Toon posts:

Windows 2000 sp4 en Novell client 4.90

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
deze combinatie zorgt er voor dat er geen paswoord synchronisatie meer plaatsvind zodat ik zowel bij novell als bij windows apart moet inloggen wat uitermate irritant is.

de NMAS module van client 4.90 heb ik al uit windows verwijderd. Dit moet de oplossing zijn maar helpt helaas hier niet.

Iemand nog een idee?

er draait hier btw een novell 5.1 server met zen 2

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 14:37 ]

• Loesje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik weet dat het geen oplossing is. Maar client 4.9 geeft alleen maar problemen. Zeker met ZEN2 zou ik hem niet gebruiken.

Tenzij je een goede reden hebt client 4.82sp2e gebruiken. En rustig wachten tot 4.9 uitgëevolueerd is.

Wat bedoel je trouwens met wachtwoordsynchronisatie? Maak je een lokale user aan, met behulp van ZEN? Ik vermoed dat je ZEN-policies niet meer lekker werken, en dat het probleem daar zit.

btw: lees de FAQ eens, het is Netware 5.1

Leven is meervoud van lef

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 09:28

Jaymz

Keep on moving !

4.9 geeft helemaal geen problemen met ZEN2 bij ons. Ik heb dan wel het een en ander lopen aanpassen (zenpol32.dll en de voor workstation registration benodigde files van 4.83 SP2 gebruikt en wsreg32 als force-run applicatie gemaakt)

Jouw probleem lijkt te zijn dat een aantal (user)policies niet doorgevoerd of uberhaupt gezien worden, zenpol32.dll is daar iig de verantwoordelijke dll voor.

Lees deze thread eens rustig door, hoewel er daar meer aan de hand is wordt dit probleem er ook aangehaald :)

Om wat specifieker te zijn: je DLU (=Dynamic Local User) policy wordt of niet uitgevoerd of niet gezien ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Jaymz op 01-11-2003 01:12 ]