Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

verlengen fan kabeltjes

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik wil graag mijn kabeltjes van mijn fan verlengen zodat ik hem in mijn kast kan gebruiken, alleen vraag ik me af of ik gewoon de bestaande 2 kabeltjes (rood en zwart) door kan knippen (knippen is gebeurd) en daar net zulke kabeltjes tussen kan solderen zonder dat ik kortsluiting krijg of dergelijke?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

ja hoor kan prima.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-11 07:49

Hu9o

Schokkend

Dat gaat gewoon werken hoor.

(net telaat, dan maar als second opinion)

[ Voor 48% gewijzigd door Hu9o op 29-10-2003 16:15 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 15:50

Alaksandus

Vae puto deus fio

wel eerst de computer uitzetten...

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

Topicstarter
moet ik dan om het stukje waar ik soldeer tin heb aangesmeerd ook een rubber ofzo heen doen? Moeten al die kleine ijzer draadjes elk een eigen kebeltje of kan ik die als 1 geheel zien? (ik doel op kabeltjes binnen het rooie/zwarte plastic)

Verwijderd

welkom @ GOT

lees even de faq door aub
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is www.BeginnersWeb.nl een mooi en goed alternatief.
kort samengevat, deze vraag is te basic voor GOT. Misschien is het handig om eerst zelf informatie te zoeken op internet over zulke onderwerpen. GOT is meer bedoelt voor vragen van een hoger niveau

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 16:18 ]

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als 1 geheel, dus doorknippen, aan elkaar maken, en het liefst er ff krimpkousjes omheendoen.
Dat werkt het netjes en veilig af.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kroonsteentje doet ook wonderen

Of je knipt ze door midden, soldeert ze langer en doet plakband over die soldeerpunten. Valt de schade ook wel wat mee :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Gewoon eraan solderen en dan afdekken met krimpkous of plakband zodat je geen kortsluiting krijgt :9

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 15:50

Alaksandus

Vae puto deus fio

Mensen kom op zeg, je gaat hier toch niet serieus op reageren. Zoals Kaasie zegt een beetje niveau is wel gewenst, logisch beredeneren doet soms ook wonderen...

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

Je kunt er ook een ook een kroonsteentje tussen doen (als je geen raam hebt kan t wel je ziet t tog niet en het zit er snel op.
of je draait ze gewoon in elkaar en dan een tapeje er over.
(solderen doe ik niet aan, heb geen zin om te wachten tot ie warm is).

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Coronaextra schreef op 29 October 2003 @ 16:19:
Mensen kom op zeg, je gaat hier toch niet serieus op reageren. Zoals Kaasie zegt een beetje niveau is wel gewenst, logisch beredeneren doet soms ook wonderen...
So what, elke topicstarter afzeiken die een simpele vraag stelt, is ook boring ;)

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 22:06

tie-rep

nu met ir. !

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 16:16:
moet ik dan om het stukje waar ik soldeer tin heb aangesmeerd ook een rubber ofzo heen doen? Moeten al die kleine ijzer draadjes elk een eigen kebeltje of kan ik die als 1 geheel zien? (ik doel op kabeltjes binnen het rooie/zwarte plastic)
geniaal! :D

en ondanks al die plakbanddraaiers hier, kan je het toch echt beter vast solderen!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Coronaextra schreef op 29 October 2003 @ 16:19:
vul dan een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif in en dan kijkt een mod er vast wel naar.
tie-rep schreef op 29 October 2003 @ 16:34:
[...]

geniaal! :D

en ondanks al die plakbanddraaiers hier, kan je het toch echt beter vast solderen!
het ging meer om de plakband ipv krimpkous. solderen moet je wel blijven doen anders maakt het nooit goed genoeg contact en zeker niet als je er dan nog aankomt

[ Voor 5% gewijzigd door Oxi op 29-10-2003 16:36 ]

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit is toch echt te basic voor dit forum, tuurlijk kan je een kabeltje verlengen door te solderen.
En mensen, als je een topic je niet aan staat, reageer dan niet :{ En ga zeker niet proberen grappig te doen :Z

[ Voor 12% gewijzigd door m-m op 29-10-2003 17:12 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.