Toon posts:

[Win98] iexplore.exe foutmelding IE6.0 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem en zie door de bomen het bos niet meer! Wie kan me helpen??

Gisteren heb ik op een pc schijfcontrole en defragmentatie laten lopen. Computer uitgezet en 2 uur later wilde ik op internet wat gaan opzoeken. Nu doet mijn internetexplorer 6.0 het niet meer. Als ik op de snelkopeling klik dat krijg ik een foutmelding dat de software welke in installeer reeds opgenomen is in de huidige configuratie van Windows. Ik kan alleen kiezen voor HELP en Cancel..... Ook mijn Outlook Express doet raar. Hij start wel op en haalt berichten op, maar kan ze niet in kijken.

Wie weet wat er aan de hand is?????

Groetjes,

Manuel

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 01:58
Je moet echt meer informatie geven hoor, begin maar eens met je Windowsversie en Outlook Express versie te vermelden, en onderstaande door te lezen..

Wat te doen voordat je een topic opent
Waaraan moet je topic titel voldoen
Wat moet er allemaal in je startpost staan?

De Forum FAQs

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Windows Operated Systems - Policy

Welkom op GoT btw :) :P
Succes, en veel plezier op GoT :)

edit:

• Windows up2date?
• Virusscanner aanwezig?
• XP: herstelpunt teruggezet?

[ Voor 8% gewijzigd door jazz op 27-10-2003 11:54 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Een system recovery als je OS dat ondersteund, en een reinstall van IE als dat niet zo is likjt me inderdaad erg handig.

Geen berichten kunnen bekijken klinkt idd. als een bokkende virusscanner.

offtopic:
Lees inderdaad de URL's van jazz even (het is trouwens allemaal gruwelijk logisch, al zeg ik het zelf, dus je bent er zo doorheen), dit zodat we je beter kunnen helpen :)

En inderdaad welkom@GoT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal vanavond even kijken naar de versie van outlook.

Die van Windows is 98 (first)

De topics zal ik ook lezen vanavond...

Alvast bedankt allemaal!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Dan pas ik je topictitel iets aan, zodat de naam van het OS er in staat: dit voor de duidelijkheid :)

OE versie is trouwens gelijk aan IE: 6.0. Maar ik zou dus beginnen met verwijderen en opnieuw installeren van je IE.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
zal het vanavond direct even proberen. Helemaal verwijderen IE?? Of terugzetten naar een oudere versie??

Verwijderd

Topicstarter
Staat dit tpocis in de juiste directory???

Of hoort ie ergens anders thuis.....??

Ik zal jullie vanavond voorzien van meer info....hoop dat jullie dan online zijn...lol

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Omdat er een uur reactie is geweest? Heb een beetje geduld ajb. ik bijvoorbeeld moet zo af en toe ook wat werk doen buiten GoT, anders komt er geen brood op de plank ;)

ajb dan ook niet je topic 'omhoogschoppen' binnen 24 uur, je kan eventueel de edit knop gebruiken die rechtsboven je reacties staat :)

Maar goed, inderdaad verplaats ik het wel naar het subforum Software Algemeen aangezien het enkel IE/OE lijkt te zijn :)

Maar als je IE6 verwijderd via het configscherm komt automagisch de vorige versie terug, echt verwijderen kan niet zomaar (zie ook de rechtzaken erover).
Je zou trouwens ook eerst IE SP1 kunnen proberen te installeren

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 27-10-2003 13:55 . Reden: 10!=11, ik zal voortaan mn handen en voeten gebruiken bij tellen :D ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedoelde het niet kwaad hoor, alleen had ik mijn twijfels of ik het juiste deel van het forum had gekozen...meer niet....

Werkse...!!!

Manuel

Verwijderd

Topicstarter
Bij OE staat het volgende wat vreemd is:

OUTLOOK EXPRESS 6.0

Versie 5.00.000.000

Daarnaast geeft hij bij het openen : het ebstand DW.exe is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer Wininet.dll Internetreadfileexa....

Bij IE openen krijg ik de foutmelding:

Dat de setup heeft ontdekt dat ik een windows versie gebrui die bijgewerkte of verbeterde bestande die ik aan het installeren reeds bevat...

Kunnen jullie daar iets mee?????

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 18:35:
Bij OE staat het volgende wat vreemd is:

OUTLOOK EXPRESS 6.0

Versie 5.00.000.000

Daarnaast geeft hij bij het openen : het ebstand DW.exe is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer Wininet.dll Internetreadfileexa....

Bij IE openen krijg ik de foutmelding:

Dat de setup heeft ontdekt dat ik een windows versie gebrui die bijgewerkte of verbeterde bestande die ik aan het installeren reeds bevat...

Kunnen jullie daar iets mee?????
PROBLEEM OPGELOS, heb windows eroverheen gedraaid en alles loopt nu weer al een trein...lol

Allemaal bedankt !@!!!!!!!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

* F_J_K leest dit nu pas weer.

:D is ook een oplossing. Niet dat ik blijkbaar veel heb geholpen maar graag gedaan ♦:P

Pagina: 1