

edit:
Klikronde kostte me trouwens 35 min. :/

[ Voor 9% gewijzigd door Bar_en_boos op 13-11-2003 15:26 ]

• Acidrain
@volder: ik hoop weer samen zij aan zij te kunnen strijden onder de vlag van got in age 3!!!

met tranen in zijn ogen van bedroeftheid leest Lord Acidrain de brief die hij zojuist heeft ontvangen van zijn trouwe dienaar, het eerste slachtoffer is gevallen tijdens de ongeregeldheden in de alliantie.

Door deze persoon nog een laatste eer te bewijzen roept hij al zijn bondgenoten te samen om LORD VOLDER nog een laatste eer te bewijzen voordat deze word achtergelaten in de vergetelheid die tijd heet

LORD VOLDER het ga je goed jongen we zullen je missen :'(

Lord Acidrain word evenlater wakker gemaakt uit zijn vervelende nachtmerrie, een lakei staat naast hem "gaat het heer "vraagt de lakei, en ik zeg dat het wel goed is." er is een nieuwe brief binnen heer" zegt de lakei. Na zwetend van zien diepe en angstige nachtmerrie leest Lord Acidrain zijn brief waarna hij zich toch nog tevreden op zijn zei rold en zijn ogen weer sluit.

Deze brief was afkomstig van Bondgenoot Silvershine die verkondigde dat er weer betere tijden aan ziten te komen, tijden zonder jammerlijk machtvertoon binnen de alliantie, tijden van echt broederschap, tijden die hem deed denken aan de tijd die helaas lang voorbij is.
De broederschap komt weer op krachten werd hem verteld, na een moeilijke tijd van tegenslagen en verlies is er een nieuw tijdperk aangebroken een tijdperk waar niemand binnen de alliantie hoger op probeert te komen over de koppen van de anderen maar een tijdperk waar alle broeders zij aan zij weer met de blote vuist alle vijanden van zich af weten te houwen.

tevreden met een grote brede glimlach op zijn gezicht valt Lord Acidrain in slaap en droomt over de heerlijke tijden die komen gaan.

@ bar en boos _/-\o_ _/-\o_
Acidrain hoopt nog veel meer van die berichten te lezen, de afgelopen berichten met tranen in mijn ogen van ontroering en kippevel van mijn tenen tot mijn hoofdharen zitten lezen.

en ja het voelde weer heerlijk als vanouds, Acidrain heeft er weer zin in, laat de vijand maar komen niemand kan ons wat maken >:)

ps. kep ook maar wat in mekaar geflanst hierboven, ik hoop dat de boodschap overkomt, ik heb het met gemengde gevoelens geschreven, ik hoop dat jullie er van genoten hebben om het te lezen, maar dat jullie de achterliggende gedachten niet mislopen!

• RonaldMade
De lakei komt de troonzaal binnen treden, wederom een hoop slechte berichten. Niet alleen over de bondgenoten maar ook over de vijanden. Het leger komt van de laatste paar missies moe, en verslagen terug, menig overwinning heeft het leger behaalt, voor mij bedenk ik.

Het avondeten wordt gevierd met de overgebleven soldaten, een goeie 94 trouwe man. Toch krijg ik geen hap door mijn keel, na de zelfde berichten te hebben ontvangen als Lord Acidrain. De Alliantie was meer een verdeelde groep geworden, en in plaats van vechten meer politiek. Het stemde mij en mijn soldaten niet gunstig, zal ik opgeven of nog een moedig gevecht tegen de corrupte LordStriker aanspannen.

Na het stoppen van menig ander bondgenoot, besefte ik wat dit was, dit is geen alliantie meer, eerder een hel. Blijven we bij de GoT alliantie die in het begin nog zo zorgeloos en gezellig was... of beginnen we overnieuw...

Tijd zal het ons vertellen, tot die tijd zal ik mij rustig houden ik de oorlogen en het politiek beraad. Tijd dat ik en menig ander bondgenoot beseft wat er de laatste 3 weken is gebeurd :/

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-06 08:29

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
Jongens, het was niet mijn bedoeling om verdeeldheid en bederf te zaaien,
Ik wil gewoon een nieuwe aliantie (in age 3) met alleen mensen van GoT en die al meerdere keren hebben geklikt, en dus niet mensen die vrienden eveneens zomaar jolig zich in de kliklijst laten zetten, of mensen die zich speciaal reggen @ GoT omdat ze dan hier zo eens een keer kunnen posten... NEE, ik wil de echte tweakers, de echte KoC-GoT users vanaf het begin, en DAAROM begin ik een aliantie en iedereen van GoT is welkom om te joinen, niets is verplicht, en niets is bindend, maar ik ga ook niet zeggen wie ik wel een goede user vindt en wie niet, iedereen kan zich opgeven @ de lijst en dan mogen de users temmen als er meer dan 30 users komen (anders krijg je weer zo'n enorme lijst). Du zoals al eerder gezegd voor de niet snappers, je hoeft niet te joinen, en het gaat niet om de slechte users eruit te krijgen, het gaat erom om de echte koc'ers en de echte tweakers erin te krijgen, en geen mensen die er niet bijhoren (vrienden van aliantie-users) (NoFi.)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

xie wel of ik mee doe met age 3
k doe wel mee
maar bedoel bij GoT

Anoniem: 44492

Ronald, we plannen een evil plan vs LordStriker, ik met me 1676 turns, ga nu attack hoog gooien ;)
Hij gaat echt niet winnen :P :D

