Toon posts:

[win95] probleem met reg nummer

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

ik heb een probleem bij het opnieuw installen van een windows 95. Als ik het os er opnieuw wil opzetten dan krijg ik de melding dat de key niet juist is. Weet iemand een oplossing of kunnen jullie mij zeggen waar de key is opgeslagen zodat ik deze file kan deleten?

heeeel erg bedankt hoor

Verwijderd

Kan je iets specifieker zijn met die key??.......wat voor key of wat voor melding geeft ie precies?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

je kan het niet zien volgens mij op de cd..
Staat op het doosje van Windows 95..

Wauw, een sig!

Verwijderd

Warez en keys zijn niet toegestaan op GoT

[ Voor 96% gewijzigd door momania op 30-10-2003 09:46 ]

Verwijderd

de key heeft het eerder wel gedaan??? of kan je gewoon andermans handschrift niet lezen >:) .

anders een 2dehands versie van win95 proberen te kopen voor weinig met een goede key

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31

momania

iPhone 30! Bam!

Tjsa, key niet goed, betekend key niet goed, simpel.

Het proberen te omzeilen van die key is op GoT niet toegestaan.

Zie ook Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

stminj2,

Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waaraan we graag zien dat een topic voldoet. Zo vinden we het belangrijk dat je zelf eerst wat dingen probeert en zoekt voordat je een topic opent. Geef dan in je topicstart ook even aan wat je allemaal geprobeert en gevonden hebt. Hiermee voorkom je dat mensen oplossingen aandragen van problemen die jij misschien al lang geprobeerd hebt.

Ook is het belangrijk dat je in je topicstart voldoende (relevante) informatie geeft - als je bijvoorbeeld een foutmelding krijgt geef dan de exacte foutmelding.

Verder lijkt mij jouw probleem gewoon erop dat je de verkeerde CD key gebruikt - misschien heb je een verkeerd hoesje gebruikt. Mocht dit niet het geval zijn dan denk ik dat je het beste contact op kan nemen met Microsoft omdat we anders ons op het terrein begeven van omzeilen van licentie beveiliging.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.