Toon posts:

printer doet het niet, pc start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren heb ik een nieuwe printer aangeschaft, een HP 7260 printer.
Voorheen had ik een HP815C.
Wat is nu het geval, ik heb 4 USB poorten op mijn MoBo, en voorheen allemaal in gebruik: Printer815C, webcam, kaartlezer en imagetank, alles werkte prima.
Nu heb ik mijn nieuwe printer aangesloten, maar nu start de pc niet meer op, hij blijft hangen in het opstartscherm, als ik een usb poort loskoppel, dan start ie wel op.

Het rare is wel, als ik dus effe mijn printer loskoppel, en WindowsXP opstart, en daarna de kabel weer inplug wordt de printer gewoon gevonden en geinstalleerd, en werkt naar behoren, maar als ik de pc daarna opnieuw opstart krijg ik weer hetzelfde probleem.

Wie kan mij een eindje op weg helpen.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Allereerst, welkom op GoT.

Aangezien je redelijk nieuw bent even een paar tips. Lees voor de gein dit topic even door, daarin staan wat zaken over hoe het er hier op het forum aan toe gaat. Als je dan meteen even hiernaar kijkt zie je ook wat we van je verwachten voordat je een topic start. Tevens zul je daar ook zien dat dit niet de goede plek was om een topic te starten.

Nadat je die beide linkjes eens hebt doorgelezen mag je wat mij betreft rustig nog een keer een topic starten, maar doe dit dan aub op de goede plek en met de informatie zoals je die in de topics kunt vinden. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Dit topic is gesloten.