Toon posts:

Mp3 omzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een aantal mp3 tjes omzetten naar wma zodat ze het ook in de gewone radio doen, is hier een programma voor of kan dit helemaal niet?

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 13:27

MAZZA

Barbie is er weer!

Tientallen. Zoek er maar eens naar op google ;)

/edit: nu met extreem anti-luiheids klikbare link B) 8)7

[ Voor 61% gewijzigd door MAZZA op 26-10-2003 18:35 ]

• Timer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 12:09
[google=mp3 to wma]

In de radio doen :?

Verwijderd

Topicstarter
ja, op cd zetten en in een cd speler afspelen

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 12:34
Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 18:36:
Een beetje brandprogramma zet mp3 anders ook "afspeelbaar in normale radio" op cd. :P

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:30

DkF

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 18:32:
Ik wil graag een aantal mp3 tjes omzetten naar wma zodat ze het ook in de gewone radio doen, is hier een programma voor of kan dit helemaal niet?
Euhm, en die "gewone radio" kan wél WMA afspelen en geen MP3?
Over wat voor soort radio hebben we het??? :?

MetHod: daar sluit ik me bij aan, een beetje brandprogramma kan van MP3 en WMA gewoon een zogenaamde audio-cd maken...

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 18:36:
heb je ooit het idee gekregen om eens in je brandprogramma te kijken met welke modi je kunt branden? daar staat gewoon 'AudioCD', en dat had ook in de help gestaan of was vindbaar geweest met google, een helpfile, of de GoT search in werkende staat.

Ergo: je moet dus een AudioCD branden met Nero of je gewenste brandprogsel :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als je het op een gewone audioCD wilt hebben, heb je niderdaad niets aan WMA.

Als jouw autoradio ook data CD's met WMA (maar geen MP3) kan afspelen kan je het idd naar WMA omzetten, maar zoals hierboven staat is er zat info op Google en bijv download.com te vinden :Y)

Dit kan wel op slot, het is nl. toch wel de bedoeling om het eerst zelf op proberen te lossen: zie ook je vorige slotje, FAQ topicstart, SA Policy, etc.

Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Elk fatsoenlijk brandprogramma kan MP3s direct omzetten naar een audio cd (CDA).
En als je er toch WMA wilt van maken (nog nooit gehoord van een radio die wel WMA maar geen MP3 bestanden afspeelt, maargoed), kan je dat erg makkelijk op Google terug vinden, zoals de anderen al zeggen.

Even zelf zoeken voor je een topic opent is geen overbodige luxe, je kan een hoop zelf terugvinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.