Ik draaide zojuist aan m'n remote control, niks aan de hand, net zoals normaal, gewoon zachtjes een draai om ff de balans goed in te stellen. Doet ie het gewoon, balans naar rechts, wil ik hem iets terugdraaien, paar milimeter, draait ie dol... geen effect dus. M'n balans zit nu vast op 'right' en dat balans rondje kan ik nu helemaal rond draaien ipv dat er een limiet aan zit links en rechts. Het voelt ook alsof de 'weerstand' die het draaien met zich meebracht pleite is, het draait dus te licht voor m'n gevoel. En tja, het werkt niet meer! Volumeknopje werkt wel prima nog.
Heb hem even opengeschroefd om te checken of er niet iets aangedraaid moest worden o.i.d., maar valt niks te zien.
Zijn er mogelijk meer mensen met dit probleem, is het zelf te fixen, of moet ik door die rompslomp door de (waarschijnlijk) hele speakerset terug te brengen naar de shop en de garantie opeisen?
Beetje jammer, aangezien ik nog nooit ruw met de spullen ben omgegaan.
Picjes:

Heb hem even opengeschroefd om te checken of er niet iets aangedraaid moest worden o.i.d., maar valt niks te zien.
Zijn er mogelijk meer mensen met dit probleem, is het zelf te fixen, of moet ik door die rompslomp door de (waarschijnlijk) hele speakerset terug te brengen naar de shop en de garantie opeisen?
Beetje jammer, aangezien ik nog nooit ruw met de spullen ben omgegaan.
Picjes: