Toon posts:

refreshrate in win98se

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb een geforce 4ti video kaart en detonator drivers 45.. geinstalleerd. (win 98se). Meerdere heb ik er geprobeerd eigenlijk, maar het probleem is dat ik de refresh-rate van mijn monitor (Ilama vision master pro 510) niet boven de 75 Hz uit krijg, terwijl hij normaal toch zeker op 140 Hz loopt. Weet iemand een oplossing hiervoor?? Voor deze video kaart had ik een geforce 2 gts pro en die ging wel op 140 Hz. alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
hmmm weet helemaal niemand waar dat aan kan liggen?? Het lijkt wel een TL-Lamp waar ik naar zit te kijken nu :(

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Kijk even in deze FAQ. Het gaat daar vooral om Windows XP die een probleem heeft met refreshrates, maar er staan ook progsels voor windows 98 tussen. Zoals bijv. HZ-tool.
HZ-tool:
Programma waarmee je niet alleen de refreshrate mee kunt beinvloeden, maar ook bijvoorbeeld de resoluties en bit-depth.
Ik weet niet hoe jij jouw klok versteld hebt hoor, maar bij mij zit tussen jouw twee posts nog geen 24 uur. ;) Graag pas een keer kicken na 24 uur. Iedereen wil zijn/haar vraag graag snel beantwoord hebben, maar wacht je beurt af. Er reageert vast wel een keer iemand. :)

[ Voor 42% gewijzigd door _the_crow_ op 26-10-2003 20:31 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Het je de goede monitor in w98 gekozen?

Meh ...

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry the crow.. , maar we hadden al een heel weekend zitten lannen en windows opnieuw zitten installen tot ik er gek van werd... was idd een beetje snel.. mijn excuses. Maar bedankt voor deze reply waar ik zeer zeker wat aan heb !! _/-\o_

twarp: ja ik heb de Ilama drivers geinstalleerd, dus dat kan het ook niet zijn .