• Acidrain
krvabo schreef op 13 november 2003 @ 16:51:Heel verhaal _/-\o_ met hele goede bedoelingen
mmm, ik snap je opzet, ik weet dat je het beste met de got alliance voor hebt, ik ben het met je eens dat er nieuwkomers bij zijn die eerder aan koc deden dan aan got en er bij gesleept zijn door alliance members (eveneens nofi en welkom)
maar... (jep daar is tie :) ) door een nieuwe alliance rond om got te beginnen trek je het alliance gebeuren nog verder uit elkaar nog meer verdeeltheid, meer omdat niet iedereen met de zelfde ogen naar jullie opzet kijkt, de meesten vinden het een soort van muiterij (denk ik zo te lezen aan de reacties) okee jullie opzet is om wel bij got te blijven maar toch zonder je je min of meer af door een (redelijk) besloten eigen alliance te beginnen en dat valt bij sommigen in het verkeerde keelgat (deze persoon snapt het wel en begrijpt jullie niet verkeerd hoor, was eerst van plan om wel te joinen maar nadat ik het forum nog eens goed door had gelezen leek het me niet verstandig)

ik denk dat we al weer een heel eind op de goede weg zitten, de reply's zijn gewoon weer leuk om te lezen zo :) _/-\o_ @ ronald die de hint begrijpt en mee doet met het geweldige mooie verhalen vertellen

ik bedoel ja de stats van alliance members zijn ff interresant, maar tig van die reply's onder elkaar is niet leuk meer....
ja tuurlijk wil je graag vertellen dat je zoveel geld van iemand hebt gejat...
en uiteraard moet je je hart luchten als je weer helemaal kapot gesabt bent, en waar is daar een beter plek voor dan op got _/-\o_
maar hou het dan wel interresant en leuk voor de medespelers...

ps. het onderste was niet speciaal tegen krvabo dit was tegen iedereen (ja ook tegen mezelf want ik heb zelf ook de fout gemaakt met dat soort eigenlijk niet interresante mededelingen te doen)

okee nou hou ik me weer ff rustig, anders moeten de mensen die wel iets nuttig te doen hebben vandaag vanavond zoveel tijd besteden aan mijn veel te grote berichten hiero

*staat op trekt zijn jas aan en loopt naar de plaatstelijke hardware boer voor een nieuw toetsenbord :)

• krvabo
  • Laatst online: 22-06 08:29

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
Acidrain schreef op 13 november 2003 @ 17:27:
[...]

*staat op trekt zijn jas aan en loopt naar de plaatstelijke hardware boer voor een nieuw toetsenbord :)
hoezo, was je verhaal te lang dat nu je tobo kapot is :P ?

(btw, aliantie is gewoon open, maar je moet wel een expliciet GoT user zijn, anders lig je eruit :+ ) dus je mag wel gewoon joinen hoor :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Anoniem: 73015

FirmPete schreef op 13 november 2003 @ 10:46:
Oh.

Mijn scriptje heet dus een autobuyer? Gelukkig ben ik zelf de schrijver, dus ik wist m'n password al :)
dat is nou eens handig, hoe kunnen anderen zo'n scriptje bemachtigen? t mag dan wel neit.. maar ik ben t zat dat er vannacht weer bijna 600 k is gejat, en dan ook nog eens 120k schade aan me defense en dat m'n soldaten dood gaan.. (nu gelukkig alleen mercenatries, maar wel meteen weer 11 stuks!!

en over deze en de nieuwe alliantie..

Ik denk er niet over om bij de nieuwe te gaan, zelfs niet als ik uitgenodigd werd. We hebben hier toch gewoon een leuke, en best goede alliantie? Tuurlijk.. we krijgen allemaal nu brieven van onze dienaren dat het niet meer goed gaat in de alliantie, ik ook.. (alleen mijn dienaar kreeg me niet wakker, ik slaap als n rots.. :)) Maar van andere dienaren, of beter, adviseurs in mijn kingdom, heb ik gehoord gekregen dat er weer gelijmd word, de vetes en ruzies worden opzij gelegd, de interne strijdbijl word naar de ruimte gestuurd, en de externe strijdbijl, word wederom hand in hand opgepakt, zoals het hoort! Mijn dienaren waarschuwen me daarbij helaas ook... Niet alles is gelijmd, en het is de vraag of dat zal lukken, maar er is een goede kans van, als iedereen weer de essentie inziet van het spel en van deze alliantie. Ze geven me daarom het advies om het nog even aan te kijken, af te wachten, zien hoe deze situatie zich nu verder ontwikkelt en dan snel wegwezen, want dit kost klauwen vol met geld..

Ik vertrouw maar op mijn dienaren, lakeien en adviseurs...

En net zoals acidrain al zei, het is ook leuk om hier te posten en de reacties terug te krijgen. Heel jammer als we dan enkele sterke spelers zoals ronaldmade kwijt zouden raken, maar ik blijf toch hier. de verhalen zijn echt leuk en geweldig, en je was zeker niet de enige met kippenvel :P (enneh, t was voor mij de eerste poging om t zo te doen, dus niet boos zijn als t nog niet helemaal lekker loopt :))

@ volder> Helemaal gelijk in.. ik heb er ook al over na gedacht.. Maar wil toch wel het einde van age 2 halen, tot ziens in age 3!

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 73015 op 13-11-2003 18:28 ]

Anoniem: 62962

Oké ik probeer ook ff een verhaaltje:

Na het avondmaal zit Lord TkoD bij te komen in zijn stoel. Dan wordt er geklopt... Hij roept: "binnen". Een boodschapper treedt de kamer in. Hij heeft een bericht dat één de alliantieleden 11 huurlingen heeft verloren tijdens een aanval. Fronzend kijkt lord TkoD voor zich uit. Hij denkt aan de afgelopen weken, waarin zijn eigen rijk veelvuldig is aangevallen. In die tijd zijn vele slachtoffers gevallen, soms wel 1 per uur. Een warm gevoel bekruipt hem als hij bedenkt dat hij door de hulp van de alliantieleden toch weer nieuwe manschappen heeft gekregen. Mr D. komt er wel bovenop zegt hij hardop tegen de boodschapper.

De gang van zaken in de alliantie verwekken ook bij TkoD de nodige zorgen. Aan de ene kant ziet hij een rijk van alliantieleden, machtig en sterk.. aan de andere kant ziet hij een rijk dat minder sterk is.. zwak zeker niet, maar niet oppermachtig.

Pijnzend zakt TkoD weer terug in zijn zetel, denkend over hetgeen dat komen zal. Één ding staat echter vast voor TkoD. Hij zal behoren tot een alliantie van gedreven vechters, mensen die elkaar steunen. Doch vergeten zal hij niet diegenen die kiezen voor een andere alliantie. Besloten is, helpen zal hij hun zo goed en kwaad als het zal gaan.

en hij is weer offline. :(

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja, balen dat ie offline is! Ik wilde na een dag werken eens lekker klikken, krijg je dit?

