Sommige mensen zullen denken "alweer een topic"
En inderdaad alweer een topic hierover..
niet zozeer dat ik mijn notes wil zien
dat vindt ik helemaal niet erg dat ik die niet kan zien al zou ik wel willen zien wat men over mij typt
.
Al zal het al wel 4 bladzijde lang zijn (humoristisch bedoeld:))
Goed mijn vraag..
Enige tijd geleden heb ik een waarschuwing (of note 1 van de 2) gehad van D2k ik vondt en vindt deze nogsteeds onterecht ik weet nietmeer waar het over gaat maar ik heb meneer D2k toch tot 2x gemailed maar geen antwoord gekregen heb er ook een topic daarover in LA gezet niets over gehoort.
Nu is het zeker 1 jaar later (waarom nu pas reageren: men kan dan nooit zeggen: "ja ik was op vakantie, vergeten") ik heb diegene 2x gemailed en geen antwoord gehad.. beetje jammer maarja om op mijn topic terug te komen en niet teveel af te dwalen. ik ben het totop de dag van vandaag nogsteeds niet mee eens.
Ik weet niet waarom ik hem heb gekregen daarvoor is het telang geleden (ik denk dat een moderator mijn notes vast wel kan zien en als ik het me nietmeer kan herinneren het mij wel zal kunnen vertellen waar het over ging) (graag per mail)
Om op mijn vraag te komen:
worden notes die door moderators die weg zijn of door die zijn ontslagen (al kan je ze niet ontslaan want meerendeel is vrijwillig) verwijderd?
Zelf denk ik van niet maar ik wil toch weten waarom ik die note heb gekregen van deze meneer heb daar nogsteeds geen antwoord op
Ohja voordat mensen een antwoord gaan geven alvast wat antwoorden:
Mail die meneer dan alsnog
Heeft geen zin want hijs geen mod meer en denk niet dat ik als ik 2 keer gemailed heb dat hij dan nu wel zal reageren.
Waarom wil je persee de reden weten
Zodat ik mezelf kan verweren wat ik tot nu toe dus niet heb kunen doen omdat meneer niet reageerde
Wil je die note weg hebben?
Ik zal er heus genoeg hebben maar ja ik zou deze liever wel weg zien ja..
Waarom weg
kan misschien in mijn nadeel werken
Ja maar je hebt er al zoveer alsof dat niet in je nadeel werkt
Beter 1 weg dan geen
Bedankt voor het helpen:)
En inderdaad alweer een topic hierover..
niet zozeer dat ik mijn notes wil zien
Al zal het al wel 4 bladzijde lang zijn (humoristisch bedoeld:))
Goed mijn vraag..
Enige tijd geleden heb ik een waarschuwing (of note 1 van de 2) gehad van D2k ik vondt en vindt deze nogsteeds onterecht ik weet nietmeer waar het over gaat maar ik heb meneer D2k toch tot 2x gemailed maar geen antwoord gekregen heb er ook een topic daarover in LA gezet niets over gehoort.
Nu is het zeker 1 jaar later (waarom nu pas reageren: men kan dan nooit zeggen: "ja ik was op vakantie, vergeten") ik heb diegene 2x gemailed en geen antwoord gehad.. beetje jammer maarja om op mijn topic terug te komen en niet teveel af te dwalen. ik ben het totop de dag van vandaag nogsteeds niet mee eens.
Ik weet niet waarom ik hem heb gekregen daarvoor is het telang geleden (ik denk dat een moderator mijn notes vast wel kan zien en als ik het me nietmeer kan herinneren het mij wel zal kunnen vertellen waar het over ging) (graag per mail)
Om op mijn vraag te komen:
worden notes die door moderators die weg zijn of door die zijn ontslagen (al kan je ze niet ontslaan want meerendeel is vrijwillig) verwijderd?
Zelf denk ik van niet maar ik wil toch weten waarom ik die note heb gekregen van deze meneer heb daar nogsteeds geen antwoord op
Ohja voordat mensen een antwoord gaan geven alvast wat antwoorden:
Mail die meneer dan alsnog
Heeft geen zin want hijs geen mod meer en denk niet dat ik als ik 2 keer gemailed heb dat hij dan nu wel zal reageren.
Waarom wil je persee de reden weten
Zodat ik mezelf kan verweren wat ik tot nu toe dus niet heb kunen doen omdat meneer niet reageerde
Wil je die note weg hebben?
Ik zal er heus genoeg hebben maar ja ik zou deze liever wel weg zien ja..
Waarom weg
kan misschien in mijn nadeel werken
Ja maar je hebt er al zoveer alsof dat niet in je nadeel werkt
Beter 1 weg dan geen
Bedankt voor het helpen:)