Toon posts:

Quattro pro 9/10 naar excel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik werk met quatro pro 10 en wil mijn bestanden coverteren naar excel 2003 (of lager), het probleem is nu dat als ik hem gewoon exporteer hij fouten geef in mijn formules, weet iemand een manier of programma waarmee dit wel goed zal gaan?

alvast bedankt
greetz sander

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Sander: welkom op GoT :)

Vraagje: welke fouten?

Bijvoorbeeld http://www.ohsu.edu/bicc-.../ss_migration_excel.shtml geeft wat tips, ik neem aan dat Corel zelf er ook wat over heeft te zeggen op de site, maar zonder foutmelding moeten we erg gokken en daar heb je niets aan :P

offtopic:
Op GoT gelden wat regeltjes, waarbij dit, dit en specifiek voor dit kleine deeltje van GoT dit het belangrijkst zijn - misschien handig om even door te lezen voor de volgende vraag, o.a. dus over alle info geven :)

Oeh en ik doe een kleine titeledit: het is quattro ipv quatro. Zo is het topic later makkelijker terug te vinden in de search :)

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 27-10-2003 14:54 . Reden: Hmm, klein bugje of ik deed wat verkeerd :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ok, bedankt, maar ik krijg geen foutmelding maar hij converteert niet correct zodat formules niet kloppen of maar half zijn

ik heb de opgegeven site gezien, ik was er al geweest (had al wel research gedaan) maar dat is alleen voor quattro 7 en 8, en dus niet voor mijn *.qpw bestandjes :(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 15:01 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OK, dan had ik dat fouten dus verkeerd geinterpreteerd :)

Ik heb 0 ervaring met Quattro Pro (en heb niet op de website van corel gekeken wat zij er van zeggen), maar je zou kunnen proberen in Quattro op te slaan als Quattro Pro 7 of 8, en dan de Quattro Pro naar Excel converter van Microsoft gebruiken, zoals staat uitgelegd op bovenstaande link van me.

edit:
Ik zie de edit nu pas :P
Opslaan in QP7 formaat kan niet in QP10?

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 27-10-2003 15:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
en kan dat wel naar quattro 8 bestand?

Verwijderd

Topicstarter
iemand anders nog een oplossing?
Pagina: 1