• Acidrain
Okee sorry kan het toch niet laten :) nog 1ntje voor de nacht:

Acidrain (die net is wedergekeerd uit dromeland) roept al zijn manschappen bijeen want jaja er moet weer geknokt worden, trots kijkt hij vanaf de berg waar hij op staat over de grote massa manschappen heen.
Ze zien er fris uit en klaar voor de strijd. Fris, zeker vanwege alle steun die kamp T7E van de alliancie heeft gekregen vandaag. "mmm" denkt Acidrain, "al met al was het toch weer een vruchtbare dag, er is weer een frisse wind door de alliancie heen en iedereen is weer goed gestemt"

"okee mannen we gaan" roept hij vanaf de berg, ze trekken naar het zuiden waar een aantal scouts van T7E vanmorgen een aantal vijanden hebben gesignaleerd.
Een aantal heuvels verder staat iedereen plotsklaps stil....
Een oorverdovend lawaai komt er vanover de heuvel hun kant op gewaaid, sommige ouwe rotten rennen gillend de andere kant op, de nieuwelingen blijven aan de grond genageld staan, 1 van de ouwe rotten schreeuwt achterom: "blijft daar niet staan, blijft daar niet staan het grote gemene databeest komt eraan" een geroesemoes onder de jongelingen, Lord Acidrain nauwelijks bekomen van de schrik heeft alles weer bij elkaar geraapt. "Kom op mannen, we trekken terug. wanneer de KoC goden het databeest weer onder controle hebben gekregen hervatten we de reis, voor nu is het beter voor iedereen om te rusten." de manschappen trekken allemaal weer een paar heuvels terug waar ze de ouwe rotten weer tegenkomen ze besluiten hier het kamp op te slaan voor de nacht, morgen is er weer een dag en meteen een hoop te doen

Anoniem: 94445

Oke meesterlijke verhalen iedereen... Ik doe niet mee lukt me niet :).

ik geef toe ik heb speciaal voor deze alliantie deze GoT account gemaakt. Maar dat weerhoud mij niet om te klikken zo vaak ik kan. ( 5 a 6 maal per week ). Is het dan belangrijk dat ik hier ergens anders post? Ik kijk minstens 5 maal per dag op KoC en 3 maal per dag hier. Ik geef toe ik klik niet elke dag. Maar als ik 4 dagen door de week overdag op school zit en 3 dagen 'savonds werk en ook nog een sociaal leven wil hebben komt het helaas soms zo uit dat ik niet elke 24 uur kan klikken. Ik ga dat namelijk niet elke dag om 1 uur 's nachts of 6 uur 's morgens doen (best wel logisch toch?). Ik hoop dat het zo door kan gaan als een week geleden. Toen waren er nog geen problemen.
Ik kan wel begrijpen dat bepaalde mensen anderen niet in een commandtree willen, en ook dat anderen daar weer niet in willen. Het is toch ook mogelijk om dit appart te doen?

Ik stop nu want mijn quickreply wordt wat vol...

KoC ligt dr btw uit :( ... Had net iemand aan willen vallen met 1,3 miljoen op zijnrekening

had even gemeld wie dat was dan :P

Enneh acidrain> wederom een meesterstukje!

• Acidrain
tnks man, ik hoop dat het iedereen een beetje bevalt.
[geinmodus]
ik ga er een boek van schrijven denk ik :D De woeste KoC tijden van Acidrain
[/geinmodus]

ik moet toch ff zeggen dat bij deze wel alle eer naar bar en boos mag, hij is er veel beter in, en ik hoop dat hij ons de komende tijd weer veel mag verblijden met zijn berichten (als hij daar zin en tijd voor heeft natuurlijk) _/-\o_

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Toen ridder TOL van een dag hard werken thuiskwam stond ie opeens voor een verrassing.
Niet alleen zijn huis maar ook het complete slagveld was verdwenen. Hij riep daarom hard "HALLO" en hoorde in de verte de echo "404"
Ridder TOL bezoek normaal de normale clankroeg om daar wat te drinken met zijn makkers maar ook daar is alles verdwenen. Bij het bestellen van een biertje klinkt weer de bekende echo "404"
Ridder TOL trekt zich daarom nu maar terug in zijn slaapvertrekken om de nacht door te brengen met zijn geliefde.

Akita

Anoniem: 73015 schreef op 13 november 2003 @ 21:47:
had even gemeld wie dat was dan :P
Zou best wel willen maar zo'n goed geheugen heb ik niet :)... Was niet een van mijn koetjes...

nou, lekker veel poet verdiend afgelopen 5 uur, wel 0,00. :(

Anoniem: 94528 schreef op 13 november 2003 @ 22:54:
nou, lekker veel poet verdiend afgelopen 5 uur, wel 0,00. :(
Ik 1 turn maar dat zal die van 6 minuten geleden wel zijn (

En attacken wil ook niet zo met die database errors...

EDIT:

4 hours ago BlueDude6 Attack defended 1 0 1 2,662,107 263,065 details

Treasury: 890,877

Voor de liefhebbers...

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 94445 op 13-11-2003 23:09 ]

Sorry voor de dubbelpost

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 94445 op 13-11-2003 23:09 ]

• Acidrain
Een van de scouts komt het kamp binnen gerent helemaal buiten adem meld hij dat het databeest getemt is.
"mooi" denkt Acidrain, geeft zijn zakcentjes uit en gaat slapen. twas weer een drukke dag

OF TEWEL HIJ DOET HET WEER!!!!!!!!!!!!

• The outer limits

The outer limits

AKA Akita

Het slagveld is als een vuurtoren, zo zie je hem, zo zie je hem niet!

laat je schepen heel en vaarwel

Akita

Alle problemen worden opgelost met het magische F5 drankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
Jongens en dame jullie zijn echt allemaal geweldig.
Ik ben er opzekers weer bij in Age 3 en misschien nog wel even daarvoor om lordstriker mee te pesten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrow|IA
  • Laatst online: 14-01-2005

Arrow|IA

Team T7E

Het stof van het strijdtoneel is nog niet gedaalt als het rapport van de veldslag aan Arrow wordt overhandigd.
"Dat ging maar net goed" denkt hij. Het machtsverschil is nog geen 210k! Zeer tevreden bekijkt hij vervolgens het resultaat van deze slachting. Goed, het is jammer dat het 11 van zijn soldaten heeft gekost, maar gelukkig waren zij nog niet getraind. Nu kan hij het leergeld over de overigen verdelen. Maar die opbrengst van 931.165 Gold maakt veel, ja heeeeel veel goed!

"Wie was die man eigenlijk?" vraagt hij zijn strategisch adviseur. "Oh, dat was TheStickMaker500" antwoordt de adviseur. "Wie??"
"Nou TheStickMaker500, dat is een onderofficier van onze grote vijand" zegt de adviseur

"Toch niet van LordStiker?" vraagt Arrow onthutst
"Toch wel."
"Hmm, dat maakt de overwinning nog veel zoeter" denkt Arrow bij zichzelf. Hoe meer onderdeurtjes van de grote vijand hij te grazen kan nemen hoe beter.
Toch zou hij het wel op prijs stellen als zijn adviseurs hem van tevoren op de hoogte zouden brengen bij dit soort tegenstanders. Maar 9 ton was zeker het risico waard.

Nou gaat hij maar eens bij zijn grote generaal Baardaap te rade wie hij nog meer te grazen kan nemen. De grote melkslurper ScyHunter houdt zich al een tijdje rustig. Die heeft de generaal al 3 dagen niet meer aangevallen. Zou de dure les geleerd zijn? "Ach" denkt Arrow, "eerst Kingnothen2003 nog maar een paar lesjes leren. Misschien dat Baardaap dan nog wat spaarcentjes over houdt"

En moedig keert hij zijn gezicht weer naar het volgende slagveld...

Koeien moeten grazen, niet blaten; KoC Klick-fonds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo.. ik ben er ook nog even.. hier is t kwart voor elf.. :P

Zodra ik weer terugkwam in mijn kingdom, kwam meteen mijn hoofd economie op me afrennen, en gaf me het advies zo snel mogelijk het opgespaarde geld uit te geven, voor er een kwaadwillende nep-belastingsincasseerder langs zou komen.

Onmiddelijk ben ik naar mijn hoofd van wapenbeheer gegaan, en een mooie glimmende nieuwe excalibur gekocht! Ik zie al voor me hoeveel plezier mijn leger hiermee zal hebben, en hoe de vijand zal huiveren! tegelijkertijd leg ik overleg met mijn hoofd van wapenbeheer, hoe nu verder?? Ik heb inmiddels 20 excaliburs en 75 drakenhuidjes... Maar ik woon nog steeds in een moat, die word ondertussen toch wel krap. Samen besluiten we door te gaan tot 35 excaliburs, en dan 15 excaliburs en 5 dragonskins te verpatsen zodat we naar een stronghold kunnen verhuizen. Echter krijg ik nog wel het advies om dit in de stamkroeg van de clan te bespreken, misschien is er iemand die een ander idee of tips heeft..

Met plezier lees ik de nieuwe postings, die inmiddels allemaal tot meesterlijke verhalen worden omgevormd, maar toch belangrijke wetenswaardigheden bevatten. Ik besluit mijn verhaal te doen, en dan te kijken hoe het met mijn koeien staat, waarna ik weder zal keren.

Vervolg..

Het bloed van de vijand stroomt nog over de grond, het lijken wel rivieren.. tevreden kijk ik terug op 2 veldslagen, waarmee ik de vijand simpelweg overweldigd heb.

Ik complimenteer mijn leger terwijl we een groots feest vieren, en vervolg mijn weg richting mijn hoofd van wapenbeheer. Ondanks het machtsverschil is er veel schade aan mijn wapens, die laat ik allemaal repareren. Ondanks de schade, is er nog net genoeg over voor 2 excaliburs. Dus die laat ik meteen maken...

Dan kijk ik nog eens het rapport na van de veldslagen, helaas zijn er ook aan mijn zijde soldaten gesneuveld, deze zullen begraven worden, en in gedachten altijd bij ons blijven.

Nog een laatste keer kijk ik naar mijn overall ranking, en zie tot mijn verbijstering dat ik door de aanschaf van de 3 excaliburs ben gestegen naar een ranking van 6529 overall, waarmee ik zeer tevreden ben.

Dan keer ik terug naar het stamcafe, waar ik zie dat er geen reacties zijn. Dan besef ik dat het logisch is met een tijdsverschil van zo'n 6 uur, en besluit verder feest te vieren en verdere reacties af te wachten.

Toch keert heer don_her nog even terug naar de kroeg, voor n laatste pils, en om te vragen of er recentlijk nog goede melk }:Oen zijn gevonden, en of iemand meer informatie beschikbaar heeft over de sterkte van enkele van lordstrikers officieren.. 9ton klinkt ook mij zeer interessant, maar is wellicht wat hoog gegrepen.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 73015 op 14-11-2003 04:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Niet online
37 minutes ago DickDragon 431,539 Gold stolen 13 0 4 3,819,351 1,374,560 details

Ik geraakte niet binnen met m'n 570 lvl 8 spies, maar attack ging goed .. Hij staat ongeveer op de 25000ste plaats. Veel attack en covert, maar ik denk zeer weinig defence .. Kan iemand hem ff proberen het leven zuur te maken ?! :/ Want ik denk dat ik hem één dezer dagen nog eens aan m'n deurtje mag verwachten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-06 14:29
Hmmm ,iemand heeft mijn melkoetje gesabt, nu staat hij ipv op plaats 10.000 op plaats 108.000
Zo valt er natuurlijk niet meer te halen :(

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-06 14:29
Blizard schreef op 14 november 2003 @ 08:15:
37 minutes ago DickDragon 431,539 Gold stolen 13 0 4 3,819,351 1,374,560 details

Ik geraakte niet binnen met m'n 570 lvl 8 spies, maar attack ging goed .. Hij staat ongeveer op de 25000ste plaats. Veel attack en covert, maar ik denk zeer weinig defence .. Kan iemand hem ff proberen het leven zuur te maken ?! :/ Want ik denk dat ik hem één dezer dagen nog eens aan m'n deurtje mag verwachten ..
Covert Mission Report
Under the cover of night, your 1 spies sneak into DickDragon's camp.
As they approach the enemy armory, an alarm is cried out by an alert sentinel. Your spies are quickly rounded up and executed. DickDragon is now aware of your actions. Your Chief of Intelligence recommends preparing your defenses against a retalitory assault by DickDragon.

En dat met 1 Level 10 Spy, dus sabben zal niet lukken met hem

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80718

snap er geen hond van ben de afgelopen anderhalve week gedaald van plaats 10 naar 22 ofso, koop elke dag dragonskinz en shit, maar blijf maar dalen (ik word niet aangevallen ofso) betekent dit gewoon dat iedereen sneller steigt dan mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 20:47
Na vele wilde nachten met fikse veldslagen in Ikmattie's Moat is het de verdediging eindelijk gelukt het zwaarverdiende geld tot de ochtend vast te houden m.a.g. een goed gevulde schatkamer met daarin meer dan 600000 goudstukken!

Hehe, eindelijk

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80718 schreef op 14 november 2003 @ 08:54:
snap er geen hond van ben de afgelopen anderhalve week gedaald van plaats 10 naar 22 ofso, koop elke dag dragonskinz en shit, maar blijf maar dalen (ik word niet aangevallen ofso) betekent dit gewoon dat iedereen sneller steigt dan mij??
Iedereen is nu bezig om zo snel mogelijk nog even hoog te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

thaBeerbuster wordt langzaam wakker in zijn hoofdkwartier, hij tilt zijn hoofd op van de tafel met geschriften. Ik had dat laatste biertje gisteravond toch beter niet kunnen nemen denkt hij als de winterzon met onverwachter kracht in zijn ogen schijnt. Als hij langzaam wakker wordt breekt er een grijns door op zijn duffe gezicht. De reden van het drinkgelag van de vorige nacht begint hem weer helder voor ogen te komen. Gisteren was een productieve dag, 4 tegenstanders hebben de orc-macht niet kunnen weerstaan. Helaas heeft een snode tegenstander van de gelegenheid gebruik gemaakt door de schatkamer te plunderen. Hij zal boeten, vroeg of laat. Maar eerst zijn er belangrijke zaken te regelen. Later die dag kijkt thaBeerbuster de handelaarskarren na. Hij draait zich om en loopt de wapenkamer binnen, de lege rekken staan troosteloos in de bedompte lucht. Buiten klinkt het appel voor de inspectie. Hij loopt naar buiten en kijkt op zijn leger neer. Trots kijkt hij naar de 250 level 9 spies die voor hem staan. Nu kunnen we echt gaan vechten............

:)

oftewel ik heb level 9 spies :D

/edit

ranks updated:

Strike Action 2,719 Ranked #101,966
Defensive Action 31,585 Ranked #62,687
Covert Action 128,000 Ranked #8,022

Rank 55,828
Commander
Fortification Fortress
Siege Technology Ladders
Unit Production 3 per 24 hours
Available Funds 35,828 Gold
Projected Income Next Turn 15,750 Gold (in 7 minutes)
Attack Turns 2

Nog maar een paar spies trainen dan maar denk ik :) 275 zou genoeg moeten zijn denk ik

[ Voor 18% gewijzigd door lex op 14-11-2003 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
hahahaha meesterlijke verhalen allemaal weer.

@ Arrow
@ Mr. D
@ Callandor

Lord Acidrain hoort zo eens de verhalen in zijn stamkroeg aan en bulderd van het lachen, nadat hij een paar traantjes weg gepinkt heeft gaat hij toch eens recht voor zitten, hij fronst zijn wenkbrauwen en denkt even heel diep na, hij heeft zojuist van Lord Don_her gehoort dat hij wil verhuizen maar weet niet of deze er goed aan doet. "mmm, even denken" zegt hij vervolgens, "je wil dus 15 excalibers erbij kopen, deze dan vervolgens weer verkopen en dan verhuizen, mmm, 15 excalibers, dat kost 253.411.560, uitgaande dat je ongeveer 25.000 in het half uur verdient kost het je 50 uur, das iets meer dan 2 dagen, mmm, das best te doen. Gaan we er voor de makkelijkheid maar wel ff van uit dat je niet aanvalt of aangevallen word, en dat er geen wilde databeesten in de buurt rond zwerven anders gaat de hele berekening natuurlijk mooi niet op."

"zo nu eerst een rondje bier" denk Acidrain, heel veel mensen hebben er vandaag al weer een rondje in gedaan, nu is Acidrain weer aan de beurt. Tijdens het bier rond delen feliciteerd hij Lord Arrow _/-\o_ met het behalen van zo'n machtige overwinning maar hoopt wel dat Arrow er straks geen nasleep met verveldende mensen aan over houd, toch geeft hij Arrow nog even mij dat hij zijn steun kan verwachten in moeilijke tijden.

Als hij verder loopt met zijn handen vol met pullen bier komt hij bij de tafel aan waar Lord Callandor met de grote vraagtekens boven zijn hoofd zit te spelen, hij hoort het verhaal zo eens aan en denkt even na, hij geeft Lord Callandor de tip mee om toch iets aan zijn aanvallen te doen want in de lagere regionen word nog hevig gevochten en worden heel veel mensen toch op die manier heel snel heel veel rijker.

Als hij zijn rondje vervolgt struikelt hij plotseling en al het bier vloeit uit over de houten planken van het gezellige kroegje (grrr mendatorie cooling shit dus :( ) er zit niks anders op dan terug te keren naar de bar en nieuwe pullen bier te bestellen, "mpfff" mompelt hij, "dan moet de rest maar even wachten op het bier, hij besluit nadat hij het bier bestelt heeft eerst een grote rookworst te bestellen en op te peuzelen, dat bier laat toch elke keer lang op zich wachten, ach ja moet ie maar beter uit zijn dopen kijken de volgende keer en niet meer knoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Het is nacht, en ik probeer te slapen in mijn machtige Citadel, dit gaat om de een of andere reden erg slecht. Ik hoop allemaal gerommel op het dak. Ik stuur er wat spionnen op af om te kijken wat er aan de hand is.

