mmm, okee ff wat uitleg
je kan kiezen, je koopt een hele zooi merc's zodat als je aangevallen word of zelf aanvalt het niet je eigen mannetjes kost zodat je nog steeds net zoveel gold per turn krijgt, de merc's opzich leveren niks op ze kosten alleen maar tis puur frag vlees dus.
dit heb ik ook een tijd gedaan, daarom heb ik nu zoveel mannetjes....
Eerst was ik er blij mee ik krijg namelijk best veel gold per turn, het heeft voor mij alleen totaal geen zin meer om aan te vallen want het levert alleen maar veel schade op en verder niks want je krijgt idd als je groot bent alleen maar veel geld van mensen die nog groter zijn dan jou.
kortom wat ik nu ga doen is geen merc's meer kopen, me eigen mannetjes gewoon laten afslachten, okee me gold per turn gaat er op achteruit, maar dan kan ik eindelijk weer gaan aanvallen, kep over de 300 attack turns dus dat word weer lache
ohja, voor de mensen die nog wel merc's willen kopen (het kan wel handig zijn, in het eerste stadium had ik er wel veel aan namelijk) ze zijn er meestal ergens tussen kwart voor en heel (??.45 en ??.00 dus) na heel hoef je eigenlijk al niet meer te kijken want dan zijn ze allemaal al pleite, ze zijn nogal gewild
nog ff wat stats dan:
Rank 1,530
SA 981,455 Ranked #9,147
DA 2,331,723 Ranked #1,871
CA 561,152 Ranked #411
Fortification Citadel
Siege Technology Dynamite
Unit Production 5 per 24 hours
Available Funds 218,807 Gold
Projected Income Next Turn

55,900 Gold (in 20 minutes)
Trained Attack Soldiers 150