lijkt me net iets minder drastisch
Professioneel Hyves-weigeraar
We spend our years as a tale that is told
Professioneel Hyves-weigeraar
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Kan ik je alleen niet meer normaal quoten zeker...Op woensdag 06 december 2000 02:43 schreef AntonT het volgende:
* AntonT <font color=blue>vindt <font color=green>die</font> <font color=yellow>kleuren</font> <font color=purple>ook</font> <font color=white>wel</font> <font color=black>leuk.</font></font>
thought so....
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Verwijderd
als ik met UBB code naar een url link met [ url= blabla ] bla [ /url ], dan linkt hij naar http://gathering.tweakers.net !
enne.. mag ik ook "speciaal" gemaakt worden?
--
ooh, wacht.. ik zie al waar 't aan ligt maar 't blijft een bugje:
[ url="blabla" ] werkt door de aanhalingstekens dus niet goed. dan wordt 't URL vervormd naar gathering.tweakers.net
Verwijderd
Sjongejonge
het heeft een hele tijd aangestaan, maar nu mag het niet meer.
Trouwens, waar heb je het eig voor nodig?
<font color=gray>er is toch altijd wel een ubbachtige tag voor ;)</font>
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Arjen !!!Op donderdag 07 december 2000 00:01 schreef Arien het volgende:
[url=" style="color: yellow; text-decoration: none; font-size: xx-small"]Dit kan vast makkelijker...[/url]
Kijk eens hiernaar en geef je mening
<font color=blue>Leuk die kleurtjes :P</font>
Verwijderd
Bericht hierboven
User-gebonden lijkt me op zich wel een goed idee maar niet gebonden aan het aantal posts... Dan krijg je weer mensen die heel snel naar de bijv. 100 willen alleen om daarna te gaan klotenOp donderdag 07 december 2000 12:26 schreef sir mchyde het volgende:
en HTML enablen als iemand bv meer dan 100 posts heeft? gewoon een soort onzichbare junior member / member-divisie. dat het niet meer om status, maar om bruikbaarheid gaat
Iemand die 3000+ postz heeft kan net zo goed kutten, he Dis.
Bij de OF kwestie maakt t wel uit omdat t er daar om gaat dat we geen mensen krijgen die alleen voor t OF komen.
Verwijderd
ik denk dat ik gewoon een hard time heb om afscheid van de HTML tags te nemen
of inderdaad gewoon dat mensen die HTML willen gebruiken dat requesten aan de admins (wat maar 1 keer mogelijk is), zo'n admin kijkt naar de gemm. kwaliteit van je postings en of je het nodig hebt, en dan krijg je het of niet.
(uhh, ik zie de onderkant van de thread niet meer? de pagina stopt bij de onderste post en hij blijft de pagina laden, maar er komt nix.. andere threads en de vorige pagina van deze thread werken wel)
Jij denkt dat de mods en admins tijd hebben om 13.000 aanvragen te verwerken..? (niet dat elke geregistreerde member het aan zou vragen, maar het blijft onmogelijk)Op donderdag 07 december 2000 12:41 schreef sir mchyde het volgende:
*knip*
of inderdaad gewoon dat mensen die HTML willen gebruiken dat requesten aan de admins (wat maar 1 keer mogelijk is), zo'n admin kijkt naar de gemm. kwaliteit van je postings en of je het nodig hebt, en dan krijg je het of niet.
*knip*
LOL.
zow werkt ut ook niet...Op woensdag 06 december 2000 02:43 schreef AntonT het volgende:
* AntonT <font color=blue>vindt <font color=green>die</font> <font color=yellow>kleuren</font> <font color=purple>ook</font> <font color=white>wel</font> <font color=black>leuk.</font></font>
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.