Even later keren mijn spionnen terug met, een wit paard, een vreemde zwarte man en een man met een lange baard en een mijter op. In het rood en wit gehuld. Ik vroeg wat deze kwamen doen, en door wie ze waren gestuurd. De man antwoorde dat hij met een vreemd soort schip was aangekomen.

Ik geloofde hem niet, en stuurde deze man uit mijn land, hij riep nog iets vreemds na toen hij werd weggestuurd. Het was in de zin van: jij krijgt volgend jaar de roe ?
Ik vroeg aan mijn adviseurs wat roe was ? Nog nooit hadden ze er van gehoord ? Was het een nieuw geheim wapen, of was het een uiterst gevaarlijk databeest ?

Tijd zal het ons vertellen, zo nu eerst een bavaria :D Op naar het stamcafe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blijkbaar had ik geld toen ik sliep
6 hours ago ShallowAL 1,036,539 Gold stolen 15 5 21 10,023,900 9,491,388 details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Flarden van mist dwalen door het landschap. Aan de horizon doemen in de schemering donkere gestalten op. De lus wordt langzaam dichtgetrokken en de vroege ochtendmist drukt als een grauwe verstikkende deken op het vredige elvendorpje. Langzaam worden de dorpelingen een rommelend geluid gewaar. Plotseling breekt de hel los. Het dorp wordt overspoeld door een plunderend orcenleger en links en rechts vallen de eerste huizen ten prooi aan het vuur. Het gekerm van de elven wordt overstemd door het gebrul van wargs en de vreugdekreten van de horde.
Een uur later lijkt het dorp in niets meer op wat het eerst was. Geluiden van in doodsstrijd verkerende elven verstommen langzamerhand. De orccommander overziet het slagveld en gromt tevreden. Een beetje tegenstand zou wel leuk zijn geweest.
De vertrekkende orcs verdwijnen uit het zicht. De ruines blijven achter als macabere getuigen. Uit het nabije bos maakt zich een figuurtje los. Tussen de smeulende resten valt het voorover en blijft liggen.

Met een schok wordt Silvershine wakker. Het onbehaaglijk gevoel ebt langzamerhand weg en blijft in z’n achterhoofd hangen als een herinnering aan een herinnering. Een rilling gaat over zijn rug. Een grote stilte omringt zijn moat en dompelt de omgeving in een diepe serene rust. Geen aanvallen te verduren gehad vannacht, zelfs geen enkele poging daartoe. Dat voelt goed. Opnieuw een aantal flaming arrows aangeschaft, waardoor de ranking gestegen is naar om en nabij de 4k.
Silvershine zucht en gaat op zoek naar een orccommander die zijn ranking zal doen stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RonaldMade schreef op 14 november 2003 @ 10:38:
Tijd zal het ons vertellen, zo nu eerst een bavaria :D Op naar het stamcafe :D
Na een goede en rustige nacht in de zwaarbeveiligde moat, is er goed nieuws. Zelfs de slechte Saxon legers hebben vannacht ons met rust gelaten.
Alleen vraag ik me af hoe iemand om 10.38 's morgens zin kan hebben in bavaria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat vind ik altijd van die lame acties, of je hebt net te weinig aanvals krachts of net te weinig defence.
Of je valt iemand aan van wie je ziet dat hij 400,000 gold heeft, upgrade hij ent iets zodat je maar 300 gold jat met 15 turns.
Het leven is hard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

thaBeerbuster komt de kroeg binnen en trekt aan de bel, rondje voor de zaak zoals de goede gewoonte betaamt! Hij kijkt om zich heen naar de overige leden van de GOT-alliantie. De kroeg is rokerig en vol, links en rechts staan groepjes leden met elkaar te praten. Hij blijft maar aan de bar hangen, orcs worden wel geduld binnen de alliantie maar om echt gewaardeerd te worden heb je als orc toch een achterstand, vooral tegenover de elfen. Tja die eeuwige rassenstrijd ook. De sfeer is beter dan een paar dagen geleden, maar er hangt nog steeds iets in de lucht. Peinzend observeert hij de alliantieleden. Politiek is nooit zijn sterkste punt geweest en qua leeftijd is hij ook een van de jongsten, maar het is overduidelijk dat er scheuren in de alliantie zitten. Het zou een goede zaak zijn als een paar grote jongens een officiele vergadering verkondigden, goede regels kunnen de dreigende scheuring mischien nog voorkomen. De tijd zal het leren. Hij bestelt nog een biertje en proost op zijn spies, inmiddels zijn er al 5 vijandelijke spionnen geexecuteerd een onverwacht succes! Enige zorg is nu de defense opbouwen. Zometeen maar even een tukje doen, het gaat een lange nacht worden!

[ Voor 10% gewijzigd door lex op 14-11-2003 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
Anoniem: 94445 schreef op 14 november 2003 @ 11:11:
[...]

Na een goede en rustige nacht in de zwaarbeveiligde moat, is er goed nieuws. Zelfs de slechte Saxon legers hebben vannacht ons met rust gelaten.
Alleen vraag ik me af hoe iemand om 10.38 's morgens zin kan hebben in bavaria.
Ik heb altijd zin in een bavaria >:)

Het land werd geterrorriseerd door de machtige LordStriker. Iedereen vreesde hem. Elke dappere man of vrouw die hem ooit weerstand heeft geboden is gesneuveld. Toch is er 1 groep die Lordstriker nog niet aankan; deze dappere mannen (en vrouwen :? , NOFI) bundelen hun krachten en zijn daardoor ijzersterk! Ze werken in het geheim:

"LORDSTRIKER ZAL VALLEN!"

"HEIL, HEIL, HEIL!"

Deze dappere groep van machtige mensen vrezen noch mens noch dier...zelfs Lordstriker niet! Toch komt het lot zich bemoeien met hen, en zorgt voor een opstand in de alliantie... Alleen de sterksten blijven over om de strijd met Lordstriker aan te gaan...

Elke dag neemt hun kracht toe, elke dag worden ze sterker. Elke dag worden ze vastberadener om iedereen respect af te dwingen. Iedereen wacht op die ene dag...

