Ik sta op het punt een TFT te kopen, maar ik twijfel tussen de EIZO L557(zwart 17"), de Iiyama E-431S-B(zwart 17") en de Neovo F-419(zwart 19"). Welke kunnen jullie mij aanraden van de drie?
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
En valt IMHO ook onder Wat is jullie ervaring met ...
De Neovo's zijn veruit favoriet hier op mijn werk.
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
^^^^^^^^^^^
I'm with EXX en Jimsterrr
Zie ook nog de FAQ:
/te weinig info/zelfwerkzaamheid - dicht
I'm with EXX en Jimsterrr
Zie ook nog de FAQ:
Kortom, je geeft veel te weinig info (wat wil je met dat scherm doen bijvoorbeeld) om je vraag te kunnen beantwoorden en dan nog kun je zelf net zo goed reviews opzoeken als wij dat kunnen.Dan de inhoud van het topic. De praktijk wijst uit dat vage topics veel minder vaak opgelost worden dan topics waar het meteen duidelijk is wat er aan de hand is. Zorg dat je eerst zelf het nodige hebt uitgezocht of uitgeprobeerd, en vermeldt dit alles in het topic, zodat anderen dit niet meer hoeven te vragen ! Laat dat ook zien als je een topic start. "Dit en dat heb ik met zoeken gevonden, dit en dat heb ik uitgeprobeerd."
Een overzichtje van relevante hardware, het besturingssysteem en geinstalleerde drivers is in de meeste gevallen ook wel handig. Je helpt de mensen die antwoord op je vraag hebben beter op weg en uiteindelijk heb je sneller antwoord op je vraag en dat is wat je wilt hebben toch?
/te weinig info/zelfwerkzaamheid - dicht
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()