Eindelijk dan zijn ze (bijna) af
Ze hebben nu een verflikje (nouja, niet een maar 5) gekregen, en zien er nu wel monsterlijk mooi uit (BTW, het rood op de foto is in het echt iets donkerder):

[schuin van boven gezien]

[spikes met voedjes zodat de voer niet indeukt, dat is bij mij niet zo heel van belang op het moment

]

[Vergulde terminals, niet al te hightech, maar ze doen hun werk prima. Ik heb btw nog ander speaker kabel, iets dikker en roestvij koper

. Die ga ik later nog leggen]

[vooraanzicht]

[zijaanzicht]
Het frontje is een beetje missukt. Het is te dus, waardoor ik de bevestigingsnoppen niet goed kon bevestigen. Er is er ook eentje afgebroken. Vandaar dat de andere speaker nog geen frontje heeft. Ik ga nieuwe maken, maar dan iets dikker. Gelukkig heb ik nog bespanning over. De vorm gaat het zelfde blijven, het ziet er zo namelijk best cool uit.
De verf was echt een kriem. Ik heb het 5 meer moeten lakken met de roller, en nog steeds dekt het niet 100%. Maar ik had echt geen zin meer om het nog een keer te doen (en om een derde blik verf te kopen). Het ziet er zo echter toch prima uit en je moet al goed kijken om het te zien. Als het me niet mocht bevallen, dan kan ik er altijd nog fineer tegenaan gooien.
Op de frontjes na zijn de dus klaar

. Next up is de subwoofer. Daar loopt ook al een snuffeltopic over:
[rml][ DIY] subwoofer(tje), hulp nodig[/rml]
Na de sub ga ik me op de rears en een nieuwe center storten. Daar ben ik nog niet helemaal uit, maar ik denk dat het
deze gaan worden (3 stuks dus), eventueel met wat kleine modificaties:

[deze zijn dus niet van mij, maar wil ik nog wel gaan maken]