De dag van de gerechtigheid...

Iedereen neemt afscheid van zijn/haar geliefde, stapt op zijn/haar machtige ros, en trekt ten strijde...

"EEN VOOR ALLEN, ALLEN VOOR EEN!!!"

Wordt vervolgd...

[ Voor 6% gewijzigd door Oguz286 op 14-11-2003 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
Klik site down? bij mij in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol_1337
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-02-2018
euro schreef op 14 november 2003 @ 13:57:
Klik site down? bij mij in ieder geval wel.
Bij mij anders niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
Doet het hier nu ook weer, had toch een paar keer achter elkaar geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76371

langzaam maar zeker beginnen mijn stats weer te klimmen :)

Rank 6,135
Fortification Citadel
Strike Action 945,282 Ranked #16,262
Defensive Action 635,919 Ranked #16,673
Covert Action 1,386,240 Ranked #176

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04 10:45
krvabo schreef op 13 november 2003 @ 16:51:
Jongens, het was niet mijn bedoeling om verdeeldheid en bederf te zaaien,
Ik wil gewoon een nieuwe aliantie (in age 3) met alleen mensen van GoT en die al meerdere keren hebben geklikt, en dus niet mensen die vrienden eveneens zomaar jolig zich in de kliklijst laten zetten, of mensen die zich speciaal reggen @ GoT omdat ze dan hier zo eens een keer kunnen posten... NEE, ik wil de echte tweakers, de echte KoC-GoT users vanaf het begin, en DAAROM begin ik een aliantie en iedereen van GoT is welkom om te joinen, niets is verplicht, en niets
is bindend, maar ik ga ook niet zeggen wie ik wel een goede user vindt en wie niet, iedereen kan zich opgeven @ de lijst en dan mogen de users temmen als er meer dan 30 users komen (anders krijg je weer zo'n enorme lijst). Du zoals al eerder gezegd voor de niet snappers, je hoeft niet te joinen, en het gaat niet om de slechte users eruit te krijgen, het gaat erom om de echte koc'ers en de echte tweakers erin te krijgen, en geen mensen die er niet bijhoren (vrienden van aliantie-users) (NoFi.)
Het enige wat te meten is of ze speciaal hiervoor geregged hebben bij got.
(persoonlijk: Geregistreerd op Tuesday 26 June 2001 20:21 )
Je zou kunenn zeggen dat ik dus speciaal voor Age hebt geregged maar dat ik er wel heeel snel bijwas ;-)
Ik blijf erbij dat ik niet in de lijst hoef, maar wilde ff aangeven dat de rest allemaal (in mijn ogen) gebaseerd is op verwachtingen.

iig succes iedereen met age2/3/...
(en nu maar hopen dat jullie mij niet aanvallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 20:47
Oguz286 schreef op 14 november 2003 @ 13:22:
[...]

Elke dag neemt hun kracht toe, elke dag worden ze sterker. Elke dag worden ze vastberadener om iedereen respect af te dwingen. Iedereen wacht op die ene dag...

De dag van de gerechtigheid...

Iedereen neemt afscheid van zijn/haar geliefde, stapt op zijn/haar machtige ros, en trekt ten strijde...

"EEN VOOR ALLEN, ALLEN VOOR EEN!!!"

Wordt vervolgd...
Hoe bepalen we of het 'de dag' is?

(misschien overheen gelezen:) hoe lang duurt KoC2 nog?
(zou erg leuk zijn om LordStriker 1 dag voor het einde van KoC2 van de troon te stoten)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309

Logischerwijs wordt het niet bekend gemaakt wanneer Age2 eindigt. De verwachtingen liggen tussen de 25e van deze maand tot een maand later... :)

Het zou nml te makkelijk zijn om als all op de laatste dag ALLES te verkopen en er SA voor inte slaan en dan de nr 1 aan te vallen... Als dat zou gebeuren maak je dus nooit kans om nr te blijven, dus vandaar dat men niet exact zegt wanneer het einde zich aandient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm

WE moeten toch wel nog een keer een aanvalletje maken op lordstriker ofzo, gewoon laatste slag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
precies en dat bedoel ik dus ook...amateurs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heej, moel he! Ga jij nou eerst maar eens spelen met je appserv :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Al denk ik niet onze aanvallen dan ook maar enig effect zullen hebben. Ja, hooguit een paar mannetjes eraf voor hem, maar als je daar meer dan 100.000 van hebt, is dat ook maar peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een mug zal een mens niet doden, maar wakker houden zeker wel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Bar_en_boos schreef op 14 november 2003 @ 14:57:
Al denk ik niet onze aanvallen dan ook maar enig effect zullen hebben. Ja, hooguit een paar mannetjes eraf voor hem, maar als je daar meer dan 100.000 van hebt, is dat ook maar peanuts.
zoveeeeel mogelijk puntjes van zijn dragonskins afslopen, doet mij al een groot plezier genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMade
Het is jammer dat we niet weten wanneer de age afgelopen is anders:

konden we alle wapens verkopen, iemand van onze alliantie aan laten vallen, zodat hij het goud heeft. Als iedereen dat zou doen, zal die 1e persoon über-sterk worden, maar nog lang niet genoeg voor Striker helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zich heb ik belachelijk weinig goud in wapens zitten, zit bijna allemaal in upgrades en spies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Tsja, ik heb op het officiele KoC-forum wel eens gelezen dat het nummer 1 zijn niet echt leuk was omdat je kapitalen kwijt was aan repairs. Nogal wat mensen maakten fake-accounts, vielen 1 keer aan en deleten de account vervolgens weer. Al die speldenprikjes tezamen hakten er best wel in. Wel een beetje sneue actie trouwens.
Al met al denk ik dat onze alliantie best wel sterk is. :) Als je Lordstrikers z'n alliantie bekijkt dan varieert dat van hele hoge tot hele lage rankings. Onze GoT-alliantie bevat redelijk wat mensen <10k rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Anoniem: 57309 schreef op 14 november 2003 @ 15:11:
Op zich heb ik belachelijk weinig goud in wapens zitten, zit bijna allemaal in upgrades en spies....
Bij mij zit redelijk veel in wapens. Moat voor DA, ladders voor SA. Repairs zijn daarom prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

ik heb op het ogenblik om precies te zijn 1 dragonskin, 2 heavy shields en 1 warblade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Nieuw topicje open, zitten aan de 993 posts :+
Euh sjaa hopen dat we met age 3 in de eerste 2 weken paar 100 man hebben dan begin je iig goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

