dvd boot disk windows

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
OK het volgende.

Ik heb dus een groot aantal windows versies thuis liggen. Nou begin ik me er steeds meer aan te ergeren dat er nieuwe komen en dus ook weer een cd erbij.

Ik heb dus sindskort zo'n mooie nec brander in huis gehaald en kwam op het volgende idee, als ik nou eens een dvd creeer of 2 waar al men windows op staan.

Dan hoef ik niet meer te zeulen met een dikke software map.

Maar dan het volgende de dvd moet bootable worden, zou je denken geen probleem maar wel als er 5 of meer windows versies op staan.

Heeft 1 van jullie een idee om zoiets te kunnen maken een dvd met een menu waaruit ik kan kieze welke windows ik wil instaleren en dat hij bootable is

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 16:47
ja daar is een tool voor en die heet easyboot. ;)

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 16:09
Die bestaat al .. All.Windows.DVD-XiSO ;)
Je kunt gewoon met Nero een image maken van een bootdiskette en deze laten opstarten in de bootsector van de dvd. De rest in mappen bijvoegen op de DVD :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hier zijn al een aantal topics over geweest.
[search=verschillende windows DVD]
levert onderandere Booten van DVD met verschillende OS-en en DVD multiple windows instalatie (boot) op.

Het is de bedoeling dat je voordat je een topic opent eerst zelf vooronderzoek doet. In je openingspost geef je dan aan wat je gevonden hebt en waarom dat niet voldoet. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Dit topic is gesloten.