Toon posts:

[Notes] Mod is weg.. wat dan?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sommige mensen zullen denken "alweer een topic"
En inderdaad alweer een topic hierover..

niet zozeer dat ik mijn notes wil zien :) dat vindt ik helemaal niet erg dat ik die niet kan zien al zou ik wel willen zien wat men over mij typt ;).
Al zal het al wel 4 bladzijde lang zijn (humoristisch bedoeld:))

Goed mijn vraag..
Enige tijd geleden heb ik een waarschuwing (of note 1 van de 2) gehad van D2k ik vondt en vindt deze nogsteeds onterecht ik weet nietmeer waar het over gaat maar ik heb meneer D2k toch tot 2x gemailed maar geen antwoord gekregen heb er ook een topic daarover in LA gezet niets over gehoort.

Nu is het zeker 1 jaar later (waarom nu pas reageren: men kan dan nooit zeggen: "ja ik was op vakantie, vergeten") ik heb diegene 2x gemailed en geen antwoord gehad.. beetje jammer maarja om op mijn topic terug te komen en niet teveel af te dwalen. ik ben het totop de dag van vandaag nogsteeds niet mee eens.

Ik weet niet waarom ik hem heb gekregen daarvoor is het telang geleden (ik denk dat een moderator mijn notes vast wel kan zien en als ik het me nietmeer kan herinneren het mij wel zal kunnen vertellen waar het over ging) (graag per mail)

Om op mijn vraag te komen:
worden notes die door moderators die weg zijn of door die zijn ontslagen (al kan je ze niet ontslaan want meerendeel is vrijwillig) verwijderd?

Zelf denk ik van niet maar ik wil toch weten waarom ik die note heb gekregen van deze meneer heb daar nogsteeds geen antwoord op

Ohja voordat mensen een antwoord gaan geven alvast wat antwoorden:

Mail die meneer dan alsnog
Heeft geen zin want hijs geen mod meer en denk niet dat ik als ik 2 keer gemailed heb dat hij dan nu wel zal reageren.

Waarom wil je persee de reden weten
Zodat ik mezelf kan verweren wat ik tot nu toe dus niet heb kunen doen omdat meneer niet reageerde

Wil je die note weg hebben?
Ik zal er heus genoeg hebben maar ja ik zou deze liever wel weg zien ja..

Waarom weg
kan misschien in mijn nadeel werken

Ja maar je hebt er al zoveer alsof dat niet in je nadeel werkt
Beter 1 weg dan geen ;)

Bedankt voor het helpen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 15:52:
[...]
Zodat ik mezelf kan verweren wat ik tot nu toe dus niet heb kunen doen omdat meneer niet reageerde
[...]
Ik quote uit het mailtje:
Als je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing, kun je een duidelijke, serieuze mail naar de bemiddelaar sturen. Hij zal je aanvraag, mits normaal geformuleerd, in overweging nemen. Je kunt die mail naar bemiddelaar@tweakers.net sturen, lees dan wel eerst deze thread: Lees dit voor je een bemiddelings verzoek doet *UPDATE*
Inmiddels is die info wat verouderd, je moet nu op http://bemiddelaar.tweakers.net zijn en daar het formulier invullen (nee, niet in drievoud :P). Dit stukje tekst sturen we al tijden met een groot deel van onze mails mee, dus dat heb je kennelijk niet goed gelezen oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit is inderdaad voer voor de bemiddelaar en niet iets wat in LA besproken hoeft te worden. Daarnaast blijft een OW een OW, ongeacht of de moderator nog actief is of niet. Je had sowieso meteen naar de bemiddelaar moeten mailen wanneer je het niet met een OW eens bent, staat vrij duidelijk en uitgebreid in het mailtje beschreven....
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 15:52:
De reden van de OW staat vermeld in het mailtje. Ik zal het mailtje opnieuw naar je mailen :)

Lees de link door die Rafe post en doe een verzoek tot bemiddeling :)

[ Voor 34% gewijzigd door Han op 30-10-2003 16:14 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

ik heb even in de archieven gekeken, en je OW hebbik nog
Beste Godzilla (Jonathan bay),

Het valt mij op dat als ik je posthistory bekijk je voornamelijk in /14 komt om zelf dingen te vragen. Dat is echter niet de bedoeling van dit forum. Er wordt hier van de users verwacht
dat ze ook anderen helpen. En dat er een beetje research wordt gedaan voordat er een topic geopend wordt. Ik word een beetje verdrietig als ik kijk naar die topics van je (de laatste was netjes opgezet, daar hoor je me niet over) maar dat je alles probeert maar stap 1 van het debuggen mysql_error() vergeet, kan ik niet anders concluderen dat je niet echt doorhebt wat je aan het doen bent.
Van mij krijg je dus bij deze voor het vele topicstarten een Officiele waarschuwing.

Met andere woorden... denk niet alleen maar aan jezelf, en probeer ook eens iemand anders te helpen met een probleem en pleeg zelf wat research voor je wat vraagt.

Ik zou je willen aanraden om de FAQ nog eens door te lezen, om toekomstige overtredingen tegen te gaan. De FAQ vind je hier: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Meer informatie over wat die officiële waarschuwing inhoud, kun je vinden in de banrichtlijnen: De Banrichtlijnen

Als je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing, kun je een duidelijke, serieuze mail naar de bemiddelaar sturen. Hij zal je aanvraag, mits normaal geformuleerd, in overweging nemen. Je kunt die mail naar bemiddelaar@tweakers.net sturen, lees dan wel eerst deze thread: Lees dit voor je een bemiddelings verzoek doet *UPDATE*

Nog veel plezier op Gathering of Tweakers.net

Met vriendelijke groet,

D2k / Dennis,
Moderator P&W,
Gathering of Tweakers.net
mails van jou hebbik niet of nooit gezien (en geloof me ik heb gezocht.)

Dus geef mij niet de schuld, wasn;t me

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Dit topic is gesloten.