En ik zak weer in de stats :+ Citadel gekocht, 17 exc. en 24 Ds opgeofferd :P

[edit] |:( gebruik dat knopje is :(

[ Voor 21% gewijzigd door BigFast op 14-11-2003 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn stats:

Strike Action 1,462,427 Ranked #7,465
Defensive Action 1,621,265 Ranked #5,435
Covert Action 143,360 Ranked #5,427
Rank 2,876
Fortification Stronghold

Ben eindelijk weer na een week terug op plek 2876. Dat upgraden doe ik vanaf nu niet meer denk ik.

Heb ook 194 % in de kliklijst ;)

[ Voor 6% gewijzigd door _Richie_ op 14-11-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

_Richie_ schreef op 14 november 2003 @ 16:39:
Mijn stats:

Strike Action 1,462,427 Ranked #7,465
Defensive Action 1,621,265 Ranked #5,435
Covert Action 143,360 Ranked #5,427
Rank 2,876
Fortification Stronghold

Ben eindelijk weer na een week terug op plek 2876. Dat upgraden doe ik vanaf nu niet meer denk ik.

Heb ook 194 % in de kliklijst ;)
Zou of je DA of je SA ophogen maar dit is natuurlijk helemaal niets. Schiet niet zo op, ia alleen leuk voor je stats ed. Zou je def minimaal naar de 5 miljoen doen, is is nog veel te weinig maar ja. Beter dan van beide 1.5 plus minus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72809

Hmmm krijg er geen turns EN geen geld bij per half uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na lange tijd word heer don_her wakker uit de coma waarin hij is beland na een hartaanval. Door alle vergaderingen en informatie stromen, is zo'n 20 minuten voor hij weer in zijn koninkrijk was aangevallen. Met het gevolg dat er 520k aan goud is gejat, wat weer leidde tot de hartaanval.
Alleen met afgrijzen kan lord don_her hierop terugkijken, en haat jegens de US customs&immigrations begint steeds groter te worden..

Met nog meer afgrijzen denkt hij eraan, wat er allemaal gaat gebeuren terwijl hij van schip naar hotel moet, nacht wachten, dan naar huis vliegen.. in die tijd zal er zo goed als geen mogelijkheid zijn om het goud te gebruiken...

Door de 6 aanvallen van vannacht, waarvan alleen de laatste desastreuze gevolgen had, is er wederom veel schade toegebracht aan de verdediging. Er zijn wederom vele huurlingen gesneuveld, wel 14! gelukkig waren het huurlingen, maar toch blijft het een pijnlijke zaak.

De verdeding heeft 13 punten schade gehad, wat veel zal kosten om te repareren... 1punt is al snel 6200 k!

Dan komt lord don_her tot het besluit om een goede vriend, en oud KoC speler te vragen zo lang op het koninkrijk te letten, totdat ik weer ben bijgekomen van de hartaanval.

En in plaats van attack te kopen, verdediging te kopen, want verdediging geeft niet zo'n grote boost in de rankings, waarmee ik alleen maar meer aandacht lijk te trekken van grotere en sterkere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

nou ronald kom op met dat deel 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmmm...
Lord don_her ziet net dat er 21 wapen van 167800 nodig zijn om naar stronghold te verhuizen..

ik heb al 22 excaliburs... ik verkoop er 15.
Dan nog 5 dragonskins. (heb nog 200k cash) dan zakt m'n ranking als n baksteen, maar m'n defence zal aardig omhoog gaan...

YES!

don_her is blij om te zien dat het gelukt is, ondanks alle vijanden die 24/7 op de loer liggen...

Na de verkoop van de 15 excaliburs houd ik nog 211k SA over..

Maar m'n DA is van zo'n 2 miljoen naar 2,438k gegaan. Nu word er weer geinvesteerd in SA.

Overall ranking was 5728... don_her vraagt zich af hoe zijn kingdom geplaatst word na deze aanschaf....

Tevreden gaat don_her naar de locale hamburgerbar om feest te vieren, met hulp van de koc goden is hij niet beroofd tijdens deze riskante onderneming.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 73015 op 14-11-2003 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The outer limits

The outer limits

AKA Akita

Is dit topic nog niet vol? tijd voor deel 5

Akita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

maar eeh hoe kom ik op die geweldige clicklijst van GoT ???

kan ik ook eens een paar soldaatjes erbij krijgen .. dit schiet niet echt op zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:28

lonkhuijzen

100% ADH

Woei haha pakte er net 1 die aan het verbouwen was

1.1 mil! :D:D

Lucky me..

Echt super jammer dat ik maar 8 attack turns had anders was het veel meer geweest :(

[ Voor 36% gewijzigd door lonkhuijzen op 14-11-2003 21:03 ]

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62962

Pluk schreef op 14 november 2003 @ 21:01:
Woei haha pakte er net 1 die aan het verbouwen was

1.1 mil! :D:D

Lucky me..

Echt super jammer dat ik maar 8 attack turns had anders was het veel meer geweest :(
Jajaja blijven klagen he, tis nooit genoeg ;)
(niet rot bedoeld he. 1,1M fiew.. nice work 8) )

Site is weer verrot traag.. valt steeds weg..
mgoe.. net 100k gejat :) ik heb nu 1,8M DA :)

TkoD denkt: "had ik hier geen mooi verhaal van moeten maken?"
een lakei treedt binnen en herrinnert TkoD aan zijn afspraak.
Geen mooi verhaal deze keer.. helaas.. aan allen met inspiratie:
bedankt voor de mooie verhalen en dat er nog vele mogen volgen _/-\o_
TkoD salueert.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 62962 op 14-11-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

deeltje 5 "gemaakt" deze mag dicht.
deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

En laten we dan maar in [rml][ online] Kings of Chaos Deel 5[/rml] verder gaan :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.