Toon posts:

groot cdromspelervretertje???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toch maar nieuw topic, want de insteek is een beetje anders:

Ik heb vanmiddag de 4e cdromspeler in een paar dagen tijd om zeep geholpen en ik word er een beetje wanhopig van.

Eerst leek het aan een cdrom te liggen (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/80649), maar dat blijkt niet zo te zijn.
Met de laatste (4e) cdspeler heb ik Win98 nog geïnstalleerd (na fdisk en format), maar bij het opnieuw installeren van software, hoorde ik klikkerdeklik en toen deed-ie niets meer, daarna ook niet in een andere computer.

Hij wordt wel herkend, zowel in Windows als in DOS, maar is niet benaderbaar.
Er zit een nieuwe ide-kabel aan, de jumpers staan goed.
Wat in die computer kan dit effect op cdspelers hebben?? 't Is een Pentium 233, btw.

Evt. nuttige info: na het opnieuw formatteren en installeren blijf ik bij het afsluiten de melding krijgen (in wit venster)dat er een fout mbt Msgrv32 is opgetreden. Daarna (na kiezen voor sluiten) het bekende venstertje van de ongeldige bewerking etc.

Wie kan hier kroketten van bakken :?

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
umm.. problemen met de voeding?

wel erg vaag probleem..

Wirf

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 18:28 schreef Andina het volgende:
Toch maar nieuw topic, want de insteek is een beetje anders:

Ik heb vanmiddag de 4e cdromspeler in een paar dagen tijd om zeep geholpen en ik word er een beetje wanhopig van.

Eerst leek het aan een cdrom te liggen (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/80649), maar dat blijkt niet zo te zijn.
Met de laatste (4e) cdspeler heb ik Win98 nog geïnstalleerd (na fdisk en format), maar bij het opnieuw installeren van software, hoorde ik klikkerdeklik en toen deed-ie niets meer, daarna ook niet in een andere computer.

Hij wordt wel herkend, zowel in Windows als in DOS, maar is niet benaderbaar.
Er zit een nieuwe ide-kabel aan, de jumpers staan goed.
Wat in die computer kan dit effect op cdspelers hebben?? 't Is een Pentium 233, btw.

Evt. nuttige info: na het opnieuw formatteren en installeren blijf ik bij het afsluiten de melding krijgen (in wit venster)dat er een fout mbt Msgrv32 is opgetreden. Daarna (na kiezen voor sluiten) het bekende venstertje van de ongeldige bewerking etc.

Wie kan hier kroketten van bakken :?
:o een nieuw systeem kopen misschien?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 december 2000 18:47 schreef Yvess het volgende:
:o een nieuw systeem kopen misschien?
Ja aan jou heb ik wat >:)

Wirf:
dacht ik in eerste instantie ook, maar kan dat effect hebben op alleen de cdromspeler? Leek mij stug, nl... En het gekke is, dat-ie het eerst een tijdje gewoon doet. Tenminste, de meeste cdspelers :) Eentje deed helemaal niks, de volgende deed het even en mn writer uit mn andere compu deed het elke keer wel, maar die wou ik er nu maar niet meer inzetten...

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Probeer anders eens een ander voedingssnoertje aan je cd-rom-speler te pluggen.

Of probeer het beruchte snoertje aan je hd te hangen. kijken of de hd ook reageert B-)