Toon posts:

Matrox Parhelia kaart start niet door

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn matrox parhelia kaart start niet door. Ik heb een GA 8ST800 P4 2,4 Mhz moederbord en processor. Ik heb nu een 350 watt voeding gekocht om dat ik dacht dat het daar aan lag. Maar nee daar lag het niet aan.

hij (of zij) geeft 1 beep gevolgt door 3 kleine biepjes.

helup

weet misschien ook iemand of ik iets moet veranderen in de bios er zei iemand tegen mij dat ik de AGP moest veranderen maar die optie heb ik niet bij mijn bios.

nogmaals helup

(oja ik heb geen ATI 9800 kaart erin zitten die wilde ik kopen vandaar dat ik de ondertitel alvast had aan gepast)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 02:15 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Misschien een veel simpelere oorzaak- 3 piepjes wijst erop dat de kaart helemaal niet gedetecteerd wordt. Dat komt vaak doordat het gewoon niet goed in de AGP slot zit aangeduwd. Druk hem wat harder aan en het probleem is vaak opgelost :z

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op 30 oktober 2003 @ 02:16:
Misschien een veel simpelere oorzaak- 3 piepjes wijst erop dat de kaart helemaal niet gedetecteerd wordt. Dat komt vaak doordat het gewoon niet goed in de AGP slot zit aangeduwd. Druk hem wat harder aan en het probleem is vaak opgelost :z
dat is het volgens mij niet ik heb hem nu zover er in geduwd nog verder en hij komt er aan de anderekant eruit.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 02:33:
[...]

dat is het volgens mij niet ik heb hem nu zover er in geduwd nog verder en hij komt er aan de anderekant eruit.
Al een andere AGP kaart geprobeerd, of de Parhelia in een andere pc ingebouwd om te kijken of hij niet kapot is. Misschien dat er iets misgegaan is tijdens het ombouwen, aangezien hij helemaal niet gedetecteerd wordt.
Biosreset wil in sommige gevallen ook wel eens werken ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Turkish schreef op 30 oktober 2003 @ 03:49:
[...]

Al een andere AGP kaart geprobeerd, of de Parhelia in een andere pc ingebouwd om te kijken of hij niet kapot is. Misschien dat er iets misgegaan is tijdens het ombouwen, aangezien hij helemaal niet gedetecteerd wordt.
Biosreset wil in sommige gevallen ook wel eens werken ;)
een andere kaart doet het wel (ook als die niet helemaal erin zit wilde kijken of je dan ook zo'n biepjes kreeg) de matrox kaart doet het wel op een ander systeem.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Start hij ook niet door na ~2,5 minuten wachten? Zie ook Abbadon's wazige case :X
Parhelia + DVI laat POST 2,5 minuten wachten

Heb je ook al een BIOS reset geprobeerd :?

[ Voor 14% gewijzigd door BalusC op 30-10-2003 10:20 ]

Pagina: 1